Idd. En in het geval van Jim en nog wel meer ex-idols doen ze veel meer dan alleen muziek maken, dus past meer in SHO. Verder heb je in MUZ van die huilies die alleen van rock en shit houden en dus negatief gaan posten in dit topic met als resultaat bagger.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat stom. Ex-Idols topiques horen in SHO, niet inMUZ
.
Haha, vet grappig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:13 schreef marky het volgende:
Trailer van Astrix en de vikingen met de stem van Jim
http://www.asterixendevikingen.nl/trailer.html
Nee, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar zoiets als dit (foto met enigszins dezelfde pose, ter vergelijk).quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef happyme28 het volgende:
@ Marble: Je pakt wel net de meest voordelige foto ha ha maar dat lange haar kon 'm best mooi staan:
[afbeelding]
Doe jij het beter?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef ssilvia1 het volgende:
Wat wil Jim eigenlijk gaan doen? Zingen, acteren, inspreken, dansen? Of weet hij het zelf nog niet en wil hij kijken wat hij eigenlijk kan? Zijn zangcarriere lukt niet en ik heb zondag gezien dat hij met het acteren ook nog flink moet oefenen. Misschien dansen? Dat vind hem wel aardig doen. Het is maar een vraag.
Oja, ik vind zijn langere haar het leukste staan. Met dat korte kapsel lijkt hij wel heel erg jong.
Nou, mensen afzeiken van iets waar je geen verstand van hem vind ik link.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef ssilvia1 het volgende:
ik hoef niet zo nodig een zang of acteercarriere te beginnen. Dat is mijn ding niet. Hoezo?
Beidequote:Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef ssilvia1 het volgende:
wou jij beweren dat hij een zangcarriere heeft dan? Of een acteercarriere? Ik ben gewoon benieuwd wat hij in de toekomst gaat doen. Pure belangstelling. Ik hoop een danscarriere, dat zie ik hem graag doen.
Kom kom zeg hij heeft zondag maar een paar regels gesproken daar kan je werkelijk niets uit afleiden. Dat hij geen zangcarriere zou hebben is bullshit. Hij wordt dan misschien niet gedraaid door 538 of radio 3 maar dat wil nog niet zeggen dat hij het niet heeft. Zijn plaat met dansnummers is goud geworden. Dat is bijvoorbeeld al meer dan het tweede album van Hind. Ik weet dat hij ook nog heel graag een programma zou willen presenteren.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef ssilvia1 het volgende:
Wat wil Jim eigenlijk gaan doen? Zingen, acteren, inspreken, dansen? Of weet hij het zelf nog niet en wil hij kijken wat hij eigenlijk kan? Zijn zangcarriere lukt niet en ik heb zondag gezien dat hij met het acteren ook nog flink moet oefenen. Misschien dansen? Dat vind hem wel aardig doen. Het is maar een vraag.
Oja, ik vind zijn langere haar het leukste staan. Met dat korte kapsel lijkt hij wel heel erg jong.
Er stond echt al een heleboel op stapel maar dat werd door dancing with the stars afgeblazen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef ssilvia1 het volgende:
Je hebt het over Dance with Me ofzoiets? Die is inderdaad goud geworden, maar niet op eigen krachten. Dat kwam echt door Dancing with the Stars hoor! Jim moet zich nog steeds bewijzen dat hij het kan. En ik gun het hem echt wel. Het kost nu eenmaal tijd en zijn tijd komt echt nog wel. Maar dan moet hij zich wel richten op zijn zangcarriere, anders lukt het hem nooit. Maar dat moet hij wel willen natuurlijk. Ik weet niet zeker of hij dat wil, dat bewijst het wel. Hij doet ook nog andere dingen. Misschien lukt het wel met zijn volgende album, daar is hij toch mee bezig heb ik begrepen? Als het tenminste geen cover-album is dan. Het leek er bijna wel op dat hij een eendagsvlieg was geworden, maar gelukkig hielp dat dansprogramma hem weer in de picture. Hij was echt uit beeld. Misschien had hij het zonder dat programma het ook wel gered, maar dat heeft hij nog niet kunnen bewijzen. Wie weet wat hem nog te wachten staat.
Ok, want je brengt veel negatieve teflon!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef ssilvia1 het volgende:
Jullie kunnen niet lezen, ik zit Jim helemaal niet af te zeiken. Integendeel. Ik zou niet weten waarom ik dat nou zou doen. Niet opgevallen dat ik wel wat weet over Jim? Pure belangstelling hoor, zal ik voortaan dan maar niet meer doen.
kusjequote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef ssilvia1 het volgende:
Jullie kunnen niet lezen, ik zit Jim helemaal niet af te zeiken. Integendeel. Ik zou niet weten waarom ik dat nou zou doen. Niet opgevallen dat ik wel wat weet over Jim? Pure belangstelling hoor, zal ik voortaan dan maar niet meer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |