abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:13:09 #151
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34945427
Jim is Hip(pix)
Hilversum | 10-02-2006 | By: Peter Natrop

JIM DOET STEM HOOFDROL IN BIOSCOOPFILM 'ASTERIX EN DE VIKINGEN'

Komende week zal worden begonnen aan de dubbing van de Nederlands gesproken versie van de animatiefilm ASTERIX EN DE VIKINGEN. Zanger JIM BAKKUM spreekt de stem in van HIPPIX, de jonge, hippe Viking uit de stad, die beter kan zingen dan kan vechten.

Andere Nederlandse stemmen worden verzorgd door Marlies Somers (ABBA), Manou Kersting (OLAF), Luc Wijns (ASTERIX) en Jan van Looveren (OBELIX). De film ASTERIX EN DE VIKINGEN is gebaseerd op het stripboek ASTERIX EN DE NOORMANNEN.

In ASTERIX EN DE VIKINGEN maken we kennis met HIPPIX. In het favoriete dorp van Gallië is iets bijzonders gebeurd. HIPPIX, het neefje van de baas Abraracourcix, is net aangekomen uit Parisium. Asterix en Obelix hebben een onmogelijke taak gekregen: zij moeten een echte man van hem maken. Echter achter de stoere houding van de jongen uit de grote stad schuilt een lafaard en de harde training die hij krijgt verandert hier weinig aan. Intussen zijn de Vikingen aan land gekomen in Gallië, vastbesloten om deze kampioen van angst te vinden. Deze zal hen namelijk, zoals voorspeld door hun helderziende, leren vliegen.

Het avontuur begint als HIPPIX wordt ontvoerd door de Vikingen. ASTERIX en OBELIX moeten hem kosten wat kost vinden. Terwijl zij de achtervolging inzetten naar het hoge, ijskoude Noorden, is HIPPIX inmiddels volledig in de ban van de mooie en dappere ABBA, de dochter van...

ASTERIX EN DE VIKINGEN draait vanaf 26 april in de bioscoop.

[ Bericht 2% gewijzigd door marky op 10-02-2006 20:14:32 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:15:23 #152
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34962061
pi_34969496
Leuke foto!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34974947
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:15 schreef marky het volgende:

[afbeelding]
wat een noodhoofd
pi_34987841
Vierkant onder zn neus en het is compleet. Moet er steeds aan denken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Badabingea op 13-02-2006 10:40:35 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 12 februari 2006 @ 10:19:47 #156
57497 happyme28
I'm so happy
pi_34991236
Huh

Maar goed, ik ga er vanuit dat dit eenmalig was dit kapsel en dat hij die stylist een rondje om stuurt Wel leuk dat ie lekker expirimenteert. Enne.. gefeli met je RNN7 Award voor Leukste BN-er
pi_34991355
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef Badabingea het volgende:
Vierkant onder zn huis en het is compleet. Moet er steeds aan denken.
Leg uit!
Sowieso schrijf je zo.
pi_35014830
Dit maakte een maatje nadat ik de foto stuurde, en toen gaf ik ze geen ongelijk.

KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35032158
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Badabingea het volgende:
Dit maakte een maatje nadat ik de foto stuurde, en toen gaf ik ze geen ongelijk.

[[url=http://xs67.xs.to/pics/06060/Adolfbakkum.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die had volgens mij zijn scheiding de andere kant op
pi_35037633
Maar het haar is 't zelfde
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35097004
Hij was vandaag in a'dam op de dam, maar ik was te vroeg om daar te gaan staan wachten, iemand anders die iets van zijn optreden heeft gezien? ging o.a om een reclame campange van packard bell's mp3 speler...
pi_35100789
Het was nogal regenachtig, maar wel aardig wat volk. Ze hebben een wereldrecord gehaald met de meeste mensen tegelijk MP3 speler luisteren in de vorm van een hart ivm valentijnsdag. Een nieuw soort mp3 speler van Packard Bell.

Hij zong 8 nummers, combi van de 3 albums. Hier wat foto's:

pi_35105258
Welke nummers zong die allemaal?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35119649
Hij zong:
Sway
This love is real
Can't have you
Als ze er niet is
Crazy little thing called love
Tell her
Get this party started
The way it goes

Hij deed 'Als ze er niet is' en Crazy little thing accoustisch met Danny op Gitaar. Dat Tell Her mogen ze nu wel eens van de playlist gooien, maar er wordt altijd weer naar gevraagd bij optredens...

woensdag 15 februari 2006 @ 17:37:43 #166
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35119721
Tell her blijft een cover
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35121553
Niet toch?
Ik dacht dat die orgineel was, whihi!
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:33:17 #168
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35121710
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef -XX- het volgende:
Niet toch?
Ik dacht dat die orgineel was, whihi!
Zal het origineel weer eens opduiken van een iers boybandje
pi_35122517
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Zal het origineel weer eens opduiken van een iers boybandje
HEBBEN! Hoe heet die band?
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:54:24 #170
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35122571
Mankind..
Moet ff zoeken naar de crappy liveversie..
pi_35155970
Ik ben ook benieuwd.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:08:21 #172
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_35198976
Jim zingt titelsong Asterix en de Vikingen
AMSTERDAM - Jim gaat de titelsong zingen van de film Asterix en de Vikingen. Het nummer is speciaal voor de animatiefilm geschreven. Eerder werd al bekend dat Jim de stem van Hippix inspreekt in de film. Bij de titelsong komt een videoclip met beelden uit de film.

De film is gebaseerd op het stripboek Asterix en de Noormannen. Asterix (Luc Wijns) en Obelix (Jan van Looveren) nemen Hippix (Jim Bakkum), het neefje van dorpshoofd Abraracourcix, onder hun hoede.

Hippix komt vanuit de grote stad Parisium naar het dorp van de Galliers en kan beter zingen dan vechten. Als hij wordt ontvoerd door de Vikingen, schieten de Galliers hem te hulp. De film draait vanaf 26 april in de bioscoop.

Bron: Telegraaf
pi_35199811
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:38 schreef happyme28 het volgende:
Het was nogal regenachtig, maar wel aardig wat volk. Ze hebben een wereldrecord gehaald met de meeste mensen tegelijk MP3 speler luisteren in de vorm van een hart ivm valentijnsdag. Een nieuw soort mp3 speler van Packard Bell.

Hij zong 8 nummers, combi van de 3 albums. Hier wat foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]
OMG dat haar blijft lachen met jim
pi_35199867
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Tis een leuk joch geworden Maar hij mag nooit, nooit, echt NOOIT meer zingen
Ben ik helemaal met je eens. Vind wel dat het talent heeft om mensen te entertainen door presentatie of wat dan ook. Maar zn stem vind ik nog steeds niks. Vind hm iig geen vervelend persoon. Sympathiek wel.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:39:10 #175
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_35214437
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Vind wel dat het talent heeft om mensen te entertainen door presentatie of wat dan ook. Maar zn stem vind ik nog steeds niks. Vind hm iig geen vervelend persoon. Sympathiek wel.
Maar dat is een kwestie van smaak.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:40:36 #176
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_35214447
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

OMG dat haar blijft lachen met jim
Hij mag het niet knippen omdat hij meedoet aan Boks en dan zit je straks met een continuiteitsprobleem.
pi_35214496
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 09:39 schreef marky het volgende:

[..]

Maar dat is een kwestie van smaak.
Je neemt de woorden uit me mond.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35220948
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef marky het volgende:
Jim is Hip(pix)
Hilversum | 10-02-2006 | By: Peter Natrop

JIM DOET STEM HOOFDROL IN BIOSCOOPFILM 'ASTERIX EN DE VIKINGEN'
[afbeelding]
Komende week zal worden begonnen aan de dubbing van de Nederlands gesproken versie van de animatiefilm ASTERIX EN DE VIKINGEN. Zanger JIM BAKKUM spreekt de stem in van HIPPIX, de jonge, hippe Viking uit de stad, die beter kan zingen dan kan vechten.

Andere Nederlandse stemmen worden verzorgd door Marlies Somers (ABBA), Manou Kersting (OLAF), Luc Wijns (ASTERIX) en Jan van Looveren (OBELIX). De film ASTERIX EN DE VIKINGEN is gebaseerd op het stripboek ASTERIX EN DE NOORMANNEN.

In ASTERIX EN DE VIKINGEN maken we kennis met HIPPIX. In het favoriete dorp van Gallië is iets bijzonders gebeurd. HIPPIX, het neefje van de baas Abraracourcix, is net aangekomen uit Parisium. Asterix en Obelix hebben een onmogelijke taak gekregen: zij moeten een echte man van hem maken. Echter achter de stoere houding van de jongen uit de grote stad schuilt een lafaard en de harde training die hij krijgt verandert hier weinig aan. Intussen zijn de Vikingen aan land gekomen in Gallië, vastbesloten om deze kampioen van angst te vinden. Deze zal hen namelijk, zoals voorspeld door hun helderziende, leren vliegen.

Het avontuur begint als HIPPIX wordt ontvoerd door de Vikingen. ASTERIX en OBELIX moeten hem kosten wat kost vinden. Terwijl zij de achtervolging inzetten naar het hoge, ijskoude Noorden, is HIPPIX inmiddels volledig in de ban van de mooie en dappere ABBA, de dochter van...

ASTERIX EN DE VIKINGEN draait vanaf 26 april in de bioscoop.
Zonde van de film met zo'n stofzuiger stem er tussen door.
pi_35225623
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zonde van de film met zo'n stofzuiger stem er tussen door.
Die is grappig
Sowieso schrijf je zo.
pi_35290855
Dapper en Sterk
Egmond Binnen | 15-02-2006 | By: Jim Bakkum

Dag lieve mensen!

Ik ben heel blij dat ik aan jullie kan vertellen dat ik de titelsong ga zingen voor de nieuwe animatie film :Asterix en de Vikingen!

Maar nog leuker is dat ik nu op deze site de titel bekend ga maken, namelijk: Dapper en Sterk.

Ja, jullie lezen het goed, het is namelijk voor de allereerste keer dat ik een Nederlandstalige single uitbreng. Dit is iets wat ik altijd al gewild heb en gelukkig krijg ik nu de kans. Dit nummer zal afkomstig zijn van het nog te verschijnen Nederlandstalige album. De soundtrack zal in April op single verschijnen. Dapper en Sterk, onthou 'm ;-)!

Bron: Jimmusic
pi_35542476
Ja, mooie titel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35569746
Ambassadeur Dutchypuppy
Egmond Binnen | 21-02-2006 | By: Jim Bakkum

Een hele eer vind ik het om te vertellen dat ik na Bridget Maasland nu ook officieel ambassadeur ben geworden van Stichting Dutchypuppy!

Dutchypuppy is ontstaan nadat Bridget haar hondje Tibbs kreeg uit Roemenie. Niet lang daarna is Bridget zelf naar Roemenie gevlogen, om daar zelf met eigen ogen te zien hoe erg de hondjes daar worden behandeld. En dat werden ze. Ik heb zelf beelden gezien en daar was ik zo van geschrokken dat ik me gelijk heel veel wilde gaan inzetten voor deze stichting.

Daarom ben ik 29 januari naar de Modefabriek in Amsterdam gegaan om daar te laten zien dat ik me voor de stichting inzet. Samen met andere mensen ben ik met mijn hondje Micky en mijn Dutchypuppy t-shirt over de catwalk gelopen.

Een paar weken daarna ben ik gevraagd om samen met Bridget ambassadeur te worden van deze stichting. Gisteren zijn we met zijn allen uit eten geweest en hebben we besproken wat we allemaal gaan doen...

Er is natuurlijk nog veel meer te vertellen over de stichting. Daarom is er een site op gericht, klik op de onderstaande link!
» http://www.dutchypuppy.nl
Sowieso schrijf je zo.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:52:39 #183
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_35570013
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:41 schreef -XX- het volgende:
Ambassadeur Dutchypuppy
<knip>
Top van Jim. Heel goed initiatief.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_35688833
Smile!
Egmond Binnen | 24-02-2006 | By: Jim Bakkum

En ja hoor, afgelopen vrijdag hebben we met de cast van Boks de allereerste aflevering bekeken....

Omdat we over de helft zijn van het draaien hadden we een feestje genaamd "Over the hill". In het film wereldje blijkt dit een heel vaak gebruikte term te zijn. Ik zelf moest eerder denken aan "ik ga over de rooie" of "ik ga over mijn nek" maar het bleek dus over een gezellig feestje te gaan!

En als speciale verassing gingen we met zijn allen de eerste aflevering kijken. Leuk hier aan was dat het nog de offline versie was, dat wil zeggen dat er nog wel een aantal dingen toegevoegd worden, maar dit was wel in grote lijnen de aflevering.

Na de aflevering te hebben gekeken, hebben we nog wat gedronken en gegeten. Na een uurtje kregen ik en Femmy en Bho, tweelingzusjes van de kleding, heel erg honger en toen hebben we een lekker patatje gegeten in een snackbar verderop! Zelfs om twaalf uur 's avonds is dat lekker!

Idols
Zaterdagavond Idols gekeken, wel grappig dat er nu vier meiden over waren! Ik vind ze alle vier ook steengoed! Jammer dat Angelique eruit ging, maar goed hoe ze het opving. Lekker relaxte meid, die er echt nog wel komt! Ben benieuwd wie er wint....

SMILE!!!
Mijn opa en oma zijn binnenkort op 19 april 50 jaar getrouwd! Groot feest dus! Omdat ik natuurlijk in veel fotostudio's ben geweest, heb ik de Action Studio gevraagd of wij gisteravond in die studio terecht konden voor een leuke groepsfoto, nou dat kon! Gisteravond met de hele fam. naar de studio in Amsterdam gegaan en met zijn allen gelachen. Eigenlijk is het een verassing voor mijn opa en oma, maar aangezien die niet eens weten hoe een computer aanmoet, laat staan dat ze OOIT mijn site hebben bekeken kan ik dit wel aan jullie vertellen. Dus mochten jullie ze ooit tegen het lijf lopen, mondje dicht tot 19 April! :-) Als de foto klaar is, zet ik m erop, zodat jullie mijn familie ook eens compleet kunnen zien, met al mijn neefjes en nichtjes!

Meeting hier en daar!
Vandaag had ik weer een meeting met mijn platenmaatschappij en management, CMM en AT! Probleem was dat ik dacht dat het om 12.00 was, maar dat bleek dus 11.00 te zijn. Nog groter probleem was dat ik net vandaag mijn telefoon vergeten was en niemand mij dus kon bereiken. Er werd dus al gauw gesuggereerd of er misschien toch wel niet iets ernstigs met me was gebeurd toen ik een uur (!!) te laat was. Haha, uiteindelijk kwam ik aan alsof er niets aan de hand was en kon de meeting beginnen. Er gaat natuurlijk best veel gebeuren en we willen het zo goed mogelijk doen. Volgende week gaan we de promotieplannen voor Dapper en Sterk inplannen. Dus dat wil zeggen alle interviews en optredens op TV en in bladen, noem maar op! Word weer te gek!

Na de meeting van vandaag naar Amsterdam toegereden om alle kleding op te halen voor de promo die we gaan doen. Ik moet natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen! Gelukkig heb ik een te gekke sponsor, Pepe Jeans die me altijd hele vette en stoere dingen geeft! Met twee tassen vol ging ik naar huis (in een sneeuwstorm) en kan ik me nu al verheugen op de aankomende maand, waarin we de videoclip gaan opnemen voor Dapper en Sterk, ik weer lekker ga draaien voor Boks en weer een aantal leuke optredens ga doen!

Wat ik ook kan melden, is dat er met de release van mijn nieuwe single, Dapper en Sterk, er een COMPLEET vernieuwde site komt. Ik wil gewoon heel iets anders en dat gaat nu dus gebeuren, de tijd is er nu goed voor, zeker omdat dit weer een hele nieuwe periode gaat worden! Hou deze site dus in de gaten!

Lieve mensen, dit was het weer even voor nu! Ik beloof jullie de komende tijd meer op de hoogte te houden met alles wat ik doe! Beloofd is be....loofd! Hoop jullie vrijdag te zien in de Rai op de carrierebeurs!
Sowieso schrijf je zo.
pi_35688869
Leuk stukje.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35698760
Optreden Nationale Carrierebeurs
Egmond Binnen | 03-03-2006 | By: Jim Bakkum

Vandaag een heel gezellig optreden gehad in de Rai, tijdens de Nationale Carrierebeurs!

Vanochtend had ik samen met de cast van Boks de lezing voor de twee volgende afleveringen die we deze maand gaan opnemen. Een lezing wil zeggen dat we met alle vaste en bij rollen het script gaan doorlezen. Dit is voor alle acteurs heel handig, omdat ze dan precies weten waar de aflevering over gaat. We gaan er weer tegen aan deze maand....

Daarna doorgereden naar de Rai omdat ik daar ging optreden op de Nationale Carrierebeurs! Aangekomen ging ik even rustig zitten om de setlist te maken en natuurlijk de haren even op nummer leggen! Ellemieke Vermolen presenteerde het evenement en kondigde mij dus ook aan. Lieve meid is dat toch! Ik heb lekker gezongen en speciaal voor mij was dat Kelly (van de Official Jimfanclub) vandaag naar mij voor de 100e (!!!!!!!) keer is komen kijken en ik vond dat een prestatie om haar even in het zonnetje te zetten! Vond ze zelf niet zo heel leuk, want ze houd niet zo van de schijnwerpers, maar ik vond het echt te gek! Na afloop van het optreden ben ik nog met veel mensen op de foto geweest en daarna lekker naar huis! En voor Dim, mijn manager, prettige vakantie, want die is na het optreden gelijk lekker een week op wintersport gegaan!

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend! En tot snel! Gr. JIMMY (mijn echte naam)
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35789459
Glimlach voor een kind
Egmond Binnen | 06-03-2006 | By: Jim Bakkum

Goeiemiddag!

Nog even snel een berichtje van mij. Vanochtend heb ik gerepeteerd voor het Glimlach van een kind gala. Samen met Jamai zing ik vanavond een uniek en eenmalig duet voor het Mappamondo huis. Allemaal kijken om 20.30 op Talpa.

Andere artiesten die optreden zijn o.a.Danny de Munk, Willeke Alberti, Nurlaila Karim en Bastiaan Ragas. Samen met een grote band gaan wij de mooiste nummers ten gehore brengen!

Uiteraard zal ik hier uitgebreid verslag van doen! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
pi_35796327
Was het mooi?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35849802
Glimlach voor een kind, la la la....
Egmond Binnen | 07-03-2006 | By: Jim Bakkum

Zo dat liedje is echt een dag lang niet meer uit mijn hoofd geweest.....

Vanochtend ging de wekker alweer om 05.45, want ik moest draaien voor Boks. En ik stak iedereen met het liedje aan, totdat veel mensen het begonnen te zingen op de set! We hadden buitenopnames vandaag en gelukkig scheen er een lekker ochtend zonnetje!

Gisteren was het echt een hele enerverende avond! Ik was best nerveus, omdat dit de eerste keer was dat ik Sway samen met iemand zong. En wel met Jamai! We hebben lekker gezongen en we hadden hier en daar een leuke variatie aangebracht! Backstage was het ook gezellig en veel mensen had ik al een tijd niet gezien, dus even bijgepraat. Ik heb weer wat leuke foto's gemaakt, dus bekijk ze maar!

Omdat Idols natuurlijk weer helemaal is losgebarsten in Nederland, heb ik vandaag samen met Jamai voor a.s. zaterdag op beeld Floortje en Raffaela succes gewenst. Je doet er een "paar keer" over...mmmmaar dan heb je ook wat, houden we het maar op. Ook hebben Jamai en ik vanmiddag een groot interview en een fotoshoot met het Algemeen Dagblad gedaan over Idols. Was leuk om weer oude herinneringen op te halen en weer eens samen met Jamai op de foto te gaan, was weer errug lachwekkend! Donderdag staat het in de krant.

CHATTEN!!!
Ik ga weer chatten, want dat is al veel te lang geleden! En wel a.s. vrijdag om 20.30. Be there, gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:59:34 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_35870481
Interview uit het AD van vandaag:

http://www.ad.nl/cultuurenshow/article198842.ece
pi_35940168
Broem, Broem
Egmond Binnen | 10-03-2006 | By: Jim Bakkum

Drukke dagen achter de rug, maar wel weer superleuke dagen....

Woensdag had ik eerst een draaiochtend voor Boks en daarna ging ik naar de studio in Veghel om aan mijn single te werken. Niet alles kwam eruit hoe het eruit moest komen, maar dat kwam omdat ik best moe was, want het is een drukke week! We hebben wel lol gehad met een accordeon, ik kan dat namelijk zeer goed spelen (not)!

Gek op wielen
Donderdag had ik opnames van Gek op wielen, het autoprogramma van RTL 5. Het was echt heel cool, want ik mocht in een Hummer rijden. Vol door de modder ging ik, de eigenaar van de auto was er alleen niet zo blij mee. Bavo, de presentator van het programma, liet me ook even het geluid in de Hummer horen, wat voor altijd heel belangrijk is. Wat een geluid!! 26 maart wordt het uitgezonden, dus allemaal kijken!

At Nick
Daarna zijn we doorgereden naar Bussum. Daar was ik namelijk voor twee afleveringen medepresentator van At Nick. Het programma wordt normaal altijd gepresenteerd door Chris en Vivienne, maar aangezien Vivienne in India zit voor de nieuwe film van Zoop, vroeg Chris mij om twee afleveringen mee te presenteren! Het was natuurlijk weer een gekke boel, maar dat kan je allemaal zelf bekijken op 22 en 23 maart a.s.!

Gisteravond ben ik naar Lucie Silvas geweest in Vredenburg! Mijn god, wat is dat mens te gek! Vorige zomer in Juli, heb ik haar ontmoet en toen hebben we met een gitaartje erbij lekker gezongen met elkaar. Dus toen ze dit optreden had, vroeg ze of ik weer wou komen kijken! Mensen, zij is echt een talent van de toekomst. Na afloop heb ik dr nog even snel gezien en het is zo'n schatje! Ze komt in Juni in de Heineken Music Hall, daar moeten jullie zeker heen!

De chat was net gezellig, beetje druk, maar wel heel leuk! Tot snel en heb een prettig weekend! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
pi_35969449
Dance with me
Egmond Binnen | 12-03-2006 | By: Jim Bakkum

Gisteravond vertrokken we naar Scheveningen om daar op te treden in het Kurhaus tijdens de World Trophy of Dance.

Eenmaal Scheveningen binnen gekomen was het een massa van politie, camera's, fotografen, satelieten. Aangezien ik niet wist dat Milosevic dood was, dacht ik OF Micheal Jackson moet hier zijn OF Scheveningen vind het heel erg leuk dat ik in de stad ben. Nou beide was dus niet zo. Uiteindelijk was het dus de lijkwagen die met politie werd afgevoerd. Heel heftig om te zien!

Ik kwam natuurlijk om op te treden en het was een heel chique feest, dus ik had mijn stropdas ook weer uit de kast getrokken. Het is zo leuk om te zien hoe sommige mensen mij dankbaar zijn dat ik echt iets betekent heb voor de danswereld en dat ik een voorbeeld ben geweest voor veel mensen, dat vind ik best een eer! Ik zong drie liedjesl; Dance with me, Crazy little thing called love en Sway. Natuurlijk allemaal liedjes van mijn dansalbum, Dance with me. Het was echt te gek om in zo'n ballroomzaal te staan en al die mensen voor me te zien, gekleed in de mooiste jurken en pakken. Na afloop kreeg ik bloemen van niemand minder dan Julie, die daar aan het jureren was. Daarna heb ik samen met Julie nog even een interview gedaan met Robert ten Brink, die het programma presenteerde. Het was echt een hele leuke avond! En Marie-Jeanne en Nathalie, twee hele grote fans, ik vond het helemaal te gek dat jullie er ook waren, opgetut en wel! Tot snel!

Jim feliciteert Raffaela
Toen ik thuis kwam, was net de uitslag van Idols bezig. Ik kon dus net nog meepikken dat Raffaela won. Ze heeft het helemaal verdiend, dubbel en dwars! Ik heb net op de Idols site even de filmpjes terug gekeken en zij heeft ook echt een strot waar je u tegen zegt, wat een soul queen! Zoals ook al in Algemeen Dagblad gezegd deze week, weet ik alleen niet of ze het gaat trekken met de zwangerschap. Maar gezien haar kwaliteiten kan ze nog heel lang door: Gefeliciteerd Raffaela!

Oke, heb nog even een prettig weekend en tot heel snel!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:35:21 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_35975903
Leuk dat hij zijn site zo regelmatig update!!

Ben benieuwd hoe de single gaat klinken. Nederlandstalig vind ik 'm altijd wel mooi zingen en wat ik gehoord heb, wordt het een langzaam of midtempo nummer dat pas doorgaans wel bij 'm.

Wel stoer in zo'n hummer rijden trouwens, wat een grote bak ha ha.
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:27:41 #194
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36100430
Jim speelt Willem Jongbloed in BOKS

Zoals inmiddels bekend gaat Jim in de nieuwe politieserie BOKS spelen, die vanaf 9 april wordt uitgezonden op Talpa. De rol die Jim hierin zal vertolken is die van agent Willem Jongbloed. Bekijk nu de leader van de serie, waarin ook Jim als een van de hoofdrolspelers te zien is op www.shootingstar.nl onder Produkties en dan als 3e staat BOKS.

De opnames zijn al enige tijd bezig en duren nog tot ongeveer mei. BOKS wordt vanaf zondag 9 april uitgezonden om 20.30 uur op Talpa! Na een aantal afleveringen volgt een zomerstop om na de zomer weer verder te gaan. De serie bestaat uit 13 afleveringen.
pi_36169295
SHO ---> MUZ
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_36169366
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:31 schreef Svensational het volgende:
SHO ---> MUZ
??? Leg uit!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 19 maart 2006 @ 15:38:19 #197
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36169480
Vind ik ook een beetje vreemd, het merendeel gaat over z'n acteergedoe en alles.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36169516
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:34 schreef -XX- het volgende:

[..]

??? Leg uit!
Jim is een zanger, dus eigenlijk hoort dat gewoon in MUZ. In overleg met Cc en D. staan alle ex-Idols kandidaten nu in MUZ, net zoals Hind hier al tijden zat.
pi_36169523
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:38 schreef BVO het volgende:
Vind ik ook een beetje vreemd, het merendeel gaat over z'n acteergedoe en alles.
Nou ja, hij kan ook naar FTR natuurlijk.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:45:11 #200
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36184864
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:

[..]

Jim is een zanger, dus eigenlijk hoort dat gewoon in MUZ. In overleg met Cc en D. staan alle ex-Idols kandidaten nu in MUZ, net zoals Hind hier al tijden zat.
Wat stom. Ex-Idols topiques horen in SHO, niet in MUZ .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')