abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36897214
Wat wil Jim eigenlijk gaan doen? Zingen, acteren, inspreken, dansen? Of weet hij het zelf nog niet en wil hij kijken wat hij eigenlijk kan? Zijn zangcarriere lukt niet en ik heb zondag gezien dat hij met het acteren ook nog flink moet oefenen. Misschien dansen? Dat vind hem wel aardig doen. Het is maar een vraag.
Oja, ik vind zijn langere haar het leukste staan. Met dat korte kapsel lijkt hij wel heel erg jong.
pi_36897310
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef ssilvia1 het volgende:
Wat wil Jim eigenlijk gaan doen? Zingen, acteren, inspreken, dansen? Of weet hij het zelf nog niet en wil hij kijken wat hij eigenlijk kan? Zijn zangcarriere lukt niet en ik heb zondag gezien dat hij met het acteren ook nog flink moet oefenen. Misschien dansen? Dat vind hem wel aardig doen. Het is maar een vraag.
Oja, ik vind zijn langere haar het leukste staan. Met dat korte kapsel lijkt hij wel heel erg jong.
Doe jij het beter?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36897384
ik hoef niet zo nodig een zang of acteercarriere te beginnen. Dat is mijn ding niet. Hoezo?
pi_36897433
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef ssilvia1 het volgende:
ik hoef niet zo nodig een zang of acteercarriere te beginnen. Dat is mijn ding niet. Hoezo?
Nou, mensen afzeiken van iets waar je geen verstand van hem vind ik link.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36897488
wou jij beweren dat hij een zangcarriere heeft dan? Of een acteercarriere? Ik ben gewoon benieuwd wat hij in de toekomst gaat doen. Pure belangstelling. Ik hoop een danscarriere, dat zie ik hem graag doen.
pi_36897653
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef ssilvia1 het volgende:
wou jij beweren dat hij een zangcarriere heeft dan? Of een acteercarriere? Ik ben gewoon benieuwd wat hij in de toekomst gaat doen. Pure belangstelling. Ik hoop een danscarriere, dat zie ik hem graag doen.
Beide Prima te combineren zoals u ziet!
Sowieso schrijf je zo.
pi_36897793
ik ben benieuwd of hij in beide in de toekomst nog succes gaat krijgen dan. Ik ben benieuwd.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:20:39 #233
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36898271
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef ssilvia1 het volgende:
Kom kom zeg hij heeft zondag maar een paar regels gesproken daar kan je werkelijk niets uit afleiden. Dat hij geen zangcarriere zou hebben is bullshit. Hij wordt dan misschien niet gedraaid door 538 of radio 3 maar dat wil nog niet zeggen dat hij het niet heeft. Zijn plaat met dansnummers is goud geworden. Dat is bijvoorbeeld al meer dan het tweede album van Hind. Ik weet dat hij ook nog heel graag een programma zou willen presenteren.

Verder vind hij alles leuk om te doen. Hij is dadelijk gewoon breed inzetbaar. Overigens is zingen zijn hoofdtaak en doet hij de rest omdat hij het leuk vind en gevraagd wordt.

Hij is pas 18 hij kan nog zoveel leren en ontwikkelen. De eendagsvlieg is hij in iedergeval niet geworden hoe graag sommigen dat ook wilden.
pi_36899841
Je hebt het over Dance with Me ofzoiets? Die is inderdaad goud geworden, maar niet op eigen krachten. Dat kwam echt door Dancing with the Stars hoor! Jim moet zich nog steeds bewijzen dat hij het kan. En ik gun het hem echt wel. Het kost nu eenmaal tijd en zijn tijd komt echt nog wel. Maar dan moet hij zich wel richten op zijn zangcarriere, anders lukt het hem nooit. Maar dat moet hij wel willen natuurlijk. Ik weet niet zeker of hij dat wil, dat bewijst het wel. Hij doet ook nog andere dingen. Misschien lukt het wel met zijn volgende album, daar is hij toch mee bezig heb ik begrepen? Als het tenminste geen cover-album is dan. Het leek er bijna wel op dat hij een eendagsvlieg was geworden, maar gelukkig hielp dat dansprogramma hem weer in de picture. Hij was echt uit beeld. Misschien had hij het zonder dat programma het ook wel gered, maar dat heeft hij nog niet kunnen bewijzen. Wie weet wat hem nog te wachten staat.
pi_36900049
Je bent nieuw sinds vandaag?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 12 april 2006 @ 21:26:29 #236
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36900955
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef ssilvia1 het volgende:
Je hebt het over Dance with Me ofzoiets? Die is inderdaad goud geworden, maar niet op eigen krachten. Dat kwam echt door Dancing with the Stars hoor! Jim moet zich nog steeds bewijzen dat hij het kan. En ik gun het hem echt wel. Het kost nu eenmaal tijd en zijn tijd komt echt nog wel. Maar dan moet hij zich wel richten op zijn zangcarriere, anders lukt het hem nooit. Maar dat moet hij wel willen natuurlijk. Ik weet niet zeker of hij dat wil, dat bewijst het wel. Hij doet ook nog andere dingen. Misschien lukt het wel met zijn volgende album, daar is hij toch mee bezig heb ik begrepen? Als het tenminste geen cover-album is dan. Het leek er bijna wel op dat hij een eendagsvlieg was geworden, maar gelukkig hielp dat dansprogramma hem weer in de picture. Hij was echt uit beeld. Misschien had hij het zonder dat programma het ook wel gered, maar dat heeft hij nog niet kunnen bewijzen. Wie weet wat hem nog te wachten staat.
Er stond echt al een heleboel op stapel maar dat werd door dancing with the stars afgeblazen.
Uit de picture viel toch echt wel mee maar idd dancing with the stars heeft geholpen maar heeft ook bewezen dat Jim the X-factor wel bezit want eenmaal weer in beeld weet hij meteen het publiek weer te trekken.

Over op tv gesproken

Op vrijdag 14 april is Jim de hele avond door te zien bij RTL4! Als eerste heeft RTL Boulevard een reportage achter de schermen bij de opnames van de videoclip van 'Dapper en Sterk', daarna kun je de herhaling zien van de aflevering van Baantjer waar Jim een gastrol in speelde en als laatste is Jim samen met Gaby te gast in de talkshow van Albert Verlinde. In die show zal hij ook voor het eerst 'Dapper en Sterk' ten gehore brengen op TV.
pi_36901061
Ik kom wel vaker op dit forum. En toen ik via google zocht naar Jim kwam ik weer hier terecht en plaatste hier mijn eerste berichtje. Hoezo?
pi_36901286
Jim heeft inderdaad die x-factor, daarom was ik zo verbaasd dat hij helemaal uit beeld was. Gelukkig was daar Dancing with the stars. Ik ben benieuwd wat hij nog met die x-factor gaat doen nu het met zijn zangcarriere nog niet lukt. En inderdaad heeft hij maar een paar zinnen gesproken bij Boks, er volgt misschien nog wel meer. Maar die paar zinnen spraken mij niet aan, hij is geen acteur. Mischien moet dat nog groeien. Ik weet dat hij vrijdag op tv komt, heb ik al gelezen.
  woensdag 12 april 2006 @ 21:52:33 #239
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36902492
Ik snap niet wat je bedoelt dat hij 'uit beeld was'. Hij is constant aan het werk geweest en hij was bezig met het opnemen van zijn 3e album. Lees zijn dagboek op zijn site er maar op na.

Zodra hij weer wat uitgebracht had, werd het Goud. Tuurlijk heeft hij profijt gehad van het programma, maar hij was ook mede het succes van dat programma.

Hij is pas 18 en vindt gewoon alles leuk en geniet van alles wat op zijn pad komt. Geef hem eens ongelijk. Hij krijgt de kansen en die grijpt hij aan. Gelukkig zit hij bij een platenmaatschappij die 'm daarin steunt.

Velen hadden 'm al bestempeld als 1-dags vlieg, maar inmiddels zijn we ruim 3,5 jaar verder en Jim is bezig aan zijn drukste jaar en gaat werken aan een 4e album, dit keer Nederlands talig. Het is gewoon een origineel nuchter en vooral aardig joch die lekker de tijd neemt om zich te ontwikkelen en kijken wat hij leuk vind, maar zingen zal hij altijd blijven doen.

Niet alleen bij Jim, maar in Nederland noemen mensen je al zo snel ´uit beeld´. Marco B. heeft al ook een tijd niets meer uitgebracht, daar deed niemand moeilijk over. Hoelang hebben we niets gehoord van Ilse de Lange, maakt niet uit, die neemt de tijd zegt men dan. Maar als je uit Idols komt en je bent 2 maanden niet altijd op TV, ben je uitgerangeerd. Pffffff....
pi_36903825
Een paar maanden nadat hij tweede was geworden in idols, hoorde je niets meer van Jim. Ik heb hem nooit meer op de radio gehoord, ook niet gezien op tv. Wel in kinderprogramma's, maar daar kijk ik niet naar. En dat ging zo meer dan een jaar tot het programma Dancing with the stars in beeld kwam. Jim was er weer helemaal. Ik zie hem nu ineens wel vaak in beeld en niet alleen in kinderprogramma's. Enne, niet alles is goud geworden volgens mij hoor. Alleen zijn eerste album door idols en zijn derde album door Dancing with the stars. Het succes van dat programma kwam echt niet door Jim hoor. En tuurlijk kan hij alles aanpakken wat op zijn pad komt, waarom niet. Als hij dat graag wil, dan moet hij dat doen. Het staat alleen zijn zangcarriere in de weg. Alleen als je je volledig gaat richten op het zingen kan het gaan lukken. Maar ik denk dat hij het niet belangrijk genoeg vind om succes te krijgen in een mogelijke zangcarriere. Ik vind Jim ook een leuke knul en ik vind het ook leuk dat hij gaat kijken wat hij leuk vindt. En ook leuk dat hij altijd zal blijven zingen. Hij heeft een mooie warme stem, ik hoop voor hem dat het gaat lukken met zingen.
Ik weet niet of het door idols komt waarom men denkt dat je meteen bent uitgerangeerd als je even niet bent te zien (in Jim zijn geval niet twee maanden maar veeeeeeel langer). Ik ben blij voor Jim dat men hem nog een kans geeft om weer in de picture te komen.
  woensdag 12 april 2006 @ 22:37:19 #241
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36904697
Als je al kunt zeggen, dat hij 'uit de picture' was, dan is dat alleen eind 2004, begin 2005 geweest, maar verder is hij echt heel druk geweest. Dat jij niet helemaal tot zijn toemalige doelgroep behoort is een ander verhaal natuurlijk. Nu hij weer 'mag' voor de oudere doelgroep en hij ook ouder is en dus niets te maken meer heeft met arbeidstijdenwetten, zie je 'm ook op 'volwassen tv'.

Jim's 1e album kwam pas 6 maanden na Idols uit en daarvoor heeft hij echt zoveel als mocht (hij was pas 15/16 dus zat vast aan arbeidstijden wetten waardoor hij niet op TV mocht verschijnen en niet na 23.00 uur mocht optreden.

De radio blijft een prolbeem. RTL FM heeft nu het nieuwe nummer wel opgepikt en draait 'm volop, maar verder zal het wel weer erg moeilijk worden. Op de een of andere manier, willen ze Jim (of andere nederlandse artiesten op een klein groepje na) niet draaien. Nee al die amerikaanse rotzooi, daar zitten we op te wachten.....

Maar goed, ik vind het verstandig van 'm om diverse dingen te doen en niet alleen te zingen. Zeker omdat hij het zelf ook leuk vind en dat is het belangrijkste.
pi_36906702
Ik heb al veel eerder en langer niet meer gehoord en gezien. Maar fans die hem volgen zien en horen hem natuurlijk wel. Dus het zou kunnen dat jij als fan hem in die tijd wel heb gezien/gehoord. Alleen buitenstaanders niet. Vooral tijdens idols 2 kwam hij niet aan de beurt, toen ging alle aandacht naar de volgende finalisten. Logisch. Ik behoorde toen ook niet tot zijn doelgroep nee en mijn kinderen zijn weer te jong voor de kinderprogramma's waar hij toen in kwam en nu nog steeds in komt. Leuk dat hij nu ook een oudere doelgroep heeft, maar ik merk dat zijn jongere doelgroep nog steeds het allergrootste is. Komt vast wel goed met de tijd als hij van zijn imago "kinder" idool afkomt.
Jim zijn eerste album kwam inderdaad later uit dan die van Jamai. Gelukkig voor Jim. Maar toch werd dat album een succes door idols. Idols 1 was zo'n grote hype, dat was toen nog steeds niet over. Dat raakte volgens mij pas over na een maand na het uitkomen van zijn album.
Ik denk dat Jim niet aanspreekt bij de dj's dat ze hem daarom niet draaien? Hij zal er voor moeten knokken. De aanhouder wint, het gaat niet zomaar. Hij zal er wat voor moeten doen en daar gaat helaas tijd in zitten. Het is zeker verstandig om diverse dingen te doen. Zo komt hij er achter wat hem het beste ligt en waar hij het meeste mee bezig wil houden.
pi_36929044
Ja zeg! Ik ga dat echt niet allemaal lezen hoor!
Sowieso schrijf je zo.
pi_36929861
Je meld je aan om vervolgens Jim af te gaan zitten zeiken met verhalen door JOU ervaring? Vrij kansloos
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36930009
Jullie kunnen niet lezen, ik zit Jim helemaal niet af te zeiken. Integendeel. Ik zou niet weten waarom ik dat nou zou doen. Niet opgevallen dat ik wel wat weet over Jim? Pure belangstelling hoor, zal ik voortaan dan maar niet meer doen.
pi_36930021
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef ssilvia1 het volgende:
Jullie kunnen niet lezen, ik zit Jim helemaal niet af te zeiken. Integendeel. Ik zou niet weten waarom ik dat nou zou doen. Niet opgevallen dat ik wel wat weet over Jim? Pure belangstelling hoor, zal ik voortaan dan maar niet meer doen.
Ok, want je brengt veel negatieve teflon!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36930064
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef ssilvia1 het volgende:
kusje
Sowieso schrijf je zo.
pi_36930207
Vertel dan maar eens wat voor negatieve dingen ik vertel over Jim. Helemaal niets dus!
  donderdag 13 april 2006 @ 19:44:25 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36931567
Nee, ik ben het ook niet eens met die reaktie. Dat je aan het googlen was naar Jim zegt genoeg, de interesse is er. Je moet hier toch een normale discussie kunnen voeren?

Het is ook zo dat je meer van een artiest hoort als je 'm volgt, maar als jij niets hoort, wil nog niet zeggen dat de artiest niet druk is. Ik hoorde ook niets van Frans Bauer voor zijn soap en toen hij ineens overal te zien was. Maar hij heeft wel een grote schare fans en zijn carriere was toch echt succesvol te noemen voor die tijd, en nu na de hype. Je hoeft niet altijd een hype te hebben is mijn mening.

Het heeft gewoon tijd nodig en hij blijft gewoon goed bezig en moet afwachten (vaak is het toch een kwestie van geluk) of hij ooit nog van het 'idols' imago afkomt en ook 'de grote mensen' zijn stem gaan waarderen, want ik vind echt dat hij een hele mooie warme stem heeft.

Vanaf morgen is de single te koop
pi_36933938
Ik weet dat als je van een artiest niets hoort, dat het nog niet wil zeggen dat de artiest niet druk is. Ik ben ook fan van een artiest (geen Jim) waarvan een buitenstaander niets hoort. Ik volg hem wel en ik weet dat hij ontzettend druk bezig is en ook regelmatig optreedt en op televisie te zien is.

Ik weet niet of Jim ooit nog van zijn idolsimago afkomt, ik denk dat het hem helaas zijn hele leven blijft achtervolgen. Meedoen aan idols heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen.
Ja, morgen is zijn single te koop. Ren ze naar de winkel!

[ Bericht 0% gewijzigd door ssilvia1 op 13-04-2006 21:00:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')