abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30644670
Deuren gaan open...
Egmond Binnen | 13-09-2005 | By: Jim Bakkum

Zoals al gespeculeerd in de media deze week, heb ik een succesvolle auditie gedaan voor de musical Grease! Het gaat om de rol Danny Zuco, destijds gespeeld door John Travolta!

Ik werd gevraagd, na de eerste liveshow van Dancing with the stars om auditie te doen en een week later stond ik de liedjes te zingen! We zijn nu over allerlei dingen aan het praten en het ziet er allemaal heel positief uit! Het is nog pril, dus er kunnen ook nog dingen veranderen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we er uit gaan komen!! Ik vind het in ieder geval een eer dat ik voor deze rol ben gevraagd, want kom op, wie wil nou niet DE HELD van de jaren zeventig spelen; John Travolta als Danny Zuco....Ik wist niet dat er zulke deuren open zouden gaan als je aan Dancing with the stars mee doet!

Dancing with the stars Live show 4!
Afgelopen zaterdag hadden Julie en ik de Slow Foxtrot opgekregen om te dansen. Maar dat viel niet mee, moet ik zeggen, want het is een dans waarbij je EN op je houding EN op je ritme moet letten, want het is heel "slow". Hoewel het niet onze favoriete dans was, hebben we natuurlijk wel weer genoten van het moment! Helaas moesten Inge Ipenburg en haar partner Koen Brouwers de show verlaten. Dat was echt heel jammer, want je krijg ondertussen echt een band met elkaar! Maar ja, that's all in the game.....

Ik heb nog een aantal leuke foto's (zoals beloofd) op de site gezet van backstage afgelopen zaterdag...

Dansshow Emmen
Afgelopen zondag hadden Julie en ik onze allereerste dansdemonstratie samen en wel in Emmen! Het was een hele leuke, maar toch ook wel een beetje vreemde gewaarwording dat ik opeens moet dansen voor publiek, iets wat ik nog NOOIT heb gedaan! Maar op een of andere manier met Julie, durf ik alles! We hebben twee dansen gedaan, een vragenronde en een meet&greet waarbij de mensen die er waren de kans kregen om van ons een handtekening en een foto te krijgen! A.s. zondag hebben we er twee op een dag, dat is toch te gek hahaha? Ook van deze show staan een paar foto's op de site...

Unicef cd
Gisteren heb ik een liedje ingezongen, voor een jaarlijks terugkomend project van Unicef, genaamd Prins op 't witte paard. Dit liedje komt op een cd, waar onder andere ook Chantal Janzen, Andre van Duin en mijn grote nieuwe vriend Joris Lutz op mee zingen. Dit album word op 10 Oktober a.s. uitgereikt en gepresenteerd en ik heb gehoord dat Prinses Maxima deze cd gaat uitreiken...(hoop het)

TMF en Spectalicious
Gisteren heb ik ook voor TMF een paar quote'jes opgenomen voor een special over 10 jaar TMF, dus die zien jullie binnenkort wel verschijnen op TMF.

Ook ben ik gisteren bij een show geweest van de nieuwe soul/funk/groove band "Spectalicious". Mijn oud-collega uit de Wonderlijke Efteling show is daar de zangeres van en ik kan jullie vertellen, het was in een woord: GEWELDIG! Ik heb in tijden niet meer zon goeie live band gehoord, want de band bestaat uit 3 strijkers, 2 toetsen, een gitarist, een drummer en twee backing vocals! Ik heb gelijk daarna de cd gekocht, zouden jullie ook moeten doen, want het is zeker de moeite waard. Ga voor meer info naar www.spectalicious.com

Zo, dit was het wel weer even voor deze week, het is gelukkig niet zo'n lang verhaal, dat valt wel mee (haha)! Deze week wordt natuurlijk weer heel veel dansen en een leuk weetje is dat ik, Julie, Inge en Remco a.s. vrijdag avond bij Pulse in het programma te gast zijn! Kijken dus! Tot snel, Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 21 september 2005 @ 17:23:47 #27
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30796312
Van Jim's site:

Ook ben ik afgelopen donderdag FLINK in de maling genomen door het candid-camera programma Gotcha, met Tatum Dagelet! Ik ga natuurlijk nog niet zeggen wat de situatie was, dat moeten jullie allemaal zelf zien op a.s. maandag 26 September om 20.30! Wordt lachen!!!!!!!!

A.s. zaterdag dansen wij de Paso Doble en de Engelse Wals, ik merk nu al dat het heel zwaar is om twee dansen te repeteren in een week, maar we gaan er heel hard tegen aan om weer zon spetterende show neer te zetten als afgelopen zaterdag!
pi_30796367
Wie is Jim?
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 17:44:12 #29
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30796811
Verdorie, die Jim droogt lekker op zeg
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30800098
Jim is erg veranderd ten opzichte van de tijd in Idols. Dat komt natuurlijk ook door zijn haar dat anders zit en door wat hij heeft meegemaakt. Hij is volwassener, niet meer zo'n schooljochie. Ik mag hem wel tegenwoordig.
  woensdag 21 september 2005 @ 19:40:47 #31
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30800209
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hij is volwassener, niet meer zo'n schooljochie. Ik mag hem wel tegenwoordig.
Tis een leuk joch geworden Maar hij mag nooit, nooit, echt NOOIT meer zingen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 21 september 2005 @ 20:29:27 #32
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30801981
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Tis een leuk joch geworden Maar hij mag nooit, nooit, echt NOOIT meer zingen
Je zou hem nu eens moeten horen. Niet alleen is hij goed opgedroogd maar zijn zangkwaliteiten zijn zwaar vooruit gegaan. Ik hoor hem gemiddeld drie keer per jaar live zingen en iedere keer is het weer beter. En iets wat mij ook steeds weer opvalt is zijn relaxe manier van optreden. De laatste keer dat we hem zagen optreden was bij een of andere homo-studentenvereniging in Delft en er vlogen shorts en sokken naar het podium en hij reageerde daar zo goed op. Hij liet zich er niet door uit het veld slaan.
pi_30805936
Net Dancing with the stars gezien.. Jim deed me echt aan iemand denken, en na een tijdje wist ik aan wie.. Hans Klok het zou z'n jongere broertje kunnen zijn
  woensdag 21 september 2005 @ 23:21:46 #34
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30808865
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:29 schreef marky het volgende:

[..]

Je zou hem nu eens moeten horen.
Ik heb al genoeg geleden
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30816030
Over zijn zangkwaliteiten kan ik niet oordelen, ik heb hem niet gevolgd en weet dus ook niet of en hoe hij vooruit is gegaan. Maar ik vind wel dat hij het heel leuk doet in Dancing With the Stars en eigenlijk pas sinds kort ben ik hem gaan waarderen.
pi_30831132
Hier een paar (redelijk) recente geluidsfragmentjes (soms niet al te beste kwaliteit van de opnamen... ):

Optreden Finale Nat. Songfestival 2005
Optreden fandag - Beautiful Surprise
25 jaar Kinderen voor Kinderen - De Lek
Optreden theatershow dec. 2004 - Always
Duet met Sita - Born Again

[ Bericht 5% gewijzigd door happyme28 op 22-09-2005 18:38:20 ]
pi_30832780
nog steeds?!
Pittige tijden!
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:57:51 #38
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30856815
quote:
Persoonlijk vind ik deze het mooist
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:35:49 #39
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30857760
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef marky het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik deze het mooist
Beetje een zeiknummer vind ik dat. . Maar hij zingt daar wel beter ja. .

Ik vind dat Always-nummer wel wat hebben eigenlijk. . Is dat van hem zelf, of een cover? Komt me zo bekend voor. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:27:44 #40
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30861494
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Beetje een zeiknummer vind ik dat. . Maar hij zingt daar wel beter ja. .

Ik vind dat Always-nummer wel wat hebben eigenlijk. . Is dat van hem zelf, of een cover? Komt me zo bekend voor. .
Dat heeft hij van Venice daarmee heeft hij een aantal optredens gedaan in nederland
  woensdag 28 september 2005 @ 19:35:51 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31006932
Jim in de Weekend van deze week:

[ Bericht 29% gewijzigd door marky op 28-09-2005 20:04:47 ]
pi_31019749
Samenwonen

Leuk stuk
Komt vanavond nou Gotcha met Jim?
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 29 september 2005 @ 12:15:53 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31023473
Maandag 3 oktober volgens mij.
pi_31026153
Het was toch uit tussen Jim en z'n vriendin? En nu gaan ze ineens samenwonen ?
pi_31032605
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het was toch uit tussen Jim en z'n vriendin? En nu gaan ze ineens samenwonen ?
Het is inderdaad even uit geweest, een rustpauze van een maandje ofzo. Maar de roddelbladen schreven al weer dat ie andere vriendinnetjes had blablabla.

Maar inmiddels is het ook al weer een paar maanden aan en dat ze gaan samenwonen staat wederom in een roddelblad, dus neem het maar met een korreltje zout.
  donderdag 29 september 2005 @ 17:50:15 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31032661
Happyme was me voor
  donderdag 29 september 2005 @ 17:51:42 #47
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_31032707
Nou dat houdt dus nooit lang stand met die twee als ze gaan samenwonen. Als ze nu al toe zijn aan een maand pauze...
pi_31035238
Ach ja, die pauze was vooral omdat ze het allebei erg druk hadden en ze wilden ontdekken of het beter was zonder elkaar. Dus duidelijk niet

Whahahahaha...... en het wordt nu wel erg veel. Nu wisten ze bij RTL Boulevard weer te vertellen dat Jim vandaag auditie heeft gedaan voor de hoofdrol in de film 'Joe Speedboot', de verfilming van het boek.

Gaat over liefde en rivaliteit. Het lot van nieuwkomers in een nederlands dorp waar een last uit het verleden op de inwoners drukt. Het boek is genomineerd voor een AKO Literatuurprijs dit jaar.

Ook o.a. Johnny de Mol en ik geloof Egbert Jan Weber hebben ook auditie gedaan.

Lijkt me wel gaaf voor Jim, een hoofdrol in een film, maar er is dus duidelijk zware concurrentie.
pi_31053839
Joe speedboot, muwaha! K hoop dat het waar is
Sowieso schrijf je zo.
pi_31064174
Toetje van Tooske, Jim of Marco
door REBECCA HAVERLAG

29 SEPTEMBER 2005 - NIJKERK - 'Komt het hoofdgerecht er al aan?' Het is niet dagelijks dat je dit kan vragen aan Nederlands bekendste zanger Marco Borsato. Aangezien Marco ook ambassadeur is voor de stichting War Child bond hij gisteravond, samen met tal van andere Bekende Nederlanders, graag een schort voor om de gasten van het Nijkerkse restaurant Op weg naar Zee te bedienen voor War Child.

'Het gaat hartstikke top', schreeuwt de zanger boven het lawaai uit. 'Vanavond moeten we zoveel mogelijk Friends for War Child zien te krijgen en ik heb het gevoel dat dat helemaal goed gaat komen. De sfeer is geweldig.'

Alle gasten die gisteren tijdens de Feast for War Child- avond dineerden in het restaurant droegen een steentje bij aan de stichting doordat een deel van de opbrengst automatisch naar War Child gaat. Verder konden de gasten tijdens deze avond een formulier invullen om Friend for War Child te worden. Dit houdt simpelweg in dat er maandelijks 50 euro aan de stichting wordt gedoneerd.

Hoewel de avond draait om War Child kun je deze avond ook niet om de Bekende Nederlanders heen. Henk-Jan Smits, Jeroen Nieuwenhuize, George Baker, Renate Verbaan, Tooske Breugem, Jim Bakkum en nog tal van andere artiesten werken zich deze avond een slag in de rondte om de gasten te bedienen. Velen hebben er immers al een volledige werkdag opzitten.

Zoals Daphne Bunskoek, presentatrice van het tv-programma RTL Boulevard en oud TMF- veejay. 'Ik was net rond half acht klaar met de presentatie van Boulevard en ik ben direct hierheen gescheurd. Maar ik heb m'n schort al voorgebonden dus ik kan aan de slag', vertelt Bunskoek nog nahijgend. Ook Idols-finalist Jim Bakkum heeft deze avond een drukke agenda. 'Ik moet er zo helaas mee ophouden, want ik heb zometeen nog een optreden in Amsterdam voor de boeg. Ik heb maar een paar drankjes geserveerd, maar het was gezellig.'

De gasten genoten volop van de aandacht die dit keer geschonken werd door de speciale obers.

Speciaal voor deze avond had dj Ruud de Wild een van zijn schilderijen beschikbaar gesteld voor de veiling. De hele avond konden de gasten het doek bezichtigen, waarna tegen het einde van de avond flink geboden werd op het kunstwerk.

Nadat de gasten het voorgerecht op hadden stapte War Child-directrice Willemijn Verloop het podium op en vertelde wat haar organisatie inhoudt. Na haar speech riep Marco Borsato de gasten op om Friend for War Child te worden. 'Als u zin heeft kunnen we vanavond een praatje maken, want ik ben hier voorlopig nog.'

Bron: De Stentor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')