Dus je bent vrij in de zin van dat je niet naar school hoeft, maar je moet toch nog werken voor a.s. vrijdag...balen johquote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrij!
En morgen ook.
*zucht* Lucky me.
Alleen vrijdag een hoop wat ik moet inleveren *zucht*
Ik heb vrijdag vrijquote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrij!
En morgen ook.
*zucht* Lucky me.
Alleen vrijdag een hoop wat ik moet inleveren *zucht*
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Dus je bent vrij in de zin van dat je niet naar school hoeft, maar je moet toch nog werken voor a.s. vrijdag...balen joh![]()
Nou, in dat geval, geniet van je vrije dagen, hoop voor je dat het weer bij trekt...want dit is niets momenteelquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Het meeste moet toch op school gedaan worden!
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, geniet van je vrije dagen, hoop voor je dat het weer bij trekt...want dit is niets momenteel
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen vrij YESSSS en nu ff eten lekker asperges op een boterham met kaas erover
Is lekker hoor, doe je 1 boterham, daar leg je 1 lap ham op, een stuk of 5 a 7 asperma's erop en dan kaas erover, in de magnetron totdat de kaas smelt en smullen maar met dat eten !quote:
IIIEEEE!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is lekker hoor, doe je 1 boterham, daar leg je 1 lap ham op, een stuk of 5 a 7 asperma's erop en dan kaas erover, in de magnetron totdat de kaas smelt en smullen maar met dat eten !
Nee....toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens heeft Fok ook een irc chanal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |