Leg uit!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef Badabingea het volgende:
Vierkant onder zn huis en het is compleet. Moet er steeds aan denken.
Die had volgens mij zijn scheiding de andere kant opquote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Badabingea het volgende:
Dit maakte een maatje nadat ik de foto stuurde, en toen gaf ik ze geen ongelijk.
[[url=http://xs67.xs.to/pics/06060/Adolfbakkum.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zal het origineel weer eens opduiken van een iers boybandjequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef -XX- het volgende:
Niet toch?
Ik dacht dat die orgineel was, whihi!
HEBBEN! Hoe heet die band?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zal het origineel weer eens opduiken van een iers boybandje
OMG dat haarquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:38 schreef happyme28 het volgende:
Het was nogal regenachtig, maar wel aardig wat volk. Ze hebben een wereldrecord gehaald met de meeste mensen tegelijk MP3 speler luisteren in de vorm van een hart ivm valentijnsdag. Een nieuw soort mp3 speler van Packard Bell.
Hij zong 8 nummers, combi van de 3 albums. Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik helemaal met je eens. Vind wel dat het talent heeft om mensen te entertainen door presentatie of wat dan ook. Maar zn stem vind ik nog steeds niks. Vind hm iig geen vervelend persoon. Sympathiek wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tis een leuk joch gewordenMaar hij mag nooit, nooit, echt NOOIT meer zingen
Maar dat is een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Vind wel dat het talent heeft om mensen te entertainen door presentatie of wat dan ook. Maar zn stem vind ik nog steeds niks. Vind hm iig geen vervelend persoon. Sympathiek wel.
Hij mag het niet knippen omdat hij meedoet aan Boks en dan zit je straks met een continuiteitsprobleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
OMG dat haarblijft lachen met jim
Je neemt de woorden uit me mond.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:39 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat is een kwestie van smaak.
Zonde van de film met zo'n stofzuiger stem er tussen door.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef marky het volgende:
Jim is Hip(pix)
Hilversum | 10-02-2006 | By: Peter Natrop
JIM DOET STEM HOOFDROL IN BIOSCOOPFILM 'ASTERIX EN DE VIKINGEN'
[afbeelding]
Komende week zal worden begonnen aan de dubbing van de Nederlands gesproken versie van de animatiefilm ASTERIX EN DE VIKINGEN. Zanger JIM BAKKUM spreekt de stem in van HIPPIX, de jonge, hippe Viking uit de stad, die beter kan zingen dan kan vechten.
Andere Nederlandse stemmen worden verzorgd door Marlies Somers (ABBA), Manou Kersting (OLAF), Luc Wijns (ASTERIX) en Jan van Looveren (OBELIX). De film ASTERIX EN DE VIKINGEN is gebaseerd op het stripboek ASTERIX EN DE NOORMANNEN.
In ASTERIX EN DE VIKINGEN maken we kennis met HIPPIX. In het favoriete dorp van Gallië is iets bijzonders gebeurd. HIPPIX, het neefje van de baas Abraracourcix, is net aangekomen uit Parisium. Asterix en Obelix hebben een onmogelijke taak gekregen: zij moeten een echte man van hem maken. Echter achter de stoere houding van de jongen uit de grote stad schuilt een lafaard en de harde training die hij krijgt verandert hier weinig aan. Intussen zijn de Vikingen aan land gekomen in Gallië, vastbesloten om deze kampioen van angst te vinden. Deze zal hen namelijk, zoals voorspeld door hun helderziende, leren vliegen.
Het avontuur begint als HIPPIX wordt ontvoerd door de Vikingen. ASTERIX en OBELIX moeten hem kosten wat kost vinden. Terwijl zij de achtervolging inzetten naar het hoge, ijskoude Noorden, is HIPPIX inmiddels volledig in de ban van de mooie en dappere ABBA, de dochter van...
ASTERIX EN DE VIKINGEN draait vanaf 26 april in de bioscoop.
Die is grappigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonde van de film met zo'n stofzuiger stem er tussen door.
Top van Jim. Heel goed initiatief.quote:
??? Leg uit!quote:Op zondag 19 maart 2006 15:31 schreef Svensational het volgende:
SHO ---> MUZ
Jim is een zanger, dus eigenlijk hoort dat gewoon in MUZ. In overleg met Cc en D. staan alle ex-Idols kandidaten nu in MUZ, net zoals Hind hier al tijden zat.quote:
Nou ja, hij kan ook naar FTR natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:38 schreef BVO het volgende:
Vind ik ook een beetje vreemd, het merendeel gaat over z'n acteergedoe en alles.
Wat stom. Ex-Idols topiques horen in SHO, niet inquote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jim is een zanger, dus eigenlijk hoort dat gewoon in MUZ. In overleg met Cc en D. staan alle ex-Idols kandidaten nu in MUZ, net zoals Hind hier al tijden zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |