abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:54:51 #51
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_31087559
Ik vind Jim qua muziek nog steeds een one-day-fly. Niet dat ie maar 1 hit scoorde, maar dat ie maar heel even populair als zanger zou zijn tot de Idols hype over was. En inderdaad.

Dat hij zeker een aantal jaren een BNer zou blijven had ik wel degelijk verwacht. En inderdaad. Personen die het zowiezo graag willen maken in die business moeten elke kans gebruiken en Jim heeft die kans optimaal benut, net als Jamai en om maar eens iemand te noemen Kelly.

Ik gok dat Jim nog jaren een BNer zal zijn en in soaps enzo zal spelen. Of hij nog een hit gaat scoren? Ik denk het niet. Volgens mij ligt zijn hart daar ook niet echt.
Nu met gitaar!
pi_31098164
Update Jim
DEN HAAG | 30-09-2005 | By: Dim Paulson

Aangezien Jim het zo ontzettend druk heeft met zich voorbereiden op de volgende ronde van DWTS heeft Jim mij ff gevraagd een kleine update te schrijven op de site.

Tina Dag
Afgelopen zaterdag is Jim eerst naar de Tina dag geweest waar hij 3 keer moest optreden. Jim heeft hier voor het eerst met tape "Caught in a minute" single gedaan welke hij speciaal heeft opgenomen voor de Kids Top 20 Mc Donalds actie. Iedereen weet natuurlijk dat Jim ook in DWTS zit. Dus helaas kon hij niet de 4e show doen omdat wij als een speer weer naar Aalsmeer moesten om daar de camera repetities te doen.

DWTS
Aangekomen in Aalsmeer heeft Jim zich verkleed in zijn geweldige kostuum. Tijdens de repetities ging er van alles mis waarvan ik echt hoop dat ze dat ooit gaan uitzenden bij zo een blooper programma. Julie bleef namelijk hangen in Jim zijn kruis. Het was echt te lachwekkend. Maar misschien is het weer zo een ding van "daar had je bij moeten zijn".

Na de generale repetitie zijn we lekker gaan eten. We zaten deze week aan tefel met Irene v.d Laar en Ron Bransteder. Bowey was ook mee en die heeft echt iedereen op de foto gezet. Na het eten hoort natuurlijk een toetje. Wij dachten dat het een lekker zoet toetje was. Dit bleek yoghurt met een aardbei te zijn. Geen winstpakker dus.

En daar begint dat de normale live uitzending. De eerste dans was een Weense wals. Deze hebben Jim & Julie zonder veel franjes gedanst. Zoals het moet. Daarna kwam de knaller "de Paso Doble". Wat was ik enthousiast. Gelukkig dacht de jury daar net zo over. Ondanks dat het spannend was tijdens de uitslag ben ik heel erg blij dat Jim weer een ronde door is. (Jim zelf natuurlijk ook :-)). Jim is daarom deze week ook echt elke dag aan het oefenen. Ik kan hem niet bellen of hij zit in de studio met Julie. Echt helemaal te gek. Ik hoop dan ook echt dat ze zaterdag weer een hoop punten bij elkaar dansen. En jullie moeten natuurlijk ook allemaal op Jim en Julie stemmen want hij moet echt in de finale komen te staan!

Warchild
Afgelopen woensdag heeft Jim geserveerd voor wachild in Nijkerk. Jim was helaas veel te laat omdat het verkeer echt muur en muur vast stond maar dat mocht de pret niet drukken. Dit geweldige initiatief is genomen de de vrouw van Lex Harding (o.a. oprichter radio 538 en TMF), Dolly! Toen Dolly aan Jim vroeg of hij hiernaan mee wilde werken riep Jim natuurlijk gelijk JA! Dus zodoende dat Jim in huid van ober is gekropen om zo geld te verdienen voor Warchild. Wat het uiteindelijke bedrag is wat de BN-ers bij elkaar hebben verdiend is nog niet bekend.

Zaterdag
Aanstaande zaterdag zal het erom om spannen of Jim wel of niet in de finale terecht komt. Aan Jim en Julie zal het in ieder geval niet liggen want die hebben echt de hele week geoefend, geoefend en nog eens geoefend. Ik wil jullie nogmaals vragen op massaal op onze eigen Jim te stemmen om zo te zorgen dat hij in de finale terecht komt! Zaterdag ook allemaal kijken 20.00 uur RTL 4.

De finale gehaald
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:11:42 #53
57497 happyme28
I'm so happy
pi_31139435
Jim in de Telegraaf bij de premiere van Belle & het beest

Held van Dancing with the Stars Jim was er met zijn vriendinnetje. „Het enige beestachtigs dat ik heb is dat ik kan werken als een beest.” En dat moet hij nu. Zijn danspartner July heeft een strak trainingsschema opgesteld voor komende week. Het komt erop aan. Zaterdag 15 oktober staat hij in de finale tegen Irene van de Laar. Vol bewondering keek Jim naar het podium: „Ik ga spelen in Grease, behalve ballroom en Latin staat er voor mij dus nog veel dansen op het programma."

Jim in de BreakOut
http://img322.imageshack.us/img322/2193/jimbogtst5fv.jpg
Sowieso schrijf je zo.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:43:05 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_31171542
Jim komt donderdag (met Irene) bij Jensen! Leuk! Ga zeker kijken

Hij was gisteren trouwens ook in Gotcha! op Veronica. Het wordt ook donderdag herhaald, was echt een goeie grap, maar wel sneu voor 'm want je schrikt je dood als je net 2 weken je rijbewijs hebt en je krijgt iemand op je motorkap als je wilt inparkeren! Hij zag trouwens wel snel dat het Tatum was, maar eerst schrok hij zich te pletter
pi_31173796
Hoelaat komt dat ~?
Sowieso schrijf je zo.
pi_31175823
nog steeds een topic over die in de ballen getrapte neushoorn.
pff
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:39:19 #58
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31178558
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef -Jean- het volgende:
pff
Tja je onderschrift zegt genoeg.
pi_31178717
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef -Jean- het volgende:
pff
Ach kindje toch

ga je schoenen poetsen
Sowieso schrijf je zo.
pi_31213574
WE MADE IT!
Egmond Binnen | 05-10-2005 | By: Jim Bakkum

Yeah, we zitten in de finale van Dancing with the stars....

Na heel wat weken trainen, om elke week goed te presteren tijdens de live shows, hebben Julie en ik dan toch eindelijk de finale gehaald! Het was een spannende avond, omdat Inge, Remco, Irene, Marcus, Julie en ik totaal niet wisten hoe de publieksstemmen ervoor stonden.

Zoals iedereen wel heeft kunnen zien in de uitzending waren Julie en ik helemaal door het dolle heen! Ook ik ben heel trots dat ik als niet-danser een plekje in een finale van een dansprogramma heb gehaald, HELEMAAL TE GEK!

A.s. zaterdag is er een compilatie aflevering, waarin ik samen met Julie, Irene en Marcus terugblik op onze periode in Dancing with the stars en de zaterdag daarna is dan de grote FINALE, waarin wij weer lekker gaan dansen en vooral lol gaan hebben!!

Ook leuk is dat ik morgen, samen met Julie, Irene en Marcus bij Jensen zit, we hebben gisteren de opnames gehad en ik kan jullie vertellen, er gaan heel wat leuke dingen gebeuren, o.a. Irene en Jim die een dansje...eh..."wagen"...Zeker kijken om 22.30 op RTL 5!

Verder kan ik jullie vertellen dat er HEEL snel een nieuw project van mij aankomt, waarin ik weer lekker kan gaan zingen! Nog eventjes wachten....

Tot snel! Gr. Jim
pi_31215086
Spannend hoor
Sowieso schrijf je zo.
pi_31244072
Ik zie Jim net bij Jensen zitten met Julie, God wat is die jongen ten positieve veranderd. Zijn carrière kwam in vogelvlucht voorbij, inclusief de Idols-auditie. Zie ik dat, dan moet ik weer kotsen. Maar zie ik hem hoe hij nu is, dan kan ik alleen maar positief denken.
pi_31244453
Ik moet toegeven dat nu hij niet zingt, best inderdaad ten positieve is veranderd.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_31259193
JIM DANST
Jim bleek dus opeens een stijldans-wonder te zijn, in het programma dancing with the stars..

Hoe ben je nou bij dat stijldansen gekomen?
'Eerst hebben ze me gevraagt, omdat ze een jonge jongen in het programma wilden. Toen heb ik nee gezegt, haha. Dansen is toch niets voor mij! Maar toen zag ik op een bruiloft mensen stijldansen en ik dacht: dat moet ik ook kunnen.'

Stijldansen hoort bij je opvoeding, zeggen ze..
'En ik heb vroeger ook wel gedaan, toen ik 13 was. Echt bij een dansschool, een jaar of zo. Dat was in de begintijd van het uitgaan en m'n klasgenoten gingen ook. Maar goed, toen vond ik het dus niks. Mijn danspatner Julie heeft me pas geleerd dat het ook leuk kan zijn!'

En wat vindt nu dan leuk aan het stijldansen?
'Het is echt geweldig! Ik ben erachter gekomen dat je ook echt communiceren door het dansen: je moet lachen naar elkaar en van alles uitbeelden. Er zit zoveel gevoel in dansen en dat moet je ook voelen, anders weet je dat niet. Julie heeft het me zo goed geleerd dat ik me er goed bij voel en ervan kan genieten.'

Hoeveel uren heb je getraind voor dancing with the stars?
'Zo'n 15 tot 20 uur per week, we oefenen elke dag 3 of 4 uur. Of ik mezelf nu een danser vind? Nee, absoluut niet. Ik vind mezelf ook helemaal niet zo goed. Maar ik hoop wel heel erd dat ik de finale haal!'
(uitlegje: toen we Jim spraken voor dit verhaal, was nog voor afgelopen zaterdag. Inmiddels weet jij of hij de finale die aanstaande zaterdag is, heeft gehaald)

JIM MUSICALT
Oke, 'musicallen' is toch geen woord. Maar toch: Jim gaat ook een hoofdrol in de musical Grease spelen!

Hoe kom je nu opeens in een musical terecht?
'Na de 1e uitzending van dancing with the stars belden ze me met de vraag of ik auditie wilde doen. Dat heb ik dus gedaan en daarna hoorde ik gelijk dat ik de rol had! Cool he? We beginnen volgend jaar augustus met repenteren en ik oktober moet grease gaan draaien.'

Had je jezelf ooit in een musical zien staan?
'Eigenlijk wel ja! Niet dat ik nu heel erg die kant op ga of zo.. Ik wil gewoon wat nieuwe dingen doen, en daar is dancing with the stars ook een voorbeeld van. Dat zijn gewoon heel leuke uitstapjes naast mijn zangcarierre, haha.'

Dat wordt dus zingen, dansen en acteren..
'Klopt! Ik ga heel veel zanglessen nemen, want dat wordt een belangrijk deel. Ik weet nu dat ik het dansen snel oppik, dus dat scheelt. En acteren.. Ik heb al wel audities gedaan en ik hoor van mensen dat ik dat heel natuurlijk doe.'

Daar heb je het minst ervaring in, he?
'Ja: ik heb alleen ooit een gastrol gespeeld in baantjer. Maar ik heb vorig jaar ook De Wonderlijke Efteling Show gedaan, dat was ook een soort musical. Al hield dansen op bij (zingend): Mijn rechterhand is blij/Mijn linkerhand is blij/Ik steek ze in de lucht/en schud ze allebei. Daar kun je je vast wel iets bij voorstellen, hahaha!'

JIM ZINGT
Waar kennen we Jim nou van? Juist, van zijn gouden keeltje. Nou, wees gerust: zingen blijft ie ook gewoon doen, hoor!

Je bent ook nog bezig met een nieuwe cd, toch..?
'Eh.. ja. Maar daar mag ik echt nog helemaal niks over zeggen, helaas. Het is niet een normale nieuwe cd, het is zeg maar.. eh.. anders. Nee, ik kan er echt nog niks over zeggen, anders krijg ik vreselijk op mijn kop! Maar hij komt wel al heel snel uit. We zijn bezig met hele leuke dingen en.. sorry. Je weet: als ik iets mag zeggen, dan doe ik dat tegen jullie meteen!'

Maar je was toch ook al aan het werk voor een 'gewone' nieuwe plaat?
'Klopt, maar toen kwam dit ertussen door, dus dat project is even verschoven naar volgend jaar. We waren daar inderdaad al mee bezig. Maar toen hadden we zulke leuke ideeen, dat we die eerst gaan uitwerken. Ik kan nu wel weer een gewone album maken, maar dat zou mijn 3de in amper 2 jaar zijn. En we wilden dus liever iets unieks doen, waarbij ik iets anders van mezelf kan laten zien.'

JIM RIJDT
Zo lieten we in de hitkrant nog zien dat Jim zijn 1e rijles kreeg en een minuut later had hij zijn rijbewijs al! Huh...?

Dat rijbewijs is in the pocket, he Bakkum! Dat heb je wel heel snel gedaan..
'Ja he, in 2,5 a 3 weken! Ik heb echt elke dag gelest, op 1 dag zelfs 7 uur! Normaal deed ik dat 3 a 4 uur, en ja, daar werd ik af en toe helemaal gestoord van! Maar dat had ik er allemaal voor over. Ik ben zelfs heel blij dat ik het zo heb gedaan, want nu scheur ik lekker rond!'
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:52:36 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_31486129
Nieuwe CD Jim geïnspireerd op danssucces
Den Haag | 15-10-2005 | By: AT Productions

Geïnspireerd door zijn ervaringen bij ‘Dancing with the stars' en met name ook door het hedendaagse dansrepertoire, heeft zanger Jim besloten een CD op te nemen met zijn keuze van beste nummers in de verschillende dansgenres. Dit album zal op 4 november uitkomen onder de titel ‘Dance with me’.

Toen Jim aan ‘Dancing with the stars’ begon, wist hij niet wat hij moest verwachten: “Het leek me wel leuk, maar ik dacht dat ik er niks van zou bakken omdat ik dacht dat dansen niets voor mij was. Toch merkte ik bij het trainen dat het eigenlijk best goed ging en hoe meer ik durfde, hoe beter het ging.” Jim werd verrast door het moderne dansrepertoire: “Ik had altijd het idee dat stijldansen gebeurde op ouderwetse muziek, maar ik merkte dat er gedanst werd op te gekke nummers van artiesten die ik ook ken en geweldig vind!”

Uit honderden geschikte songs is een dozijn favorieten van Jim terug te vinden op de nieuwe plaat, waaronder ‘She’s a lady’ (cha-cha), ‘Crazy little thing called love’ (jive), ‘I wonder why’ (Engelse wals), ‘Another day in paradise’ (rumba), ‘Maria’ (samba) en de titeltrack ‘Dance with me’ (tango). Met de beste muzikanten van Nederland is Jim de studio in gedoken en op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan het album ‘Dance with me’.

Op 31 oktober geeft Jim een speciaal, eenmalig concert met alle nummers van zijn nieuwe CD, in een perfecte ‘Dancing with the stars’ setting. Kaarten voor dit exclusieve spektakel zijn (in zeer beperkte oplage) vanaf zaterdag 22 oktober verkrijgbaar via TicketService. Een registratie van het concert zal later dit jaar uitgezonden worden bij RTL4.

Jim´s site heeft ook een nieuwe lay-out: www.jimmusic.nl
pi_31487354
Ik heb de CD gelijk besteld
Sowieso schrijf je zo.
pi_31494450
Vast wel..
Sowieso schrijf je zo.
pi_31495293
Waarom heeft die aap tegenwoordig zo'n Wilders-kapsel met een dikke mullet?
pi_31496587
Ja, ik vind dat kapsel ook minder geslaagd. Zeker als hij het zo vies achterover gekamd heeft tijdens DWTS .
pi_31506264
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die aap tegenwoordig zo'n Wilders-kapsel met een dikke mullet?
Hij moet toch wat haar over hebben voor de John Travolta rol in Grease
Sowieso schrijf je zo.
pi_31506632
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:14 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hij moet toch wat haar over hebben voor de John Travolta rol in Grease
Ow, gaat ie dat doen .

Vind 'm nu een beetje teveel op David Hasselhoff uit Baywatch lijken.
pi_31507052
Whaha serieus
Sowieso schrijf je zo.
pi_31733231
Nog kaarten te koop voor het unieke Jim concert!
Den Haag | 24-10-2005 | By: Dim Paulson

Zoals julie allemaal weten geeft Jim op maandag 31 oktober een uniek concert in Claus Event Center in Hoofddorp.

Het is helaas niet meer mogelijk om hier kaarten on line voor te bestellen MAAR je kan wel kaarten (2 p.p.) halen bij ticket service. Klik op onderstaande link en klik dan op verkooppunten om te zien waar je de kaartjes bij jou in de buurt kan kopen!
» http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Sowieso schrijf je zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')