abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2005 @ 18:29:54 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30490854
En hier weer verder.

Deel 19 is dicht. Bijna 3 jaar geleden werd er geroepen dat we hem snel zouden vergeten en dat het een one day fly zou zijn.

Laatste post van deel 19
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef happyme28 het volgende:
Jim heeft het inderdaad zojuist bij Life & Cooking (en indirect ook al een beetje gister bij Dancing with the stars) bevestigd dat hij de rol van Danny Zucco gaat spelen in de nieuwe nederlandse musical Grease.

De musical zal in het najaar van 2006 in de theaters te zien zijn en de regisseur is Martin Michel (won dit jaar musical award).

Zie het hem wel doen en volgens mij liggen die nummers hem ook wel. Ik ga zeker kijken!
pi_30490953
FIPO!
skallemapattes
  zondag 11 september 2005 @ 18:38:59 #3
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_30491110
SEPO!
O)))
pi_30496084
20 alweer

Jim rocks
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 11 september 2005 @ 21:40:48 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30496977
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:29 schreef marky het volgende:
Deel 19 is dicht. Bijna 3 jaar geleden werd er geroepen dat we hem snel zouden vergeten en dat het een one day fly zou zijn.
Wanneer was z'n laatste hit dan?!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30497150
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef BVO het volgende:

[..]

Wanneer was z'n laatste hit dan?!
Alsof dat de graadmeter is of hij succesvol is of niet? Hij neemt ruim de tijd voor zijn 3e album, zoals iedere artiest doet. Heeft getekend bij een nieuwe platenmaatschappij, treedt meer dan voldoende op om er ruim zijn brood mee te verdienen, ontwikkeld zich goed als jong artiest, heeft wat geacteerd en krijgt nu een mooie kans om een hoofdrol in een musical te spelen en zal daarvoor nog een album uitbrengen en een DVD.

Voldoende ingredienten om iemand succesvol te noemen lijkt me!
  zondag 11 september 2005 @ 21:47:40 #7
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497227
Ik vroeg alleen naar zijn laatste hit hoor, je houdt een heel verhaal maar geeft geen antwoord op m'n vraag.
  zondag 11 september 2005 @ 21:50:14 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30497334
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Ik vroeg alleen naar zijn laatste hit hoor, je houdt een heel verhaal maar geeft geen antwoord op m'n vraag.
This is It was naar jou Hind maatstaven nog een behoorlijke hit.
pi_30497389
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Zijn laatste single was 1 jaar geleden en haalde een mooie top50 notering (net zo iets als hind haar laatste single van het 1e album).

Mijn reaktie op jouw post, was net zo'n antwoord op jouw vraag als jouw reactie impliceerde. Ik hou daar niet van. Maar goed je hebt je antwoord, ga nu maar weer spelen in het Hind topic.

Hier leuk verder praten over de leuke en mooie dingen die Jim allemaal op zijn pad krijgt
  zondag 11 september 2005 @ 21:53:11 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497454
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef marky het volgende:

[..]

This is It was naar jou Hind maatstaven nog een behoorlijke hit.
This is wat? .
Hind heeft hier niets mee te maken, ontopic blijven dus graag. .

Even opgezocht: Dat nummer stond 3 weken in de top 40 en de hoogste positie was 37. Niet echt een hit dus.
  zondag 11 september 2005 @ 21:54:06 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497486
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Zijn laatste single was 1 jaar geleden en haalde een mooie top50 notering (net zo iets als hind haar laatste single van het 1e album).

Mijn reaktie op jouw post, was net zo'n antwoord op jouw vraag als jouw reactie impliceerde. Ik hou daar niet van. Maar goed je hebt je antwoord, ga nu maar weer spelen in het Hind topic.

Hier leuk verder praten over de leuke en mooie dingen die Jim allemaal op zijn pad krijgt
Jij haalt Hind er ook al bij. Complexje? .
pi_30497530
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef BVO het volgende:

[..]

Jouw avatar zegt genoeg
  zondag 11 september 2005 @ 21:57:07 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30497596
We zijn je gewoon voor BVO we kennen je een beetje.

Maar wat wil je zien dan?

Dat we schrijven dat hij mislukt is???.....

Helaas dat kan niet want dat is niet zo. Het gaat gewoon goed met die knul hij bouwt aan een brede basis onder zijn carriere.
pi_30497651
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef BVO het volgende:

[..]

Ga je tanden poetsen
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 11 september 2005 @ 21:59:33 #15
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497699
Ik heb niks tegen die hele Jim, in tegendeel zelfs, de keren dat ik met hem in aanraking kwam was 'ie hartstikke aardig. .

Ik ben alleen benieuwd wanneer we muzikaal echt weer eens wat van hem gaan horen. .
  zondag 11 september 2005 @ 22:03:25 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30497856
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen die hele Jim, in tegendeel zelfs, de keren dat ik met hem in aanraking kwam was 'ie hartstikke aardig. .

Ik ben alleen benieuwd wanneer we muzikaal echt weer eens wat van hem gaan horen. .
Hou de komende tijd het topic in de gaten.
pi_30497864
dubbel
pi_30497918
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef BVO het volgende:

Kijk.. zo kun je het ook brengen. Als je het echt wilt weten... hij is druk aan het schrijven (geweest) met onder andere Tjeerd Oosterhuis maar door zijn deelname aan DWTS heeft hij de opnames van zijn album opgeschort. Hij heeft de tijd, hij zit nu bij een platenmaatschappij, waar hij (gelukkig) die vrijheid heeft en hem te tijd gunt om zich op een breed vlak te ontwikkelen.

Nadat DWTS is afgelopen gaat hij dus druk aan het album werken en uiteraard zal daar een single aan vooraf gaan die als het meezit, eind dit jaar zal uitkomen. Maar ja.. denk ook niet dat ze hadden verwacht dat hij zo ver zou komen met DWTS.. en dat hij het zo leuk zou vinden.
  zondag 11 september 2005 @ 22:06:56 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30497989
De aandacht die 'ie door het programma krijgt is in ieder geval mooi meegenomen. . Wat ik er van gezien heb zag er zelfs goed uit, hoorde uit zijn omgeving dat 'ie juist zo'n stijve hark was normaal. .

Nou ja, ik ben benieuwd. Dat 'ie nu wat meer tijd krijgt om zijn eigen dingetjes goed te doen is in ieder geval mooi voor hem. .

Ik schrik van mezelf hoe vriendelijk ik in een Jim-topic ben opeens. .
pi_30501561
LOL ..

Er blijft hier gewoon 'n soort 'strijd' hangen om het 'Jim-is-een-loser' en het 'jim-is-geweldig' meningsverschil Beetje vreemd heur..

Ik zie 't 'm eerlijk gezegd niet doen. Die rol in Grease... Vooral het zinnetje "I got chiiiiiills" zie ik hem niet 1,2,3 schreeuwen. En ik vond 'm ook slecht in baantjer..

Maar goed, tis 'n lekker ding en 't oog wil ook wat.
pi_30502396
Ik vind Jim nog echt zo'n jonkie, zie hem niet in de rol van Danny eigenlijk.. hoewel hij natuurlijk wel een high-school student moet spelen, maar toch zal wel komen omdat in de film bijna alle acteurs in de 20 waren. Heb wel vertrouwen in 'm hoor, dat hij er wat van gaat maken, dat hij kan dansen heeft hij iig de afgelopen weken bewezen
  maandag 12 september 2005 @ 00:20:51 #22
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30502606
Dansen kan hij, ik wil alleen het arrogante nog ff zien...dat mis ik nog
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:24:37 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30549087
Jim komt vrijdag in Pulse, rtl4 om 21.30 uur.
  donderdag 15 september 2005 @ 19:58:22 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30612433
Jim Bakkum wil musical 'Grease' volgend jaar eigen kleur geven

van onze verslaggever Jan Vriend
egmond-binnen-Na een week van speculeren mag het nieuws naar buiten: Jim Bakkum uit Egmond-Binnen speelt volgend najaar de mannelijke hoofdrol in de musical 'Grease'. ,,De afspraken zijn zo goed als rond'', zegt de achttienjarige zanger, die doorbrak als finalist van 'Idols'.

De film 'Grease' met Olivia Newton John en John Travolta maakte liedjes als 'You're the one that I want', en 'Hopelessly devoted to you' tot wereldhits.

Volgend najaar brengt V{ampersand}V, de productiemaatschappij van Albert Verlinde, de voorstelling als musical (opnieuw) in de theaters.

Zanger Jim is nu iedere zaterdag bij RTL4 te zien in het programma 'Dancing with the stars'. ,,Albert Verlinde belde me na de eerste uitzending op met de vraag of ik auditie voor 'Grease' wilde doen. Eigenlijk was ik druk aan het trainen voor het dansprogramma, dus had ik weinig tijd om te oefenen. Bij de auditie zag ik een jongen aan het werk die die alles perfect leek te doen. Dus ik dacht: 'hij wordt het.' Ik deed het op mijn eigen manier. En dat bleek juist de bedoeling.''

,,Ik wil mijn eigen kleur en stijl aan de musical geven. Gelukkig krijg ik daar ook de ruimte voor.'' Al gauw zong de naam van Chantal Jansen rond als kandidaat-tegenspeelster, maar Jim weet zeker dat zij niet de nieuwe Sandy wordt. ,,Zij speelt dan in een andere musical. Voor de rol van Sandy vinden binnenkort de audities plaats. Ik heb daarbij een beetje inspraak. Daar ben ik blij mee, want uiteindelijk voel ik zelf het beste aan welke stem en welk type bij me past. Samen zullen we proberen de musical te verjongen.''

Denk niet dat hij zijn loopbaan nu verlegt van de popmuziek naar de musical. ,,Ik vind het heel gaaf om op deze manier mijn horizon te verbreden en meer van mezelf te laten zien. Ik weet ook zeker dat ik ervan leer. Maar wil geen musicalacteur te worden. Ik ben en blijf popzanger.'' Jim is van het najaar 2006 tot het voorjaar 2007 te zien in 'Grease'. Voor die tijd heeft hij het druk met dansdemonstraties die voortvloeien uit 'Dancing with te stars' en staan er concerten op de agenda. ,,Nu ik weer op tv ben, gaan er weer veel deuren open.''

donderdag 15 september 2005, 00:00
Bron NHD
pi_30622188
Jim is volwassen geworden, ik mag hem wel en gelukkig niet Chantal Janzen als tegenspeelster. Die heb ik nu wel gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')