Smile!
Egmond Binnen | 24-02-2006 | By: Jim Bakkum
En ja hoor, afgelopen vrijdag hebben we met de cast van Boks de allereerste aflevering bekeken....
Omdat we over de helft zijn van het draaien hadden we een feestje genaamd "Over the hill". In het film wereldje blijkt dit een heel vaak gebruikte term te zijn. Ik zelf moest eerder denken aan "ik ga over de rooie" of "ik ga over mijn nek" maar het bleek dus over een gezellig feestje te gaan!
En als speciale verassing gingen we met zijn allen de eerste aflevering kijken. Leuk hier aan was dat het nog de offline versie was, dat wil zeggen dat er nog wel een aantal dingen toegevoegd worden, maar dit was wel in grote lijnen de aflevering.
Na de aflevering te hebben gekeken, hebben we nog wat gedronken en gegeten. Na een uurtje kregen ik en Femmy en Bho, tweelingzusjes van de kleding, heel erg honger en toen hebben we een lekker patatje gegeten in een snackbar verderop! Zelfs om twaalf uur 's avonds is dat lekker!
Idols
Zaterdagavond Idols gekeken, wel grappig dat er nu vier meiden over waren! Ik vind ze alle vier ook steengoed! Jammer dat Angelique eruit ging, maar goed hoe ze het opving. Lekker relaxte meid, die er echt nog wel komt! Ben benieuwd wie er wint....
SMILE!!!
Mijn opa en oma zijn binnenkort op 19 april 50 jaar getrouwd! Groot feest dus! Omdat ik natuurlijk in veel fotostudio's ben geweest, heb ik de Action Studio gevraagd of wij gisteravond in die studio terecht konden voor een leuke groepsfoto, nou dat kon! Gisteravond met de hele fam. naar de studio in Amsterdam gegaan en met zijn allen gelachen. Eigenlijk is het een verassing voor mijn opa en oma, maar aangezien die niet eens weten hoe een computer aanmoet, laat staan dat ze OOIT mijn site hebben bekeken kan ik dit wel aan jullie vertellen. Dus mochten jullie ze ooit tegen het lijf lopen, mondje dicht tot 19 April! :-) Als de foto klaar is, zet ik m erop, zodat jullie mijn familie ook eens compleet kunnen zien, met al mijn neefjes en nichtjes!
Meeting hier en daar!
Vandaag had ik weer een meeting met mijn platenmaatschappij en management, CMM en AT! Probleem was dat ik dacht dat het om 12.00 was, maar dat bleek dus 11.00 te zijn. Nog groter probleem was dat ik net vandaag mijn telefoon vergeten was en niemand mij dus kon bereiken. Er werd dus al gauw gesuggereerd of er misschien toch wel niet iets ernstigs met me was gebeurd toen ik een uur (!!) te laat was. Haha, uiteindelijk kwam ik aan alsof er niets aan de hand was en kon de meeting beginnen. Er gaat natuurlijk best veel gebeuren en we willen het zo goed mogelijk doen. Volgende week gaan we de promotieplannen voor Dapper en Sterk inplannen. Dus dat wil zeggen alle interviews en optredens op TV en in bladen, noem maar op! Word weer te gek!
Na de meeting van vandaag naar Amsterdam toegereden om alle kleding op te halen voor de promo die we gaan doen. Ik moet natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen! Gelukkig heb ik een te gekke sponsor, Pepe Jeans die me altijd hele vette en stoere dingen geeft! Met twee tassen vol ging ik naar huis (in een sneeuwstorm) en kan ik me nu al verheugen op de aankomende maand, waarin we de videoclip gaan opnemen voor Dapper en Sterk, ik weer lekker ga draaien voor Boks en weer een aantal leuke optredens ga doen!
Wat ik ook kan melden, is dat er met de release van mijn nieuwe single, Dapper en Sterk, er een COMPLEET vernieuwde site komt. Ik wil gewoon heel iets anders en dat gaat nu dus gebeuren, de tijd is er nu goed voor, zeker omdat dit weer een hele nieuwe periode gaat worden! Hou deze site dus in de gaten!
Lieve mensen, dit was het weer even voor nu! Ik beloof jullie de komende tijd meer op de hoogte te houden met alles wat ik doe! Beloofd is be....loofd! Hoop jullie vrijdag te zien in de Rai op de carrierebeurs!
Sowieso schrijf je zo.