Volle, maar hele leuke dagen!
Egmond Binnen | 16-04-2006 | By: Jim Bakkum
Ik heb deze week veel verschillende dingen gedaan, maar ik heb echt een leuke week gehad!
6 interviews voor 'Asterix en de Vikingen'
Omdat ik vorige week donderdag ziek was, werden alle interviews naar dinsdag verplaatst. De interviews vonden plaats in Hotel Arena in Amsterdam. Ik had o.a. interviews voor de Telegraaf, Sugababes.nl en Kidsplanet. Alle interviews zijn goed verlopen en na dit praatkanon, had ik zangles!
Ik vind het belangrijk om in deze tijd goeie zanglessen te nemen. Dat moet ook wel, want ik leer allemaal technieken hoe ik zo ontspannen mogelijk kan zingen! Tegen de tijd dat Grease begint zal mijn zanglerares, Monique Bakker (die ook zelf zangeres is en ook bij Candy Dulfer zingt) mij de Grease nummers zo goed mogelijk laten zingen!
BOKS!
Afgelopen woensdag heb ik, samen met heel veel bekende fans en andere figuranten, een scène opgenomen in een discotheek, voor Boks. Ik hoop natuurlijk dat veel van jullie jezelf terug zien op TV en volgens mij wordt het een topscène!
De dag daarna, op donderdag, had ik weer een hele draaidag voor Boks. Ik had scènes samen met Michiel Romeyn, die de meeste van jullie natuurlijk kennen uit Jiskefet. Het was echt geweldig om met hem te spelen, zeker omdat Bracha en ik alleen maar moesten lachen....tijdens de scène! Gelukkig stond alles er wel serieus op, maar ik kan wel zeggen: je word er niet serieuzer op als je met hem moet spelen! Hij heeft nog een boodschap voor mijn vader opgeschreven, die grote fan is van Jiskefet! GEWELDIG!
Optreden Someren
Na de hele dag gedraaid te hebben voor Boks, moest ik snel naar huis om spullen te pakken voor mijn optreden in Someren. Na twee uur rijden, kwamen we aan bij een hele grote feesttent! Na nog even wat gedronken te hebben in de kleedkamer, ging ik op. Het was echt heel leuk, vooral omdat ik weer veel bekende gezichten zag! Ook Nathalie en Danielle, die voor de 100e keer naar mij zijn komen kijken! Ook deed ik een aantal nummers die ik een tijdje niet had gedaan en dan merk je toch dat EN de teksten van Boks EN de teksten van de nummers soms een beetje moeilijk zijn te combineren, haha! Gelukkig was mijn fanclub er ook weer en zongen die alles mee en was ik ook weer op de rails! Thanx nog daarvoor! En tijdens 'Proud Mary' ging ik achter de DJ-desk van Spike & Jamie staan, die daar ook aan het draaien waren. Ja... ik heb genoten! Na het optreden weer twee uur naar huis gereden en lekker gaan slapen.....ZZZZZ...
Albert
Vrijdag had ik voor het eerst samen met Gaby een TV-interview, namelijk bij de talkshow van Albert Verlinde; 'Albert'! Na aankomst werden we naar onze kleedkamer geleid, waar we ons alvast even konden omkleden. Daarna ging Gaby de make-up in en ik ging soundchecken, want het was mijn allereerste live TV-optreden met 'Dapper en sterk'! Het was ook een gezellig weerzien met de familie Ten Brink, want die waren ook te gast in het programma! Ons interview was heel leuk, vooral met het TE GEKKE fragment van mij uit 'The Wizard of Oz'. Echt te erg was dat gewoon, maar ja ik hoop dat mensen het verschil hebben kunnen horen met het optreden dat ik gaf aan het einde van de show. Ik ben heel blij dat ik dit interview heb gedaan, want er keken 1,3 miljoen mensen naar. Ik hoop dat veel mensen 'Dapper en sterk' mooi vonden. Ik heb genoten!
Optredens Dokkum
Gisteren konden we weer twee uur de auto in, maar dan de andere kant op. Namelijk naar Dokkum, waar ik optrad op een Idols evenement, samen met Dewi en Floortje. Het evenement werd gepresenteerd door Idols-jurylid Henkjan Smits. Alle twee de optredens waren echt geweldig. Omdat het een traditie is als Dewi en ik samen ergens optreden, om samen een nummer te zingen, deden we dat nu natuurlijk ook weer! Samen met Dewi zong ik tijdens het tweede optreden 'You are so beautiful', die jullie allemaal kennen van de prachtige WNF-commercial, waarin Dewi 'm zingt. Samen met Dewi's gitarist Anthony hebben we het nummer samen op onze eigen manier gezongen. Het publiek reageerde heel enthousiast op alles wat er gebeurde en zong lekker mee! Geslaagde avond dus!
Vandaag heb ik lekker een dag vrij en ga ik een groot feest van Pasen maken! Haha, tja sorry. Ik heb niet echt veel met Pasen. maar voor degenen die Pasen gaan vieren, prettige Paasdagen! Morgen de première van 'Asterix en de Vikingen', waarna een optreden van mij in Tuschinski, precies op de plek waar ook de clip is opgenomen. Alleen nu voor een volle zaal... Spannend! Tot snel! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.