Vorige Delenquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
Ah ok. Ik denk dat de verwarring komt van het feit dat Standard Squiers juist de duurdere zijn, de goedkope die jij bedoelt zijn van de Affinity Serie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
ik zeg toch ook een standaard squiers, zon cheape, om zulke opmerkingen voor te zijn.
Foto's?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar!!
Een echte vintage 40-jaar jonge Columbus Les Paul in het zwart. Geweldig ding.
mooie gitaar man!,. heb deze ook wel eens gezien in het gebroken wit(nou ja wit,.. geel), met gouden inleg,. vind het normaal oerlelijk zo'n "frans bauer" model,. maar bij les paul modellen staat dat prachtig!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Hier is dan mijn nieuwe schatje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgestelde brug, kam, octaafzuiver, nieuwe elementen en stemmingsmechaniek en tweedehands. Dan mogen jullie raden hoeveel hij was. Het merk is Columbus () en hij is zo'n 40 jaar oud.
epiphone en ibanez maken wel goedkope jazz gitaartjes geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Agiath het volgende:
Em ik zoek nog steeds wat tips voor een goedkope _Jazz-gitaar_
Iemand zei epiphone, maar wat is nog meer goed? Squier maakt toch geen jazz gitaren?
En nightspeed, wat een vreselijke avatar![]()
edit:
en nog een verzoek voor de OP of die gehele thread....Kan er ook basgitaar bij? aangezien het bassistentopic nou niet echt lekker loopt en het toch mischien handig is voor de mensen die daar intresse in hebben...Ik weet zeker dat hier ook veel mensen komen die daar ook veel verstand van hebben
Dus misschien de volgende thread: Het (bas)gitaristentopic, deel 30![]()
volgens mij bestaat er al een bassistentopic reeksquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Agiath het volgende:
Dus misschien de volgende thread: Het (bas)gitaristentopic, deel 30![]()
Erg fraai. Is dat een Vox versterker op de achtergrond?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Hier is dan mijn nieuwe schatje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgestelde brug, kam, octaafzuiver, nieuwe elementen en stemmingsmechaniek en tweedehands. Dan mogen jullie raden hoeveel hij was. Het merk is Columbus () en hij is zo'n 40 jaar oud.
zondag weer oefenen.....quote:Op woensdag 14 september 2005 10:19 schreef Ibanez het volgende:
zaterdag weer het podium op.....
verkapte tvp
Line 6 guitarport: perect...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:52 schreef Z het volgende:
Heeft één van jullie wel eens een USB interface gebruikt om je gitaar spel op de computer op te nemen? Zo ja welke, en wat waren je ervaringen?
volgens mij dezelfde als de mijne, een ad30vt. ik krijg er trouwens geen goede distortion/overdrive uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Erg fraai. Is dat een Vox versterker op de achtergrond?
Je hebt toch een Tubescreamer? Niet zeuren danquote:Op woensdag 14 september 2005 15:05 schreef Jorikjet het volgende:
ik doe manual mode, dan instellen en opslaan in een slot. maar de overdrive klinkt zo leeg ofzo. op beide gitaren (strat en les paul)
Ik heb één keer met zender gespeeld en dat beviel wel. Geen last van storingen en het is wel handig dat je niet meer hoeft te kl*ten met een kabel die op de een of andere manier altijd in de knoop raakt, dan wel zich om jouw been of die van de zanger heen wikkelt.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:06 schreef Cynic het volgende:
Heeft er iemand ervaring met zenders trouwens? Overweeg namelijk om er eentje aan te schaffen...
Poeh, dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed. Ik zou in elk geval kijken of je kunt kiezen uit meerdere frequenties (zodat je meerdere zenders op één podium kunt gebruikten) en of de batterijen het lang vol houden in het apparaat.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:20 schreef Cynic het volgende:
Dat was ook een beetje het idee. Zo'n guitarbug leek me wel wat, maar ik heb dus geen idee waar je op moet letten bij de aanschaf van een draadloos systeem...
hehe, ja maar ik bedoel de harde overdrive, de crunch channel van een marshall laatmaar zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Je hebt toch een Tubescreamer? Niet zeuren dan![]()
ik heb deze dunlop capo en werkt goedquote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat is trouwens een beetje een leuke capo? Hij moet te gebruiken zijn op een Les Paul/Strat en een Ibanez Acoustic.
Meerdere frequenties kan ook handig zijn als je last hebt van storing. Stel je hebt ruis of je ontvangt de politieradio op frequentie A, dan is het handig als je een backup hebt in de vorm van frequentie B.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:41 schreef Cynic het volgende:
Ik zou de enige in de band zijn die een zender heeft dan, dus dat scheelt alvast. Maar dat van die batterijen is trouwens wel een goede...Helaas kan je daar vaak niet goed achter komen van tevoren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |