abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2005 @ 18:29:54 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30490854
En hier weer verder.

Deel 19 is dicht. Bijna 3 jaar geleden werd er geroepen dat we hem snel zouden vergeten en dat het een one day fly zou zijn.

Laatste post van deel 19
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef happyme28 het volgende:
Jim heeft het inderdaad zojuist bij Life & Cooking (en indirect ook al een beetje gister bij Dancing with the stars) bevestigd dat hij de rol van Danny Zucco gaat spelen in de nieuwe nederlandse musical Grease.

De musical zal in het najaar van 2006 in de theaters te zien zijn en de regisseur is Martin Michel (won dit jaar musical award).

Zie het hem wel doen en volgens mij liggen die nummers hem ook wel. Ik ga zeker kijken!
pi_30490953
FIPO!
skallemapattes
  zondag 11 september 2005 @ 18:38:59 #3
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_30491110
SEPO!
O)))
pi_30496084
20 alweer

Jim rocks
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 11 september 2005 @ 21:40:48 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30496977
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:29 schreef marky het volgende:
Deel 19 is dicht. Bijna 3 jaar geleden werd er geroepen dat we hem snel zouden vergeten en dat het een one day fly zou zijn.
Wanneer was z'n laatste hit dan?!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30497150
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef BVO het volgende:

[..]

Wanneer was z'n laatste hit dan?!
Alsof dat de graadmeter is of hij succesvol is of niet? Hij neemt ruim de tijd voor zijn 3e album, zoals iedere artiest doet. Heeft getekend bij een nieuwe platenmaatschappij, treedt meer dan voldoende op om er ruim zijn brood mee te verdienen, ontwikkeld zich goed als jong artiest, heeft wat geacteerd en krijgt nu een mooie kans om een hoofdrol in een musical te spelen en zal daarvoor nog een album uitbrengen en een DVD.

Voldoende ingredienten om iemand succesvol te noemen lijkt me!
  zondag 11 september 2005 @ 21:47:40 #7
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497227
Ik vroeg alleen naar zijn laatste hit hoor, je houdt een heel verhaal maar geeft geen antwoord op m'n vraag.
  zondag 11 september 2005 @ 21:50:14 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30497334
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Ik vroeg alleen naar zijn laatste hit hoor, je houdt een heel verhaal maar geeft geen antwoord op m'n vraag.
This is It was naar jou Hind maatstaven nog een behoorlijke hit.
pi_30497389
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Zijn laatste single was 1 jaar geleden en haalde een mooie top50 notering (net zo iets als hind haar laatste single van het 1e album).

Mijn reaktie op jouw post, was net zo'n antwoord op jouw vraag als jouw reactie impliceerde. Ik hou daar niet van. Maar goed je hebt je antwoord, ga nu maar weer spelen in het Hind topic.

Hier leuk verder praten over de leuke en mooie dingen die Jim allemaal op zijn pad krijgt
  zondag 11 september 2005 @ 21:53:11 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497454
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef marky het volgende:

[..]

This is It was naar jou Hind maatstaven nog een behoorlijke hit.
This is wat? .
Hind heeft hier niets mee te maken, ontopic blijven dus graag. .

Even opgezocht: Dat nummer stond 3 weken in de top 40 en de hoogste positie was 37. Niet echt een hit dus.
  zondag 11 september 2005 @ 21:54:06 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497486
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Zijn laatste single was 1 jaar geleden en haalde een mooie top50 notering (net zo iets als hind haar laatste single van het 1e album).

Mijn reaktie op jouw post, was net zo'n antwoord op jouw vraag als jouw reactie impliceerde. Ik hou daar niet van. Maar goed je hebt je antwoord, ga nu maar weer spelen in het Hind topic.

Hier leuk verder praten over de leuke en mooie dingen die Jim allemaal op zijn pad krijgt
Jij haalt Hind er ook al bij. Complexje? .
pi_30497530
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef BVO het volgende:

[..]

Jouw avatar zegt genoeg
  zondag 11 september 2005 @ 21:57:07 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30497596
We zijn je gewoon voor BVO we kennen je een beetje.

Maar wat wil je zien dan?

Dat we schrijven dat hij mislukt is???.....

Helaas dat kan niet want dat is niet zo. Het gaat gewoon goed met die knul hij bouwt aan een brede basis onder zijn carriere.
pi_30497651
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef BVO het volgende:

[..]

Ga je tanden poetsen
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 11 september 2005 @ 21:59:33 #15
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497699
Ik heb niks tegen die hele Jim, in tegendeel zelfs, de keren dat ik met hem in aanraking kwam was 'ie hartstikke aardig. .

Ik ben alleen benieuwd wanneer we muzikaal echt weer eens wat van hem gaan horen. .
  zondag 11 september 2005 @ 22:03:25 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30497856
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen die hele Jim, in tegendeel zelfs, de keren dat ik met hem in aanraking kwam was 'ie hartstikke aardig. .

Ik ben alleen benieuwd wanneer we muzikaal echt weer eens wat van hem gaan horen. .
Hou de komende tijd het topic in de gaten.
pi_30497864
dubbel
pi_30497918
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef BVO het volgende:

Kijk.. zo kun je het ook brengen. Als je het echt wilt weten... hij is druk aan het schrijven (geweest) met onder andere Tjeerd Oosterhuis maar door zijn deelname aan DWTS heeft hij de opnames van zijn album opgeschort. Hij heeft de tijd, hij zit nu bij een platenmaatschappij, waar hij (gelukkig) die vrijheid heeft en hem te tijd gunt om zich op een breed vlak te ontwikkelen.

Nadat DWTS is afgelopen gaat hij dus druk aan het album werken en uiteraard zal daar een single aan vooraf gaan die als het meezit, eind dit jaar zal uitkomen. Maar ja.. denk ook niet dat ze hadden verwacht dat hij zo ver zou komen met DWTS.. en dat hij het zo leuk zou vinden.
  zondag 11 september 2005 @ 22:06:56 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497989
De aandacht die 'ie door het programma krijgt is in ieder geval mooi meegenomen. . Wat ik er van gezien heb zag er zelfs goed uit, hoorde uit zijn omgeving dat 'ie juist zo'n stijve hark was normaal. .

Nou ja, ik ben benieuwd. Dat 'ie nu wat meer tijd krijgt om zijn eigen dingetjes goed te doen is in ieder geval mooi voor hem. .

Ik schrik van mezelf hoe vriendelijk ik in een Jim-topic ben opeens. .
pi_30501561
LOL ..

Er blijft hier gewoon 'n soort 'strijd' hangen om het 'Jim-is-een-loser' en het 'jim-is-geweldig' meningsverschil Beetje vreemd heur..

Ik zie 't 'm eerlijk gezegd niet doen. Die rol in Grease... Vooral het zinnetje "I got chiiiiiills" zie ik hem niet 1,2,3 schreeuwen. En ik vond 'm ook slecht in baantjer..

Maar goed, tis 'n lekker ding en 't oog wil ook wat.
pi_30502396
Ik vind Jim nog echt zo'n jonkie, zie hem niet in de rol van Danny eigenlijk.. hoewel hij natuurlijk wel een high-school student moet spelen, maar toch zal wel komen omdat in de film bijna alle acteurs in de 20 waren. Heb wel vertrouwen in 'm hoor, dat hij er wat van gaat maken, dat hij kan dansen heeft hij iig de afgelopen weken bewezen
  maandag 12 september 2005 @ 00:20:51 #22
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30502606
Dansen kan hij, ik wil alleen het arrogante nog ff zien...dat mis ik nog
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:24:37 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30549087
Jim komt vrijdag in Pulse, rtl4 om 21.30 uur.
  donderdag 15 september 2005 @ 19:58:22 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30612433
Jim Bakkum wil musical 'Grease' volgend jaar eigen kleur geven

van onze verslaggever Jan Vriend
egmond-binnen-Na een week van speculeren mag het nieuws naar buiten: Jim Bakkum uit Egmond-Binnen speelt volgend najaar de mannelijke hoofdrol in de musical 'Grease'. ,,De afspraken zijn zo goed als rond'', zegt de achttienjarige zanger, die doorbrak als finalist van 'Idols'.

De film 'Grease' met Olivia Newton John en John Travolta maakte liedjes als 'You're the one that I want', en 'Hopelessly devoted to you' tot wereldhits.

Volgend najaar brengt V{ampersand}V, de productiemaatschappij van Albert Verlinde, de voorstelling als musical (opnieuw) in de theaters.

Zanger Jim is nu iedere zaterdag bij RTL4 te zien in het programma 'Dancing with the stars'. ,,Albert Verlinde belde me na de eerste uitzending op met de vraag of ik auditie voor 'Grease' wilde doen. Eigenlijk was ik druk aan het trainen voor het dansprogramma, dus had ik weinig tijd om te oefenen. Bij de auditie zag ik een jongen aan het werk die die alles perfect leek te doen. Dus ik dacht: 'hij wordt het.' Ik deed het op mijn eigen manier. En dat bleek juist de bedoeling.''

,,Ik wil mijn eigen kleur en stijl aan de musical geven. Gelukkig krijg ik daar ook de ruimte voor.'' Al gauw zong de naam van Chantal Jansen rond als kandidaat-tegenspeelster, maar Jim weet zeker dat zij niet de nieuwe Sandy wordt. ,,Zij speelt dan in een andere musical. Voor de rol van Sandy vinden binnenkort de audities plaats. Ik heb daarbij een beetje inspraak. Daar ben ik blij mee, want uiteindelijk voel ik zelf het beste aan welke stem en welk type bij me past. Samen zullen we proberen de musical te verjongen.''

Denk niet dat hij zijn loopbaan nu verlegt van de popmuziek naar de musical. ,,Ik vind het heel gaaf om op deze manier mijn horizon te verbreden en meer van mezelf te laten zien. Ik weet ook zeker dat ik ervan leer. Maar wil geen musicalacteur te worden. Ik ben en blijf popzanger.'' Jim is van het najaar 2006 tot het voorjaar 2007 te zien in 'Grease'. Voor die tijd heeft hij het druk met dansdemonstraties die voortvloeien uit 'Dancing with te stars' en staan er concerten op de agenda. ,,Nu ik weer op tv ben, gaan er weer veel deuren open.''

donderdag 15 september 2005, 00:00
Bron NHD
pi_30622188
Jim is volwassen geworden, ik mag hem wel en gelukkig niet Chantal Janzen als tegenspeelster. Die heb ik nu wel gezien.
pi_30644670
Deuren gaan open...
Egmond Binnen | 13-09-2005 | By: Jim Bakkum

Zoals al gespeculeerd in de media deze week, heb ik een succesvolle auditie gedaan voor de musical Grease! Het gaat om de rol Danny Zuco, destijds gespeeld door John Travolta!

Ik werd gevraagd, na de eerste liveshow van Dancing with the stars om auditie te doen en een week later stond ik de liedjes te zingen! We zijn nu over allerlei dingen aan het praten en het ziet er allemaal heel positief uit! Het is nog pril, dus er kunnen ook nog dingen veranderen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we er uit gaan komen!! Ik vind het in ieder geval een eer dat ik voor deze rol ben gevraagd, want kom op, wie wil nou niet DE HELD van de jaren zeventig spelen; John Travolta als Danny Zuco....Ik wist niet dat er zulke deuren open zouden gaan als je aan Dancing with the stars mee doet!

Dancing with the stars Live show 4!
Afgelopen zaterdag hadden Julie en ik de Slow Foxtrot opgekregen om te dansen. Maar dat viel niet mee, moet ik zeggen, want het is een dans waarbij je EN op je houding EN op je ritme moet letten, want het is heel "slow". Hoewel het niet onze favoriete dans was, hebben we natuurlijk wel weer genoten van het moment! Helaas moesten Inge Ipenburg en haar partner Koen Brouwers de show verlaten. Dat was echt heel jammer, want je krijg ondertussen echt een band met elkaar! Maar ja, that's all in the game.....

Ik heb nog een aantal leuke foto's (zoals beloofd) op de site gezet van backstage afgelopen zaterdag...

Dansshow Emmen
Afgelopen zondag hadden Julie en ik onze allereerste dansdemonstratie samen en wel in Emmen! Het was een hele leuke, maar toch ook wel een beetje vreemde gewaarwording dat ik opeens moet dansen voor publiek, iets wat ik nog NOOIT heb gedaan! Maar op een of andere manier met Julie, durf ik alles! We hebben twee dansen gedaan, een vragenronde en een meet&greet waarbij de mensen die er waren de kans kregen om van ons een handtekening en een foto te krijgen! A.s. zondag hebben we er twee op een dag, dat is toch te gek hahaha? Ook van deze show staan een paar foto's op de site...

Unicef cd
Gisteren heb ik een liedje ingezongen, voor een jaarlijks terugkomend project van Unicef, genaamd Prins op 't witte paard. Dit liedje komt op een cd, waar onder andere ook Chantal Janzen, Andre van Duin en mijn grote nieuwe vriend Joris Lutz op mee zingen. Dit album word op 10 Oktober a.s. uitgereikt en gepresenteerd en ik heb gehoord dat Prinses Maxima deze cd gaat uitreiken...(hoop het)

TMF en Spectalicious
Gisteren heb ik ook voor TMF een paar quote'jes opgenomen voor een special over 10 jaar TMF, dus die zien jullie binnenkort wel verschijnen op TMF.

Ook ben ik gisteren bij een show geweest van de nieuwe soul/funk/groove band "Spectalicious". Mijn oud-collega uit de Wonderlijke Efteling show is daar de zangeres van en ik kan jullie vertellen, het was in een woord: GEWELDIG! Ik heb in tijden niet meer zon goeie live band gehoord, want de band bestaat uit 3 strijkers, 2 toetsen, een gitarist, een drummer en twee backing vocals! Ik heb gelijk daarna de cd gekocht, zouden jullie ook moeten doen, want het is zeker de moeite waard. Ga voor meer info naar www.spectalicious.com

Zo, dit was het wel weer even voor deze week, het is gelukkig niet zo'n lang verhaal, dat valt wel mee (haha)! Deze week wordt natuurlijk weer heel veel dansen en een leuk weetje is dat ik, Julie, Inge en Remco a.s. vrijdag avond bij Pulse in het programma te gast zijn! Kijken dus! Tot snel, Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 21 september 2005 @ 17:23:47 #27
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30796312
Van Jim's site:

Ook ben ik afgelopen donderdag FLINK in de maling genomen door het candid-camera programma Gotcha, met Tatum Dagelet! Ik ga natuurlijk nog niet zeggen wat de situatie was, dat moeten jullie allemaal zelf zien op a.s. maandag 26 September om 20.30! Wordt lachen!!!!!!!!

A.s. zaterdag dansen wij de Paso Doble en de Engelse Wals, ik merk nu al dat het heel zwaar is om twee dansen te repeteren in een week, maar we gaan er heel hard tegen aan om weer zon spetterende show neer te zetten als afgelopen zaterdag!
pi_30796367
Wie is Jim?
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 17:44:12 #29
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30796811
Verdorie, die Jim droogt lekker op zeg
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30800098
Jim is erg veranderd ten opzichte van de tijd in Idols. Dat komt natuurlijk ook door zijn haar dat anders zit en door wat hij heeft meegemaakt. Hij is volwassener, niet meer zo'n schooljochie. Ik mag hem wel tegenwoordig.
  woensdag 21 september 2005 @ 19:40:47 #31
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30800209
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hij is volwassener, niet meer zo'n schooljochie. Ik mag hem wel tegenwoordig.
Tis een leuk joch geworden Maar hij mag nooit, nooit, echt NOOIT meer zingen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 21 september 2005 @ 20:29:27 #32
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30801981
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Je zou hem nu eens moeten horen. Niet alleen is hij goed opgedroogd maar zijn zangkwaliteiten zijn zwaar vooruit gegaan. Ik hoor hem gemiddeld drie keer per jaar live zingen en iedere keer is het weer beter. En iets wat mij ook steeds weer opvalt is zijn relaxe manier van optreden. De laatste keer dat we hem zagen optreden was bij een of andere homo-studentenvereniging in Delft en er vlogen shorts en sokken naar het podium en hij reageerde daar zo goed op. Hij liet zich er niet door uit het veld slaan.
pi_30805936
Net Dancing with the stars gezien.. Jim deed me echt aan iemand denken, en na een tijdje wist ik aan wie.. Hans Klok het zou z'n jongere broertje kunnen zijn
  woensdag 21 september 2005 @ 23:21:46 #34
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30808865
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:29 schreef marky het volgende:

[..]

Je zou hem nu eens moeten horen.
Ik heb al genoeg geleden
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30816030
Over zijn zangkwaliteiten kan ik niet oordelen, ik heb hem niet gevolgd en weet dus ook niet of en hoe hij vooruit is gegaan. Maar ik vind wel dat hij het heel leuk doet in Dancing With the Stars en eigenlijk pas sinds kort ben ik hem gaan waarderen.
pi_30831132
Hier een paar (redelijk) recente geluidsfragmentjes (soms niet al te beste kwaliteit van de opnamen... ):

Optreden Finale Nat. Songfestival 2005
Optreden fandag - Beautiful Surprise
25 jaar Kinderen voor Kinderen - De Lek
Optreden theatershow dec. 2004 - Always
Duet met Sita - Born Again

[ Bericht 5% gewijzigd door happyme28 op 22-09-2005 18:38:20 ]
pi_30832780
nog steeds?!
Pittige tijden!
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:57:51 #38
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30856815
quote:
Persoonlijk vind ik deze het mooist
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:35:49 #39
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30857760
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef marky het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik deze het mooist
Beetje een zeiknummer vind ik dat. . Maar hij zingt daar wel beter ja. .

Ik vind dat Always-nummer wel wat hebben eigenlijk. . Is dat van hem zelf, of een cover? Komt me zo bekend voor. .
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:27:44 #40
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30861494
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Beetje een zeiknummer vind ik dat. . Maar hij zingt daar wel beter ja. .

Ik vind dat Always-nummer wel wat hebben eigenlijk. . Is dat van hem zelf, of een cover? Komt me zo bekend voor. .
Dat heeft hij van Venice daarmee heeft hij een aantal optredens gedaan in nederland
  woensdag 28 september 2005 @ 19:35:51 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31006932
Jim in de Weekend van deze week:

[ Bericht 29% gewijzigd door marky op 28-09-2005 20:04:47 ]
pi_31019749
Samenwonen

Leuk stuk
Komt vanavond nou Gotcha met Jim?
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 29 september 2005 @ 12:15:53 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31023473
Maandag 3 oktober volgens mij.
pi_31026153
Het was toch uit tussen Jim en z'n vriendin? En nu gaan ze ineens samenwonen ?
pi_31032605
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het was toch uit tussen Jim en z'n vriendin? En nu gaan ze ineens samenwonen ?
Het is inderdaad even uit geweest, een rustpauze van een maandje ofzo. Maar de roddelbladen schreven al weer dat ie andere vriendinnetjes had blablabla.

Maar inmiddels is het ook al weer een paar maanden aan en dat ze gaan samenwonen staat wederom in een roddelblad, dus neem het maar met een korreltje zout.
  donderdag 29 september 2005 @ 17:50:15 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31032661
Happyme was me voor
  donderdag 29 september 2005 @ 17:51:42 #47
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_31032707
Nou dat houdt dus nooit lang stand met die twee als ze gaan samenwonen. Als ze nu al toe zijn aan een maand pauze...
pi_31035238
Ach ja, die pauze was vooral omdat ze het allebei erg druk hadden en ze wilden ontdekken of het beter was zonder elkaar. Dus duidelijk niet

Whahahahaha...... en het wordt nu wel erg veel. Nu wisten ze bij RTL Boulevard weer te vertellen dat Jim vandaag auditie heeft gedaan voor de hoofdrol in de film 'Joe Speedboot', de verfilming van het boek.

Gaat over liefde en rivaliteit. Het lot van nieuwkomers in een nederlands dorp waar een last uit het verleden op de inwoners drukt. Het boek is genomineerd voor een AKO Literatuurprijs dit jaar.

Ook o.a. Johnny de Mol en ik geloof Egbert Jan Weber hebben ook auditie gedaan.

Lijkt me wel gaaf voor Jim, een hoofdrol in een film, maar er is dus duidelijk zware concurrentie.
pi_31053839
Joe speedboot, muwaha! K hoop dat het waar is
Sowieso schrijf je zo.
pi_31064174
Toetje van Tooske, Jim of Marco
door REBECCA HAVERLAG

29 SEPTEMBER 2005 - NIJKERK - 'Komt het hoofdgerecht er al aan?' Het is niet dagelijks dat je dit kan vragen aan Nederlands bekendste zanger Marco Borsato. Aangezien Marco ook ambassadeur is voor de stichting War Child bond hij gisteravond, samen met tal van andere Bekende Nederlanders, graag een schort voor om de gasten van het Nijkerkse restaurant Op weg naar Zee te bedienen voor War Child.

'Het gaat hartstikke top', schreeuwt de zanger boven het lawaai uit. 'Vanavond moeten we zoveel mogelijk Friends for War Child zien te krijgen en ik heb het gevoel dat dat helemaal goed gaat komen. De sfeer is geweldig.'

Alle gasten die gisteren tijdens de Feast for War Child- avond dineerden in het restaurant droegen een steentje bij aan de stichting doordat een deel van de opbrengst automatisch naar War Child gaat. Verder konden de gasten tijdens deze avond een formulier invullen om Friend for War Child te worden. Dit houdt simpelweg in dat er maandelijks 50 euro aan de stichting wordt gedoneerd.

Hoewel de avond draait om War Child kun je deze avond ook niet om de Bekende Nederlanders heen. Henk-Jan Smits, Jeroen Nieuwenhuize, George Baker, Renate Verbaan, Tooske Breugem, Jim Bakkum en nog tal van andere artiesten werken zich deze avond een slag in de rondte om de gasten te bedienen. Velen hebben er immers al een volledige werkdag opzitten.

Zoals Daphne Bunskoek, presentatrice van het tv-programma RTL Boulevard en oud TMF- veejay. 'Ik was net rond half acht klaar met de presentatie van Boulevard en ik ben direct hierheen gescheurd. Maar ik heb m'n schort al voorgebonden dus ik kan aan de slag', vertelt Bunskoek nog nahijgend. Ook Idols-finalist Jim Bakkum heeft deze avond een drukke agenda. 'Ik moet er zo helaas mee ophouden, want ik heb zometeen nog een optreden in Amsterdam voor de boeg. Ik heb maar een paar drankjes geserveerd, maar het was gezellig.'

De gasten genoten volop van de aandacht die dit keer geschonken werd door de speciale obers.

Speciaal voor deze avond had dj Ruud de Wild een van zijn schilderijen beschikbaar gesteld voor de veiling. De hele avond konden de gasten het doek bezichtigen, waarna tegen het einde van de avond flink geboden werd op het kunstwerk.

Nadat de gasten het voorgerecht op hadden stapte War Child-directrice Willemijn Verloop het podium op en vertelde wat haar organisatie inhoudt. Na haar speech riep Marco Borsato de gasten op om Friend for War Child te worden. 'Als u zin heeft kunnen we vanavond een praatje maken, want ik ben hier voorlopig nog.'

Bron: De Stentor
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:54:51 #51
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_31087559
Ik vind Jim qua muziek nog steeds een one-day-fly. Niet dat ie maar 1 hit scoorde, maar dat ie maar heel even populair als zanger zou zijn tot de Idols hype over was. En inderdaad.

Dat hij zeker een aantal jaren een BNer zou blijven had ik wel degelijk verwacht. En inderdaad. Personen die het zowiezo graag willen maken in die business moeten elke kans gebruiken en Jim heeft die kans optimaal benut, net als Jamai en om maar eens iemand te noemen Kelly.

Ik gok dat Jim nog jaren een BNer zal zijn en in soaps enzo zal spelen. Of hij nog een hit gaat scoren? Ik denk het niet. Volgens mij ligt zijn hart daar ook niet echt.
Nu met gitaar!
pi_31098164
Update Jim
DEN HAAG | 30-09-2005 | By: Dim Paulson

Aangezien Jim het zo ontzettend druk heeft met zich voorbereiden op de volgende ronde van DWTS heeft Jim mij ff gevraagd een kleine update te schrijven op de site.

Tina Dag
Afgelopen zaterdag is Jim eerst naar de Tina dag geweest waar hij 3 keer moest optreden. Jim heeft hier voor het eerst met tape "Caught in a minute" single gedaan welke hij speciaal heeft opgenomen voor de Kids Top 20 Mc Donalds actie. Iedereen weet natuurlijk dat Jim ook in DWTS zit. Dus helaas kon hij niet de 4e show doen omdat wij als een speer weer naar Aalsmeer moesten om daar de camera repetities te doen.

DWTS
Aangekomen in Aalsmeer heeft Jim zich verkleed in zijn geweldige kostuum. Tijdens de repetities ging er van alles mis waarvan ik echt hoop dat ze dat ooit gaan uitzenden bij zo een blooper programma. Julie bleef namelijk hangen in Jim zijn kruis. Het was echt te lachwekkend. Maar misschien is het weer zo een ding van "daar had je bij moeten zijn".

Na de generale repetitie zijn we lekker gaan eten. We zaten deze week aan tefel met Irene v.d Laar en Ron Bransteder. Bowey was ook mee en die heeft echt iedereen op de foto gezet. Na het eten hoort natuurlijk een toetje. Wij dachten dat het een lekker zoet toetje was. Dit bleek yoghurt met een aardbei te zijn. Geen winstpakker dus.

En daar begint dat de normale live uitzending. De eerste dans was een Weense wals. Deze hebben Jim & Julie zonder veel franjes gedanst. Zoals het moet. Daarna kwam de knaller "de Paso Doble". Wat was ik enthousiast. Gelukkig dacht de jury daar net zo over. Ondanks dat het spannend was tijdens de uitslag ben ik heel erg blij dat Jim weer een ronde door is. (Jim zelf natuurlijk ook :-)). Jim is daarom deze week ook echt elke dag aan het oefenen. Ik kan hem niet bellen of hij zit in de studio met Julie. Echt helemaal te gek. Ik hoop dan ook echt dat ze zaterdag weer een hoop punten bij elkaar dansen. En jullie moeten natuurlijk ook allemaal op Jim en Julie stemmen want hij moet echt in de finale komen te staan!

Warchild
Afgelopen woensdag heeft Jim geserveerd voor wachild in Nijkerk. Jim was helaas veel te laat omdat het verkeer echt muur en muur vast stond maar dat mocht de pret niet drukken. Dit geweldige initiatief is genomen de de vrouw van Lex Harding (o.a. oprichter radio 538 en TMF), Dolly! Toen Dolly aan Jim vroeg of hij hiernaan mee wilde werken riep Jim natuurlijk gelijk JA! Dus zodoende dat Jim in huid van ober is gekropen om zo geld te verdienen voor Warchild. Wat het uiteindelijke bedrag is wat de BN-ers bij elkaar hebben verdiend is nog niet bekend.

Zaterdag
Aanstaande zaterdag zal het erom om spannen of Jim wel of niet in de finale terecht komt. Aan Jim en Julie zal het in ieder geval niet liggen want die hebben echt de hele week geoefend, geoefend en nog eens geoefend. Ik wil jullie nogmaals vragen op massaal op onze eigen Jim te stemmen om zo te zorgen dat hij in de finale terecht komt! Zaterdag ook allemaal kijken 20.00 uur RTL 4.

De finale gehaald
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:11:42 #53
57497 happyme28
I'm so happy
pi_31139435
Jim in de Telegraaf bij de premiere van Belle & het beest

Held van Dancing with the Stars Jim was er met zijn vriendinnetje. „Het enige beestachtigs dat ik heb is dat ik kan werken als een beest.” En dat moet hij nu. Zijn danspartner July heeft een strak trainingsschema opgesteld voor komende week. Het komt erop aan. Zaterdag 15 oktober staat hij in de finale tegen Irene van de Laar. Vol bewondering keek Jim naar het podium: „Ik ga spelen in Grease, behalve ballroom en Latin staat er voor mij dus nog veel dansen op het programma."

Jim in de BreakOut
http://img322.imageshack.us/img322/2193/jimbogtst5fv.jpg
Sowieso schrijf je zo.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:43:05 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_31171542
Jim komt donderdag (met Irene) bij Jensen! Leuk! Ga zeker kijken

Hij was gisteren trouwens ook in Gotcha! op Veronica. Het wordt ook donderdag herhaald, was echt een goeie grap, maar wel sneu voor 'm want je schrikt je dood als je net 2 weken je rijbewijs hebt en je krijgt iemand op je motorkap als je wilt inparkeren! Hij zag trouwens wel snel dat het Tatum was, maar eerst schrok hij zich te pletter
pi_31173796
Hoelaat komt dat ~?
Sowieso schrijf je zo.
pi_31175823
nog steeds een topic over die in de ballen getrapte neushoorn.
pff
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:39:19 #58
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31178558
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef -Jean- het volgende:
pff
Tja je onderschrift zegt genoeg.
pi_31178717
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef -Jean- het volgende:
pff
Ach kindje toch

ga je schoenen poetsen
Sowieso schrijf je zo.
pi_31213574
WE MADE IT!
Egmond Binnen | 05-10-2005 | By: Jim Bakkum

Yeah, we zitten in de finale van Dancing with the stars....

Na heel wat weken trainen, om elke week goed te presteren tijdens de live shows, hebben Julie en ik dan toch eindelijk de finale gehaald! Het was een spannende avond, omdat Inge, Remco, Irene, Marcus, Julie en ik totaal niet wisten hoe de publieksstemmen ervoor stonden.

Zoals iedereen wel heeft kunnen zien in de uitzending waren Julie en ik helemaal door het dolle heen! Ook ik ben heel trots dat ik als niet-danser een plekje in een finale van een dansprogramma heb gehaald, HELEMAAL TE GEK!

A.s. zaterdag is er een compilatie aflevering, waarin ik samen met Julie, Irene en Marcus terugblik op onze periode in Dancing with the stars en de zaterdag daarna is dan de grote FINALE, waarin wij weer lekker gaan dansen en vooral lol gaan hebben!!

Ook leuk is dat ik morgen, samen met Julie, Irene en Marcus bij Jensen zit, we hebben gisteren de opnames gehad en ik kan jullie vertellen, er gaan heel wat leuke dingen gebeuren, o.a. Irene en Jim die een dansje...eh..."wagen"...Zeker kijken om 22.30 op RTL 5!

Verder kan ik jullie vertellen dat er HEEL snel een nieuw project van mij aankomt, waarin ik weer lekker kan gaan zingen! Nog eventjes wachten....

Tot snel! Gr. Jim
pi_31215086
Spannend hoor
Sowieso schrijf je zo.
pi_31244072
Ik zie Jim net bij Jensen zitten met Julie, God wat is die jongen ten positieve veranderd. Zijn carričre kwam in vogelvlucht voorbij, inclusief de Idols-auditie. Zie ik dat, dan moet ik weer kotsen. Maar zie ik hem hoe hij nu is, dan kan ik alleen maar positief denken.
pi_31244453
Ik moet toegeven dat nu hij niet zingt, best inderdaad ten positieve is veranderd.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_31259193
JIM DANST
Jim bleek dus opeens een stijldans-wonder te zijn, in het programma dancing with the stars..

Hoe ben je nou bij dat stijldansen gekomen?
'Eerst hebben ze me gevraagt, omdat ze een jonge jongen in het programma wilden. Toen heb ik nee gezegt, haha. Dansen is toch niets voor mij! Maar toen zag ik op een bruiloft mensen stijldansen en ik dacht: dat moet ik ook kunnen.'

Stijldansen hoort bij je opvoeding, zeggen ze..
'En ik heb vroeger ook wel gedaan, toen ik 13 was. Echt bij een dansschool, een jaar of zo. Dat was in de begintijd van het uitgaan en m'n klasgenoten gingen ook. Maar goed, toen vond ik het dus niks. Mijn danspatner Julie heeft me pas geleerd dat het ook leuk kan zijn!'

En wat vindt nu dan leuk aan het stijldansen?
'Het is echt geweldig! Ik ben erachter gekomen dat je ook echt communiceren door het dansen: je moet lachen naar elkaar en van alles uitbeelden. Er zit zoveel gevoel in dansen en dat moet je ook voelen, anders weet je dat niet. Julie heeft het me zo goed geleerd dat ik me er goed bij voel en ervan kan genieten.'

Hoeveel uren heb je getraind voor dancing with the stars?
'Zo'n 15 tot 20 uur per week, we oefenen elke dag 3 of 4 uur. Of ik mezelf nu een danser vind? Nee, absoluut niet. Ik vind mezelf ook helemaal niet zo goed. Maar ik hoop wel heel erd dat ik de finale haal!'
(uitlegje: toen we Jim spraken voor dit verhaal, was nog voor afgelopen zaterdag. Inmiddels weet jij of hij de finale die aanstaande zaterdag is, heeft gehaald)

JIM MUSICALT
Oke, 'musicallen' is toch geen woord. Maar toch: Jim gaat ook een hoofdrol in de musical Grease spelen!

Hoe kom je nu opeens in een musical terecht?
'Na de 1e uitzending van dancing with the stars belden ze me met de vraag of ik auditie wilde doen. Dat heb ik dus gedaan en daarna hoorde ik gelijk dat ik de rol had! Cool he? We beginnen volgend jaar augustus met repenteren en ik oktober moet grease gaan draaien.'

Had je jezelf ooit in een musical zien staan?
'Eigenlijk wel ja! Niet dat ik nu heel erg die kant op ga of zo.. Ik wil gewoon wat nieuwe dingen doen, en daar is dancing with the stars ook een voorbeeld van. Dat zijn gewoon heel leuke uitstapjes naast mijn zangcarierre, haha.'

Dat wordt dus zingen, dansen en acteren..
'Klopt! Ik ga heel veel zanglessen nemen, want dat wordt een belangrijk deel. Ik weet nu dat ik het dansen snel oppik, dus dat scheelt. En acteren.. Ik heb al wel audities gedaan en ik hoor van mensen dat ik dat heel natuurlijk doe.'

Daar heb je het minst ervaring in, he?
'Ja: ik heb alleen ooit een gastrol gespeeld in baantjer. Maar ik heb vorig jaar ook De Wonderlijke Efteling Show gedaan, dat was ook een soort musical. Al hield dansen op bij (zingend): Mijn rechterhand is blij/Mijn linkerhand is blij/Ik steek ze in de lucht/en schud ze allebei. Daar kun je je vast wel iets bij voorstellen, hahaha!'

JIM ZINGT
Waar kennen we Jim nou van? Juist, van zijn gouden keeltje. Nou, wees gerust: zingen blijft ie ook gewoon doen, hoor!

Je bent ook nog bezig met een nieuwe cd, toch..?
'Eh.. ja. Maar daar mag ik echt nog helemaal niks over zeggen, helaas. Het is niet een normale nieuwe cd, het is zeg maar.. eh.. anders. Nee, ik kan er echt nog niks over zeggen, anders krijg ik vreselijk op mijn kop! Maar hij komt wel al heel snel uit. We zijn bezig met hele leuke dingen en.. sorry. Je weet: als ik iets mag zeggen, dan doe ik dat tegen jullie meteen!'

Maar je was toch ook al aan het werk voor een 'gewone' nieuwe plaat?
'Klopt, maar toen kwam dit ertussen door, dus dat project is even verschoven naar volgend jaar. We waren daar inderdaad al mee bezig. Maar toen hadden we zulke leuke ideeen, dat we die eerst gaan uitwerken. Ik kan nu wel weer een gewone album maken, maar dat zou mijn 3de in amper 2 jaar zijn. En we wilden dus liever iets unieks doen, waarbij ik iets anders van mezelf kan laten zien.'

JIM RIJDT
Zo lieten we in de hitkrant nog zien dat Jim zijn 1e rijles kreeg en een minuut later had hij zijn rijbewijs al! Huh...?

Dat rijbewijs is in the pocket, he Bakkum! Dat heb je wel heel snel gedaan..
'Ja he, in 2,5 a 3 weken! Ik heb echt elke dag gelest, op 1 dag zelfs 7 uur! Normaal deed ik dat 3 a 4 uur, en ja, daar werd ik af en toe helemaal gestoord van! Maar dat had ik er allemaal voor over. Ik ben zelfs heel blij dat ik het zo heb gedaan, want nu scheur ik lekker rond!'
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:52:36 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_31486129
Nieuwe CD Jim geďnspireerd op danssucces
Den Haag | 15-10-2005 | By: AT Productions

Geďnspireerd door zijn ervaringen bij ‘Dancing with the stars' en met name ook door het hedendaagse dansrepertoire, heeft zanger Jim besloten een CD op te nemen met zijn keuze van beste nummers in de verschillende dansgenres. Dit album zal op 4 november uitkomen onder de titel ‘Dance with me’.

Toen Jim aan ‘Dancing with the stars’ begon, wist hij niet wat hij moest verwachten: “Het leek me wel leuk, maar ik dacht dat ik er niks van zou bakken omdat ik dacht dat dansen niets voor mij was. Toch merkte ik bij het trainen dat het eigenlijk best goed ging en hoe meer ik durfde, hoe beter het ging.” Jim werd verrast door het moderne dansrepertoire: “Ik had altijd het idee dat stijldansen gebeurde op ouderwetse muziek, maar ik merkte dat er gedanst werd op te gekke nummers van artiesten die ik ook ken en geweldig vind!”

Uit honderden geschikte songs is een dozijn favorieten van Jim terug te vinden op de nieuwe plaat, waaronder ‘She’s a lady’ (cha-cha), ‘Crazy little thing called love’ (jive), ‘I wonder why’ (Engelse wals), ‘Another day in paradise’ (rumba), ‘Maria’ (samba) en de titeltrack ‘Dance with me’ (tango). Met de beste muzikanten van Nederland is Jim de studio in gedoken en op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan het album ‘Dance with me’.

Op 31 oktober geeft Jim een speciaal, eenmalig concert met alle nummers van zijn nieuwe CD, in een perfecte ‘Dancing with the stars’ setting. Kaarten voor dit exclusieve spektakel zijn (in zeer beperkte oplage) vanaf zaterdag 22 oktober verkrijgbaar via TicketService. Een registratie van het concert zal later dit jaar uitgezonden worden bij RTL4.

Jim´s site heeft ook een nieuwe lay-out: www.jimmusic.nl
pi_31487354
Ik heb de CD gelijk besteld
Sowieso schrijf je zo.
pi_31494450
Vast wel..
Sowieso schrijf je zo.
pi_31495293
Waarom heeft die aap tegenwoordig zo'n Wilders-kapsel met een dikke mullet?
pi_31496587
Ja, ik vind dat kapsel ook minder geslaagd. Zeker als hij het zo vies achterover gekamd heeft tijdens DWTS .
pi_31506264
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die aap tegenwoordig zo'n Wilders-kapsel met een dikke mullet?
Hij moet toch wat haar over hebben voor de John Travolta rol in Grease
Sowieso schrijf je zo.
pi_31506632
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:14 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hij moet toch wat haar over hebben voor de John Travolta rol in Grease
Ow, gaat ie dat doen .

Vind 'm nu een beetje teveel op David Hasselhoff uit Baywatch lijken.
pi_31507052
Whaha serieus
Sowieso schrijf je zo.
pi_31733231
Nog kaarten te koop voor het unieke Jim concert!
Den Haag | 24-10-2005 | By: Dim Paulson

Zoals julie allemaal weten geeft Jim op maandag 31 oktober een uniek concert in Claus Event Center in Hoofddorp.

Het is helaas niet meer mogelijk om hier kaarten on line voor te bestellen MAAR je kan wel kaarten (2 p.p.) halen bij ticket service. Klik op onderstaande link en klik dan op verkooppunten om te zien waar je de kaartjes bij jou in de buurt kan kopen!
» http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:32:52 #76
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31783086
Jim komt morgen zingen bij life and cooking. Hij zal een nummer zingen van zijn nieuwe CD vol met dans nummers "Dance with me".
pi_31820425
Hij zong She´s a lady , hij deed dat erg goed!
Sowieso schrijf je zo.
pi_31893322
Zanger Jim Bakkum heeft zijn publiek tijdens de opnamen voor zijn dvd 'Dance with me' verrast met een duet met zangeres EliZe. Jim gaf maandag in een ballroomzaal een exclusief concert. Met EliZe zong hij het nummer 'We've got tonight', een cover van Bob Seger. Het lied staat ook op de nieuwe dans-cd van Jim, die dezelfde titel heeft als de dvd.

EliZe trad voor de eerste keer op in een galajurk. "Normaal houd ik er niet zo van, maar dit was hartstikke leuk", vertelt de zangeres aan Novum Nieuws.

De dvd en de cd worden uitgebracht naar aanleiding van Jim's deelname aan het televisieprogramma 'Dancing with the stars'. De dansers van het programma maakten tijdens het concert eveneens hun opwachting. Ieder nummer werd opgesierd met een dans in verschillende genres. De rumba werd gedanst op het nummer 'Hero' van Enrique Iglesias. Op het Queen-nummer 'Crazy little thing called love' werd een jive uitgevoerd.

Jim heeft de nummers, allemaal covers, uitgekozen met zijn platenmaatschappij. Van het album worden geen singles uitgebracht. "Het is vooral bedoeld voor fans, voor thuis en voor in de dansscholen om lekker op te dansen", legt Jim uit.

Samen met danspartner Julie Fryer vertoonde Jim zelf ook zijn danskwaliteiten. Hij zegt zeker door te gaan met dansen. "Als de tijd het toelaat, ga ik met mijn vriendin Gaby op dansles."

De avond werd bijgewoond door de jury van 'Dancing with the stars'. Ook zijn danscollega's Joris Lutz, Ans Markus en Koert-Jan de Bruijn waren bij het exclusieve concert aanwezig.

Op 20 november zendt RTL4 een registratie van het concert uit.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:53:43 #79
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31893905
Mwahhhh die elize was echt vreselijk slecht.
pi_31894148
Met moet die snol van een Jim eigenlijk met zo'n vast vriendinnetje, en ondertussen staat ie met de lekkerste wijven te performen .
  woensdag 2 november 2005 @ 20:36:07 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31908206
Jim eerste Idols-finalist met 3 albums

De website www.idolsmusic.com, waarop alle uitgebrachte muziek door Idols-finalisten over de hele wereld staat vermeld, heeft 'Dance with me' van Jim uitgeroepen tot 'CD of the month' en bericht tevens dat Jim de eerste Idols-finalist TER WERELD is met 3 volwaardige albums op zijn naam. Leuk om te weten! Tevens is op de site een Idols radio te horen waarop Jim met 'Caught in a minute' als enige Nederlandse Idols-finalist te horen is voor Idols fans wereldwijd!

Oh en het concert wordt trouwen op 20 november van 15.30 uur tot 16.30 uur uitgezonden. Had van mij wel wat later gemogen, maar helaas geen plek in het uitzendschema
pi_31911701
Ow laat maar, je bedoelt kwa tijd

maar als jeop de FRS site bij functie gaat zoeken naar dance with me of jim, dan vind hij niet dat album!!
Sowieso schrijf je zo.
pi_31928306
Dance with me
Egmond Binnen | 03-11-2005 | By: Jim Bakkum

Die DVD gaat helemaal top worden!

Afgelopen maandag had ik de DVD opnames van "Dance with me". Ik zong nummers van dit album en omdat er bij elk nummer een speciale dans werd gedaan, was het dansplaatje helemaal compleet!

Elize
Ook deed ik een verassingsduet met Elize, namelijk We've got tonight! Nog tot maandag was het geheim dat wij samen zouden zingen, maar des te leuker de verassing!

Voor iedereen die er was, ik hoop dat jullie het allemaal leuk vonden en ik weet zeker dat door alle gasten die er waren het een top registratie word! Bedankt iedereen!

Ook wil ik bedanken alle dansers, Julie, Marcus, Koen, Roemjana, Peter en Euvgenia! Ook alle kleine dans goden en godinnen bedankt! Jullie gaan ze allemaal zien op de dvd!

Dan nog even wat, ik was gister avond naar Anastacia in Paradiso en wat is ZIJ goed zeg! WOW! Dat moest ik nog even kwijt. Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
pi_31934483
Laat ik het topic eens opleuken met wat muziek:

She's a Lady, gezongen bij Life & Cooking afgelopen zondag.

De nummers op het album 'Dance with me' zijn:
1 She's a Lady
2 Another day in Paradise
3 Let's get Loud
4 We've got tonight (duet met Elize)
5 Hero
6 (Un, dos, tres) Maria
7 Crazy little thing called love
8 I wonder why
9 Sway
10 Dance with me
11 Driving home for Christmas
en het 12 nummer weet ik niet meer
pi_31935589
Ik ben echt het benieuwdste naar Let´s get loud, hoe hij die zingt !!
Sowieso schrijf je zo.
pi_31935899
Ik ga Driving Home for Christmas wel even dow..kopen denk ik, ben die Chris Rea versie inmiddels wel zat
pi_31965653
Ik was 'Neh Na Neh' nog vergeten. Ik vind het een lekkere CD. Lekker vrolijk voor in de auto en inderdaad goed om op te dansen

Hij is ook te koop in de boekwinkel, bij de meeste benzinestations en uiteraard in de CD-winkels. Oh ja, ook nog te winnen op RTL site

[ Bericht 6% gewijzigd door happyme28 op 04-11-2005 17:46:33 ]
pi_31989201
Ik heb em! Hij staat al hele tijd op repeat! Leuke cd!
Sowieso schrijf je zo.
pi_32017179
ik ben erg benieuwd naar de uitvoering van deze nummers.
Je kan dit namelijk heel snel fout doen en dan zijn de kritieken niet mals.
Toch wel gedurfd van em
Genomineerd voor de loden leeuw
  zondag 6 november 2005 @ 11:18:51 #90
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32018536
quote:
Op zondag 6 november 2005 08:50 schreef Aagje75 het volgende:
ik ben erg benieuwd naar de uitvoering van deze nummers.
Je kan dit namelijk heel snel fout doen en dan zijn de kritieken niet mals.
Toch wel gedurfd van em
Ik heb het album en ik heb het beluisterd ik heb het hem afgelopen maandag ook live horen zingen. Zit bij Jim altijd een flink verschil in live zingen en album. Ik vind Jim live altijd beter omdat hij er naar mijn mening veel meer gevoel in weet te leggen.

Op het album vind ik een Another day in Paradise minder. Ik ben van mening dat alleen Phil zijn eigen nummers goed kan zingen. Als een ander het doet wordt het snel jengelig dit gebeurd dus ook bij Jim.

Het nummer Dance with me vind ik gewoon een klote nummer. Een niet al te fijn arrangement.
Ook Neh nah neh vind ik niet super. Hij zingt het goed maar ik vind het niet echt bij hem passen.

Wat ik helemaal geweldig gezongen vind door Jim is het nummer I wonder why. Heerlijk meeslepend gezongen zoals Jim dat zo heerlijk kan en waar zijn stem zich perfect voor leent. Echt een kippevel nummer. Ook Driving home for Christmas is heerlijk gezongen. Hij weet precies de goede sfeer te creeren die nodig is bij dit nummer. Het nummer We've got tonight een duet met Elize is prettig om naar te luisteren de stemmen passen goed bijelkaar. Afgelopen maandag was de live uitvoeriing hiervan niet echt top aangezien Elize niet een uithaal zuiver wist te houden.

De rest van de nummers:

She's a Lady
Let's get Loud
Hero
(Un, dos, tres) Maria
Crazy little thing called love
Sway

Zijn goed gezongen en bij de Latin nummers laat Jim mi horen ook het vlottere werk goed aan te kunnen
pi_32034362
Ik zag het album liggen bij de benzinepomp, dat vind ik dan weer niet zo'n goed teken hoor!
Genomineerd voor de loden leeuw
  zondag 6 november 2005 @ 21:17:35 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32037026
Het album is overal verkrijgbaar. Het ligt ook bij de diverse boekwinkels en supermarkten. Hij is dus zo breed mogelijk weggezet.
pi_32037705
Volgens mij telt dat niet mee in de hitlijsten, de verkoop bij benzinestations, supermarkten enzo.
Of wel soms?
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 6 november 2005 @ 21:57:27 #94
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32038392
Volgens mij gaat het er gewoon om hoeveel er bij de dsitributeur zijn besteld.
pi_32051302
Hope so

Woehoe!

Mijn favo nmrs zijn
Hero, Another day in paradise, Maria, We've got tonight, dance with me en Driving home for Xmas!
Zo mooiiiii
I wonder why vind ik het minst van allemaal!
Sommige stukjes vind ik niet zo heel mooi gezongen in dat liedje.
Sowieso schrijf je zo.
pi_32102649
Jim is aanstaande donderdag te gast in Jensen en treedt ook op met zijn band.
pi_32110328
Jim in Rotterdam & Den Haag
Hilversum | 08-11-2005 | By: Peter Natrop (CMM)

Jim komt naar je toe! In het kader van zijn nieuwe album "Dance with me" bezoekt hij de komende tijd een paar grote winkels in Nederland...

We beginnen op zaterdag 12 november in Zuid-Holland. Om 12.00 uur signeert Jim zijn CD bij CORRECT op de Bergweg 110 in Rotterdam.

Vervolgens gaat hij door naar Den Haag, waar hij vanaf 14.30 uur te vinden is bij PAAGMAN op de Frederik Hendriklaan 217 in Den Haag. Daar zal hij overigens niet alleen signeren, maar ook live optreden!

Natuurlijk blijft het niet bij Rotterdam en Den Haag, Jim bezoekt de komende tijd nog meer winkels in andere steden. Zodra bekend is waar en wanneer, lees je het hier!
Sowieso schrijf je zo.
pi_32153802
Promo van de nieuwe cd
mms://stream.mediaweb.nl/ctmstream/jim/dancewithme.wmv

Weet niet of het mag maar vond 'm wel informatief, geeft aardig idee van de cd, haal 'm anders maar weg
  donderdag 10 november 2005 @ 17:55:53 #99
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32154020
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:48 schreef happyme28 het volgende:
Promo van de nieuwe cd
mms://stream.mediaweb.nl/ctmstream/jim/dancewithme.wmv

Weet niet of het mag maar vond 'm wel informatief, geeft aardig idee van de cd, haal 'm anders maar weg
Heb de CD nog niet gehoord maar vind dat ie oa. Neh Na Na Na een beetje forceert qua stem..
pi_32154232
Vind ik ook het minste nummer van het album eerlijk gezegd (en Let's get loud is ook geen favo). Maar in de coupletten klinkt het een stuk relaxter. Hij heeft een redelijk trage stem en het is zowiezo een zenuwachtig nummers, dus het is aanpoten bij dit nummer.

Ben vooral fan van I wonder why, She's a lay, Sway en We've got tonight is op de cd ook erg mooi geworden, maar Elize live was niet echt een feest
  donderdag 10 november 2005 @ 18:10:13 #101
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32154388
Ik ga nu de CD luisteren... post later wel ff wat ik vind
pi_32154786
Ben benieuwd
pi_32282777
SonyBMG brengt onder misleidende titel oude liedjes van Jim op de markt
DEN HAAG | 15-11-2005 | By: Dim Paulson

Gisteren werd bekend dat SonyBMG, de 'major' platenmaatschappij die niet verder wilde met Jim een jaar geleden, nu plotseling een 'Best Of' album met oude liedjes onder de misleidende titel 'Dance to the Music' van hem gaat uitbrengen op het moment dat Jim met zijn nieuwe album 'Dance With Me' komt.

Nadat SonyBMG de samenwerking met Jim stopte vorig jaar, ging het management van Jim (AT Productions) op zoek naar een nieuwe platenmaatschappij. Gelukkig werd de onafhankelijke maatschappij CMM gevonden die zeer enthousiast was en Jim tekende. Tijdens de deelname aan 'Dancing With The Stars', de succesvolle TV danswedstrijd die Jim vorige maand heeft gewonnen, bedacht Jim dat het erg leuk zou zijn een album op te nemen waarop in vele stijlen gedansd zou kunnen worden. CMM had vertrouwen in dit idee en het album 'Dance With Me' werd opgenomen.

Na het presenteren van dit album in de media, heeft SonyBMG zonder enig overleg met Jim of zijn management besloten snel een compilatie van de eerste twee albums van Jim op de markt te brengen onder de titel 'Dance to the Music' om op die manier consumenten te verwarren en een graantje van het succes mee te pikken.

Een teleurgestelde Jim vertelt: "Het is jammer dat een grote platenmaatschappij als SonyBMG op een bepaald moment de samenwerking stopt maar wat ik helemaal jammer vind is dat zij dan later over de rug van de fans toch weer een zogenaamd nieuw album van mij uitbrengen dat niets anders is dan een compilatie van mijn eerste 2 albums en voorzien is van een hoes die geknipt is uit 2 oude foto's. Ik hoop dat iedereen goed naar de titels van de liedjes op het album kijkt om te checken wat nu werkelijk mijn nieuwe album is".

Bron: Jimmusic.nl
pi_32283357
Ratten zijn het
Sowieso schrijf je zo.
pi_32289463
15 nov 2005, 14:08
Jim teleurgesteld in vorige platenmaatschappij

AMSTERDAM - Zanger Jim is niet blij met Sony BMG. De platenmaatschappij die de ex- Idol vorig jaar aan de kant zette, brengt eind november een compilatie-cd van de artiest uit. Jim en zijn management menen dat Sony BMG een "graantje probeert mee te pikken van het succes van Jim", zo lieten zij dinsdag weten.

Het album van Sony BMG heeft de titel Dance to the music. Jims album Dance with me, waarop zijn favoriete stijldansnummers staan, ligt sinds begin november in de winkels. Deze cd is uitgebracht door CMM, de huidige platenmaatschappij van de ex-Idol. Het idee voor Dance with me ontstond tijdens Jims deelname aan Dancing with the stars , de televisiedanswedstrijd die de artiest vorige maand won

Bron: Telegraaf
  zondag 20 november 2005 @ 10:31:22 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_32419716
Vanmiddag 15.30 uur Dancing with Jim op RTL 4
  zondag 20 november 2005 @ 15:59:41 #107
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32427216
Erg leuk in beeld gebracht. Leuk met de dansers erbij.
  zondag 20 november 2005 @ 17:09:21 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_32429006
Het viel me helemaal niet tegen. Hij zong best leuk eigenlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_32433771
Hij zingt nu een stuk beter dan vroeger, ik vond het zelfs wel aangenaam om naar te luisteren.
pi_32460293
Was een mooi concert! =D
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:00:10 #111
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32515128
'Volgend seizoen gouden musical seizoen'
HILVERSUM - „Het wordt een gouden seizoen.” Albert Verlinde van V& V Entertainment zei het dinsdag in Hilversum vol overtuiging. Hij presenteerde samen met zakenpartner Roel Vente de plannen voor 2006-2007.

Annie ging onlangs in premičre, TiTaTovenaar is vanaf zondag te zien en maandag volgt nog de premičre van Als op het Leidseplein. In het nieuwe seizoen staan er zes premičres op stapel, liet Verlinde weten.

Daaronder een nieuwe klucht van Jon van Eerd, die nu te zien is in de theaters met Een rits te ver. De titel van het stuk is nog niet bekend, maar zeker is wel dat de premičre op 9 oktober 2006 plaatsvindt. Er zijn ook plannen voor een musical met Van Eerd. Rare jongens die Romeinen moet over twee jaar in het theater te zien zijn.

Grease gaat op 22 oktober volgend jaar in premičre. Het is de eerste keer dat een volledig Nederlandstalige versie van het verhaal op de planken komt. Hoofdrolspeler Jim Bakkum speelt Danny Zuko en liet dinsdag weten persoonlijk zijn Sandy te willen uitzoeken. „In december beginnen de audities en dan ga ik kijken wie er het beste bij me past.”

De ex-Idol hoeft pas volgende zomer te repeteren voor zijn musicaldebuut, maar wil zich voor die tijd al gaan voorbereiden. „Ik ga echt alles doen, van danslessen tot spraaklessen.”

De ondertekening van een contract voor een theaterproductie rond de band Doe Maar vond dinsdag eveneens in Hilversum plaats. De liedjes van de band die populair was in de jaren tachtig, worden gebruikt voor een musical, die op 28 januari 2007 in premičre gaat.

Verlinde maakte ook bekend dat schrijfster Daphne Deckers de vertaling van de musical Steel Magnolias gaat doen. De productie gaat 25 maart 2007 in premičre. De hoofdrollen worden vertolkt door Karin Bloemen, Nelly Frijda, Renée Soutendijk, Caro Lenssen, Diana Dobbelman en Sylvia Hoeks.

V&V Entertainment kondigde in Hilversum aan dat het bedrijf is opgesplitst in V&V Entertainment en V&V Producties. Bij de laatste zijn vanaf nu producten als cd's, dvd's en boeken ondergebracht.

pi_32529697
Hij was vanmorgen bij Giel Beelen op de radio.
Voor de radio heeft ie echt een mooie stem.
pi_32531969
Wat heeft hij daar verteld ?
Sowieso schrijf je zo.
pi_32533074
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:22 schreef -XX- het volgende:
Ik heb maar een klein stukje gehoord......was in gesprek met dames die in de playboy stonden.
pi_32533917
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:22 schreef -XX- het volgende:
Je kan het terug luisteren.

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rm?start=0:42:33.907

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).rm?start=0:8:15.437

[ Bericht 25% gewijzigd door happyme28 op 24-11-2005 16:03:20 ]
pi_32589499
Met zijn deelname aan Idols won de destijds 15jarige Jim heel wat harten. Nu, na het winnen van Dancing with the Stars, zijn aan de jonge meisjesfans volwassen vrouwen toegevoegd. Met zijn blonde manen en boomlange, gespierde lichaam oogt Jim opeens als een volwassen man. Toch is hij nog vooral een tiener: „Ik ben pas 18, heb net mijn rijbewijs en woon nog bij mijn ouders thuis.”

Na Dancing with the Stars is hij idool van álle vrouwen

Jim Tiener in MANNENLICHAAM

„Het verlaten van de havo heb ik nooit betreurd”

Met een snipverkouden en slaperig hoofd is het leven nog lastig voor Jim. Naar buiten voor de foto durft hij vanwege zijn verkoudheid niet aan en een foto van top tot teen is ook niet zo’n goed idee; de grijze joggingbroek die hij aanheeft mag dan lekker zitten, echt fotogeniek is-ie niet. Na het maken van de foto kijkt hij rond in Café Amsterdam, de plek van dit gesprek. Verbaasd: „Mmm, bijzonder restaurant, het lijkt wel een beetje op een kantine.”
Direct na de eerste live uitzending van Dancing with the Stars had hij al een aanbieding binnen. Producent Albert Verlinde belde met de vraag of Jim auditie wilde doen voor de hoofdrol in Grease, de musicalversie van de film die negen jaar vóór Jims geboorte uitkwam. „Helemaal te gek natuurlijk. Inmiddels heb ik de rol van Danny Zuko op zak. De film heb ik al twee keer gekeken en pas heb ik de dvd gekocht. Ik heb al gezien dat ik er nog heel wat lessen voor moet volgen: bewegingslessen, spraaklessen... Gek genoeg maak ik mij om de zang drukker dan om het acteren. Ik ben nou eenmaal een perfectionist.”
Zijn mobiel gaat af. Het is zijn collega Kim-Lian (van der Meij, MO), met wie hij tijdens de Jumbo X-mas Show in de Brabanthallen een duet zal zingen. Hij grijnst jongensachtig: „Ze maakt zich een beetje zorgen om de hoge tonen van Mariah Carey.”

Vervolgt over zijn eigen zangkwaliteiten: „Mijn stijldanscd Dance with me is net goud geworden, dus blijkbaar doe ik toch iets goed. Maar ik kan zelf niet zo goed naar mijn cd’s luisteren. Al is mijn stem beter dan drie jaar terug. Tijdens Idols was-ie nog helemáál niet ontwikkeld.”
Volgende maand start de auditie voor de rol van Sandy, in Grease het liefje van Danny. Wellicht een rol voor jouw vriendinnetje Gaby (19)? „Dat zou leuk zijn, maar helaas, zij kan niet zingen.”

Wat maakt Gaby leuker dan het vrouwelijk schoon dat aan jouw voeten ligt?

„Daar heb ik zelf ook wel eens over nagedacht. Gaby heeft iets wat mij pakt. En naast dat zij een mooie verschijning is, is ze ook lief van binnen.” Trots: „Binnenkort is ze te zien in een soap op de site van KPN. En ze staan ingeschreven bij een castingbureau, dus wie weet wat daar nog uit komt rollen. Daarnaast heeft ze net de opleiding Horecaonderneming afgerond.”
Zelf heeft Jim geen opleiding, maar daar zit hij niet mee. „In ben gestopt in 4 havo, een stap die ik nooit heb betreurd.
Het was zelfs een droom die uitkwam; van school gaan omdat je voltijds met je passie aan de slag kan. Vanaf mijn vijftiende heb ik eigenlijk al niet meer het leven dat mijn leeftijdsgenootjes leiden.”
Studeren is aan Jim dus niet besteed. Al vindt hij het prima om nuttige dingen te leren. Van de zomer haalde hij het theoriegedeelte van zijn rijbewijs, in twee keer. Het praktische gedeelte ging meteen goed. „In augustus werd ik 18 jaar, drie weken en 55 lessen later had ik mijn rijbewijs. Ik heb een spoedcursus gevolgd. Een keer per week lessen zou ik nooit hebben gered. Ik ben vreselijk blij met het roze papiertje. Voorheen reed ik altijd met mijn broer Danny mee, dat kon makkelijk want hij speelt in mijn begeleidingsband. Maar toch ben ik nu erg blij met mijn eigen automaatje.”

Het liefst wordt hij een alleskunner, al zei hij niet direct ’ja’ op het aanbod om te leren stijldansen. „Op mijn dertiende heb ik een jaartje op dansles gezeten en ik heb ook aan streetdance gedaan, maar dat ik nou direct warmliep voor Dancing with the Stars, nee dat kan ik niet zeggen. Toch ben ik heel blij dat ik het uiteindelijk heb gedaan. Het mooiste vind ik om mét iemand te dansen, het kijken naar elkaar. Dat koppie van mijn Dancingpartner Julie, heerlijk! Gaby wil het nu ook leren, maar ik heb het te druk.”

Julie, moeder van een kindje van ruim 2, gaat binnenkort trouwen. Ga je nog wat doen op haar bruiloft?

Jim lacht: „Ik ben wel uitgenodigd, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat ik ga optreden.”
Doorbreken in andere landen zou hij graag willen. „Tuurlijk, wie wil dat nou niet? Maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Ik bezit geen internationale allure. Maar Amerika blijft gaaf natuurlijk.” Met glinsterende ogen en de onbevangenheid van een 18-jarige: „Misschien is het een idee John Travolta uit te nodigen voor de premičre van Grease. Het zou wel een stunt zijn als hij komt.”
Voordat Jim helemáál wegdroomt stel ik hem nog een laatste vraag.

Gaby en jij ontmoetten elkaar tijdens het maken van een clip in Frankrijk, waarin zij jouw vriendinnetje speelde. Deze maand zijn jullie twee jaar samen. De bladen berichten over samenwoonplannen. Hoe zit dat precies?

Voorlopig is daar echt geen sprake van. Wij komen beiden uit een heel warm nest en zijn of bij mijn ouders in Egmond Binnen of bij haar ouders in Vinkeveen. En dat bevalt ons voorlopig prima. Vooral nu ik het zo druk heb, doe ik het in mijn vrije uurtjes graag rustig aan. Dan lig ik het liefst met Gaby in bed of zit ik bij mijn ouders op de bank. Tuurlijk, ooit willen wij samenwonen en een gezinnetje stichten. Maar dat is nu nog toekomstmuziek.

Bron: De Telegraaf
pi_32593351
En hij flikt het weer
Toppie!
Sowieso schrijf je zo.
pi_32602222
Hij is echt heel erg sympathiek, en ik gun het hem dat hij goed scoort met zijn cd's.
  zondag 27 november 2005 @ 19:35:19 #119
57497 happyme28
I'm so happy
pi_32625668
In de Weekend van deze week staat een interview met Jim daarin zegt hij binnenkort een afspraak te hebben met de talentscout van RTL4.

[ Bericht 1% gewijzigd door happyme28 op 27-11-2005 22:01:55 ]
pi_32700454
Weer een week voorbij
Egmond Binnen | 25-11-2005 | By: Jim Bakkum

Wat gaat zon week toch snel he? Ach ja, reden genoeg om weer even een verslagje te doen van de afgelopen week...

19 november
Zaterdag hadden Julie en ik twee dans shows; een in Heerlen en een in Uithoorn. In Heerlen had de dansschool twee verdiepingen, vandaar dat wij de eerste dans op de benedenverdieping deden en de tweede dans op de bovenverdieping, was erg leuk! In Uithoorn was het ook echt geweldig, want de mensen hadden leuke vragen bedacht tijdens het vragenrondje en het was een heerlijke grote dansvloer, dus we konden ons lekker uitleven!! Het was zeker weten een geslaagd avondje.

20 november
De volgende dag moest ik om 13.30 repeteren in Studio 21 voor de Novomundo show, waar wij een gast optreden deden. De repetitie ging op zich goed, maar ik was mijn dansschoenen vergeten dus ik moest op mijn sneakers de jive en de samba dansen....nou ik kan je een ding afraden; DAT! Op een gegeven moment heb ik ze maar uitgeschopt en heb ik op mijn sokken gerepeteerd, wel met risico, want ervaring heeft al geleerd dat Julie er zeker op gaat staan...gelukkig toen niet! :-) ' s Avonds om 19.30 was ons showblok, samen met Irene en Marcus! Voor mij en Julie staat nog een gastoptreden op de planning, namelijk op 14 december a.s.!

21 november
Maandag was ik te gast bij Max&Catherine, het nieuwe programma van Catherine Keyl. Samen met mijn band deed ik daar Crazy little thing called love, die op Dance with me staat! Jos Brink was hoofdgast en tijdens zijn gesprek met Catherine had ik een gesprekje met Catherine en Jos en trad ik op. Alles ging goed en ik vond het heel gezellig en leuk!

22 november
Vandaag had ik een persconferentie van V&V entertainment, het productie bedrijf dat Grease gaat maken! Maar Grease is niet het enige wat Albert en Roel uitbrengen, o.a. ook de Klucht met John van Eerd, de musical versie van Steel Magnolias, met o.a. Karin Bloemen (!!) en een musical met de nummers van Doe maar, die na een vondst van brieven van fans, het meeste gebaseerd zal zijn op wat er in die brieven staat! Ik krijg steeds meer zin in Grease!!!

23 november
Woensdag had ik een instore in Alkmaar voor mijn album Dance with me. Al was het een druilerige dag, mensen hadden toch nog de moeite genomen om hun cd door mij te laten signeren! Lief!

24 november
Gisteren had ik 's ochtends vroeg een interview met Giel Beelen op 3FM! Heerlijk ontspannen hebben we het over van alles gehad. Hij weet hoe je radio moet maken! Het was gezellig! Daarna ben ik gelijk door gegaan naar Amsterdam waar ik een interview had met de Telegraaf. Morgen zal dit intervew te lezen zijn in de Telegraaf op pagina Prive, met een heel gaaf nieuwtje (voor mij dan haha)! Daarna ben ik naar Buren gereden om daar in het programma De Huiskamer TVshow op TV Gelderland te gast te zijn. Dit programma draaide vanavond namelijk op Erica Groeneveld, eerder op deze site vermeld als zangeres in de band Spectalicious en ex-collega in de Wonderlijke Efteling show! Het interview ging over haar band, haar passie, haar gedrevenheid. Aan het eind heb ik, samen met Erica en drie leden van de band het nummer Make it real van Spectalicious acoustisch gespeeld. Het was niet echt voorbereid, maar dat was het leuke er aan! 10 December word dit uitgezonden op TV Gelderland!

Straks treed ik op in het Holland Casino in Scheveningen en doe ik ook nog een dans show met Julie, hoop jullie daar te zien! Morgen zit ik in The Max, doe ik een instore in Arnhem, heb ik opnames voor Mooi!weer de leeuw en doe ik 's Avonds een dans show in Nijmegen! Zin in! Tot snel!! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
pi_32829012
Optreden Holland Casino Rotterdam
Egmond Binnen | 03-12-2005 | By: Jim Bakkum

Hey allemaal! Wat was het gisteren weer gezellig zeg in het Holland Casino in Rotterdam...

Na vorige week in het Holland Casino in Scheveningen te hebben opgetreden was ik al zo enthousiast, maar gisteren was ook echt helemaal te gek! Super om te zien hoe de mensen zo enthousiast zijn! Ik en Julie hebben eerst om 21.45 een dansshow gedaan, waar wij de Freestyle-dans deden en de Samba. Natuurlijk daarna nog met (hopelijk) iedereen op de foto gegaan en om 23.00 was ik weer aan de beurt, alleen dan nu niet met mijn voeten, maar met mijn stem! Het was een zeer geslaagd optreden, het zingen ging lekker en iedereen stond lekker te luisteren en te kijken! HEERLIJK! Na afloop nog even wat nieuwe foto's gemaakt voor mijn fanclub, o.a. voor een nieuwe editie van het fanclub-blad "Jimpressed" en een nieuwe foto voor op de website (www.officialjimfanclub.nl). Ik heb weer wat foto's gekregen van Holland Casino, bekijk ze maar even!
» http://www.officialjimfanclub.nl

Wintershoot Glossy
Vandaag heb ik samen met Gaby kleding bekeken voor een fotoshoot voor Glossy, want ik vertrek morgen namelijk voor 4 dagen naar Seefeld, Oostenrijk. Omdat Gaby en ik elkaar eigenlijk vrijwel in de sneeuw hebben ontmoet, vond de Glossy het leuk om ons in de nieuwste wintermode in de sneeuw te fotograferen! Leuk he? Maar voor jullie is het ook leuk, want wij nemen een camera van SBS Shownieuws mee en wij gaan alle leuke momenten vast leggen en natuurlijk delen van de fotoshoot! Shownieuws gaat dit binnenkort uitzenden, wanneer dit is laat ik jullie nog weten. Dus ik zeg tot volgende week, ik ga lekker vertoeven in de sneeuw! Heeeeeerlijk! Gr. Jim

Sowieso schrijf je zo.
  maandag 5 december 2005 @ 15:23:47 #122
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32836500
De herhaling van het concert van Jim is gisteren door 621.000 mensen bekeken.
pi_32839942
Mja, ik heb het al op video en eigenlijk alleen vanwege de 2 danssegmenten met Julie. Jim alleen is stevig vooruitgegaan, ten positieve veranderd, maar het gaat mij eigenlijk toch echt om hem met Julie.
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:15:26 #124
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_32961707
Weet iemand wat af van een nieuwe film of televisie serie waar Jim in speelt? Ik moest vandaag boodschappen bezorgen in de Plantage Muidergracht (straat in Amsterdam) maar die was afgesloten omdat ze daar opnames aan het maken waren... Ik mocht gelukkig wel door lopen en kwam daar Jim tegen die verkleed was als politieagent.. Ben wel benieuwd waar dat voor was.. Iemand?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_32968092
Jim als politieman, lekker geloofwaardig
pi_32975878
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:23 schreef marky het volgende:
De herhaling van het concert van Jim is gisteren door 621.000 mensen bekeken.
jij bent echt jim obsessed he, triest
pi_32980028
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

Hallo Ga maar snel weg hier, het wordt triest want ik ben ook Jim obsessed
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:46:29 #128
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32980136
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

Nog veel triester is dat jij je er druk om maakt.
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:48:24 #129
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32980202
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef BillyOcean het volgende:
Weet iemand wat af van een nieuwe film of televisie serie waar Jim in speelt? Ik moest vandaag boodschappen bezorgen in de Plantage Muidergracht (straat in Amsterdam) maar die was afgesloten omdat ze daar opnames aan het maken waren... Ik mocht gelukkig wel door lopen en kwam daar Jim tegen die verkleed was als politieagent.. Ben wel benieuwd waar dat voor was.. Iemand?
Weet je zeker dat het Jim was? Hij was donderdag terug uit oostenrijk voor een fotoshoot voor de glossy.

Het enige wat ik weet is dat hij een tijdje terug auditie gedaan voor de film Joe Speedboat maar ik ken het boek niet weet dus ook niet of daar een politieagent in meedoet.
  zondag 11 december 2005 @ 14:04:28 #130
71614 BillyOcean
pi_32987469
Nou ik stond echt nog geen meter van hem af en het was hem echt... Allemaal politie auto's met zwaaiende lichten en jim kreeg net orders van de regisseur denk ik, en ik moest ze vragen of ze even aan de kant wilden gaan want anders kon ik er niet langs met mijn steekwagen...
  zondag 11 december 2005 @ 14:57:06 #131
57497 happyme28
I'm so happy
pi_32988928
Het zou een rol in de serie BOKS kunnen zijn, een nieuwe politieserie die volgend jaar te zien zal zijn op Talpa. De opnames hiervan zijn deze maand begonnen. Zie onderstaand bericht:

Primeur: BOKS! voor Talpa

Talpa had al 'Parels & Zwijnen' en komt nog met politieserie 'Van Speijk', maar de volgende politieserie is al besteld: 'BOKS', dat blijkt uit informatie die TVtoekomst is toegekomen.
BOKS is gebaseerd op een boek van Simon de Waal: 'de Lege Kamer', een eerste boek uit een reeks over Martin Boks, een rechercheur in Amsterdam. Boks werkt in District 3, bureau Lijnbaansgracht, op een steenworp afstand van het Leidseplein en het Rembrandtplein. De site MartinBoks.nl omschrijft de hoofdpersoon als volgt: 'Boks is geen doorsneerechercheur. Hij lijdt aan chronische slapeloosheid en brengt zodoende de nacht vaak alleen door op het bureau om zich vast te bijten in zware misdrijven. Of hij is te vinden in de 24-uurs wasserette annex snackbar van zijn vriend Mohammed. Boks woont in een grachtenpand dat hij van zijn familie heeft geërfd, maar waar hij geen spijker van z’n plaats mag veranderen. Zijn favoriete plek in huis is dan ook de garage op de begane grond, waar zijn grote liefde staat: een vijftig jaar oude Mercedes, de enige plek waar hij ongestoord in slaap kan vallen. Boks is een eigengereide, nukkige man met een apart gevoel voor humor, maar hij is wel een geweldige speurder. Wat hij eenmaal vast heeft, laat hij niet meer los.'

Simon de Waal is zeker geen onbekende schrijver in TV-land, scripts van Baantjer, Grijpstra & de Gier, Unit 13 en de film 'Lek' kwamen uit zijn pen. 'Lek' won zelfs een gouden Kalf voor het beste scenario.

Boks zal worden geproduceerd door Shooting Star, het bedrijf achter 'De Tasjesdief', 'Kruimeltje', 'Pietje Bell' en 'Left Luggage'. Het bedrijf heeft geen eerdere dramaserie op haar naam staan. Regisseur van de serie is Bobby Eerhart. Hij heeft 3 films op zijn naam staan, waaronder de misdaadfilm 'Wildschut' en de filmvariant van 'Loenatik'. Daarnaast heeft hij een aantal afleveringen van Baantjer op zijn naam staan.

De opnamens van 'Boks' beginnen al in december en duren tot mei. Een start voor april is niet waarschijnlijk.
  maandag 12 december 2005 @ 22:43:18 #132
71614 BillyOcean
pi_33029903
Ik reed vandaag voor diezelfde bezorgservice naar een klant in oudekerk a/d amstel en kwam binnendoor vlakbij vinkeveen (ik zie nu dat zijn vriendin daar woont) en op een heel smal weggetje kwam ik een grijze bmw station tegen en verdomd als het niet waar is daar zat volgens mij Jim achter het stuur...! Dat is nou al de tweede keer in een week.. het moet niet gekker worden (hij zal ook wel gedacht hebben "daar hebben we de albert weer"
pi_33030644
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef BillyOcean het volgende:
Ik reed vandaag voor diezelfde bezorgservice naar een klant in oudekerk a/d amstel en kwam binnendoor vlakbij vinkeveen (ik zie nu dat zijn vriendin daar woont) en op een heel smal weggetje kwam ik een grijze bmw station tegen en verdomd als het niet waar is daar zat volgens mij Jim achter het stuur...! Dat is nou al de tweede keer in een week.. het moet niet gekker worden (hij zal ook wel gedacht hebben "daar hebben we de albert weer"
Straks word je nog aangeklaagd voor stalker
pi_33286882
Even snel een berichtje...
Egmond Binnen | 19-12-2005 | By: Jim Bakkum

Hallo allemaal! Sorry voor de trage update, maar ik kon echt geen gaatje vinden om even een berichtje te schrijven...nu dus wel...

Instores
Afgelopen tijd heb ik heel veel instores gedaan in Mediamarkt (Rijswijk, Enschede, Den Haag, Breda, Middelburg, Amsterdam, Leeuwarden) en ik vind dat echt helemaal te gek om te doen! Maar we zijn nog niet klaar, want ik ga namelijk nog in Alkmaar, Utrecht, Alphen a/d Rijn en Muiden signeren. Voor meer info moet je even kijken in de agenda. Dus als je nog geen gesigneerde cd hebt, kom dan snel naar een van mijn instores!!

Modeshoot Glossy
Ik ben vorige week natuurlijk ook naar Oostenrijk geweest met Gaby voor een fotoshoot voor Glossy! 12 Januari ligt ie in de winkel, allemaal KOPEN!

Kids top 20
Ook kom ik a.s. zondag bij de speciale kerstuitzending van de Kids top 20, met Driving home for christmas! Allemaal kijken!

Jumbo X-mas Show
Dit weekend is het een heel leuk weekend geweest, ik zong namelijk in de Jumbo X-mas Show. Het was echt geweldig om 6 x voor een uitverkochte Brabanthallen te staan! Het is echt een geweldige show geworden en voor degene die het nog niet gezien hebben, kan je zondag 25 december om 14:45 uur op RTL 4 en maandag 26 december om 16:40 uur op RTL 7 kijken! Ik heb heel wat foto's gemaakt, bekijk ze maar even!

Holiday on Ice!
Ook hoop ik jullie allemaal te zien bij Holiday on Ice deze week en volgende week!! Maar voor die tijd komt er zeker weer even een update! Lieve mensen bedankt voor alle bezoekjes bij de instores en de andere dingen! enne...oja! Ik zit morgen bij Praatjesmakers voor een quiz voor een goed doel namelijk: DE OPKIKKER! Zodra ik weet wanneer dat uitgezonden gaat worden, zet ik dat op de site! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
pi_33357769
quote:
Kerst!
Egmond Binnen | 23-12-2005 | By: Jim Bakkum

Hallo allemaal! Het is bijna kerst; "tijd voor tijd met mijn familie" ....

Instores
Deze week heb ik ook weer een paar hele leuke instores gedaan in Alkmaar, Utrecht en Alphen a/d Rijn. Ik heb veel cd's gesigneerd, ik vind het nog steeds zo'n eer als iemand mijn cd koopt, daarom vind ik dat die mensen ook iets extra's verdienen dan alleen een cd, zoals een knuffel, een foto of gewoon een praatje! Na vele instores gedaan te hebben is er nog een te gaan en wel in Muiden a.s. donderdag 29 december in de C1000. Om het jaar goed af te sluiten hoop ik dat ik weer veel mensen mag zien die blij naar huis gaan met een gesigneerd album en ik op een goed jaar kan terug kijken! Want dat was het absoluut! Wow wat heb ik weer een heleboel gedaan, ik prijs me zelf gelukkig dat ik nog steeds zoveel leuke dingen mag meemaken en zoveel mensen in mij geloven, te gek!

? ? ? ?
Ook ben ik begin deze maand begonnen aan iets waar ik nog NIKS over mag zeggen, maar waar snel meer over bekend is...vervelend weer he? Ja ik hou het spannend!

Fan Event!
Ook heb ik weer heel veel zin in het Fan Event van de Official Jim Fanclub a.s. 8 Januari! Dit jaar is het The Winter Edition, dus trek je dikke trui maar uit de kast! Als je wilt komen, stuur dan een mailtje naar info@officialjimfanclub.nl met daarin je naam, lidmaatschapsnummer en eventueel aantal introducees! Het word weer helemaal te gek dus je moet zeker weer komen! HET MOET! hahah!
» mailto:info@officialjimfanclub.nl

Holiday On Ice! Diamonds for kids
Deze week was ook de aftrap van Holiday on Ice; Diamonds for kids. Het is een supermooie show en het leuke is dat we volgende week nog vier shows mogen doen!! Ik hoop vele van jullie daar ook volgende week te zien...

Dansshows
Gisteren heb ik ook 3 te gekke dansshows met Julie gedaan! Ja wel, 3 (!!) op een avond. De eerste twee waren in Brielle op het Marlaent College. De eerste keer was voor de onderbouw en de tweede keer voor de bovenbouw. Iedereen zag er prachtig uit, want het was het kerstbal. Iedereen reageerde superenthousiast, dus dat was weer leuk! Daarna zijn we meteen doorgereden naar Druten, waar wij weer een danshow hadden in dansschool Bilderbeek. Het leuke hieraan was dat er een danswedstrijd in deze dansschool plaatsvond, waarna ik en Julie de prijzen uitreikte! Het dansen ging weer goed, hoewel 3 dansen wel ietwat spierpijn veroorzaakt.....

Mooi!Weer de leeuw
A.s. 1 Januari ben ik te gast in de nieuwsjaaruitzending van Mooi!Weer de leeuw van Paul de Leeuw. Dit word heel speciaal want ik ga samen met Paul "Voorbij" zingen! Allemaal kijken dus!

Wat een jaar!
Na een hele drukke tijd, heb ik nu 3 dagen vrij en kan ik terug kijken op een geweldig jaar; Dancing with the stars, Gouden plaat voor Dance with me, TV special Dancing with Jim, alle optredens en Fan Events, de rol in Grease! Het kan allemaal niet op en ik ga zorgen dat 2006 net zo leuk gaat worden! Lieve fans, bedankt voor alle kerstkaarten en kerstcadeautjes. Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en een gezond, gelukkig en een muzikaal 2006! Ik hoop dat ik in 2006 weer net zoveel steun van jullie krijg als in de voorgaande jaren, want door jullie ben ik nog steeds op het niveau waar ik nu ben! Thanx! Gr. JIM
Denk dat dat vet gedrukte stukje toch die Politieserie BOKS is waar Billyocean 'm gezien had op de set. Maar dat is nog even afwachten.
pi_33378393
Afgelopen dinsdag kwam ik Jim tegen bij de Media Markt in Rijswijk, hij stond bij de informatiebalie 3 meter naast me.
Hele relaxte gozer, totaal geen sterallures. Dat mag ik graag zien
  zondag 25 december 2005 @ 14:30:17 #137
57497 happyme28
I'm so happy
pi_33394582
Het is inderdaad een lekkere normale gozer die gewoon geniet van wat 'm allemaal overkomt.

Hij is zo te zien in de Jumbo X-mas Show om 14.45 uur op RTL 4 (ruim 50.000 man hebben de shows gezien in Den Bosch vorig weekend) en z'n concert Dance with me wordt morgen nogmaals herhaald om 15.00 uur op RTL 7
pi_33947652
Deze maand staat hij met zijn vriendin met een interview en fotoshoot in de sneeuw in de Glossy. Hij zegt hierin onder andere dat hij bezig is met de opnames voor een nieuwe televisieserie, dus dat zal dan denk inderdaad 'BOKS' zijn gezien het feit dat hij gespot is in politiepak op de set.

Morgenavond (herhaling zaterdag) is hij ook te zien in Typisch Van Duin op Talpa.
pi_34018335
Leuke week!
Egmond Binnen | 12-01-2006 | By: Jim Bakkum

Hey allemaal! Ik kon deze week met een glimlach beginnen...

Dansshow Alphen a/d Rijn
Zaterdag avond begon leuk, want om 22.30 hadden Julie en ik een dansshow in Alphen a/d Rijn! Voor dat wij de tweede dans, de Freestyle, wilden gaan doen bedacht ik me dat ik mijn kniebeschermers was vergeten om te doen voor de slide in het nummer. Professioneel als ik ben (haha) liet ik natuurlijk niks merken! Tijdens het nummer dacht ik dat ik best eens wat kon improviseren, daarom deed ik in plaats van een slide een ratslag! Julie wist hier natuurlijk niks van en lag, tijdens de dans, helemaal in een deuk! Na het optreden pakte ze de microfoon om een applaus te vragen voor mijn "improvisatie"! Ik heb er van genoten, van het hele optreden trouwens! Het publiek was heel leuk en we werden goed verzorgd!

Optreden The Blue Lagoon in Zwijndrecht
Na deze dansshow hadden we even een probleem met de auto...nou ja even...Bij het uitparkeren zijn we tegen een boom gereden, waarna het hele raam uiteen spatte! Met open raam zijn we drie kwartier naar Zwijndrecht gereden, heel lekker dus (NOT!)! Eenmaal aangekomen, werd ik naar mijn kleedkamer geleid in discotheek The Blue Lagoon! Dit was mijn allereerste nacht-optreden, dus het was best een beetje spannend! Eenmaal op het podium was het echt een groot feest! Wat een sfeer en wat een volume kunnen mensen maken! Ik zong de lekkerste nummers van mijn drie albums en iedereen zong mee en ik heb echt een te gekke nacht gehad! Overigens...dit optreden duurde 5 minuten korter dan normaal, want ik was gevraagd om daarna nog even naar het cafe ernaast te lopen, om daar voor een tweeling Happy Birthday te zingen! Het was een man en een vrouw en de man vroeg vervolgens zijn vriendin ten huwelijk, maar dat wilde ie alleen als ik op zijn feest kwam en in het bijzijn was! Aahhh...!! Het was een top nacht!

4e Jim Fan Event ; The Winter Edition
Zondag was het dan weer zover...Het 4e Jim Fan Event! Het was een dag vol wit, bowlingballen, een quiz, foto's en cadeautjes! We hebben gezellig met elkaar gebowld en we hebben met alle leden een groepsfoto gemaakt! Aan het einde van de dag heb ik een lekker extra lang optreden gegeven voor mijn fans, met een playlist gemaakt door de fanclub. Zo zong ik nummers die ik al heel lang niet meer heb gezongen, dat was echt te gek! Wat helemaal leuk was, was dat ik voor het eerst in mijn carriere een duet met een fan deed, namelijk Kimberly! Haar had ik uitgekozen om met mij We've got tonight te zingen, want EliZe kon helaas niet komen. Kimberly, iedereen vond je helemaal te gek! Voor iedereen die weer van de partij was: bedankt voor weer een onvergetelijke dag en op naar de volgende! ( The 70's??) Check de foto's!

Maandag had ik een interview gehad met Rodi Media voor "Alkmaar op zondag" over mijn bestaan. De rest van deze week heb ik eigenlijk allemaal dingen gedaan waar binnenkort meer over bekend word en waar ik dus ook nog niks over mag zeggen! Ik zeg maar 1 ding: Hopelessly devoted to youuu! Hou de tv in de gaten! Tot snel!! Gr. Jim

Sowieso schrijf je zo.
  zondag 15 januari 2006 @ 12:24:33 #140
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34079024
Hier het interview met Alkmaar op zondag
http://www.rodi.nl/rodime(...)ag/epaper/page48.pdf
Het kan haast niet missen dat het de serie Boks is
pi_34208613
18-01-2006
Vandaag heeft Jim de officiële fotoshoot gehad voor Grease met "Sandy". Na vele audities zijn V&V Entertainment en Jim er eindelijk uit wie DE Sandy wordt in Grease. Wie het is geworden blijft nog heel even een verrassing, want morgen in RTL Boulevard en Shownieuws kun je zien wie naast Jim zal schitteren in Grease! Kijken dus....

Ook zal er aanstaande donderdag een stuk over Grease staan op de pagina Privé in de Telegraaf. Jim en "Sandy" hebben samen een interview gedaan met Wilma Nanninga!

Bron: AT Productions
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:59:53 #142
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34249828
Jim vindt zijn Sandy!

Jim Bakkum ( 18 ), wiens populariteit al niet meer stuk kon na het win nen van Dancing with the Stars, loopt het risico een nóg groter idoo te worden. Hij maakt zich klaar voo zijn hoofdrol in de musical Grease waarvoor hij in de huid kruipt van John Travolta. En die huid zit hem als gegoten.

„Grease Lightning is mijn nummer. Daarin kan ik echt alles kwijt”, met een blik op zijn spiegelbeeld als hij voor het eerst is geschminkt voor de musical. „Da nepstoere en klunzerige aan de rol vind ik grappig en de klik me mijn Sandy, Bettina Holwerda, i heel goed. We merkten het al tijdens de auditie. Toen er nog drie Sandy’s over waren, zong ik met hen het nummer You’re the one that want. Met Bettina ging dat het beste.” Zij lacht: „Ik besef nog niet dat ik Sandy word. Het is mijn eerste hoofd rol nadat ik understudy was in Mamma Mia! Echt een droom.”
Jim houdt, als Grease vanaf oktobe gaat lopen, rekening met nog meer gegiechel uit de bosjes. „In Amsterdam kan ik nog relaxed over straat. Maar als ik in kleinere steden ben, wordt er om me heen heel de tijd gefluisterd en lopen er allemaal meisjes achter me aan. Laatst ging ik winkele met Froukje de Both. Zij merkte het ook op: ’Achter elke boom staat wel een fan naar je te staren.’ Ik ben eraa gewend. Het is wel gezellig.”

Bron Telegraaf
pi_34441123
Populariteitsprijs Henk Geels evenementen
Egmond Binnen | 20-01-2006 | By: Jim Bakkum

Afgelopen woensdag werden de Populariteits awards van Henk Geels evenementen uitgedeeld.....

Twee jaar geleden won ik de prijs voor "Beste zanger" en dit jaar won ik samen met Julie de populariteitsprijs als leukste danspaar van Dancing with the stars...Toch leuk om nog een prijs te winnen met het dansen! Het was een hele gezellig avond en heb veel leuke mensen gezien!

Sandy
Eindelijk is het deze week bekend geworden! Bettina Holwerda word Sandy in Grease. Bij de auditie viel ze op, doordat ze zich zo goed in Sandy inleefde, het was precies hoe ik het in mijn hoofd had! Dit komende jaar gaan wij heel hard trainen om de rollen zo glansrijk mogelijk neer te zetten! Wij hebben alle twee ook een understudy. Bij mij is dat William Spaaij en bij Bettina is dat Madelon vd Poel, twee toppers! William heeft o.a. in Crazy for you gespeeld en speelt op dit moment in Tita Tovenaar. Madelon speelt ook op dit moment in Mamma Mia! A.s. zondag geven ik en Bettina een telefonisch interview op Radio 10 Gold met Albert Verlinde. Luister tussen 10 en 11!

Dansshow Amsterdam
Na de avond daarvoor een prijs te hebben gewonnen, hadden Julie en ik gisteravond een optreden in Amsterdam op een bedrijfsfeest voor mensen uit de zorg. De zaal was heel mooi aangekleed en we deden dit keer 3 dansen! Leuk aan dit optreden was, dat Marcel Bake (jurylid Dancing with the stars) daar was om dansles te geven en na ons optreden nog even een cha cha waagde met Julie. Ik denk dat iedereen dat wel leuk vond om te zien! Tot snel! gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:35:54 #144
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34487739
Jim komt volgende week donderdag ook bij Ivo op Talpa. Misschien dat hij daar dan aankondigt dat hij meedoet in Boks.
pi_34587085
wie weet, zal wel mooi zijn!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:34:58 #146
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34686114
MOEDERS ZIJN MEER ONDER DE INDRUK VAN JIM DAN PEUTERS

Heiloo- Als Jim Bakkum ergens zijn gezicht laat zien, is de kans groot dat gillende tienermeisjes niet ver weg zijn. Maar gisteren werd het even helemaal stil in kinderdagverblijf Villa Lilla in Heiloo toen de zanger begon met voorlezen. Jim was uitgenodigd om peuters voor te lezen in het kader van de Nationale Voorleesdagen 2006.
De aftrap van de N V 2006 begon gisteren met het voorleesontbijt. Door het hele land waren er Bn'ers of plaatselijke bekendheden uitgenodigd om voor te lezen aan jonge kinderen. De peuters van Villa Lilla, de meeste gehuld in pyjama, werden op tijd gebracht door hun vader of moeder. ,, Wat zijn ze klein'', zegt Jim voor hij begint met lezen. Als hij eenmaal wat verder is in het boekje 'Dat ben jij Kiki!'willen de peuters zelf ook hun verhaaltje kwijt. Trots vertellen de peuters aan Jim over de pyjama die zij aan hebben en ze vertellen wat zij vinden van Kiki uit het boekje. Als Jim vraagt of de peuters het leuk vinden, klinkt het luidkeels 'ja!'
De peuters weten niet goed wie Jim is en wat hij doet, daarentegen weten de moeders wel raad met het speciale bezoek aan het kinderdagverblijf. Ze komen aan met boekjes voor een handtekening van Jim en de peuters worden geinstrueerd om Jim vooral veel kusjes te geven.
Lauryn de Haas (4) weet wel precies wie Jim is. Lauryn mocht zelfs een uurtje later komen op haar basisschool, zodat ze haar idool kon ontmoeten en hem een handtekening te vragen. Ietwat zenuwachtig en verlegen staat ze voor haar idool om hem een handtekening te vragen. Om deze trots te tonen als ze de handtekening eenmaal te pakken heeft. Als Jim het boekje heeft uitgelezen, is er nog genoeg tijd om bij Jim op schoot te zitten en hem een kusje te geven. Er worden ook nog foto's gemaakt door de leidsters, voor de moeders natuurlijk. Want de peuters zijn dan alweer met andere zaken bezig. De blokkendoos lonkt.

Bron: Noord Hollands dagblad
pi_34858418
Joost Prinsen wordt krimicommissaris

door RONNEKE VAN DER GENUGTEN

Joost Prinsen promoveert binnenkort tot politiecommissaris. In de nieuwe Talpa-serie Boks speelt hij de rol van recherchebaas Schneider, een man die liever mee op pad gaat met zijn dienders dan achter zijn bureau te zitten. „Ik hoef dus niet alleen af en toe te vragen of de zaak al vordert. Doe zelf graag recherchewerk, dus als Schneider kom ik nog eens ergens”, grijnst de acteur-presentator.
Maarten Spanjer speelt de titelrol van Boks, ook voor ’Idols’ Jim is een vaste rol weggelegd. Bovendien is er in elke aflevering ruimte voor stevige gastrollen. Zo zien we onder meer grote namen voorbijkomen als Gijs Scholten van Aschat en Thekla Reuten. „Dat is nog wel het leukste van deze reeks. Ik kom allerlei collega’s tegen die je gewoonlijk niet ziet.”

pi_34860402
Echt lachen man, top!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:48:22 #149
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34913686
Het blaast de "Boks" uit
Egmond Binnen | 09-02-2006 | By: Jim Bakkum

Zoals gister al op deze site vermeld, ik heb een vaste rol in de nieuwe politie serie Boks, op Talpa....

Sinds december ben ik al bezig met draaien voor deze serie en ik moet zeggen, het is helemaal super! Wel wennen natuurlijk om van uit het niets, opeens te acteren in een politie serie. Maar ik vind het zo te gek om te doen, vooral omdat ik met zulke ervaren mensen mag spelen en waarvan ik zo veel kan leren, zoals Joost Prinsen (o.a. Het mes op tafel, Klokhuis) en Maarten Spanjer (o.a. Taxi, Spetters). Het word een hele spannende serie, die vooral heel veel rust uitstraalt. Klinkt raar, maar als je het ziet, dan snap je het!

Ook gaat er zeer binnenkort weer iets heel leuks gebeuren op muziekgebied, maar daar wederom binnenkort meer over. Ik ben heel blij met wat ik allemaal ga doen, een vierde album, Grease, Boks. Ik ga van alles volop genieten!

Ook hoop ik veel fans a.s. dinsdag op Valentijnsdag te zien op de Dam in Amsterdam. Daar treed ik namelijk om 16.15 op voor een actie waar mensen een hart gaan vormen met de nieuwste Mp3-speler van Packard-Bell. Hopelijk tot dan!
pi_34942712
Een hoofdrol nog wel ben erg benieuwd..
Sowieso schrijf je zo.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:13:09 #151
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34945427
Jim is Hip(pix)
Hilversum | 10-02-2006 | By: Peter Natrop

JIM DOET STEM HOOFDROL IN BIOSCOOPFILM 'ASTERIX EN DE VIKINGEN'

Komende week zal worden begonnen aan de dubbing van de Nederlands gesproken versie van de animatiefilm ASTERIX EN DE VIKINGEN. Zanger JIM BAKKUM spreekt de stem in van HIPPIX, de jonge, hippe Viking uit de stad, die beter kan zingen dan kan vechten.

Andere Nederlandse stemmen worden verzorgd door Marlies Somers (ABBA), Manou Kersting (OLAF), Luc Wijns (ASTERIX) en Jan van Looveren (OBELIX). De film ASTERIX EN DE VIKINGEN is gebaseerd op het stripboek ASTERIX EN DE NOORMANNEN.

In ASTERIX EN DE VIKINGEN maken we kennis met HIPPIX. In het favoriete dorp van Gallië is iets bijzonders gebeurd. HIPPIX, het neefje van de baas Abraracourcix, is net aangekomen uit Parisium. Asterix en Obelix hebben een onmogelijke taak gekregen: zij moeten een echte man van hem maken. Echter achter de stoere houding van de jongen uit de grote stad schuilt een lafaard en de harde training die hij krijgt verandert hier weinig aan. Intussen zijn de Vikingen aan land gekomen in Gallië, vastbesloten om deze kampioen van angst te vinden. Deze zal hen namelijk, zoals voorspeld door hun helderziende, leren vliegen.

Het avontuur begint als HIPPIX wordt ontvoerd door de Vikingen. ASTERIX en OBELIX moeten hem kosten wat kost vinden. Terwijl zij de achtervolging inzetten naar het hoge, ijskoude Noorden, is HIPPIX inmiddels volledig in de ban van de mooie en dappere ABBA, de dochter van...

ASTERIX EN DE VIKINGEN draait vanaf 26 april in de bioscoop.

[ Bericht 2% gewijzigd door marky op 10-02-2006 20:14:32 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:15:23 #152
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34962061
pi_34969496
Leuke foto!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34974947
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:15 schreef marky het volgende:

[afbeelding]
wat een noodhoofd
pi_34987841
Vierkant onder zn neus en het is compleet. Moet er steeds aan denken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Badabingea op 13-02-2006 10:40:35 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 12 februari 2006 @ 10:19:47 #156
57497 happyme28
I'm so happy
pi_34991236
Huh

Maar goed, ik ga er vanuit dat dit eenmalig was dit kapsel en dat hij die stylist een rondje om stuurt Wel leuk dat ie lekker expirimenteert. Enne.. gefeli met je RNN7 Award voor Leukste BN-er
pi_34991355
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef Badabingea het volgende:
Vierkant onder zn huis en het is compleet. Moet er steeds aan denken.
Leg uit!
Sowieso schrijf je zo.
pi_35014830
Dit maakte een maatje nadat ik de foto stuurde, en toen gaf ik ze geen ongelijk.

KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35032158
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Badabingea het volgende:
Dit maakte een maatje nadat ik de foto stuurde, en toen gaf ik ze geen ongelijk.

[[url=http://xs67.xs.to/pics/06060/Adolfbakkum.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die had volgens mij zijn scheiding de andere kant op
pi_35037633
Maar het haar is 't zelfde
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35097004
Hij was vandaag in a'dam op de dam, maar ik was te vroeg om daar te gaan staan wachten, iemand anders die iets van zijn optreden heeft gezien? ging o.a om een reclame campange van packard bell's mp3 speler...
pi_35100789
Het was nogal regenachtig, maar wel aardig wat volk. Ze hebben een wereldrecord gehaald met de meeste mensen tegelijk MP3 speler luisteren in de vorm van een hart ivm valentijnsdag. Een nieuw soort mp3 speler van Packard Bell.

Hij zong 8 nummers, combi van de 3 albums. Hier wat foto's:

pi_35105258
Welke nummers zong die allemaal?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35119649
Hij zong:
Sway
This love is real
Can't have you
Als ze er niet is
Crazy little thing called love
Tell her
Get this party started
The way it goes

Hij deed 'Als ze er niet is' en Crazy little thing accoustisch met Danny op Gitaar. Dat Tell Her mogen ze nu wel eens van de playlist gooien, maar er wordt altijd weer naar gevraagd bij optredens...

woensdag 15 februari 2006 @ 17:37:43 #166
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35119721
Tell her blijft een cover
pi_35121553
Niet toch?
Ik dacht dat die orgineel was, whihi!
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:33:17 #168
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35121710
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef -XX- het volgende:
Niet toch?
Ik dacht dat die orgineel was, whihi!
Zal het origineel weer eens opduiken van een iers boybandje
pi_35122517
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Zal het origineel weer eens opduiken van een iers boybandje
HEBBEN! Hoe heet die band?
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:54:24 #170
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35122571
Mankind..
Moet ff zoeken naar de crappy liveversie..
pi_35155970
Ik ben ook benieuwd.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:08:21 #172
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_35198976
Jim zingt titelsong Asterix en de Vikingen
AMSTERDAM - Jim gaat de titelsong zingen van de film Asterix en de Vikingen. Het nummer is speciaal voor de animatiefilm geschreven. Eerder werd al bekend dat Jim de stem van Hippix inspreekt in de film. Bij de titelsong komt een videoclip met beelden uit de film.

De film is gebaseerd op het stripboek Asterix en de Noormannen. Asterix (Luc Wijns) en Obelix (Jan van Looveren) nemen Hippix (Jim Bakkum), het neefje van dorpshoofd Abraracourcix, onder hun hoede.

Hippix komt vanuit de grote stad Parisium naar het dorp van de Galliers en kan beter zingen dan vechten. Als hij wordt ontvoerd door de Vikingen, schieten de Galliers hem te hulp. De film draait vanaf 26 april in de bioscoop.

pi_35199811
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:38 schreef happyme28 het volgende:
Het was nogal regenachtig, maar wel aardig wat volk. Ze hebben een wereldrecord gehaald met de meeste mensen tegelijk MP3 speler luisteren in de vorm van een hart ivm valentijnsdag. Een nieuw soort mp3 speler van Packard Bell.

Hij zong 8 nummers, combi van de 3 albums. Hier wat foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]
OMG dat haar blijft lachen met jim
pi_35199867
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Vind wel dat het talent heeft om mensen te entertainen door presentatie of wat dan ook. Maar zn stem vind ik nog steeds niks. Vind hm iig geen vervelend persoon. Sympathiek wel.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:39:10 #175
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_35214437
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Vind wel dat het talent heeft om mensen te entertainen door presentatie of wat dan ook. Maar zn stem vind ik nog steeds niks. Vind hm iig geen vervelend persoon. Sympathiek wel.
Maar dat is een kwestie van smaak.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:40:36 #176
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_35214447
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

OMG dat haar blijft lachen met jim
Hij mag het niet knippen omdat hij meedoet aan Boks en dan zit je straks met een continuiteitsprobleem.
pi_35214496
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 09:39 schreef marky het volgende:

[..]

Maar dat is een kwestie van smaak.
Je neemt de woorden uit me mond.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35220948
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef marky het volgende:
Jim is Hip(pix)
Hilversum | 10-02-2006 | By: Peter Natrop

JIM DOET STEM HOOFDROL IN BIOSCOOPFILM 'ASTERIX EN DE VIKINGEN'
[afbeelding]
Komende week zal worden begonnen aan de dubbing van de Nederlands gesproken versie van de animatiefilm ASTERIX EN DE VIKINGEN. Zanger JIM BAKKUM spreekt de stem in van HIPPIX, de jonge, hippe Viking uit de stad, die beter kan zingen dan kan vechten.

Andere Nederlandse stemmen worden verzorgd door Marlies Somers (ABBA), Manou Kersting (OLAF), Luc Wijns (ASTERIX) en Jan van Looveren (OBELIX). De film ASTERIX EN DE VIKINGEN is gebaseerd op het stripboek ASTERIX EN DE NOORMANNEN.

In ASTERIX EN DE VIKINGEN maken we kennis met HIPPIX. In het favoriete dorp van Gallië is iets bijzonders gebeurd. HIPPIX, het neefje van de baas Abraracourcix, is net aangekomen uit Parisium. Asterix en Obelix hebben een onmogelijke taak gekregen: zij moeten een echte man van hem maken. Echter achter de stoere houding van de jongen uit de grote stad schuilt een lafaard en de harde training die hij krijgt verandert hier weinig aan. Intussen zijn de Vikingen aan land gekomen in Gallië, vastbesloten om deze kampioen van angst te vinden. Deze zal hen namelijk, zoals voorspeld door hun helderziende, leren vliegen.

Het avontuur begint als HIPPIX wordt ontvoerd door de Vikingen. ASTERIX en OBELIX moeten hem kosten wat kost vinden. Terwijl zij de achtervolging inzetten naar het hoge, ijskoude Noorden, is HIPPIX inmiddels volledig in de ban van de mooie en dappere ABBA, de dochter van...

ASTERIX EN DE VIKINGEN draait vanaf 26 april in de bioscoop.
Zonde van de film met zo'n stofzuiger stem er tussen door.
pi_35225623
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zonde van de film met zo'n stofzuiger stem er tussen door.
Die is grappig
Sowieso schrijf je zo.
pi_35290855
Dapper en Sterk
Egmond Binnen | 15-02-2006 | By: Jim Bakkum

Dag lieve mensen!

Ik ben heel blij dat ik aan jullie kan vertellen dat ik de titelsong ga zingen voor de nieuwe animatie film :Asterix en de Vikingen!

Maar nog leuker is dat ik nu op deze site de titel bekend ga maken, namelijk: Dapper en Sterk.

Ja, jullie lezen het goed, het is namelijk voor de allereerste keer dat ik een Nederlandstalige single uitbreng. Dit is iets wat ik altijd al gewild heb en gelukkig krijg ik nu de kans. Dit nummer zal afkomstig zijn van het nog te verschijnen Nederlandstalige album. De soundtrack zal in April op single verschijnen. Dapper en Sterk, onthou 'm ;-)!

Bron: Jimmusic
pi_35542476
Ja, mooie titel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35569746
Ambassadeur Dutchypuppy
Egmond Binnen | 21-02-2006 | By: Jim Bakkum

Een hele eer vind ik het om te vertellen dat ik na Bridget Maasland nu ook officieel ambassadeur ben geworden van Stichting Dutchypuppy!

Dutchypuppy is ontstaan nadat Bridget haar hondje Tibbs kreeg uit Roemenie. Niet lang daarna is Bridget zelf naar Roemenie gevlogen, om daar zelf met eigen ogen te zien hoe erg de hondjes daar worden behandeld. En dat werden ze. Ik heb zelf beelden gezien en daar was ik zo van geschrokken dat ik me gelijk heel veel wilde gaan inzetten voor deze stichting.

Daarom ben ik 29 januari naar de Modefabriek in Amsterdam gegaan om daar te laten zien dat ik me voor de stichting inzet. Samen met andere mensen ben ik met mijn hondje Micky en mijn Dutchypuppy t-shirt over de catwalk gelopen.

Een paar weken daarna ben ik gevraagd om samen met Bridget ambassadeur te worden van deze stichting. Gisteren zijn we met zijn allen uit eten geweest en hebben we besproken wat we allemaal gaan doen...

Er is natuurlijk nog veel meer te vertellen over de stichting. Daarom is er een site op gericht, klik op de onderstaande link!
» http://www.dutchypuppy.nl
Sowieso schrijf je zo.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:52:39 #183
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_35570013
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:41 schreef -XX- het volgende:
Ambassadeur Dutchypuppy
<knip>
Top van Jim. Heel goed initiatief.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_35688833
Smile!
Egmond Binnen | 24-02-2006 | By: Jim Bakkum

En ja hoor, afgelopen vrijdag hebben we met de cast van Boks de allereerste aflevering bekeken....

Omdat we over de helft zijn van het draaien hadden we een feestje genaamd "Over the hill". In het film wereldje blijkt dit een heel vaak gebruikte term te zijn. Ik zelf moest eerder denken aan "ik ga over de rooie" of "ik ga over mijn nek" maar het bleek dus over een gezellig feestje te gaan!

En als speciale verassing gingen we met zijn allen de eerste aflevering kijken. Leuk hier aan was dat het nog de offline versie was, dat wil zeggen dat er nog wel een aantal dingen toegevoegd worden, maar dit was wel in grote lijnen de aflevering.

Na de aflevering te hebben gekeken, hebben we nog wat gedronken en gegeten. Na een uurtje kregen ik en Femmy en Bho, tweelingzusjes van de kleding, heel erg honger en toen hebben we een lekker patatje gegeten in een snackbar verderop! Zelfs om twaalf uur 's avonds is dat lekker!

Idols
Zaterdagavond Idols gekeken, wel grappig dat er nu vier meiden over waren! Ik vind ze alle vier ook steengoed! Jammer dat Angelique eruit ging, maar goed hoe ze het opving. Lekker relaxte meid, die er echt nog wel komt! Ben benieuwd wie er wint....

SMILE!!!
Mijn opa en oma zijn binnenkort op 19 april 50 jaar getrouwd! Groot feest dus! Omdat ik natuurlijk in veel fotostudio's ben geweest, heb ik de Action Studio gevraagd of wij gisteravond in die studio terecht konden voor een leuke groepsfoto, nou dat kon! Gisteravond met de hele fam. naar de studio in Amsterdam gegaan en met zijn allen gelachen. Eigenlijk is het een verassing voor mijn opa en oma, maar aangezien die niet eens weten hoe een computer aanmoet, laat staan dat ze OOIT mijn site hebben bekeken kan ik dit wel aan jullie vertellen. Dus mochten jullie ze ooit tegen het lijf lopen, mondje dicht tot 19 April! :-) Als de foto klaar is, zet ik m erop, zodat jullie mijn familie ook eens compleet kunnen zien, met al mijn neefjes en nichtjes!

Meeting hier en daar!
Vandaag had ik weer een meeting met mijn platenmaatschappij en management, CMM en AT! Probleem was dat ik dacht dat het om 12.00 was, maar dat bleek dus 11.00 te zijn. Nog groter probleem was dat ik net vandaag mijn telefoon vergeten was en niemand mij dus kon bereiken. Er werd dus al gauw gesuggereerd of er misschien toch wel niet iets ernstigs met me was gebeurd toen ik een uur (!!) te laat was. Haha, uiteindelijk kwam ik aan alsof er niets aan de hand was en kon de meeting beginnen. Er gaat natuurlijk best veel gebeuren en we willen het zo goed mogelijk doen. Volgende week gaan we de promotieplannen voor Dapper en Sterk inplannen. Dus dat wil zeggen alle interviews en optredens op TV en in bladen, noem maar op! Word weer te gek!

Na de meeting van vandaag naar Amsterdam toegereden om alle kleding op te halen voor de promo die we gaan doen. Ik moet natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen! Gelukkig heb ik een te gekke sponsor, Pepe Jeans die me altijd hele vette en stoere dingen geeft! Met twee tassen vol ging ik naar huis (in een sneeuwstorm) en kan ik me nu al verheugen op de aankomende maand, waarin we de videoclip gaan opnemen voor Dapper en Sterk, ik weer lekker ga draaien voor Boks en weer een aantal leuke optredens ga doen!

Wat ik ook kan melden, is dat er met de release van mijn nieuwe single, Dapper en Sterk, er een COMPLEET vernieuwde site komt. Ik wil gewoon heel iets anders en dat gaat nu dus gebeuren, de tijd is er nu goed voor, zeker omdat dit weer een hele nieuwe periode gaat worden! Hou deze site dus in de gaten!

Lieve mensen, dit was het weer even voor nu! Ik beloof jullie de komende tijd meer op de hoogte te houden met alles wat ik doe! Beloofd is be....loofd! Hoop jullie vrijdag te zien in de Rai op de carrierebeurs!
Sowieso schrijf je zo.
pi_35688869
Leuk stukje.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35698760
Optreden Nationale Carrierebeurs
Egmond Binnen | 03-03-2006 | By: Jim Bakkum

Vandaag een heel gezellig optreden gehad in de Rai, tijdens de Nationale Carrierebeurs!

Vanochtend had ik samen met de cast van Boks de lezing voor de twee volgende afleveringen die we deze maand gaan opnemen. Een lezing wil zeggen dat we met alle vaste en bij rollen het script gaan doorlezen. Dit is voor alle acteurs heel handig, omdat ze dan precies weten waar de aflevering over gaat. We gaan er weer tegen aan deze maand....

Daarna doorgereden naar de Rai omdat ik daar ging optreden op de Nationale Carrierebeurs! Aangekomen ging ik even rustig zitten om de setlist te maken en natuurlijk de haren even op nummer leggen! Ellemieke Vermolen presenteerde het evenement en kondigde mij dus ook aan. Lieve meid is dat toch! Ik heb lekker gezongen en speciaal voor mij was dat Kelly (van de Official Jimfanclub) vandaag naar mij voor de 100e (!!!!!!!) keer is komen kijken en ik vond dat een prestatie om haar even in het zonnetje te zetten! Vond ze zelf niet zo heel leuk, want ze houd niet zo van de schijnwerpers, maar ik vond het echt te gek! Na afloop van het optreden ben ik nog met veel mensen op de foto geweest en daarna lekker naar huis! En voor Dim, mijn manager, prettige vakantie, want die is na het optreden gelijk lekker een week op wintersport gegaan!

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend! En tot snel! Gr. JIMMY (mijn echte naam)
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35789459
Glimlach voor een kind
Egmond Binnen | 06-03-2006 | By: Jim Bakkum

Goeiemiddag!

Nog even snel een berichtje van mij. Vanochtend heb ik gerepeteerd voor het Glimlach van een kind gala. Samen met Jamai zing ik vanavond een uniek en eenmalig duet voor het Mappamondo huis. Allemaal kijken om 20.30 op Talpa.

Andere artiesten die optreden zijn o.a.Danny de Munk, Willeke Alberti, Nurlaila Karim en Bastiaan Ragas. Samen met een grote band gaan wij de mooiste nummers ten gehore brengen!

Uiteraard zal ik hier uitgebreid verslag van doen! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
pi_35796327
Was het mooi?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35849802
Glimlach voor een kind, la la la....
Egmond Binnen | 07-03-2006 | By: Jim Bakkum

Zo dat liedje is echt een dag lang niet meer uit mijn hoofd geweest.....

Vanochtend ging de wekker alweer om 05.45, want ik moest draaien voor Boks. En ik stak iedereen met het liedje aan, totdat veel mensen het begonnen te zingen op de set! We hadden buitenopnames vandaag en gelukkig scheen er een lekker ochtend zonnetje!

Gisteren was het echt een hele enerverende avond! Ik was best nerveus, omdat dit de eerste keer was dat ik Sway samen met iemand zong. En wel met Jamai! We hebben lekker gezongen en we hadden hier en daar een leuke variatie aangebracht! Backstage was het ook gezellig en veel mensen had ik al een tijd niet gezien, dus even bijgepraat. Ik heb weer wat leuke foto's gemaakt, dus bekijk ze maar!

Omdat Idols natuurlijk weer helemaal is losgebarsten in Nederland, heb ik vandaag samen met Jamai voor a.s. zaterdag op beeld Floortje en Raffaela succes gewenst. Je doet er een "paar keer" over...mmmmaar dan heb je ook wat, houden we het maar op. Ook hebben Jamai en ik vanmiddag een groot interview en een fotoshoot met het Algemeen Dagblad gedaan over Idols. Was leuk om weer oude herinneringen op te halen en weer eens samen met Jamai op de foto te gaan, was weer errug lachwekkend! Donderdag staat het in de krant.

CHATTEN!!!
Ik ga weer chatten, want dat is al veel te lang geleden! En wel a.s. vrijdag om 20.30. Be there, gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:59:34 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_35870481
Interview uit het AD van vandaag:

http://www.ad.nl/cultuurenshow/article198842.ece
pi_35940168
Broem, Broem
Egmond Binnen | 10-03-2006 | By: Jim Bakkum

Drukke dagen achter de rug, maar wel weer superleuke dagen....

Woensdag had ik eerst een draaiochtend voor Boks en daarna ging ik naar de studio in Veghel om aan mijn single te werken. Niet alles kwam eruit hoe het eruit moest komen, maar dat kwam omdat ik best moe was, want het is een drukke week! We hebben wel lol gehad met een accordeon, ik kan dat namelijk zeer goed spelen (not)!

Gek op wielen
Donderdag had ik opnames van Gek op wielen, het autoprogramma van RTL 5. Het was echt heel cool, want ik mocht in een Hummer rijden. Vol door de modder ging ik, de eigenaar van de auto was er alleen niet zo blij mee. Bavo, de presentator van het programma, liet me ook even het geluid in de Hummer horen, wat voor altijd heel belangrijk is. Wat een geluid!! 26 maart wordt het uitgezonden, dus allemaal kijken!

At Nick
Daarna zijn we doorgereden naar Bussum. Daar was ik namelijk voor twee afleveringen medepresentator van At Nick. Het programma wordt normaal altijd gepresenteerd door Chris en Vivienne, maar aangezien Vivienne in India zit voor de nieuwe film van Zoop, vroeg Chris mij om twee afleveringen mee te presenteren! Het was natuurlijk weer een gekke boel, maar dat kan je allemaal zelf bekijken op 22 en 23 maart a.s.!

Gisteravond ben ik naar Lucie Silvas geweest in Vredenburg! Mijn god, wat is dat mens te gek! Vorige zomer in Juli, heb ik haar ontmoet en toen hebben we met een gitaartje erbij lekker gezongen met elkaar. Dus toen ze dit optreden had, vroeg ze of ik weer wou komen kijken! Mensen, zij is echt een talent van de toekomst. Na afloop heb ik dr nog even snel gezien en het is zo'n schatje! Ze komt in Juni in de Heineken Music Hall, daar moeten jullie zeker heen!

De chat was net gezellig, beetje druk, maar wel heel leuk! Tot snel en heb een prettig weekend! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
pi_35969449
Dance with me
Egmond Binnen | 12-03-2006 | By: Jim Bakkum

Gisteravond vertrokken we naar Scheveningen om daar op te treden in het Kurhaus tijdens de World Trophy of Dance.

Eenmaal Scheveningen binnen gekomen was het een massa van politie, camera's, fotografen, satelieten. Aangezien ik niet wist dat Milosevic dood was, dacht ik OF Micheal Jackson moet hier zijn OF Scheveningen vind het heel erg leuk dat ik in de stad ben. Nou beide was dus niet zo. Uiteindelijk was het dus de lijkwagen die met politie werd afgevoerd. Heel heftig om te zien!

Ik kwam natuurlijk om op te treden en het was een heel chique feest, dus ik had mijn stropdas ook weer uit de kast getrokken. Het is zo leuk om te zien hoe sommige mensen mij dankbaar zijn dat ik echt iets betekent heb voor de danswereld en dat ik een voorbeeld ben geweest voor veel mensen, dat vind ik best een eer! Ik zong drie liedjesl; Dance with me, Crazy little thing called love en Sway. Natuurlijk allemaal liedjes van mijn dansalbum, Dance with me. Het was echt te gek om in zo'n ballroomzaal te staan en al die mensen voor me te zien, gekleed in de mooiste jurken en pakken. Na afloop kreeg ik bloemen van niemand minder dan Julie, die daar aan het jureren was. Daarna heb ik samen met Julie nog even een interview gedaan met Robert ten Brink, die het programma presenteerde. Het was echt een hele leuke avond! En Marie-Jeanne en Nathalie, twee hele grote fans, ik vond het helemaal te gek dat jullie er ook waren, opgetut en wel! Tot snel!

Jim feliciteert Raffaela
Toen ik thuis kwam, was net de uitslag van Idols bezig. Ik kon dus net nog meepikken dat Raffaela won. Ze heeft het helemaal verdiend, dubbel en dwars! Ik heb net op de Idols site even de filmpjes terug gekeken en zij heeft ook echt een strot waar je u tegen zegt, wat een soul queen! Zoals ook al in Algemeen Dagblad gezegd deze week, weet ik alleen niet of ze het gaat trekken met de zwangerschap. Maar gezien haar kwaliteiten kan ze nog heel lang door: Gefeliciteerd Raffaela!

Oke, heb nog even een prettig weekend en tot heel snel!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:35:21 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_35975903
Leuk dat hij zijn site zo regelmatig update!!

Ben benieuwd hoe de single gaat klinken. Nederlandstalig vind ik 'm altijd wel mooi zingen en wat ik gehoord heb, wordt het een langzaam of midtempo nummer dat pas doorgaans wel bij 'm.

Wel stoer in zo'n hummer rijden trouwens, wat een grote bak ha ha.
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:27:41 #194
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36100430
Jim speelt Willem Jongbloed in BOKS

Zoals inmiddels bekend gaat Jim in de nieuwe politieserie BOKS spelen, die vanaf 9 april wordt uitgezonden op Talpa. De rol die Jim hierin zal vertolken is die van agent Willem Jongbloed. Bekijk nu de leader van de serie, waarin ook Jim als een van de hoofdrolspelers te zien is op www.shootingstar.nl onder Produkties en dan als 3e staat BOKS.

De opnames zijn al enige tijd bezig en duren nog tot ongeveer mei. BOKS wordt vanaf zondag 9 april uitgezonden om 20.30 uur op Talpa! Na een aantal afleveringen volgt een zomerstop om na de zomer weer verder te gaan. De serie bestaat uit 13 afleveringen.
pi_36169295
SHO ---> MUZ
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_36169366
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:31 schreef Svensational het volgende:
SHO ---> MUZ
??? Leg uit!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 19 maart 2006 @ 15:38:19 #197
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36169480
Vind ik ook een beetje vreemd, het merendeel gaat over z'n acteergedoe en alles.
pi_36169516
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:34 schreef -XX- het volgende:

[..]

??? Leg uit!
Jim is een zanger, dus eigenlijk hoort dat gewoon in MUZ. In overleg met Cc en D. staan alle ex-Idols kandidaten nu in MUZ, net zoals Hind hier al tijden zat.
pi_36169523
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:38 schreef BVO het volgende:
Vind ik ook een beetje vreemd, het merendeel gaat over z'n acteergedoe en alles.
Nou ja, hij kan ook naar FTR natuurlijk.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:45:11 #200
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36184864
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:

[..]

Jim is een zanger, dus eigenlijk hoort dat gewoon in MUZ. In overleg met Cc en D. staan alle ex-Idols kandidaten nu in MUZ, net zoals Hind hier al tijden zat.
Wat stom. Ex-Idols topiques horen in SHO, niet in MUZ .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_36187096
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Marble het volgende:

[..]

Wat stom. Ex-Idols topiques horen in SHO, niet in MUZ .
Idd. En in het geval van Jim en nog wel meer ex-idols doen ze veel meer dan alleen muziek maken, dus past meer in SHO. Verder heb je in MUZ van die huilies die alleen van rock en shit houden en dus negatief gaan posten in dit topic met als resultaat bagger.
pi_36192067
Clipopname Dapper en Sterk
Egmond Binnen | 17-03-2006 | By: Jim Bakkum

Hey allemaal! Na woensdag en donderdag gedraaid te hebben voor Boks, had ik vandaag de clipopname van Dapper en Sterk...

Ik moest vanochtend vroeg op; 05.00 ging de wekker! De clipopnames waren namelijk in het Tuschinski theater in Amsterdam en om 12.30 kwamen er natuurlijk gewoon weer mensen binnen die een film gingen kijken. Gelukkig liep alles op schema en konden we op tijd weg. Want daarna zijn we naar Bussum gereden waar we de laatste opname hadden, namelijk heel simpel voor een greenwall. Daar gaan ze heel mooi de beelden van de film achter monteren, dus dat word super.

14 april, wanneer tevens de single uitkomt, word bij RTL Boulevard een item uitgezonden over de clipopname. Die waren er ook bij vandaag om beelden te schieten.

Gisteren was er een speciale "promo-meeting", waarin alle promotie word besproken voor de single. En ik kan jullie vertellen, dat word heel wat! Ik ga heel wat doen om deze single tot een succes te maken, hopelijk word het dat ook! Binnenkort kunnen jullie precies nalezen waar en wanneer ik ergens kom...

Om jullie alvast een beetje een voorproefje te geven van de clip, heb ik een foto op de site gezet, speciaal voor jullie!

Prettig weekend en tot snel! Gr. Jim
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:41:16 #203
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36224907
14 april komt zijn nieuwe single uit Welkom in MUZ!!

Aanstaande zondag is hij weer even terug in Dancing with the Stars, maar dan niet om te dansen maar om te zingen! (van zijn album Dance with me)

De single die 14 april uitkomt heet 'Dapper en Sterk', zijn eerste Nederlandstalige single. Het is de titelsong van de animatiefilm 'Asterix en de Vikingen', de duurste Europese animatiefilm ooit gemaakt (Jim spreekt ook de stem in van hoofdrolfiguur 'Hippix').

En ach ja, Multitalenten zijn altijd moeilijk te plaatsen maar Jim is toch vooral zanger, die ook acteert, danst, en een hoofdrol in een musical heeft
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:34:27 #204
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36228345
Hij was gister bij P!NK
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:03:57 #205
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36348663
Vanavond treedt hij op bij een groot Unicef gala met onder andere ook Trijntje. Vind het goed dat hij zich regelmatig inzet voor het goede doel.
pi_36421691
Persviewing Boks
Egmond Binnen | 24-03-2006 | By: Jim Bakkum

Gisteren hadden we de persviewing van Boks...

Dat wil zeggen dat we samen met de pers de eerste aflevering gingen kijken in een kleine bioscoop in Amsterdam. Van de vaste cast waren Maarten, Ellik, Bracha, Joost en ik er. We hebben wat interviews gedaan, o.a. voor RTL Boulevard wat gisteren is uitgezonden, wat overigens nu op www.rtlboulevard.nl is terug te kijken. Ook heb ik samen met Ellik een interview gedaan voor Novum nieuws, die maken opnames voor allerlei nieuws sites, waar het filmpje op komt te staan.

Morgen ga ik optreden voor een groot Unicef gala in Den Haag, waar o.a. Trijntje en Frank in Person ook optreden! Morgen ga ik vroeg naar Den Haag, want ik ga gezellig even de stad in met Mascha, de vriendin van mijn manager Dim. Die wonen in Den Haag dus lekker makkelijk! 's Avonds dus optreden, waar ik heel erg zin in heb. Het is een gala, dus ik ga in smoking optreden! Ik ga weer wat leuke foto's nemen, dus die ga ik dan snel op deze site zetten!

De dag daarna treed ik op in de result show van Dancing with the stars! Ik ga daar met het orkest, voor de allerlaatste keer in de danssfeer, Sway zingen, met alle professionele dansparen voor me! Het word dus een hele leuke afsluiting van mijn dansperiode en ik geef de bal over aan de nieuwe lichting "sterren" voor Dancing with the stars!

Ik heb heel veel zin in deze nieuwe periode, waar ik na bijna twee jaar weer een nieuwe single/soundtrack uitbreng! Het word helemaal top! 14 april is het zover, dus het word een spannende, maar te gekke tijd!

Verder ga ik deze week weer iets heel leuks doen! Ik ben gevraagd voor een gastrol in een serie, maar dit keer als mezelf...Binnenkort meer hierover! Have a nice weekend! Gr. JIM
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:13:28 #207
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36485680
Trailer van Astrix en de vikingen met de stem van Jim

http://www.asterixendevikingen.nl/trailer.html
pi_36486672
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:13 schreef marky het volgende:
Trailer van Astrix en de vikingen met de stem van Jim

http://www.asterixendevikingen.nl/trailer.html
Haha, vet grappig.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36486688
Sjikkie mikkie!
Egmond Binnen | 29-03-2006 | By: Jim Bakkum

Hallo allemaal! Ik heb weer een paar gafe dagen achter de rug!

Unicef gala
Zaterdagavond had ik een optreden op een Unicef gala in Den Haag! Den Haag mocht zich de Unicef stad noemen en ze wilden met dit gala zoveel mogelijk geld ophalen, zodat ze zoveel mogelijk kinderen goed onderwijs kunnen geven! Ik zong 5 liedjes en de mensen zaten aan mooi geklede tafels in avondjurken en smokings!

Ik had ook een smoking met strik om, maar na twee nummers ging die strik af hoor, want echt, ik HIELD het niet meer. Op dat moment zong ik You and me, wat op het einde best zwaar is om te zingen, maar daardoor kreeg ik het steeds benauwder door die verdomde strik, haha! Dus na het tweede nummer ging ie af en kon ik lekker doorzingen! Hiernaast een foto van mijn manager Dim en ik, voordat we gingen....

Dancing with the stars
Mooier had ik mijn Dance with me tijdperk niet afkunnen sluiten. Afgelopen zondag trad ik namelijk op in de resultshow van Dancing with the stars. Ik was echt heel erg nerveus, hoe het kwam weet ik ook niet, maar ik had een orkest achter me en 8 topdansers voor me, dus dat lag extra druk op me dat alles perfect moest gaan! Maar gelukkig ging het goed en het publiek ging uit z'n dak!

Backstage was het ook gezellig en ik ben met een aantal mensen nog even op de foto geweest voor de site! Check ze maar even!

Fotoshoot Vara TV magazine
Maandag ochtend had ik een fotoshoot en een interview voor het Vara TV magazine! De fotoshoot werd gemaakt door een top fotograaf, die onder andere ook al Kelis voor zijn camera heeft gehad! Het worden leuke foto's, maar wat helemaal leuk is dat het interview ging over alle TV-programma's die die week op televisie komen. Ik sta dus bij elke week met een foto en een klein interviewtje over de programma's die er die dag komen! Op de foto's op deze site kunnen jullie zien hoe de fotoshoot een beetje word....

Kinderen geen bezwaar
Het was gisteren op RTL Boulevard al verteld, maar bij deze kan ik zelf ook vertellen dat ik een gastrol heb in 1 van de afleveringen van de comedy Kinderen geen bezwaar!

Ik speel me zelf in de serie ik ben nu vanaf maandag al aan het repeteren en a.s. vrijdag gaan we de aflevering opnemen! Het word echt hilarisch en zodra we weten wanneer het precies word uitgezonden, dan staat het natuurlijk op de site!

Gisteren heb ik ook weer gerepeteerd voor KGB en toen ik klaar was snel naar huis gesjeesd, want ik zou mijn eerste modeshow meemaken! Om 17.30 werden Gaby en ik opgehaald om naar de modeshow van Judith Osborn te gaan. Ik vond het echt een vette show, want de modellen liepen bijvoorbeeld op Smells like teen spirit van Nirvana. Lekker rocky dus! Hele stoere kleding en Gaby is er verliefd op! Nog veel leuke bekende tegen gekomen en na wat gedronken te hebben is het toch altijd weer lekker om na al die drukte lekker naar huis te gaan!

Ik hoop jullie weer voldoende op de hoogte hebben gebracht van mijn belevenissen deze dagen! En natuurlijk tot snel! Gr. Jim
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:26:16 #210
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36487196
Ik ben blij dat hij zijn haar eindelijk weer lekker kort heeft, dat staat hem toch wel 150 keer beter dan dat afzichtelijke Hans Klok-kapsel.

Zeg nou zelf, dit:

is toch veel appetijtelijker dan dit?

pi_36487285
Hij krijgt er een jonger gezicht door, maar het staat hem beter. Maar hij mocht het niet knippen voor opnames van series enz.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:38:53 #212
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36487517
@ Marble: Je pakt wel net de meest voordelige foto ha ha maar dat lange haar kon 'm best mooi staan:

Erg leuk hoe hij die stem van Hippix doet. Ben zeer benieuwd hoe de nederlandstalige single zal gaan klinken.
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:41:30 #213
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36487581
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef happyme28 het volgende:
@ Marble: Je pakt wel net de meest voordelige foto ha ha maar dat lange haar kon 'm best mooi staan:
[afbeelding]
Nee, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar zoiets als dit (foto met enigszins dezelfde pose, ter vergelijk).
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:31:15 #214
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36647875
Hij komt binnenkort weer regelmatig in de bladen en op TV. Op www.officialjimfanclub.nl is nu ook een stukje te horen van de soundtrack van Asterix en de Vikingen (nieuwe single) die 14 april uit komt.

Jim op TV/Radio:

07-04-06 De wereld draait door NED 3 19.00 uur
09-04-06 BOKS Talpa 21.00 uur Eerste aflevering!!
14-04-06 RTL Boulevard RTL 4 18.30 uur Clipopname Dapper en Sterk
14-04-06 Baantjer (herhaling) RTL 4 20.30 uur Jim als Rick Brak, (hh)
14-04-06 Albert RTL 4 21.30 uur Jim zing D&S voor het eerst Live.
16-04-06 Top of the Pops Ned. 2 18.10 uur Jim zingt D&S (o.v.b.)
16-04-06 BOKS Talpa 20.30 uur 2e aflevering
18-04-06 Re:Action TMF 16.00 uur Promo Dapper en Sterk
18-04-06 Kort Amsterdams AT 5 19.30 uur Tijd/programma ovb. Zie www.at5.nl
22-04-06 The Max Jetix 08.30 uur
23-04-06 The Max (hh) Jetix 08.30 uur Herhaling van 22-04
23-04-06 BOKS Talpa 20.30 uur 3e aflevering
28-04-06 Jensen! RTL 5 22.30 uur
29-04-06 Jensen! (hh) RTL 5 17.40 uur Herhaling, tijd en zender ovb.
30-04-06 BOKS Talpa 20.30 uur 4e aflevering
onbekend Kinderen geen bezwaar Ned. 3 19.35 uur Jim speelt zichzelf (gastrol)

Jim in de bladen:

06-04-06 Vara Gids Jim geeft zijn mening over de programma's v.d. week.
10-04-06 SPAM (nieuw) Celeb Challenge: Jim wordt aangevallen door honden
22-04-06 Troskompas Nr. 16, interview
28-04-06 Hitkrant Nr. 17, interview (datum ovb)
28-04-06 Fancy Nr. 10, interview
28-04-06 Zo zit dat Nr. 5, interview
12-05-06 Tina Nr. 20, interview
pi_36649528
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36664709
Zo hier ben ik weer, na een impulsieve week. Ik heb veel te vertellen, dus ga er maar lekker voor zitten!

Kinderen geen bezwaar
Zoals in het laatste dagboekje al verteld, had ik vorige week de hele week repetities voor de comedy Kinderen geen bezwaar. En afgelopen vrijdag was het dan zover; de opname MET publiek erbij....

Ik moet zeggen dat ik echt heel nerveus was, want het publiek wist niet dat ik een gastrol in deze aflevering speelde. Maar aan de andere kant had ik er zoveel zin in, want het was ZO leuk om te spelen! Na een week voelde het al als een familie waarin ik mij bevond, zo gezellig was het. Eigenlijk gingen de opnames heel goed, het moest maar een paar keer over door een camera foutje (ik deed natuurlijk alles in 1 keer goed heeee)! Na afloop ben ik nog met een paar mensen op de foto gegaan in de set en ben ik naar mijn auto gelopen! Aangezien ik een leen auto had deze dag, was ik even vergeten de lichten uit te zetten van deze leen auto! Heel fijn, want mijn accu was leeg! Het was toen 22.30 en uiteindelijk heb ik 1.5 uur gewacht totdat we eindelijk een oplossing hadden gevonden. Dus 24.00 kon ik nog lekker een uur naar huis rijden...

Roemenie
Op zich zou ik me daar totaal niet druk om maken, maar de dag daarna moest ik heel vroeg op, voor onze trip met Dutchypuppy naar Roemenie! Binnenkort komt er een uitgebreid verslag van mij op de dutchypuppy site, dus hou die site in de gaten! Voor nu kan ik kwijt dat het heel indrukwekkend was. Gisteren in Shownieuws kon je overigens een beeldverslag zien van onze tweedaagse trip.
» http://www.dutchypuppy.nl

Top of the Pops
Ook had ik afgelopen donderdag opnames voor Top of the Pops. Ik zong daar Dapper en sterk voor het eerst live voor publiek. Ik was echt heel erg nerveus, maar gelukkig ging het goed en was het publiek enthousiast! Soms kon ik mijn geluid bijna niet horen, zo hard schreeuwde ze! Goed TV-publiek in ieder geval! Nadat ik in de make up had gezeten, kwamen we erachter dat ik best een beeld zou kunnen zijn, zo dik zat het erop. Check de foto voor het resultaat, haha! Tja, je moet wat als je moet wachten...

Na zondag avond terug gekomen te zijn uit Roemenie, was ik echt helemaal op! Ik stapte lekker in een door mijn moeder schoon gewassen bed en ging heerlijk dromenland in! Maandag had ik vrij en moest ik nog wat alledaagse dingen regelen, maar wel even lekker uitgerust...

Kids top 20
Nieuwe single, dus dat betekent natuurlijk weer de Kids top 20! Vandaag zijn we afgereisd naar Geldermalsen, om daar in een school Dapper en sterk voor de Kids top 20 te presenteren! Samen met Kimmetje heb ik weer een leuk gesprek gedaan en hebben we met zijn allen op Dapper en sterk gedanst en gezongen.

Kinderen geen bezwaar word a.s. 6 mei om 19.30 uitgezonden op Nederland 3. En de Kids top 20 word a.s. zondag uitgezonden om 10.00 op Jetix! Kijken dus....

TV
Deze komende periode ben ik veel te zien in diverse TV programma's. Natuurlijk zal ik jullie van alle op de hoogte houden! A.s. vrijdag heb ik opnames voor het programma "UNDER THE GROUND" op Nickelodeon en diezelfde dag ben ik samen met Maarten Spanjer LIVE te zien bij het programma "DE WERELD DRAAIT DOOR" om 19.00 op Nederland 3.

Tot heel snel weer! Tot later, gr. Jim
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36692299
Hier doet die het wel, maar ik heb hem opgenomen als Mp3, dus net zoals het filmpje maar dan alleen geluid en je kan hem luisteren overal. Alleen de kwaliteit van het geluid van het filmpje is niet helemaal, dus van de mp3 ook niet. Maar je hoort het nummer wel helemaal.

http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=2TNHZMXL5HMHO2FBWN2OM7O9Q7

En downloaden maar mensen, als die verlopen is, moet iemand of ik hem maar opnieuw neerzetten.

Veel plezier ermee! Very Happy
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 5 april 2006 @ 23:19:12 #218
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36693484
Leuk .
  donderdag 6 april 2006 @ 17:24:19 #219
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36713578
Ik heb het nummer nu helemaal gehoord (hij is onder andere regelmatig op RTL FM te horen) en ik moet zeggen dat het me zeker niet tegenvalt. Hij zingt het mooi, een stuk hoger dan normaal en het is een mooie tekst.

Ben zeker benieuwd naar zijn Nederlands talige album

Jim gaat Nederlandstalig

Uitgegeven: 5 april 2006 16:22
Laatst gewijzigd: 6 april 2006 09:18

AMSTERDAM - Zanger Jim Bakkum gaat een Nederlandstalig album uitbrengen. Zijn platenmaatschappij CMM heeft dat woensdag bevestigd. Het is nog niet duidelijk wanneer de cd uitkomt.

Volgende week verschijnt al wel de eerste Nederlandstalige single van Jim. Het nummer 'Dapper en sterk' is de soundtrack van de film 'Asterix en de Vikingen'. Jim spreekt in de Nederlandse versie van deze film de stem in van Hippix, die beter kan zingen dan vechten. 'Asterix en de vikingen' draait vanaf 26 april in de Nederlandse bioscopen. Eerder sprak Jim een stem in voor de animatiefilm 'Garfield'.

De zanger bracht eerder drie Engelstalige albums uit: 'Impressed' (2003), 'Ready' (2004) en 'Dance with me' (2005). Volgens zijn platenmaatschappij wil de 18-jarige artiest nu een album met Nederlandse liedjes uitbrengen 'om een andere kant van zichzelf te laten zien'.

Paul de Leeuw

Ook beviel het zingen van het duet 'Voorbij' met Paul de Leeuw hem zo goed dat hij op het idee van een Nederlandstalig album kwam. Jim en De Leeuw brachten het nummer begin dit jaar ten gehore in het programma van de presentator 'Mooi! Weer de Leeuw'.

Jim werd in 2003 bekend door het tv-programma Idols. Vorig jaar bleek hij ook te kunnen dansen: hij won 'Dancing with the stars'.

Bron: www.nu.nl
pi_36755407
Ziek!
Egmond Binnen | 06-04-2006 | By: Jim Bakkum

Bleh, het zat er toch een keer aan te komen...ik ben ziek!

Eigenlijk had ik vandaag interviews voor allerlei bladen, maar helaas, hoe vervelend ik het ook vond, heb ik het af moeten zeggen!

Het begon dinsdag eigenlijk al, maar toen dacht ik dat het weer over zou gaan, maar gisteren voelde ik me zo beroerd, dat ik alleen maar nog op bed kon liggen!

Ik hoop dat de opnames van Under the ground gewoon door kunnen gaan morgen en dat ik nog steeds live bij de Wereld draait door kan zitten morgenavond! Maar ik denk het wel, ik vind het veels te leuk om te laten schieten...

Figuranten gezocht voor Boks
Deze maand gaan we een aflevering van Boks opnemen, waarbij Bracha (Sasha in de serie) en ik in een discotheek allerlei spannende dingen zien. En in een discotheek staan natuurlijk dansende mensen. Voor deze aflevering is de productie op zoek naar figuranten van 17 t/m 35 jaar om op 12 april van circa 10.00 tot 20.00 te figureren in de discotheek. Als je dit wat lijkt, stuur dan een mail naar figuratie@shootingstar.nl en wie weet staan Bracha en ik wel tussen jou en heel veel andere te dansen! Leuk, leuk!

Nou ik ga even goed uitzieken en uitrusten....Gr. Jim
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:14:22 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36759004
Uhhh... hij is inmiddels al weer beter hoor hij was gisteren bij de wereld draait door en had opnames voor Under-the-Ground. Trouwens lollige persfoto voor de film 'Asterix en de Vikingen' die vanaf 19 april in de bios draait:

Hij komt 25 april ook chatten op www.habbohotel.nl en je kunt premierekaarten winnen.
pi_36759168
ik wist dat het een oude was, maar dacht ik plaats hem toch ff
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:24:27 #223
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36862119
Cover van de nieuwe single 'Dapper en Sterk die vanaf a.s. vrijdag 14 april overal in de winkel ligt, staat in de post hieronder

Incl. videoclip en een live registratie van het nummer 'De Lek' dat Jim vorig jaar zong tijdens het Kinderen voor Kinderen gala.

Overigens is er in de mei-vakantie ook een Free Record Shop tour langs 9 vestigingen gepland en is zijn videoclip de trailer van de film in 80 bioscopen

[ Bericht 53% gewijzigd door happyme28 op 12-04-2006 07:33:40 ]
pi_36863322
Hij doet het niet door die upload site , zo wel denk
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 12 april 2006 @ 19:49:16 #225
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36897189
Videoclip Jim in bioscoop in premičre

De videoclip van de single 'Dapper en sterk' van voormalig Idol Jim Bakkum gaat donderdag in premičre in de Nederlandse bioscopen. Volgens de platenmaatschappij van de zanger is het de eerste keer dat een videoclip van een artiest in Nederland in de bioscoop te zien is. Het nummer hoort bij de nieuwe film 'Asterix en de Vikingen', die volgende week woensdag in premičre gaat.

De clip van Jim is onderdeel van de trailer voor de film. Het is een verkorte versie van de video die op clipzenders wordt vertoond. De single past goed bij de film, zegt woordvoerder Peter Natrop van de platenmaatschappij van Jim. "Het is een echte filmsong, een beetje tussen een ballad en een uptemponummer in." De clip bestaat voor de helft uit beelden van 'Asterix en de Vikingen' en verder uit opnamen van Jim in de Amsterdamse bioscoop Tuschinski.

Jim is momenteel bij Talpa te zien als de jonge agent Willem Jongbloed in de nieuwe politieserie Boks. Zijn platenmaatschappij heeft geen moeite met de acteeractiviteiten van de 18-jarige zanger. "Wij zien Jim als entertainer. Hij is natuurlijk in de eerste plaats zanger, maar heeft nog vele andere kwaliteiten."

De single 'Dapper en sterk' ligt vanaf vrijdag in de winkels.

nieuws.nl
pi_36897214
Wat wil Jim eigenlijk gaan doen? Zingen, acteren, inspreken, dansen? Of weet hij het zelf nog niet en wil hij kijken wat hij eigenlijk kan? Zijn zangcarriere lukt niet en ik heb zondag gezien dat hij met het acteren ook nog flink moet oefenen. Misschien dansen? Dat vind hem wel aardig doen. Het is maar een vraag.
Oja, ik vind zijn langere haar het leukste staan. Met dat korte kapsel lijkt hij wel heel erg jong.
pi_36897310
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef ssilvia1 het volgende:
Wat wil Jim eigenlijk gaan doen? Zingen, acteren, inspreken, dansen? Of weet hij het zelf nog niet en wil hij kijken wat hij eigenlijk kan? Zijn zangcarriere lukt niet en ik heb zondag gezien dat hij met het acteren ook nog flink moet oefenen. Misschien dansen? Dat vind hem wel aardig doen. Het is maar een vraag.
Oja, ik vind zijn langere haar het leukste staan. Met dat korte kapsel lijkt hij wel heel erg jong.
Doe jij het beter?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36897384
ik hoef niet zo nodig een zang of acteercarriere te beginnen. Dat is mijn ding niet. Hoezo?
pi_36897433
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef ssilvia1 het volgende:
ik hoef niet zo nodig een zang of acteercarriere te beginnen. Dat is mijn ding niet. Hoezo?
Nou, mensen afzeiken van iets waar je geen verstand van hem vind ik link.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36897488
wou jij beweren dat hij een zangcarriere heeft dan? Of een acteercarriere? Ik ben gewoon benieuwd wat hij in de toekomst gaat doen. Pure belangstelling. Ik hoop een danscarriere, dat zie ik hem graag doen.
pi_36897653
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef ssilvia1 het volgende:
wou jij beweren dat hij een zangcarriere heeft dan? Of een acteercarriere? Ik ben gewoon benieuwd wat hij in de toekomst gaat doen. Pure belangstelling. Ik hoop een danscarriere, dat zie ik hem graag doen.
Beide Prima te combineren zoals u ziet!
Sowieso schrijf je zo.
pi_36897793
ik ben benieuwd of hij in beide in de toekomst nog succes gaat krijgen dan. Ik ben benieuwd.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:20:39 #233
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36898271
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef ssilvia1 het volgende:
Kom kom zeg hij heeft zondag maar een paar regels gesproken daar kan je werkelijk niets uit afleiden. Dat hij geen zangcarriere zou hebben is bullshit. Hij wordt dan misschien niet gedraaid door 538 of radio 3 maar dat wil nog niet zeggen dat hij het niet heeft. Zijn plaat met dansnummers is goud geworden. Dat is bijvoorbeeld al meer dan het tweede album van Hind. Ik weet dat hij ook nog heel graag een programma zou willen presenteren.

Verder vind hij alles leuk om te doen. Hij is dadelijk gewoon breed inzetbaar. Overigens is zingen zijn hoofdtaak en doet hij de rest omdat hij het leuk vind en gevraagd wordt.

Hij is pas 18 hij kan nog zoveel leren en ontwikkelen. De eendagsvlieg is hij in iedergeval niet geworden hoe graag sommigen dat ook wilden.
pi_36899841
Je hebt het over Dance with Me ofzoiets? Die is inderdaad goud geworden, maar niet op eigen krachten. Dat kwam echt door Dancing with the Stars hoor! Jim moet zich nog steeds bewijzen dat hij het kan. En ik gun het hem echt wel. Het kost nu eenmaal tijd en zijn tijd komt echt nog wel. Maar dan moet hij zich wel richten op zijn zangcarriere, anders lukt het hem nooit. Maar dat moet hij wel willen natuurlijk. Ik weet niet zeker of hij dat wil, dat bewijst het wel. Hij doet ook nog andere dingen. Misschien lukt het wel met zijn volgende album, daar is hij toch mee bezig heb ik begrepen? Als het tenminste geen cover-album is dan. Het leek er bijna wel op dat hij een eendagsvlieg was geworden, maar gelukkig hielp dat dansprogramma hem weer in de picture. Hij was echt uit beeld. Misschien had hij het zonder dat programma het ook wel gered, maar dat heeft hij nog niet kunnen bewijzen. Wie weet wat hem nog te wachten staat.
pi_36900049
Je bent nieuw sinds vandaag?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 12 april 2006 @ 21:26:29 #236
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36900955
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef ssilvia1 het volgende:
Je hebt het over Dance with Me ofzoiets? Die is inderdaad goud geworden, maar niet op eigen krachten. Dat kwam echt door Dancing with the Stars hoor! Jim moet zich nog steeds bewijzen dat hij het kan. En ik gun het hem echt wel. Het kost nu eenmaal tijd en zijn tijd komt echt nog wel. Maar dan moet hij zich wel richten op zijn zangcarriere, anders lukt het hem nooit. Maar dat moet hij wel willen natuurlijk. Ik weet niet zeker of hij dat wil, dat bewijst het wel. Hij doet ook nog andere dingen. Misschien lukt het wel met zijn volgende album, daar is hij toch mee bezig heb ik begrepen? Als het tenminste geen cover-album is dan. Het leek er bijna wel op dat hij een eendagsvlieg was geworden, maar gelukkig hielp dat dansprogramma hem weer in de picture. Hij was echt uit beeld. Misschien had hij het zonder dat programma het ook wel gered, maar dat heeft hij nog niet kunnen bewijzen. Wie weet wat hem nog te wachten staat.
Er stond echt al een heleboel op stapel maar dat werd door dancing with the stars afgeblazen.
Uit de picture viel toch echt wel mee maar idd dancing with the stars heeft geholpen maar heeft ook bewezen dat Jim the X-factor wel bezit want eenmaal weer in beeld weet hij meteen het publiek weer te trekken.

Over op tv gesproken

Op vrijdag 14 april is Jim de hele avond door te zien bij RTL4! Als eerste heeft RTL Boulevard een reportage achter de schermen bij de opnames van de videoclip van 'Dapper en Sterk', daarna kun je de herhaling zien van de aflevering van Baantjer waar Jim een gastrol in speelde en als laatste is Jim samen met Gaby te gast in de talkshow van Albert Verlinde. In die show zal hij ook voor het eerst 'Dapper en Sterk' ten gehore brengen op TV.
pi_36901061
Ik kom wel vaker op dit forum. En toen ik via google zocht naar Jim kwam ik weer hier terecht en plaatste hier mijn eerste berichtje. Hoezo?
pi_36901286
Jim heeft inderdaad die x-factor, daarom was ik zo verbaasd dat hij helemaal uit beeld was. Gelukkig was daar Dancing with the stars. Ik ben benieuwd wat hij nog met die x-factor gaat doen nu het met zijn zangcarriere nog niet lukt. En inderdaad heeft hij maar een paar zinnen gesproken bij Boks, er volgt misschien nog wel meer. Maar die paar zinnen spraken mij niet aan, hij is geen acteur. Mischien moet dat nog groeien. Ik weet dat hij vrijdag op tv komt, heb ik al gelezen.
  woensdag 12 april 2006 @ 21:52:33 #239
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36902492
Ik snap niet wat je bedoelt dat hij 'uit beeld was'. Hij is constant aan het werk geweest en hij was bezig met het opnemen van zijn 3e album. Lees zijn dagboek op zijn site er maar op na.

Zodra hij weer wat uitgebracht had, werd het Goud. Tuurlijk heeft hij profijt gehad van het programma, maar hij was ook mede het succes van dat programma.

Hij is pas 18 en vindt gewoon alles leuk en geniet van alles wat op zijn pad komt. Geef hem eens ongelijk. Hij krijgt de kansen en die grijpt hij aan. Gelukkig zit hij bij een platenmaatschappij die 'm daarin steunt.

Velen hadden 'm al bestempeld als 1-dags vlieg, maar inmiddels zijn we ruim 3,5 jaar verder en Jim is bezig aan zijn drukste jaar en gaat werken aan een 4e album, dit keer Nederlands talig. Het is gewoon een origineel nuchter en vooral aardig joch die lekker de tijd neemt om zich te ontwikkelen en kijken wat hij leuk vind, maar zingen zal hij altijd blijven doen.

Niet alleen bij Jim, maar in Nederland noemen mensen je al zo snel ´uit beeld´. Marco B. heeft al ook een tijd niets meer uitgebracht, daar deed niemand moeilijk over. Hoelang hebben we niets gehoord van Ilse de Lange, maakt niet uit, die neemt de tijd zegt men dan. Maar als je uit Idols komt en je bent 2 maanden niet altijd op TV, ben je uitgerangeerd. Pffffff....
pi_36903825
Een paar maanden nadat hij tweede was geworden in idols, hoorde je niets meer van Jim. Ik heb hem nooit meer op de radio gehoord, ook niet gezien op tv. Wel in kinderprogramma's, maar daar kijk ik niet naar. En dat ging zo meer dan een jaar tot het programma Dancing with the stars in beeld kwam. Jim was er weer helemaal. Ik zie hem nu ineens wel vaak in beeld en niet alleen in kinderprogramma's. Enne, niet alles is goud geworden volgens mij hoor. Alleen zijn eerste album door idols en zijn derde album door Dancing with the stars. Het succes van dat programma kwam echt niet door Jim hoor. En tuurlijk kan hij alles aanpakken wat op zijn pad komt, waarom niet. Als hij dat graag wil, dan moet hij dat doen. Het staat alleen zijn zangcarriere in de weg. Alleen als je je volledig gaat richten op het zingen kan het gaan lukken. Maar ik denk dat hij het niet belangrijk genoeg vind om succes te krijgen in een mogelijke zangcarriere. Ik vind Jim ook een leuke knul en ik vind het ook leuk dat hij gaat kijken wat hij leuk vindt. En ook leuk dat hij altijd zal blijven zingen. Hij heeft een mooie warme stem, ik hoop voor hem dat het gaat lukken met zingen.
Ik weet niet of het door idols komt waarom men denkt dat je meteen bent uitgerangeerd als je even niet bent te zien (in Jim zijn geval niet twee maanden maar veeeeeeel langer). Ik ben blij voor Jim dat men hem nog een kans geeft om weer in de picture te komen.
  woensdag 12 april 2006 @ 22:37:19 #241
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36904697
Als je al kunt zeggen, dat hij 'uit de picture' was, dan is dat alleen eind 2004, begin 2005 geweest, maar verder is hij echt heel druk geweest. Dat jij niet helemaal tot zijn toemalige doelgroep behoort is een ander verhaal natuurlijk. Nu hij weer 'mag' voor de oudere doelgroep en hij ook ouder is en dus niets te maken meer heeft met arbeidstijdenwetten, zie je 'm ook op 'volwassen tv'.

Jim's 1e album kwam pas 6 maanden na Idols uit en daarvoor heeft hij echt zoveel als mocht (hij was pas 15/16 dus zat vast aan arbeidstijden wetten waardoor hij niet op TV mocht verschijnen en niet na 23.00 uur mocht optreden.

De radio blijft een prolbeem. RTL FM heeft nu het nieuwe nummer wel opgepikt en draait 'm volop, maar verder zal het wel weer erg moeilijk worden. Op de een of andere manier, willen ze Jim (of andere nederlandse artiesten op een klein groepje na) niet draaien. Nee al die amerikaanse rotzooi, daar zitten we op te wachten.....

Maar goed, ik vind het verstandig van 'm om diverse dingen te doen en niet alleen te zingen. Zeker omdat hij het zelf ook leuk vind en dat is het belangrijkste.
pi_36906702
Ik heb al veel eerder en langer niet meer gehoord en gezien. Maar fans die hem volgen zien en horen hem natuurlijk wel. Dus het zou kunnen dat jij als fan hem in die tijd wel heb gezien/gehoord. Alleen buitenstaanders niet. Vooral tijdens idols 2 kwam hij niet aan de beurt, toen ging alle aandacht naar de volgende finalisten. Logisch. Ik behoorde toen ook niet tot zijn doelgroep nee en mijn kinderen zijn weer te jong voor de kinderprogramma's waar hij toen in kwam en nu nog steeds in komt. Leuk dat hij nu ook een oudere doelgroep heeft, maar ik merk dat zijn jongere doelgroep nog steeds het allergrootste is. Komt vast wel goed met de tijd als hij van zijn imago "kinder" idool afkomt.
Jim zijn eerste album kwam inderdaad later uit dan die van Jamai. Gelukkig voor Jim. Maar toch werd dat album een succes door idols. Idols 1 was zo'n grote hype, dat was toen nog steeds niet over. Dat raakte volgens mij pas over na een maand na het uitkomen van zijn album.
Ik denk dat Jim niet aanspreekt bij de dj's dat ze hem daarom niet draaien? Hij zal er voor moeten knokken. De aanhouder wint, het gaat niet zomaar. Hij zal er wat voor moeten doen en daar gaat helaas tijd in zitten. Het is zeker verstandig om diverse dingen te doen. Zo komt hij er achter wat hem het beste ligt en waar hij het meeste mee bezig wil houden.
pi_36929044
Ja zeg! Ik ga dat echt niet allemaal lezen hoor!
Sowieso schrijf je zo.
pi_36929861
Je meld je aan om vervolgens Jim af te gaan zitten zeiken met verhalen door JOU ervaring? Vrij kansloos
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36930009
Jullie kunnen niet lezen, ik zit Jim helemaal niet af te zeiken. Integendeel. Ik zou niet weten waarom ik dat nou zou doen. Niet opgevallen dat ik wel wat weet over Jim? Pure belangstelling hoor, zal ik voortaan dan maar niet meer doen.
pi_36930021
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef ssilvia1 het volgende:
Jullie kunnen niet lezen, ik zit Jim helemaal niet af te zeiken. Integendeel. Ik zou niet weten waarom ik dat nou zou doen. Niet opgevallen dat ik wel wat weet over Jim? Pure belangstelling hoor, zal ik voortaan dan maar niet meer doen.
Ok, want je brengt veel negatieve teflon!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36930064
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef ssilvia1 het volgende:
kusje
Sowieso schrijf je zo.
pi_36930207
Vertel dan maar eens wat voor negatieve dingen ik vertel over Jim. Helemaal niets dus!
  donderdag 13 april 2006 @ 19:44:25 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36931567
Nee, ik ben het ook niet eens met die reaktie. Dat je aan het googlen was naar Jim zegt genoeg, de interesse is er. Je moet hier toch een normale discussie kunnen voeren?

Het is ook zo dat je meer van een artiest hoort als je 'm volgt, maar als jij niets hoort, wil nog niet zeggen dat de artiest niet druk is. Ik hoorde ook niets van Frans Bauer voor zijn soap en toen hij ineens overal te zien was. Maar hij heeft wel een grote schare fans en zijn carriere was toch echt succesvol te noemen voor die tijd, en nu na de hype. Je hoeft niet altijd een hype te hebben is mijn mening.

Het heeft gewoon tijd nodig en hij blijft gewoon goed bezig en moet afwachten (vaak is het toch een kwestie van geluk) of hij ooit nog van het 'idols' imago afkomt en ook 'de grote mensen' zijn stem gaan waarderen, want ik vind echt dat hij een hele mooie warme stem heeft.

Vanaf morgen is de single te koop
pi_36933938
Ik weet dat als je van een artiest niets hoort, dat het nog niet wil zeggen dat de artiest niet druk is. Ik ben ook fan van een artiest (geen Jim) waarvan een buitenstaander niets hoort. Ik volg hem wel en ik weet dat hij ontzettend druk bezig is en ook regelmatig optreedt en op televisie te zien is.

Ik weet niet of Jim ooit nog van zijn idolsimago afkomt, ik denk dat het hem helaas zijn hele leven blijft achtervolgen. Meedoen aan idols heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen.
Ja, morgen is zijn single te koop. Ren ze naar de winkel!

[ Bericht 0% gewijzigd door ssilvia1 op 13-04-2006 21:00:40 ]
  donderdag 13 april 2006 @ 22:53:25 #251
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36938283
Haha, rennen dat doe ik op 'mijn leeftijd' niet meer, maar ik ga 'm zeker wel halen of bestellen, want het zijn 2 mooie nummers die er op staan.

Hij was vandaag op radio 2 bij Hans Schiffers, hier de link:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hiffers/donderdag.rm
pi_36957843
Bij ongeveer 45 min is het
Sowieso schrijf je zo.
pi_37013868
Volle, maar hele leuke dagen!
Egmond Binnen | 16-04-2006 | By: Jim Bakkum

Ik heb deze week veel verschillende dingen gedaan, maar ik heb echt een leuke week gehad!

6 interviews voor 'Asterix en de Vikingen'
Omdat ik vorige week donderdag ziek was, werden alle interviews naar dinsdag verplaatst. De interviews vonden plaats in Hotel Arena in Amsterdam. Ik had o.a. interviews voor de Telegraaf, Sugababes.nl en Kidsplanet. Alle interviews zijn goed verlopen en na dit praatkanon, had ik zangles!

Ik vind het belangrijk om in deze tijd goeie zanglessen te nemen. Dat moet ook wel, want ik leer allemaal technieken hoe ik zo ontspannen mogelijk kan zingen! Tegen de tijd dat Grease begint zal mijn zanglerares, Monique Bakker (die ook zelf zangeres is en ook bij Candy Dulfer zingt) mij de Grease nummers zo goed mogelijk laten zingen!

BOKS!
Afgelopen woensdag heb ik, samen met heel veel bekende fans en andere figuranten, een scčne opgenomen in een discotheek, voor Boks. Ik hoop natuurlijk dat veel van jullie jezelf terug zien op TV en volgens mij wordt het een topscčne!

De dag daarna, op donderdag, had ik weer een hele draaidag voor Boks. Ik had scčnes samen met Michiel Romeyn, die de meeste van jullie natuurlijk kennen uit Jiskefet. Het was echt geweldig om met hem te spelen, zeker omdat Bracha en ik alleen maar moesten lachen....tijdens de scčne! Gelukkig stond alles er wel serieus op, maar ik kan wel zeggen: je word er niet serieuzer op als je met hem moet spelen! Hij heeft nog een boodschap voor mijn vader opgeschreven, die grote fan is van Jiskefet! GEWELDIG!

Optreden Someren
Na de hele dag gedraaid te hebben voor Boks, moest ik snel naar huis om spullen te pakken voor mijn optreden in Someren. Na twee uur rijden, kwamen we aan bij een hele grote feesttent! Na nog even wat gedronken te hebben in de kleedkamer, ging ik op. Het was echt heel leuk, vooral omdat ik weer veel bekende gezichten zag! Ook Nathalie en Danielle, die voor de 100e keer naar mij zijn komen kijken! Ook deed ik een aantal nummers die ik een tijdje niet had gedaan en dan merk je toch dat EN de teksten van Boks EN de teksten van de nummers soms een beetje moeilijk zijn te combineren, haha! Gelukkig was mijn fanclub er ook weer en zongen die alles mee en was ik ook weer op de rails! Thanx nog daarvoor! En tijdens 'Proud Mary' ging ik achter de DJ-desk van Spike & Jamie staan, die daar ook aan het draaien waren. Ja... ik heb genoten! Na het optreden weer twee uur naar huis gereden en lekker gaan slapen.....ZZZZZ...

Albert
Vrijdag had ik voor het eerst samen met Gaby een TV-interview, namelijk bij de talkshow van Albert Verlinde; 'Albert'! Na aankomst werden we naar onze kleedkamer geleid, waar we ons alvast even konden omkleden. Daarna ging Gaby de make-up in en ik ging soundchecken, want het was mijn allereerste live TV-optreden met 'Dapper en sterk'! Het was ook een gezellig weerzien met de familie Ten Brink, want die waren ook te gast in het programma! Ons interview was heel leuk, vooral met het TE GEKKE fragment van mij uit 'The Wizard of Oz'. Echt te erg was dat gewoon, maar ja ik hoop dat mensen het verschil hebben kunnen horen met het optreden dat ik gaf aan het einde van de show. Ik ben heel blij dat ik dit interview heb gedaan, want er keken 1,3 miljoen mensen naar. Ik hoop dat veel mensen 'Dapper en sterk' mooi vonden. Ik heb genoten!

Optredens Dokkum
Gisteren konden we weer twee uur de auto in, maar dan de andere kant op. Namelijk naar Dokkum, waar ik optrad op een Idols evenement, samen met Dewi en Floortje. Het evenement werd gepresenteerd door Idols-jurylid Henkjan Smits. Alle twee de optredens waren echt geweldig. Omdat het een traditie is als Dewi en ik samen ergens optreden, om samen een nummer te zingen, deden we dat nu natuurlijk ook weer! Samen met Dewi zong ik tijdens het tweede optreden 'You are so beautiful', die jullie allemaal kennen van de prachtige WNF-commercial, waarin Dewi 'm zingt. Samen met Dewi's gitarist Anthony hebben we het nummer samen op onze eigen manier gezongen. Het publiek reageerde heel enthousiast op alles wat er gebeurde en zong lekker mee! Geslaagde avond dus!

Vandaag heb ik lekker een dag vrij en ga ik een groot feest van Pasen maken! Haha, tja sorry. Ik heb niet echt veel met Pasen. maar voor degenen die Pasen gaan vieren, prettige Paasdagen! Morgen de premičre van 'Asterix en de Vikingen', waarna een optreden van mij in Tuschinski, precies op de plek waar ook de clip is opgenomen. Alleen nu voor een volle zaal... Spannend! Tot snel! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
pi_37016068
Wat een poppedopje is het toch
  maandag 17 april 2006 @ 08:51:46 #256
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37024957
JIM EN DE VIKINGEN

Jim heeft heeft het superdruk. Hij heeft net ’Dancing with the stars’ achter de rug, sprak de stem in van Hippix in de nieuwe Nederlandstalige speelfilm ’Asterix en de Vikingen’, zingt de titelsong ’Dapper en sterk’ en speelt ook nog een rol in politieserie Boks. Newzy voelt de bezige bij eens stevig aan de tand.

Hé Jim, vertel eens iets over je rol in Asterix en Obelix?
Jim: „Hippix is een jongen die liever zingt en danst dan vecht. Net als ik. Hij doet zich voor als een stoere boy, maar in werkelijkheid durft hij niets. Tot hij het meisje ABBA ontmoet. Voor haar gaat hij letterlijk door het vuur.”
Lijk je op Hippix?
Jim: „Best wel. Ook ik ben geen vechter, maar ik durf wel meer dan hij."
Hoe is het om een stem in te spreken?
Jim: „Het is net als acteren, maar dan met je stem. Toch doe ik zelf wel zo veel mogelijk mee, want dan lijkt het echter. Als Hippix rent, ren ik achter de microfoon.zich heen krijgt, krijg ik dat ook…”

Je mocht ook de titelsong zingen. Je eerste liedje in het Nederlands.
Jim: „Het is niet voor het eerst dat ik in het Nederlands zing. Tijdens optredens zing ik vaak een nummer van De Dijk. Maar ’Dapper en sterk’ is wel mijn eerste Nederlandstalige single. Qua gevoel is een nummer dan sterker, maar het komt soms ook overdreven over. ’I love you till the day I die’ wordt ’Ik houd van je tot de dag dat ik dood ga’. Dat klinkt toch wel erg stom.”
Asterix en de Vikingen draait vanaf 19 april in de bioscoop.

pi_37026548
Leuk stuk weer.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 17 april 2006 @ 14:24:56 #258
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37032044
The doors waren best lachen vrijdag.
pi_37034158
Hij speelde goed in Boks gister.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 17 april 2006 @ 16:20:55 #260
140141 ivosnivo
pi_37034819
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:24 schreef ivosnivo het volgende:
The doors waren best lachen vrijdag.
Lol ik dacht dat dit topic over de zanger Jim ging.
  maandag 17 april 2006 @ 16:27:07 #261
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37035042
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:20 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ach ja meer spieren dan hersens zullen we maar denken
  maandag 17 april 2006 @ 16:28:19 #262
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37035079
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:20 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ben blij dat je zo om je zelf moet lachen.. lacht er tenminste nog iemand om je maar goed, ga jij je maar weer opdrukken

Jim was uiteraard vandaag bij de premičre van Asterix en de Vikingen en zong daar natuurlijk ook de titelzong. Hier even een fototje:

werkt niet

Hij werd ook geinterviewd door Shownieuws en RTL Boulevard, dus misschien vanavond wel iets van te zien.

Donderdag treedt hij overigens op in Holland Casino Scheveningen.

[ Bericht 5% gewijzigd door happyme28 op 17-04-2006 16:51:18 ]
  maandag 17 april 2006 @ 16:31:30 #263
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37035173
ik heb m vorige week op Housequake gezien in de escape in amsterdam. hij stond er een beetje bij alsof hij niet wist wat hij er deed, precies wat ik ook dacht .
put
your
clothes
on!
  maandag 17 april 2006 @ 16:43:19 #264
140141 ivosnivo
pi_37035498
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef marky het volgende:

[..]

Ach ja meer spieren dan hersens zullen we maar denken
Hoe triest kun je je website maken zeg, hij is toch niet serieus bedoelt hoop ik?

Welkom op de homepage van Helen en Remko!
Op deze site kun je alles vinden wat ons bezig houdt en wat we zoal meemaken. En laat vooral een berichtje achter in het gastenboek want een berichtje is altijd leuk om te lezen. Voor wie ons niet kent: wij zijn Helen (31) en Remko (36). We zijn inmiddels ruim 2 jaar samen en hiernaast zie je de eerste foto van ons tweetjes. Oke, niet echt voordelig, maar wel lollig voor de homepage van deze site ha ha.
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:28 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ben blij dat je zo om je zelf moet lachen.. lacht er tenminste nog iemand om je maar goed, ga jij je maar weer opdrukken

Jim was uiteraard vandaag bij de premičre van Asterix en de Vikingen en zong daar natuurlijk ook de titelzong. Hier even een fototje:

[afbeelding]

Hij werd ook geinterviewd door Shownieuws en RTL Boulevard, dus misschien vanavond wel iets van te zien.

Donderdag treedt hij overigens op in Holland Casino Scheveningen.
Ja sorry hoor, hoe moet ik nou weten dat die jongen nog muziek maakt.
  maandag 17 april 2006 @ 16:55:14 #265
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37035804
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:43 schreef ivosnivo het volgende:
Hoe triest kun je je website maken zeg, hij is toch niet serieus bedoelt hoop ik?
Ach wat is sneu ik hoef mezelf niet te bewijzen met een door er een alto muzieksmaak om mezelf beter voor te doen dan ik ben. Wie is er hier nu sneu.
  maandag 17 april 2006 @ 17:03:12 #266
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37036058
Ok, en nu weer over Jim

Morgen is ie ook nog bij Re:action op TMF en in Kort Amsterdams op AT 5
pi_37036087
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:03 schreef happyme28 het volgende:
Ok, en nu weer over Jim

Morgen is ie ook nog bij Re:action op TMF en in Kort Amsterdams op AT 5
Is die alweer bij Re:action?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 17 april 2006 @ 18:04:23 #268
140141 ivosnivo
pi_37037790
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:55 schreef marky het volgende:

[..]

Ach wat is sneu ik hoef mezelf niet te bewijzen met een door er een alto muzieksmaak om mezelf beter voor te doen dan ik ben. Wie is er hier nu sneu.
Nevermind ik ga me niet druk maken over mensen die naar idols kijken............................
pi_37039673
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Nevermind ik ga me niet druk maken over mensen die naar idols kijken............................
Ga es weg jij!, ik word bang van je!
Sowieso schrijf je zo.
pi_37042146
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Waarom doe je dan wel?
Niet dat ik naar Idols kijk...
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 17 april 2006 @ 20:43:35 #271
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37042276
Premiere Asterix en de Vikingen
Egmond Binnen | 17-04-2006 | By: Jim Bakkum

Vandaag de was de premiere van Asterix en de Vikingen!

Ik moest er al eerder zijn, vanwege de soundcheck voor mijn optreden, later op de premiere! En om 10.30 vertrok ik naar de rode loper om daar alle pers te woord te staan. Ik vond het ook heel leuk om mijn lieve fans te zien, die me weer kwamen aanmoedigen aan de rode loper! Allemaal persfotografen in spč!

Daarna naar binnen gelopen en de film bekeken. Pff...wel spannend hoor, het idee dat alle mensen in de zaal naar de film kijken waar ik van de hoofdkarakter de stem heb ingesproken! Het leuke was dat ik de film ook nog niet had gezien, maar ik was heel tevreden en ik vond het echt heel leuk!

Na de film de titelsong Dapper en Sterk gezongen en er een feestje van gemaakt in Tuschinski, waar de premiere plaats vond!

Dansshow Lisse
Vandaag had ik ook weer een dansshow in Lisse. Na de premiere zijn we gelijk de auto in gegaan om naar Lisse te rijden. Ik vond het heel leuk om weer even te dansen, want het was natuurlijk al een tijd geleden! het publiek in de dansscholen blijft echt altijd enthousiast dat is zo geweldig! Ook werd me gevraagd tussen de Jive en de Samba door, of ik even een stukje a capella van Dapper en Sterk wilde zingen...nou ik ben de beroerdste niet, dus natuurlijk deed ik dat! Het dansen ging super goed en het was weer helemaal gezellig met Julie!

Morgen moet ik eerst een ochtend draaien voor Boks en daarna even de familiefoto ophalen voor mijn opa en oma, want die is eindelijk klaar! Daarna ga ik naar Bussum om daar gezellig een paar uur bij Mil en Renate te zitten in Re-action! Word weer gezellig dus allemaal kijken...

Daarna rijden we door naar de talkshow Awick, van Frank Awick. Dat word uitgezonden op AT 5, voor Amsterdam en omstreken. Lieve mensen, bedankt voor alle lieve singletjes die ik nu al heb mogen signeren, top dat jullie het kopen, want daardoor kom ik natuurlijk hopelijk in de charts! Ik hoop dat ik tijdens de signeersessies nog veel meer singles mag signeren! THANKS! Gr. Jim
  maandag 17 april 2006 @ 21:13:37 #272
140141 ivosnivo
pi_37043471
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Waarom doe je dan wel?
Niet dat ik naar Idols kijk...
dat doe ik niet, ik poste in dit topic omdat ik dacht dat het over jim morrison ging
wist ik veel dat er een jongetje was uit idols die ook jim heet. voortaan eerst maar is wat doorlezen voor ik post
  woensdag 19 april 2006 @ 23:19:04 #273
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_37114668
Terug te bekijken via het internet?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37115698
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef Badabingea het volgende:
Terug te bekijken via het internet?
Geen idee, ik denk het niet eerlijk gezegt,

maar wat zat die awick op jim te geilen zeg
hij vroeg zelfs om zijn 06 en of hij een keer met hem en gaby mee mocht op de boot
  donderdag 20 april 2006 @ 07:29:35 #276
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37117751
Uit met Jim

RESTAURANT: Bij ’t Lob in Egmond aan Zee ben ik vaak te vinden.
Het is er gezellig, het eten is heerlijk en je wordt snel geholpen. En met mijn vriendin ga ik graag naar De Kroon in Amsterdam.

MUZIEK: Stevie Wonder, Eric Benet en India Arie. Dat zijn echt mijn favorieten. Voor concerten van deze artiesten zou ik absoluut kaarten kopen. Helaas komen ze zelden of nooit naar Nederland. Verder word ik vaak uitgenodigd voor optredens. Zo ben ik onlangs naar Lucie Silvas en Kelly Clarkson geweest.

KROEG/CLUB/DISCO: Het liefst ga ik gezellig wat drinken in de bar van het American Hotel. Maar ook in Amsterdamse clubs als Escape, Jimmy Woo en de Zebra Lounge ben ik vaak te vinden.

FILM: Vind ik heerlijke ontspanning. Ben gek op luchtige komedies zoals ’Big momma’s house’ of horrorfilms. Van het ene uiterste tot het andere uiterste dus.

MUSEUM: Daar kan ik heel kort over zijn. Daar ga ik nooit naar toe.

THEATER: Ga vaak naar musicalpremičres. Onlangs was ik voor ’Jesus Christ Superstar’ uitgenodigd, maar die heb ik helaas gemist omdat ik geen parkeerplek kon vinden.

DANS: ’Dancing with the stars’, telt dat ook? Sinds dat programma vind ik stijldansen erg leuk, maar een echt ballet zoals Het Zwanenmeer is niets voor mij.

pi_37130427
Jim die monotome zanger van Idols? DIe kan beter acteur worden, hij deed het als verstandelijke gehandicapte in baantjer best goed moet ik zeggen.
Dus?
pi_37132186
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:11 schreef Franboozled het volgende:
Jim die monotome zanger van Idols? DIe kan beter acteur worden, hij deed het als verstandelijke gehandicapte in baantjer best goed moet ik zeggen.
verstandelijk gehandicapte hahahahaha

Sowieso schrijf je zo.
pi_37133701
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:11 schreef Franboozled het volgende:
Monotoom?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37254310
Lekker weekend!
Egmond Binnen | 22-04-2006 | By: Jim Bakkum

Allereerst, prettig weekend! Het is weer begonnen...gaat toch wel snel hč zo'n week?

50 jarig huwelijk opa en oma!
Woensdag was een dag die ik al heel lang geleden geblokt had voor afspraken, want deze dag was bestemd voor mijn lieve opa en oma. Zij waren namelijk vandaag 50 jaar getrouwd! Geweldig hč? Speciaal voor deze dag heb ik het Ave Maria ingestudeerd, om die tijdens de mis in de kerk te zingen voor mijn opa en oma! Geweldig was het, want de kerk heeft de allermooiste akoestiek die er is, vind ik!

's Avonds op het feest heb ik ook nog een paar nummers gezongen. Ik heb echt genoten van de dag en bijgevoegd zie je de familiefoto die we mijn opa en oma hebben gegeven en de foto van het optreden op het feest!

Holland Casino Scheveningen
Donderdag overdag heb ik weer gedraaid voor Boks en daarna ben ik gelijk door naar Den Haag gereden, want ik had deze avond weer een optreden in het Holland Casino in Scheveningen! Altijd leuk, al is het alleen maar dat je levensgroot in de tunnel hangt in Den Haag! Maar gelukkig was het optreden ook weer heel leuk en ik hoop dat de mensen ook genoten hebben!

Hart in Aktie
Gisteren ben ik gebeld door Wendy van Dijk om een rol te spelen in de allerlaatste aflevering van Hart in Aktie! Ik ben afgereisd naar Arnhem om daar twee mensen heel blij te maken. Als jullie benieuwd zijn wat het precies is moeten jullie allemaal gaan kijken op 30 april op SBS6!

Koppensnellers
Terwijl ik dit aan het schrijven ben, zitten we Koppensnellers te kijken. Daar had ik namelijk vandaag opnames voor! Helaas was het een beetje kortdag, dus ik kon het niet op de site zetten! Maar als je wil kun je het terugkijken op www.koppensnellers.tv. Het was echt hilarisch en ik kon geen hamer RAAK slaan! Ongelofelijk!

Whihi Geen hamer raak slaan!
Sowieso schrijf je zo.
pi_37255688
tja soms....
ik heb een hekel
  maandag 24 april 2006 @ 20:47:05 #282
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37256651
Jim komt op nummer 22 binnen in de single top 100 (puur verkoop dus).

Zaterdag 22 april 2006
Uitzending: Nederland 2, zo 30 april, 18.10-19.00 uur

1 ( 1) 6 6x 1 RAFFAELA-Right here right now
2 (--) 1 1x 2 SHAKIRA-Hips don't lie
3 (--) 1 1x 3 MARY J BLIGE & U2-One
4 ( 4) 3 2x 4 BO & MONICA-Gonna be a star
5 ( 5) 10 2x 5 JUANES-La camisa negra
6 ( 2) 6 2x 2 THE PUSSYCAT DOLLS ft. WILL.I.AM-Beep
7 (28 ) 2 1x 7 GERARD JOLING, RENE FROGER & GORDON -Wir sind
8 ( 3) 6 1x 3 SEAN PAUL-Temperature
9 ( 6) 19 2x 3 SIMON WEBBE-No worries
10 ( 8 ) 13 2x 6 EROS RAMAZZOTTI & ANASTACIA-I belong to you
11 ( 7) 11 5x 1 ANDREA BOCELLI & MARCO BORSATO-Because we
12 (11) 6 1x 11 NE YO-So sick
13 ( 9) 10 2x 2 AKON ft. ALI B. & YES-R-Ghetto (remix)
14 (13) 8 1x 11 MECK ft. LEO SAYER-Thunder in my heart again
15 (10) 3 1x 10 THE CATS-The best years of my life
16 (15) 5 1x 15 NICK & SIMON-Steeds weer
17 (12) 6 1x 9 P!NK-Stupid girls
18 (29) 3 1x 18 GRAD DAMEN-Vanavond
19 (17) 6 1x 10 SUGABABES-Red dress
20 (21) 6 1x 20 CLOUSEAU-Ik zie de hemel
21 (--) 1 1x 21 MICHAEL JACKSON-Leave me alone
22 (--) 1 1x 22 JIM-Dapper & sterk
23 (22) 9 1x 2 MADONNA-Sorry
24 (14) 11 3x 7 THE OPPOSITES-Slaap / Oew oew
25 (24) 7 1x 24 CORINNE BAILEY RAE-Put your records on
26 (73) 2 1x 26 DANNY-Mama blijf je altijd van me houde
27 (18 ) 7 1x 17 THE BLACK EYED PEAS-Pump it
28 (38 ) 3 1x 28 ROY GATES-Lose myself
29 (--) 1 1x 29 DEEP DISH ft. STEVIE NICKS-Dreams
30 (27) 3 1x 27 JAMES BLUNT-Wisemen
31 (25) 9 1x 5 TOPSTARS-Jong
32 (26) 9 2x 7 BELLE PEREZ-El mundo bailando
33 (19) 5 1x 10 TREBLE-Amambanda
34 (44) 2 1x 34 ARISTAKES-We both know it
35 (23) 8 1x 16 THE SOURCE ft. CANDI STATON-You got the love
36 (16) 3 1x 16 LANGE FRANS & BAAS B. ft. BRUTUS & TIM-Ik wacht
37 (59) 2 1x 37 M.V.P.-Bounce, shake, move, stop!
38 (32) 20 6x 1 COLDPLAY-Talk
39 (30) 2 1x 30 FILTERFUNK-S.O.S. (message in a bottle)
40 (--) 1 1x 40 BRACE-Drijfzand (laat me alleen)
41 (--) 1 1x 41 HOUND DOGS-I like girls
42 (31) 2 1x 31 DJ KICKEN vs. SONIC SOLUTIONS-Nasty creep
43 (33) 8 1x 4 JAN SMIT-Hoe kan ik van je dromen
44 (--) 1 1x 44 MARIANNE WEBER-Ik zie lichtjes in jouw ogen
45 (35) 4 1x 35 WOLTER KROES-Ik voel me goed
46 (37) 5 1x 18 DO-Follow me
47 (--) 1 1x 47 RIHANNA-Sos
48 (34) 4 1x 32 ARMIN VAN BUUREN-Sail
49 (--) 1 1x 49 LADY DI, SOESI B & DERENZO-Het lot
50 (47) 9 1x 19 I.O.S-Uit de schaduw
pi_37257042
Voor de geinteresseerden:

Volgende week vrijdag 5 mei komt Jim signeren bij de Free Record Shop in Venlo
Dit gebeurt tussen 13.00 en 13.45. hij doet in die week meerdere FRS-zaken aan.

pi_37264327
Jammer dat je Koppensnellers nog niet kunt zien.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 26 april 2006 @ 21:02:22 #285
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37324064
Wie stopt Jim? Na Idols en Dancing With The Stars is de jonge ster hotter dan ooit! Met een rol in de nieuwe Asterix-film, de politieserie Boks en de musical Grease, een nieuwe single in de winkel en ook nog eens een Nederlandstalig album op komst blijft dit voorlopig ook zo. Hoog tijd dus voor een pittig gesprek met deze duizendpoot!

Je personage in Asterix, Hippix, is aan de ene kant een moderne en hippe casanova en aan de andere kant een ontzettende lafaard. Welke eigenschap staat het dichtste bij jou?
“Ik ben wel dapper, maar in een spookhuis zal ik bijvoorbeeld niet voorop lopen. Maar ik durf aan de andere kant wel te parachuutspringen. Wat wel helemaal bij mij past is dat Hippix liever zingt en danst dan vecht. Nee, ik ben ook niet echt een casanova. Ik ben wat dat betreft heel saai.”

Hippix is een echte angsthaas. Wat is eigenlijk jouw grootste angst?
“Om dierbaren te verliezen. Maar ik ben ook weer heel bang voor slangen. Als ik hier een slang zie, ben ik weg!”

Na Garfield is dit de tweede keer dat je een teken – of animatiefilm inspreekt. Hoe gaat zoiets eigenlijk in zijn werk?
“Ik krijg altijd de tekst van tevoren opgestuurd, zodat ik het alvast een beetje kan doorlezen en oefenen. De meeste inspiratie krijg je echter als je de beelden voor je ziet in de studio. Je doet het per fragment of scene. De eerste keer moest ik er een beetje inkomen en was ik steeds net te laat, maar vervolgens krijg je het steeds beter onder de knie met de adempjes en de timing. Een vak apart? Ja, je moet het echt kunnen! Je hebt veel timing nodig, daarom ben ik ook zo blij dat ik zanger ben. Ademhaling, tonen, inleven: dat kun je op heel veel manieren doen. Als Hippix op een gegeven moment aan het rennen was, dan liep ik ook te sprinten voor de microfoon! In een scene werd hij met water wakker gemaakt, dus gooide ik toen in de studio ook een fles water over me heen. Allemaal om het echter te laten lijken.”

|*Miss_ieS*: Wat vind je eigenlijk van Asterix- boeken? Heb je er veel gelezen?
“Ja, als we vroeger op vakantie gingen las ik altijd Suske & Wiske en Asterix. Dat is echter alweer een hele tijd geleden, dus toen ik de film zag had ik echt zoiets van: ‘oh ja, dat zat zo!’. Toen ik de film ging kijken, zeiden ze ook: ‘jij gaat een personage spelen, maar we zeggen niet welke. Je ziet het vanzelf wel’. En inderdaad zag ik het meteen! Bij heel veel tekenfilms proberen ze natuurlijk wel iemand te vinden die bij de rol past. Beau van Erven Dorens heeft bijvoorbeeld de stem van Garfield ingesproken en dat paste perfect bij hem!”

Je hebt ook de titelsong gezongen, Dapper & Sterk, en onlangs werd bekend dat je binnenkort een Nederlandstalig album gaat uitbrengen...
“Deze single is voor mij heel belangrijk. Het was altijd een droom om de titelsong van een bioscoopfilm te zingen en die ook op de poster staat. Mijn clip is ook als trailer in de bioscopen te zien, als eerste Nederlandse artiest. Het album komt trouwens niet binnenkort uit. Ik ben er al wel mee bezig, maar richt me nu volledig op dit nummer. Er is nog geen releasedatum voor het album bekend, maar het komt waarschijnlijk na of tijdens de musical Grease (waarin Jim vanaf oktober de hoofdrol gaat spelen, red.) uit. Ik wil gewoon de tijd nemen voor het album en me ook helemaal op Grease kunnen richten.”

Vanwaar die overstap van Engels naar Nederlands?
“Ik speelde al langer met de gedachte, maar dacht dat het niet helemaal bij mij paste of dat de mensen het niet leuk zouden vinden. Op Nieuwjaarsdag heb ik vervolgens met Paul de Leeuw een duet gezongen en daarna kwamen we op het idee om een Nederlandstalig nummer en album op te nemen. Ik wil ook niet steeds hetzelfde blijven doen.”

=BIANCA: Tekenfilms inspreken, een nieuwe single en album op komst, een grote rol in de politieserie Boks en binnenkort op tournee met de musical Grease. Hou jij nog wel tijd over voor jezelf?
“Ja hoor, het wordt allemaal goed gecombineerd! Soms is het weleens heftig, maar ik probeer zoveel mogelijk te genieten en pak al mijn kansen. Ik vind het zonde iets leuks te laten schieten, omdat het anders te druk wordt. Mijn manager zorgt ervoor dat het allemaal goed gepland wordt. Ik vind het gewoon allemaal heel leuk om te doen. Ik wil bijvoorbeeld ook graag een keer presenteren, dat is misschien wel de volgende stap.”

Een vraag die meerdere members hebben gesteld: wat doe je het liefst: zingen, dansen of acteren?
“Ik wil eigenlijk helemaal niet kiezen, maar als iemand een pistool op mijn kop zet zeg ik: zingen! Ik vind mezelf ook een zanger die acteert of in een musical speelt. In Boks speel ik bijvoorbeeld met Joost Prinsen. Nou, dat noem ik pas een acteur! Die zit al vijftig jaar in het vak, dus dan mag ik mezelf geen acteur noemen.”

Dansen, zingen en acteren: als die facetten komen samen in Grease. Is die rol voor jou een hoogtepunt?
“Absoluut! Ik heb er ook heel veel zin in, het wordt echt super! Ik ben ook heel benieuwd naar de ervaring. Het spelen in een musical is bijvoorbeeld heel intensief voor mijn stem en je moet achter elkaar blijven presteren. Dat lijkt me echt een uitdaging. Ik heb het schema gezien: het gaat echt van hot naar her, door heel Nederland. De repetities beginnen in augustus en op 22 oktober is de premičre.”

Mister^S: Hoe voelt het om in John Travolta's voetstappen te treden?
“Ik vind het echt een supergrote eer! Stiekem hoop ik ook dat John Travolta of Olivia Newton John naar de premičre komen kijken. Maarja, wat is Nederland nu voor hun?”

: LAUR^: Krijg je nou nooit hoofdpijn van al die gillende meisjes?[/i]
“Haha, iedereen overdrijft dat altijd! Het verschilt gewoon per optreden. Er zijn een hoop vaste fans die in het begin genoeg hebben gegild, maar die doen dat nu niet meer. Tijdens Idols was ik ook nog nieuw en nu kennen de mensen mij al drie jaar. Het wil nog weleens voorkomen dat mensen gaan gillen als ik ergens voor het eerst kom, maar het valt echt heel erg mee.”

Aan andere veelgestelde vraag: heb je al een vriendin?
(Lacht) “Ja, ik heb een vriendin.”

NL_Dphnii_NL_*: Wat versta jij dan onder ware liefde?
“Als je altijd ontspannen bent als je elkaar ziet. Als het gevoel hebt van: ‘met haar kan ik nog wel vijftig door’. Dat is voor mij ware liefde.”

Gwiazda*: Met welke persoon uit Idols 3 zou je weleens een duetje willen zingen?
“Met Raffaëla! Ik heb haar altijd al erg goed gevonden, echt het beste van iedereen. Angelique vond ik trouwens ook heel goed. Of het ooit tot een duet komt? Nou, als we elkaar tegenkomen gaan we wel een keertje gaan zingen. Ik denk echter niet dat er een plaat of single wordt uitgebracht.”

:FANTASTISCH: Met welke ex-idols deelnemers heb jij nog regelmatig contact?
“Met Dewi en Jamai. Hind spreek ik ook weleens en David mail ik af en toe, maar het meeste contact heb ik eigenlijk met Dewi. Met haar en haar broer ga ik nog echt veel om. Het klikt gewoon tussen ons! We houden elkaar goed in de gaten en zijn vroeger ook veel naar elkaars optredens geweest. Ben ook weleens spontaan bij haar op het podium gesprongen om samen te zingen. Er is echt een vriendschap tussen ons ontstaan.”

*Siilkee: Hoe ben je eigenlijk bij Boks terechtgekomen?
“Ik ben gevraagd of ik misschien auditie wilde doen. Ik ging erheen en een dag later had ik de rol! Ik dacht eerst: ‘dat doe ik wel eventjes’, maar in het begin was het heel erg wennen. Nu heb ik mijn draai gevonden en kent iedereen elkaar. Eerst leek iedereen zo koel en afstandelijk, terwijl in de muziekwereld iedereen elkaar bij wijze van spreken omhelst. Ik denk dat je in de muziekwereld meer wordt gegund. Nee, een voorbeeld weet ik niet. Ik kan me echter voorstellen dat – omdat ik geen acteeropleiding heb gedaan – acteurs die hard moeten vechten voor een rol anders tegen mij aankijken.”

TRIPLE*FREAKING: Zou je terug willen naar je oude leventje?
“Nee, dit is veel te leuk om te missen! Het komt heel weinig voor dat ik in de bioscoop of restaurant wordt gestoord. Als de reacties maar leuk zijn. Wat ik wel een nadeel vind is dat iedereen een mening over je heeft.”

Dat laatste hebben wij ook in je vragentopic gemerkt. Een aantal (met name) jongens reageerden daar nogal vervelend op jou. Hoe ga je daarmee om?
“Ik denk dat het jaloezie is. Die jongens kennen mij namelijk helemaal niet, maar toch praten ze negatief over mij. En ik weet nu al dat ze niet negatief praten als ik voor ze sta, dat is vaak het geval bij mensen. Ik hecht er ook niet zoveel waarde aan hoor. Ik doe gewoon lekker mijn ding en iedereen die het leuk vindt, die vindt het leuk. Andersom geldt natuurlijk hetzelfde. Het is alleen zo’n raar idee dat iedereen je kent en een mening over je heeft.”

Bron: Sugarbabes.nl
pi_37362399
Hij was net bij Jensen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 27 april 2006 @ 23:28:43 #287
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37362799
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
Hij was net bij Jensen.
ik zag het, en ik moet zeggen dat hij een stuk beter zingt dan een jaar of 3 geleden. Zijn stem is een stuk volwassener geworden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_37362920
http://www.dutchypuppy.nl/downloads/roemenie.mov
Jim en Bridget in Roemenie in de strijd voor het dierenleed daar.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37362930
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:28 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik zag het, en ik moet zeggen dat hij een stuk beter zingt dan een jaar of 3 geleden. Zijn stem is een stuk volwassener geworden
Eindelijk iemand die een keer echt luisterd ipv. alleen maar vooroordelen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 27 april 2006 @ 23:38:37 #290
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37363087
Ja hij zong het mooi. Het blijft een goed nummer, jammer dat het alleen radio 2 en rtl fm het draait. Ben zeker benieuwd hoe een heel nederlands talig album zal klinken.

Zondag is hij trouwens te zien in Top of the pops, BOKS en Hart in Aktie.
  vrijdag 28 april 2006 @ 07:52:26 #291
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_37367526
*eerlijk moet zeggen Dapper & Sterk best een lekkere track te vinden*
  vrijdag 28 april 2006 @ 21:49:28 #292
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37389726
Jim uit de kleren
AMSTERDAM - Voor 500.000 euro wil Idol Jim wel uit de kleren. Wie niet? De zanger zou de centen echter rechtstreeks naar een goed doel brengen.

In de hitkrant zegt Jim 250.000 euro aan Bridgets Stichting Dutchy Puppy te willen geven. De rest van het geld zou hij aan Stichting Opkikker schenken. Jim Bakkum is van beide organisaties ambassadeur.

Jim zou met deze actie de eerste man zijn die voor een goed doel naakt voor de camera gaat staan.

Bron Telegraaf
  vrijdag 28 april 2006 @ 21:50:20 #293
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37389743
Je wordt er al nat van, marky?
  vrijdag 28 april 2006 @ 21:52:33 #294
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37389801
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
Je wordt er al nat van, marky?
Nee jij???
  vrijdag 28 april 2006 @ 21:54:01 #295
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37389842
Ik voel het komen hoor.
pi_37409607
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik voel het komen hoor.
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:39:35 #297
15600 BB-King
Long live the King!
pi_37415241
Laat ik even voorop stellen... ik was altijd anti-Jim.

Maar ik heb besloten dat niet meer te zijn... ik gun deze jongen nu zijn succes.
En ik vind die nieuwe single van hem niet slecht, ik vond hem zelfs goed zingen bij Jensen.

Zo dat moest ik even kwijt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:43:16 #298
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37415348
Het nummer stijgt in de top 100 van 22 naar 15 en in de kids top 20 van nr. 6 naar 2
pi_37415496
Wie (of wat) is Jim ?
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:01:21 #300
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37415745
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:48 schreef TeChNo2 het volgende:
Wie (of wat) is Jim ?
Of je leest het topic ff, nog 2 tips: www.jimmusic.nl / www.officialjimfanclub.nl
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:03:52 #301
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_37415795
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:48 schreef TeChNo2 het volgende:
Wie (of wat) is Jim ?
Euhhh dit is inmiddels topic nummer 20 je kan alle voorgaande delen doorlezen natuurlijk. Maar waarschijnlijk doe je net alsof en anders heb je waarschijnlijk de afgelopen 3 jaar onder een steen gelegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')