abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36187096
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Marble het volgende:

[..]

Wat stom. Ex-Idols topiques horen in SHO, niet in MUZ .
Idd. En in het geval van Jim en nog wel meer ex-idols doen ze veel meer dan alleen muziek maken, dus past meer in SHO. Verder heb je in MUZ van die huilies die alleen van rock en shit houden en dus negatief gaan posten in dit topic met als resultaat bagger.
pi_36192067
Clipopname Dapper en Sterk
Egmond Binnen | 17-03-2006 | By: Jim Bakkum

Hey allemaal! Na woensdag en donderdag gedraaid te hebben voor Boks, had ik vandaag de clipopname van Dapper en Sterk...

Ik moest vanochtend vroeg op; 05.00 ging de wekker! De clipopnames waren namelijk in het Tuschinski theater in Amsterdam en om 12.30 kwamen er natuurlijk gewoon weer mensen binnen die een film gingen kijken. Gelukkig liep alles op schema en konden we op tijd weg. Want daarna zijn we naar Bussum gereden waar we de laatste opname hadden, namelijk heel simpel voor een greenwall. Daar gaan ze heel mooi de beelden van de film achter monteren, dus dat word super.

14 april, wanneer tevens de single uitkomt, word bij RTL Boulevard een item uitgezonden over de clipopname. Die waren er ook bij vandaag om beelden te schieten.

Gisteren was er een speciale "promo-meeting", waarin alle promotie word besproken voor de single. En ik kan jullie vertellen, dat word heel wat! Ik ga heel wat doen om deze single tot een succes te maken, hopelijk word het dat ook! Binnenkort kunnen jullie precies nalezen waar en wanneer ik ergens kom...

Om jullie alvast een beetje een voorproefje te geven van de clip, heb ik een foto op de site gezet, speciaal voor jullie!

Prettig weekend en tot snel! Gr. Jim
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:41:16 #203
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36224907
14 april komt zijn nieuwe single uit Welkom in MUZ!!

Aanstaande zondag is hij weer even terug in Dancing with the Stars, maar dan niet om te dansen maar om te zingen! (van zijn album Dance with me)

De single die 14 april uitkomt heet 'Dapper en Sterk', zijn eerste Nederlandstalige single. Het is de titelsong van de animatiefilm 'Asterix en de Vikingen', de duurste Europese animatiefilm ooit gemaakt (Jim spreekt ook de stem in van hoofdrolfiguur 'Hippix').

En ach ja, Multitalenten zijn altijd moeilijk te plaatsen maar Jim is toch vooral zanger, die ook acteert, danst, en een hoofdrol in een musical heeft
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:34:27 #204
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36228345
Hij was gister bij P!NK
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:03:57 #205
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36348663
Vanavond treedt hij op bij een groot Unicef gala met onder andere ook Trijntje. Vind het goed dat hij zich regelmatig inzet voor het goede doel.
pi_36421691
Persviewing Boks
Egmond Binnen | 24-03-2006 | By: Jim Bakkum

Gisteren hadden we de persviewing van Boks...

Dat wil zeggen dat we samen met de pers de eerste aflevering gingen kijken in een kleine bioscoop in Amsterdam. Van de vaste cast waren Maarten, Ellik, Bracha, Joost en ik er. We hebben wat interviews gedaan, o.a. voor RTL Boulevard wat gisteren is uitgezonden, wat overigens nu op www.rtlboulevard.nl is terug te kijken. Ook heb ik samen met Ellik een interview gedaan voor Novum nieuws, die maken opnames voor allerlei nieuws sites, waar het filmpje op komt te staan.

Morgen ga ik optreden voor een groot Unicef gala in Den Haag, waar o.a. Trijntje en Frank in Person ook optreden! Morgen ga ik vroeg naar Den Haag, want ik ga gezellig even de stad in met Mascha, de vriendin van mijn manager Dim. Die wonen in Den Haag dus lekker makkelijk! 's Avonds dus optreden, waar ik heel erg zin in heb. Het is een gala, dus ik ga in smoking optreden! Ik ga weer wat leuke foto's nemen, dus die ga ik dan snel op deze site zetten!

De dag daarna treed ik op in de result show van Dancing with the stars! Ik ga daar met het orkest, voor de allerlaatste keer in de danssfeer, Sway zingen, met alle professionele dansparen voor me! Het word dus een hele leuke afsluiting van mijn dansperiode en ik geef de bal over aan de nieuwe lichting "sterren" voor Dancing with the stars!

Ik heb heel veel zin in deze nieuwe periode, waar ik na bijna twee jaar weer een nieuwe single/soundtrack uitbreng! Het word helemaal top! 14 april is het zover, dus het word een spannende, maar te gekke tijd!

Verder ga ik deze week weer iets heel leuks doen! Ik ben gevraagd voor een gastrol in een serie, maar dit keer als mezelf...Binnenkort meer hierover! Have a nice weekend! Gr. JIM
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:13:28 #207
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36485680
Trailer van Astrix en de vikingen met de stem van Jim

http://www.asterixendevikingen.nl/trailer.html
pi_36486672
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:13 schreef marky het volgende:
Trailer van Astrix en de vikingen met de stem van Jim

http://www.asterixendevikingen.nl/trailer.html
Haha, vet grappig.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36486688
Sjikkie mikkie!
Egmond Binnen | 29-03-2006 | By: Jim Bakkum

Hallo allemaal! Ik heb weer een paar gafe dagen achter de rug!

Unicef gala
Zaterdagavond had ik een optreden op een Unicef gala in Den Haag! Den Haag mocht zich de Unicef stad noemen en ze wilden met dit gala zoveel mogelijk geld ophalen, zodat ze zoveel mogelijk kinderen goed onderwijs kunnen geven! Ik zong 5 liedjes en de mensen zaten aan mooi geklede tafels in avondjurken en smokings!

Ik had ook een smoking met strik om, maar na twee nummers ging die strik af hoor, want echt, ik HIELD het niet meer. Op dat moment zong ik You and me, wat op het einde best zwaar is om te zingen, maar daardoor kreeg ik het steeds benauwder door die verdomde strik, haha! Dus na het tweede nummer ging ie af en kon ik lekker doorzingen! Hiernaast een foto van mijn manager Dim en ik, voordat we gingen....

Dancing with the stars
Mooier had ik mijn Dance with me tijdperk niet afkunnen sluiten. Afgelopen zondag trad ik namelijk op in de resultshow van Dancing with the stars. Ik was echt heel erg nerveus, hoe het kwam weet ik ook niet, maar ik had een orkest achter me en 8 topdansers voor me, dus dat lag extra druk op me dat alles perfect moest gaan! Maar gelukkig ging het goed en het publiek ging uit z'n dak!

Backstage was het ook gezellig en ik ben met een aantal mensen nog even op de foto geweest voor de site! Check ze maar even!

Fotoshoot Vara TV magazine
Maandag ochtend had ik een fotoshoot en een interview voor het Vara TV magazine! De fotoshoot werd gemaakt door een top fotograaf, die onder andere ook al Kelis voor zijn camera heeft gehad! Het worden leuke foto's, maar wat helemaal leuk is dat het interview ging over alle TV-programma's die die week op televisie komen. Ik sta dus bij elke week met een foto en een klein interviewtje over de programma's die er die dag komen! Op de foto's op deze site kunnen jullie zien hoe de fotoshoot een beetje word....

Kinderen geen bezwaar
Het was gisteren op RTL Boulevard al verteld, maar bij deze kan ik zelf ook vertellen dat ik een gastrol heb in 1 van de afleveringen van de comedy Kinderen geen bezwaar!

Ik speel me zelf in de serie ik ben nu vanaf maandag al aan het repeteren en a.s. vrijdag gaan we de aflevering opnemen! Het word echt hilarisch en zodra we weten wanneer het precies word uitgezonden, dan staat het natuurlijk op de site!

Gisteren heb ik ook weer gerepeteerd voor KGB en toen ik klaar was snel naar huis gesjeesd, want ik zou mijn eerste modeshow meemaken! Om 17.30 werden Gaby en ik opgehaald om naar de modeshow van Judith Osborn te gaan. Ik vond het echt een vette show, want de modellen liepen bijvoorbeeld op Smells like teen spirit van Nirvana. Lekker rocky dus! Hele stoere kleding en Gaby is er verliefd op! Nog veel leuke bekende tegen gekomen en na wat gedronken te hebben is het toch altijd weer lekker om na al die drukte lekker naar huis te gaan!

Ik hoop jullie weer voldoende op de hoogte hebben gebracht van mijn belevenissen deze dagen! En natuurlijk tot snel! Gr. Jim
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:26:16 #210
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36487196
Ik ben blij dat hij zijn haar eindelijk weer lekker kort heeft, dat staat hem toch wel 150 keer beter dan dat afzichtelijke Hans Klok-kapsel.

Zeg nou zelf, dit:

is toch veel appetijtelijker dan dit?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_36487285
Hij krijgt er een jonger gezicht door, maar het staat hem beter. Maar hij mocht het niet knippen voor opnames van series enz.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:38:53 #212
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36487517
@ Marble: Je pakt wel net de meest voordelige foto ha ha maar dat lange haar kon 'm best mooi staan:

Erg leuk hoe hij die stem van Hippix doet. Ben zeer benieuwd hoe de nederlandstalige single zal gaan klinken.
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:41:30 #213
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36487581
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef happyme28 het volgende:
@ Marble: Je pakt wel net de meest voordelige foto ha ha maar dat lange haar kon 'm best mooi staan:
[afbeelding]
Nee, ik blijf het niks vinden. Doe mij maar zoiets als dit (foto met enigszins dezelfde pose, ter vergelijk).
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:31:15 #214
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36647875
Hij komt binnenkort weer regelmatig in de bladen en op TV. Op www.officialjimfanclub.nl is nu ook een stukje te horen van de soundtrack van Asterix en de Vikingen (nieuwe single) die 14 april uit komt.

Jim op TV/Radio:

07-04-06 De wereld draait door NED 3 19.00 uur
09-04-06 BOKS Talpa 21.00 uur Eerste aflevering!!
14-04-06 RTL Boulevard RTL 4 18.30 uur Clipopname Dapper en Sterk
14-04-06 Baantjer (herhaling) RTL 4 20.30 uur Jim als Rick Brak, (hh)
14-04-06 Albert RTL 4 21.30 uur Jim zing D&S voor het eerst Live.
16-04-06 Top of the Pops Ned. 2 18.10 uur Jim zingt D&S (o.v.b.)
16-04-06 BOKS Talpa 20.30 uur 2e aflevering
18-04-06 Re:Action TMF 16.00 uur Promo Dapper en Sterk
18-04-06 Kort Amsterdams AT 5 19.30 uur Tijd/programma ovb. Zie www.at5.nl
22-04-06 The Max Jetix 08.30 uur
23-04-06 The Max (hh) Jetix 08.30 uur Herhaling van 22-04
23-04-06 BOKS Talpa 20.30 uur 3e aflevering
28-04-06 Jensen! RTL 5 22.30 uur
29-04-06 Jensen! (hh) RTL 5 17.40 uur Herhaling, tijd en zender ovb.
30-04-06 BOKS Talpa 20.30 uur 4e aflevering
onbekend Kinderen geen bezwaar Ned. 3 19.35 uur Jim speelt zichzelf (gastrol)

Jim in de bladen:

06-04-06 Vara Gids Jim geeft zijn mening over de programma's v.d. week.
10-04-06 SPAM (nieuw) Celeb Challenge: Jim wordt aangevallen door honden
22-04-06 Troskompas Nr. 16, interview
28-04-06 Hitkrant Nr. 17, interview (datum ovb)
28-04-06 Fancy Nr. 10, interview
28-04-06 Zo zit dat Nr. 5, interview
12-05-06 Tina Nr. 20, interview
pi_36649528
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36664709
Zo hier ben ik weer, na een impulsieve week. Ik heb veel te vertellen, dus ga er maar lekker voor zitten!

Kinderen geen bezwaar
Zoals in het laatste dagboekje al verteld, had ik vorige week de hele week repetities voor de comedy Kinderen geen bezwaar. En afgelopen vrijdag was het dan zover; de opname MET publiek erbij....

Ik moet zeggen dat ik echt heel nerveus was, want het publiek wist niet dat ik een gastrol in deze aflevering speelde. Maar aan de andere kant had ik er zoveel zin in, want het was ZO leuk om te spelen! Na een week voelde het al als een familie waarin ik mij bevond, zo gezellig was het. Eigenlijk gingen de opnames heel goed, het moest maar een paar keer over door een camera foutje (ik deed natuurlijk alles in 1 keer goed heeee)! Na afloop ben ik nog met een paar mensen op de foto gegaan in de set en ben ik naar mijn auto gelopen! Aangezien ik een leen auto had deze dag, was ik even vergeten de lichten uit te zetten van deze leen auto! Heel fijn, want mijn accu was leeg! Het was toen 22.30 en uiteindelijk heb ik 1.5 uur gewacht totdat we eindelijk een oplossing hadden gevonden. Dus 24.00 kon ik nog lekker een uur naar huis rijden...

Roemenie
Op zich zou ik me daar totaal niet druk om maken, maar de dag daarna moest ik heel vroeg op, voor onze trip met Dutchypuppy naar Roemenie! Binnenkort komt er een uitgebreid verslag van mij op de dutchypuppy site, dus hou die site in de gaten! Voor nu kan ik kwijt dat het heel indrukwekkend was. Gisteren in Shownieuws kon je overigens een beeldverslag zien van onze tweedaagse trip.
» http://www.dutchypuppy.nl

Top of the Pops
Ook had ik afgelopen donderdag opnames voor Top of the Pops. Ik zong daar Dapper en sterk voor het eerst live voor publiek. Ik was echt heel erg nerveus, maar gelukkig ging het goed en was het publiek enthousiast! Soms kon ik mijn geluid bijna niet horen, zo hard schreeuwde ze! Goed TV-publiek in ieder geval! Nadat ik in de make up had gezeten, kwamen we erachter dat ik best een beeld zou kunnen zijn, zo dik zat het erop. Check de foto voor het resultaat, haha! Tja, je moet wat als je moet wachten...

Na zondag avond terug gekomen te zijn uit Roemenie, was ik echt helemaal op! Ik stapte lekker in een door mijn moeder schoon gewassen bed en ging heerlijk dromenland in! Maandag had ik vrij en moest ik nog wat alledaagse dingen regelen, maar wel even lekker uitgerust...

Kids top 20
Nieuwe single, dus dat betekent natuurlijk weer de Kids top 20! Vandaag zijn we afgereisd naar Geldermalsen, om daar in een school Dapper en sterk voor de Kids top 20 te presenteren! Samen met Kimmetje heb ik weer een leuk gesprek gedaan en hebben we met zijn allen op Dapper en sterk gedanst en gezongen.

Kinderen geen bezwaar word a.s. 6 mei om 19.30 uitgezonden op Nederland 3. En de Kids top 20 word a.s. zondag uitgezonden om 10.00 op Jetix! Kijken dus....

TV
Deze komende periode ben ik veel te zien in diverse TV programma's. Natuurlijk zal ik jullie van alle op de hoogte houden! A.s. vrijdag heb ik opnames voor het programma "UNDER THE GROUND" op Nickelodeon en diezelfde dag ben ik samen met Maarten Spanjer LIVE te zien bij het programma "DE WERELD DRAAIT DOOR" om 19.00 op Nederland 3.

Tot heel snel weer! Tot later, gr. Jim
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36692299
Hier doet die het wel, maar ik heb hem opgenomen als Mp3, dus net zoals het filmpje maar dan alleen geluid en je kan hem luisteren overal. Alleen de kwaliteit van het geluid van het filmpje is niet helemaal, dus van de mp3 ook niet. Maar je hoort het nummer wel helemaal.

http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=2TNHZMXL5HMHO2FBWN2OM7O9Q7

En downloaden maar mensen, als die verlopen is, moet iemand of ik hem maar opnieuw neerzetten.

Veel plezier ermee! Very Happy
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 5 april 2006 @ 23:19:12 #218
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36693484
Leuk .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:24:19 #219
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36713578
Ik heb het nummer nu helemaal gehoord (hij is onder andere regelmatig op RTL FM te horen) en ik moet zeggen dat het me zeker niet tegenvalt. Hij zingt het mooi, een stuk hoger dan normaal en het is een mooie tekst.

Ben zeker benieuwd naar zijn Nederlands talige album

Jim gaat Nederlandstalig

Uitgegeven: 5 april 2006 16:22
Laatst gewijzigd: 6 april 2006 09:18

AMSTERDAM - Zanger Jim Bakkum gaat een Nederlandstalig album uitbrengen. Zijn platenmaatschappij CMM heeft dat woensdag bevestigd. Het is nog niet duidelijk wanneer de cd uitkomt.

Volgende week verschijnt al wel de eerste Nederlandstalige single van Jim. Het nummer 'Dapper en sterk' is de soundtrack van de film 'Asterix en de Vikingen'. Jim spreekt in de Nederlandse versie van deze film de stem in van Hippix, die beter kan zingen dan vechten. 'Asterix en de vikingen' draait vanaf 26 april in de Nederlandse bioscopen. Eerder sprak Jim een stem in voor de animatiefilm 'Garfield'.

De zanger bracht eerder drie Engelstalige albums uit: 'Impressed' (2003), 'Ready' (2004) en 'Dance with me' (2005). Volgens zijn platenmaatschappij wil de 18-jarige artiest nu een album met Nederlandse liedjes uitbrengen 'om een andere kant van zichzelf te laten zien'.

Paul de Leeuw

Ook beviel het zingen van het duet 'Voorbij' met Paul de Leeuw hem zo goed dat hij op het idee van een Nederlandstalig album kwam. Jim en De Leeuw brachten het nummer begin dit jaar ten gehore in het programma van de presentator 'Mooi! Weer de Leeuw'.

Jim werd in 2003 bekend door het tv-programma Idols. Vorig jaar bleek hij ook te kunnen dansen: hij won 'Dancing with the stars'.

Bron: www.nu.nl
pi_36755407
Ziek!
Egmond Binnen | 06-04-2006 | By: Jim Bakkum

Bleh, het zat er toch een keer aan te komen...ik ben ziek!

Eigenlijk had ik vandaag interviews voor allerlei bladen, maar helaas, hoe vervelend ik het ook vond, heb ik het af moeten zeggen!

Het begon dinsdag eigenlijk al, maar toen dacht ik dat het weer over zou gaan, maar gisteren voelde ik me zo beroerd, dat ik alleen maar nog op bed kon liggen!

Ik hoop dat de opnames van Under the ground gewoon door kunnen gaan morgen en dat ik nog steeds live bij de Wereld draait door kan zitten morgenavond! Maar ik denk het wel, ik vind het veels te leuk om te laten schieten...

Figuranten gezocht voor Boks
Deze maand gaan we een aflevering van Boks opnemen, waarbij Bracha (Sasha in de serie) en ik in een discotheek allerlei spannende dingen zien. En in een discotheek staan natuurlijk dansende mensen. Voor deze aflevering is de productie op zoek naar figuranten van 17 t/m 35 jaar om op 12 april van circa 10.00 tot 20.00 te figureren in de discotheek. Als je dit wat lijkt, stuur dan een mail naar figuratie@shootingstar.nl en wie weet staan Bracha en ik wel tussen jou en heel veel andere te dansen! Leuk, leuk!

Nou ik ga even goed uitzieken en uitrusten....Gr. Jim
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:14:22 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36759004
Uhhh... hij is inmiddels al weer beter hoor hij was gisteren bij de wereld draait door en had opnames voor Under-the-Ground. Trouwens lollige persfoto voor de film 'Asterix en de Vikingen' die vanaf 19 april in de bios draait:

Hij komt 25 april ook chatten op www.habbohotel.nl en je kunt premierekaarten winnen.
pi_36759168
ik wist dat het een oude was, maar dacht ik plaats hem toch ff
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:24:27 #223
57497 happyme28
I'm so happy
pi_36862119
Cover van de nieuwe single 'Dapper en Sterk die vanaf a.s. vrijdag 14 april overal in de winkel ligt, staat in de post hieronder

Incl. videoclip en een live registratie van het nummer 'De Lek' dat Jim vorig jaar zong tijdens het Kinderen voor Kinderen gala.

Overigens is er in de mei-vakantie ook een Free Record Shop tour langs 9 vestigingen gepland en is zijn videoclip de trailer van de film in 80 bioscopen

[ Bericht 53% gewijzigd door happyme28 op 12-04-2006 07:33:40 ]
pi_36863322
Hij doet het niet door die upload site , zo wel denk
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 12 april 2006 @ 19:49:16 #225
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_36897189
Videoclip Jim in bioscoop in première

De videoclip van de single 'Dapper en sterk' van voormalig Idol Jim Bakkum gaat donderdag in première in de Nederlandse bioscopen. Volgens de platenmaatschappij van de zanger is het de eerste keer dat een videoclip van een artiest in Nederland in de bioscoop te zien is. Het nummer hoort bij de nieuwe film 'Asterix en de Vikingen', die volgende week woensdag in première gaat.

De clip van Jim is onderdeel van de trailer voor de film. Het is een verkorte versie van de video die op clipzenders wordt vertoond. De single past goed bij de film, zegt woordvoerder Peter Natrop van de platenmaatschappij van Jim. "Het is een echte filmsong, een beetje tussen een ballad en een uptemponummer in." De clip bestaat voor de helft uit beelden van 'Asterix en de Vikingen' en verder uit opnamen van Jim in de Amsterdamse bioscoop Tuschinski.

Jim is momenteel bij Talpa te zien als de jonge agent Willem Jongbloed in de nieuwe politieserie Boks. Zijn platenmaatschappij heeft geen moeite met de acteeractiviteiten van de 18-jarige zanger. "Wij zien Jim als entertainer. Hij is natuurlijk in de eerste plaats zanger, maar heeft nog vele andere kwaliteiten."

De single 'Dapper en sterk' ligt vanaf vrijdag in de winkels.

nieuws.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')