quote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef happyme28 het volgende:
Jim heeft het inderdaad zojuist bij Life & Cooking (en indirect ook al een beetje gister bij Dancing with the stars) bevestigd dat hij de rol van Danny Zucco gaat spelen in de nieuwe nederlandse musical Grease.
De musical zal in het najaar van 2006 in de theaters te zien zijn en de regisseur is Martin Michel (won dit jaar musical award).
Zie het hem wel doen en volgens mij liggen die nummers hem ook wel. Ik ga zeker kijken!
Wanneer was z'n laatste hit dan?!quote:Op zondag 11 september 2005 18:29 schreef marky het volgende:
Deel 19 is dicht. Bijna 3 jaar geleden werd er geroepen dat we hem snel zouden vergeten en dat het een one day fly zou zijn.
Alsof dat de graadmeter is of hij succesvol is of niet? Hij neemt ruim de tijd voor zijn 3e album, zoals iedere artiest doet. Heeft getekend bij een nieuwe platenmaatschappij, treedt meer dan voldoende op om er ruim zijn brood mee te verdienen, ontwikkeld zich goed als jong artiest, heeft wat geacteerd en krijgt nu een mooie kans om een hoofdrol in een musical te spelen en zal daarvoor nog een album uitbrengen en een DVD.quote:
This is It was naar jou Hind maatstaven nog een behoorlijke hit.quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Ik vroeg alleen naar zijn laatste hit hoor, je houdt een heel verhaal maar geeft geen antwoord op m'n vraag.
Zijn laatste single was 1 jaar geleden en haalde een mooie top50 notering (net zo iets als hind haar laatste single van het 1e album).quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Ik vroeg alleen naar zijn laatste hit hoor, je houdt een heel verhaal maar geeft geen antwoord op m'n vraag.
This is wat?quote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef marky het volgende:
[..]
This is It was naar jou Hind maatstaven nog een behoorlijke hit.
Jij haalt Hind er ook al bij. Complexje?quote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zijn laatste single was 1 jaar geleden en haalde een mooie top50 notering (net zo iets als hind haar laatste single van het 1e album).
Mijn reaktie op jouw post, was net zo'n antwoord op jouw vraag als jouw reactie impliceerde. Ik hou daar niet van. Maar goed je hebt je antwoord, ga nu maar weer spelen in het Hind topic.
Hier leuk verder praten over de leuke en mooie dingen die Jim allemaal op zijn pad krijgt![]()
Jouw avatar zegt genoegquote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij haalt Hind er ook al bij. Complexje?.
Ga je tanden poetsenquote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij haalt Hind er ook al bij. Complexje?.
Hou de komende tijd het topic in de gaten.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen die hele Jim, in tegendeel zelfs, de keren dat ik met hem in aanraking kwam was 'ie hartstikke aardig..
Ik ben alleen benieuwd wanneer we muzikaal echt weer eens wat van hem gaan horen..
Kijk.. zo kun je het ook brengen. Als je het echt wilt weten... hij is druk aan het schrijven (geweest) met onder andere Tjeerd Oosterhuis maar door zijn deelname aan DWTS heeft hij de opnames van zijn album opgeschort. Hij heeft de tijd, hij zit nu bij een platenmaatschappij, waar hij (gelukkig) die vrijheid heeft en hem te tijd gunt om zich op een breed vlak te ontwikkelen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen die hele Jim, in tegendeel zelfs, de keren dat ik met hem in aanraking kwam was 'ie hartstikke aardig..
Ik ben alleen benieuwd wanneer we muzikaal echt weer eens wat van hem gaan horen..
Tis een leuk joch gewordenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hij is volwassener, niet meer zo'n schooljochie. Ik mag hem wel tegenwoordig.
Je zou hem nu eens moeten horen. Niet alleen is hij goed opgedroogd maar zijn zangkwaliteiten zijn zwaar vooruit gegaan. Ik hoor hem gemiddeld drie keer per jaar live zingen en iedere keer is het weer beter. En iets wat mij ook steeds weer opvalt is zijn relaxe manier van optreden. De laatste keer dat we hem zagen optreden was bij een of andere homo-studentenvereniging in Delft en er vlogen shorts en sokken naar het podium en hij reageerde daar zo goed op. Hij liet zich er niet door uit het veld slaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tis een leuk joch gewordenMaar hij mag nooit, nooit, echt NOOIT meer zingen
Ik heb al genoeg geledenquote:
Persoonlijk vind ik deze het mooistquote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef happyme28 het volgende:
Hier een paar (redelijk) recente geluidsfragmentjes (soms niet al te beste kwaliteit van de opnamen...):
Optreden Finale Nat. Songfestival 2005
Optreden fandag - Beautiful Surprise
25 jaar Kinderen voor Kinderen - De Lek
Optreden theatershow dec. 2004 - Always
Duet met Sita - Born Again
Beetje een zeiknummer vind ik dat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze het mooist
Dat heeft hij van Venice daarmee heeft hij een aantal optredens gedaan in nederlandquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Beetje een zeiknummer vind ik dat.. Maar hij zingt daar wel beter ja.
.
Ik vind dat Always-nummer wel wat hebben eigenlijk.. Is dat van hem zelf, of een cover? Komt me zo bekend voor.
.
Het is inderdaad even uit geweest, een rustpauze van een maandje ofzo. Maar de roddelbladen schreven al weer dat ie andere vriendinnetjes had blablabla.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het was toch uit tussen Jim en z'n vriendin? En nu gaan ze ineens samenwonen?
Tja je onderschrift zegt genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef -Jean- het volgende:
nog steeds een topic over die in de ballen getrapte neushoorn.
pff![]()
Ach kindje tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef -Jean- het volgende:
nog steeds een topic over die in de ballen getrapte neushoorn.
pff![]()
Hij moet toch wat haar over hebben voor de John Travolta rol in Greasequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die aap tegenwoordig zo'n Wilders-kapsel met een dikke mullet?
Ow, gaat ie dat doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij moet toch wat haar over hebben voor de John Travolta rol in Grease![]()
Ik heb het album en ik heb het beluisterd ik heb het hem afgelopen maandag ook live horen zingen. Zit bij Jim altijd een flink verschil in live zingen en album. Ik vind Jim live altijd beter omdat hij er naar mijn mening veel meer gevoel in weet te leggen.quote:Op zondag 6 november 2005 08:50 schreef Aagje75 het volgende:
ik ben erg benieuwd naar de uitvoering van deze nummers.
Je kan dit namelijk heel snel fout doen en dan zijn de kritieken niet mals.
Toch wel gedurfd van em
Heb de CD nog niet gehoord maar vind dat ie oa. Neh Na Na Na een beetje forceert qua stem..quote:Op donderdag 10 november 2005 17:48 schreef happyme28 het volgende:
Promo van de nieuwe cd
mms://stream.mediaweb.nl/ctmstream/jim/dancewithme.wmv
Weet niet of het mag maar vond 'm wel informatief, geeft aardig idee van de cd, haal 'm anders maar weg
Ik heb maar een klein stukje gehoord......was in gesprek met dames die in de playboy stonden.quote:
Je kan het terug luisteren.quote:
jij bent echt jim obsessed he, triestquote:Op maandag 5 december 2005 15:23 schreef marky het volgende:
De herhaling van het concert van Jim is gisteren door 621.000 mensen bekeken.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
jij bent echt jim obsessed he, triest![]()
Nog veel triester is dat jij je er druk om maakt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
jij bent echt jim obsessed he, triest![]()
Weet je zeker dat het Jim was? Hij was donderdag terug uit oostenrijk voor een fotoshoot voor de glossy.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef BillyOcean het volgende:
Weet iemand wat af van een nieuwe film of televisie serie waar Jim in speelt? Ik moest vandaag boodschappen bezorgen in de Plantage Muidergracht (straat in Amsterdam) maar die was afgesloten omdat ze daar opnames aan het maken waren... Ik mocht gelukkig wel door lopen en kwam daar Jim tegen die verkleed was als politieagent.. Ben wel benieuwd waar dat voor was.. Iemand?
Straks word je nog aangeklaagd voor stalkerquote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef BillyOcean het volgende:
Ik reed vandaag voor diezelfde bezorgservice naar een klant in oudekerk a/d amstel en kwam binnendoor vlakbij vinkeveen (ik zie nu dat zijn vriendin daar woont) en op een heel smal weggetje kwam ik een grijze bmw station tegen en verdomd als het niet waar is daar zat volgens mij Jim achter het stuur...! Dat is nou al de tweede keer in een week.. het moet niet gekker worden (hij zal ook wel gedacht hebben "daar hebben we de albert weer"
Denk dat dat vet gedrukte stukje toch die Politieserie BOKS is waar Billyocean 'm gezien had op de set. Maar dat is nog even afwachten.quote:Kerst!
Egmond Binnen | 23-12-2005 | By: Jim Bakkum
Hallo allemaal! Het is bijna kerst; "tijd voor tijd met mijn familie" ....
Instores
Deze week heb ik ook weer een paar hele leuke instores gedaan in Alkmaar, Utrecht en Alphen a/d Rijn. Ik heb veel cd's gesigneerd, ik vind het nog steeds zo'n eer als iemand mijn cd koopt, daarom vind ik dat die mensen ook iets extra's verdienen dan alleen een cd, zoals een knuffel, een foto of gewoon een praatje! Na vele instores gedaan te hebben is er nog een te gaan en wel in Muiden a.s. donderdag 29 december in de C1000. Om het jaar goed af te sluiten hoop ik dat ik weer veel mensen mag zien die blij naar huis gaan met een gesigneerd album en ik op een goed jaar kan terug kijken! Want dat was het absoluut! Wow wat heb ik weer een heleboel gedaan, ik prijs me zelf gelukkig dat ik nog steeds zoveel leuke dingen mag meemaken en zoveel mensen in mij geloven, te gek!
? ? ? ?
Ook ben ik begin deze maand begonnen aan iets waar ik nog NIKS over mag zeggen, maar waar snel meer over bekend is...vervelend weer he? Ja ik hou het spannend!
Fan Event!
Ook heb ik weer heel veel zin in het Fan Event van de Official Jim Fanclub a.s. 8 Januari! Dit jaar is het The Winter Edition, dus trek je dikke trui maar uit de kast! Als je wilt komen, stuur dan een mailtje naar info@officialjimfanclub.nl met daarin je naam, lidmaatschapsnummer en eventueel aantal introducees! Het word weer helemaal te gek dus je moet zeker weer komen! HET MOET! hahah!
» mailto:info@officialjimfanclub.nl
Holiday On Ice! Diamonds for kids
Deze week was ook de aftrap van Holiday on Ice; Diamonds for kids. Het is een supermooie show en het leuke is dat we volgende week nog vier shows mogen doen!! Ik hoop vele van jullie daar ook volgende week te zien...
Dansshows
Gisteren heb ik ook 3 te gekke dansshows met Julie gedaan! Ja wel, 3 (!!) op een avond. De eerste twee waren in Brielle op het Marlaent College. De eerste keer was voor de onderbouw en de tweede keer voor de bovenbouw. Iedereen zag er prachtig uit, want het was het kerstbal. Iedereen reageerde superenthousiast, dus dat was weer leuk! Daarna zijn we meteen doorgereden naar Druten, waar wij weer een danshow hadden in dansschool Bilderbeek. Het leuke hieraan was dat er een danswedstrijd in deze dansschool plaatsvond, waarna ik en Julie de prijzen uitreikte! Het dansen ging weer goed, hoewel 3 dansen wel ietwat spierpijn veroorzaakt.....
Mooi!Weer de leeuw
A.s. 1 Januari ben ik te gast in de nieuwsjaaruitzending van Mooi!Weer de leeuw van Paul de Leeuw. Dit word heel speciaal want ik ga samen met Paul "Voorbij" zingen! Allemaal kijken dus!
Wat een jaar!
Na een hele drukke tijd, heb ik nu 3 dagen vrij en kan ik terug kijken op een geweldig jaar; Dancing with the stars, Gouden plaat voor Dance with me, TV special Dancing with Jim, alle optredens en Fan Events, de rol in Grease! Het kan allemaal niet op en ik ga zorgen dat 2006 net zo leuk gaat worden! Lieve fans, bedankt voor alle kerstkaarten en kerstcadeautjes. Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en een gezond, gelukkig en een muzikaal 2006! Ik hoop dat ik in 2006 weer net zoveel steun van jullie krijg als in de voorgaande jaren, want door jullie ben ik nog steeds op het niveau waar ik nu ben! Thanx! Gr. JIM
Leg uit!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef Badabingea het volgende:
Vierkant onder zn huis en het is compleet. Moet er steeds aan denken.
Die had volgens mij zijn scheiding de andere kant opquote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Badabingea het volgende:
Dit maakte een maatje nadat ik de foto stuurde, en toen gaf ik ze geen ongelijk.
[[url=http://xs67.xs.to/pics/06060/Adolfbakkum.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zal het origineel weer eens opduiken van een iers boybandjequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef -XX- het volgende:
Niet toch?
Ik dacht dat die orgineel was, whihi!
HEBBEN! Hoe heet die band?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zal het origineel weer eens opduiken van een iers boybandje
OMG dat haarquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:38 schreef happyme28 het volgende:
Het was nogal regenachtig, maar wel aardig wat volk. Ze hebben een wereldrecord gehaald met de meeste mensen tegelijk MP3 speler luisteren in de vorm van een hart ivm valentijnsdag. Een nieuw soort mp3 speler van Packard Bell.
Hij zong 8 nummers, combi van de 3 albums. Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik helemaal met je eens. Vind wel dat het talent heeft om mensen te entertainen door presentatie of wat dan ook. Maar zn stem vind ik nog steeds niks. Vind hm iig geen vervelend persoon. Sympathiek wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tis een leuk joch gewordenMaar hij mag nooit, nooit, echt NOOIT meer zingen
Maar dat is een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Vind wel dat het talent heeft om mensen te entertainen door presentatie of wat dan ook. Maar zn stem vind ik nog steeds niks. Vind hm iig geen vervelend persoon. Sympathiek wel.
Hij mag het niet knippen omdat hij meedoet aan Boks en dan zit je straks met een continuiteitsprobleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
OMG dat haarblijft lachen met jim
Je neemt de woorden uit me mond.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:39 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat is een kwestie van smaak.
Zonde van de film met zo'n stofzuiger stem er tussen door.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef marky het volgende:
Jim is Hip(pix)
Hilversum | 10-02-2006 | By: Peter Natrop
JIM DOET STEM HOOFDROL IN BIOSCOOPFILM 'ASTERIX EN DE VIKINGEN'
[afbeelding]
Komende week zal worden begonnen aan de dubbing van de Nederlands gesproken versie van de animatiefilm ASTERIX EN DE VIKINGEN. Zanger JIM BAKKUM spreekt de stem in van HIPPIX, de jonge, hippe Viking uit de stad, die beter kan zingen dan kan vechten.
Andere Nederlandse stemmen worden verzorgd door Marlies Somers (ABBA), Manou Kersting (OLAF), Luc Wijns (ASTERIX) en Jan van Looveren (OBELIX). De film ASTERIX EN DE VIKINGEN is gebaseerd op het stripboek ASTERIX EN DE NOORMANNEN.
In ASTERIX EN DE VIKINGEN maken we kennis met HIPPIX. In het favoriete dorp van Gallië is iets bijzonders gebeurd. HIPPIX, het neefje van de baas Abraracourcix, is net aangekomen uit Parisium. Asterix en Obelix hebben een onmogelijke taak gekregen: zij moeten een echte man van hem maken. Echter achter de stoere houding van de jongen uit de grote stad schuilt een lafaard en de harde training die hij krijgt verandert hier weinig aan. Intussen zijn de Vikingen aan land gekomen in Gallië, vastbesloten om deze kampioen van angst te vinden. Deze zal hen namelijk, zoals voorspeld door hun helderziende, leren vliegen.
Het avontuur begint als HIPPIX wordt ontvoerd door de Vikingen. ASTERIX en OBELIX moeten hem kosten wat kost vinden. Terwijl zij de achtervolging inzetten naar het hoge, ijskoude Noorden, is HIPPIX inmiddels volledig in de ban van de mooie en dappere ABBA, de dochter van...
ASTERIX EN DE VIKINGEN draait vanaf 26 april in de bioscoop.
Die is grappigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonde van de film met zo'n stofzuiger stem er tussen door.
Top van Jim. Heel goed initiatief.quote:
??? Leg uit!quote:Op zondag 19 maart 2006 15:31 schreef Svensational het volgende:
SHO ---> MUZ
Jim is een zanger, dus eigenlijk hoort dat gewoon in MUZ. In overleg met Cc en D. staan alle ex-Idols kandidaten nu in MUZ, net zoals Hind hier al tijden zat.quote:
Nou ja, hij kan ook naar FTR natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:38 schreef BVO het volgende:
Vind ik ook een beetje vreemd, het merendeel gaat over z'n acteergedoe en alles.
Wat stom. Ex-Idols topiques horen in SHO, niet inquote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jim is een zanger, dus eigenlijk hoort dat gewoon in MUZ. In overleg met Cc en D. staan alle ex-Idols kandidaten nu in MUZ, net zoals Hind hier al tijden zat.
Idd. En in het geval van Jim en nog wel meer ex-idols doen ze veel meer dan alleen muziek maken, dus past meer in SHO. Verder heb je in MUZ van die huilies die alleen van rock en shit houden en dus negatief gaan posten in dit topic met als resultaat bagger.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat stom. Ex-Idols topiques horen in SHO, niet inMUZ
.
Haha, vet grappig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:13 schreef marky het volgende:
Trailer van Astrix en de vikingen met de stem van Jim
http://www.asterixendevikingen.nl/trailer.html
Nee, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar zoiets als dit (foto met enigszins dezelfde pose, ter vergelijk).quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef happyme28 het volgende:
@ Marble: Je pakt wel net de meest voordelige foto ha ha maar dat lange haar kon 'm best mooi staan:
[afbeelding]
Doe jij het beter?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef ssilvia1 het volgende:
Wat wil Jim eigenlijk gaan doen? Zingen, acteren, inspreken, dansen? Of weet hij het zelf nog niet en wil hij kijken wat hij eigenlijk kan? Zijn zangcarriere lukt niet en ik heb zondag gezien dat hij met het acteren ook nog flink moet oefenen. Misschien dansen? Dat vind hem wel aardig doen. Het is maar een vraag.
Oja, ik vind zijn langere haar het leukste staan. Met dat korte kapsel lijkt hij wel heel erg jong.
Nou, mensen afzeiken van iets waar je geen verstand van hem vind ik link.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef ssilvia1 het volgende:
ik hoef niet zo nodig een zang of acteercarriere te beginnen. Dat is mijn ding niet. Hoezo?
Beidequote:Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef ssilvia1 het volgende:
wou jij beweren dat hij een zangcarriere heeft dan? Of een acteercarriere? Ik ben gewoon benieuwd wat hij in de toekomst gaat doen. Pure belangstelling. Ik hoop een danscarriere, dat zie ik hem graag doen.
Kom kom zeg hij heeft zondag maar een paar regels gesproken daar kan je werkelijk niets uit afleiden. Dat hij geen zangcarriere zou hebben is bullshit. Hij wordt dan misschien niet gedraaid door 538 of radio 3 maar dat wil nog niet zeggen dat hij het niet heeft. Zijn plaat met dansnummers is goud geworden. Dat is bijvoorbeeld al meer dan het tweede album van Hind. Ik weet dat hij ook nog heel graag een programma zou willen presenteren.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef ssilvia1 het volgende:
Wat wil Jim eigenlijk gaan doen? Zingen, acteren, inspreken, dansen? Of weet hij het zelf nog niet en wil hij kijken wat hij eigenlijk kan? Zijn zangcarriere lukt niet en ik heb zondag gezien dat hij met het acteren ook nog flink moet oefenen. Misschien dansen? Dat vind hem wel aardig doen. Het is maar een vraag.
Oja, ik vind zijn langere haar het leukste staan. Met dat korte kapsel lijkt hij wel heel erg jong.
Er stond echt al een heleboel op stapel maar dat werd door dancing with the stars afgeblazen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef ssilvia1 het volgende:
Je hebt het over Dance with Me ofzoiets? Die is inderdaad goud geworden, maar niet op eigen krachten. Dat kwam echt door Dancing with the Stars hoor! Jim moet zich nog steeds bewijzen dat hij het kan. En ik gun het hem echt wel. Het kost nu eenmaal tijd en zijn tijd komt echt nog wel. Maar dan moet hij zich wel richten op zijn zangcarriere, anders lukt het hem nooit. Maar dat moet hij wel willen natuurlijk. Ik weet niet zeker of hij dat wil, dat bewijst het wel. Hij doet ook nog andere dingen. Misschien lukt het wel met zijn volgende album, daar is hij toch mee bezig heb ik begrepen? Als het tenminste geen cover-album is dan. Het leek er bijna wel op dat hij een eendagsvlieg was geworden, maar gelukkig hielp dat dansprogramma hem weer in de picture. Hij was echt uit beeld. Misschien had hij het zonder dat programma het ook wel gered, maar dat heeft hij nog niet kunnen bewijzen. Wie weet wat hem nog te wachten staat.
Ok, want je brengt veel negatieve teflon!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef ssilvia1 het volgende:
Jullie kunnen niet lezen, ik zit Jim helemaal niet af te zeiken. Integendeel. Ik zou niet weten waarom ik dat nou zou doen. Niet opgevallen dat ik wel wat weet over Jim? Pure belangstelling hoor, zal ik voortaan dan maar niet meer doen.
kusjequote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef ssilvia1 het volgende:
Jullie kunnen niet lezen, ik zit Jim helemaal niet af te zeiken. Integendeel. Ik zou niet weten waarom ik dat nou zou doen. Niet opgevallen dat ik wel wat weet over Jim? Pure belangstelling hoor, zal ik voortaan dan maar niet meer doen.
Lol ik dacht dat dit topic over de zanger Jim ging.quote:Op maandag 17 april 2006 14:24 schreef ivosnivo het volgende:
The doors waren best lachen vrijdag.
Ach ja meer spieren dan hersens zullen we maar denkenquote:Op maandag 17 april 2006 16:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat dit topic over de zanger Jim ging.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat je zo om je zelf moet lachen.. lacht er tenminste nog iemand om jequote:Op maandag 17 april 2006 16:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat dit topic over de zanger Jim ging.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe triest kun je je website maken zeg, hij is toch niet serieus bedoelt hoop ik?quote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ja meer spieren dan hersens zullen we maar denken![]()
![]()
![]()
Ja sorry hoor, hoe moet ik nou weten dat die jongen nog muziek maakt.quote:Op maandag 17 april 2006 16:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo om je zelf moet lachen.. lacht er tenminste nog iemand om jemaar goed, ga jij je maar weer opdrukken
![]()
Jim was uiteraard vandaag bij de premičre van Asterix en de Vikingen en zong daar natuurlijk ook de titelzong. Hier even een fototje:
[afbeelding]
Hij werd ook geinterviewd door Shownieuws en RTL Boulevard, dus misschien vanavond wel iets van te zien.
Donderdag treedt hij overigens op in Holland Casino Scheveningen.
Ach wat is sneu ik hoef mezelf niet te bewijzen met een door er een alto muzieksmaak om mezelf beter voor te doen dan ik ben. Wie is er hier nu sneu.quote:Op maandag 17 april 2006 16:43 schreef ivosnivo het volgende:
Hoe triest kun je je website maken zeg, hij is toch niet serieus bedoelt hoop ik?
Is die alweer bij Re:action?quote:Op maandag 17 april 2006 17:03 schreef happyme28 het volgende:
Ok, en nu weer over Jim
Morgen is ie ook nog bij Re:action op TMF en in Kort Amsterdams op AT 5
Nevermind ik ga me niet druk maken over mensen die naar idols kijken............................quote:Op maandag 17 april 2006 16:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ach wat is sneu ik hoef mezelf niet te bewijzen met een door er een alto muzieksmaak om mezelf beter voor te doen dan ik ben. Wie is er hier nu sneu.
Ga es weg jij!, ik word bang van je!quote:Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nevermind ik ga me niet druk maken over mensen die naar idols kijken............................
Waarom doe je dan wel?quote:Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nevermind ik ga me niet druk maken over mensen die naar idols kijken............................
dat doe ik niet, ik poste in dit topic omdat ik dacht dat het over jim morrison gingquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waarom doe je dan wel?
Niet dat ik naar Idols kijk...
Geen idee, ik denk het niet eerlijk gezegt,quote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef Badabingea het volgende:
Terug te bekijken via het internet?
verstandelijk gehandicaptequote:Op donderdag 20 april 2006 16:11 schreef Franboozled het volgende:
Jim die monotome zanger van Idols? DIe kan beter acteur worden, hij deed het als verstandelijke gehandicapte in baantjer best goed moet ik zeggen.
Monotoom?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:11 schreef Franboozled het volgende:
Jim die monotome zanger van Idols? DIe kan beter acteur worden, hij deed het als verstandelijke gehandicapte in baantjer best goed moet ik zeggen.
ik zag het, en ik moet zeggen dat hij een stuk beter zingt dan een jaar of 3 geleden. Zijn stem is een stuk volwassener gewordenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
Hij was net bij Jensen.
Eindelijk iemand die een keer echt luisterd ipv. alleen maar vooroordelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zag het, en ik moet zeggen dat hij een stuk beter zingt dan een jaar of 3 geleden. Zijn stem is een stuk volwassener geworden
Nee jij???quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
Je wordt er al nat van, marky?
Of je leest het topic ff, nog 2 tips: www.jimmusic.nl / www.officialjimfanclub.nlquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:48 schreef TeChNo2 het volgende:
Wie (of wat) is Jim ?
Euhhh dit is inmiddels topic nummer 20 je kan alle voorgaande delen doorlezen natuurlijk. Maar waarschijnlijk doe je net alsof en anders heb je waarschijnlijk de afgelopen 3 jaar onder een steen gelegen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:48 schreef TeChNo2 het volgende:
Wie (of wat) is Jim ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |