Deuren gaan open...
Egmond Binnen | 13-09-2005 | By: Jim Bakkum
Zoals al gespeculeerd in de media deze week, heb ik een succesvolle auditie gedaan voor de musical Grease! Het gaat om de rol Danny Zuco, destijds gespeeld door John Travolta!
Ik werd gevraagd, na de eerste liveshow van Dancing with the stars om auditie te doen en een week later stond ik de liedjes te zingen! We zijn nu over allerlei dingen aan het praten en het ziet er allemaal heel positief uit! Het is nog pril, dus er kunnen ook nog dingen veranderen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we er uit gaan komen!! Ik vind het in ieder geval een eer dat ik voor deze rol ben gevraagd, want kom op, wie wil nou niet DE HELD van de jaren zeventig spelen; John Travolta als Danny Zuco....Ik wist niet dat er zulke deuren open zouden gaan als je aan Dancing with the stars mee doet!
Dancing with the stars Live show 4!
Afgelopen zaterdag hadden Julie en ik de Slow Foxtrot opgekregen om te dansen. Maar dat viel niet mee, moet ik zeggen, want het is een dans waarbij je EN op je houding EN op je ritme moet letten, want het is heel "slow". Hoewel het niet onze favoriete dans was, hebben we natuurlijk wel weer genoten van het moment! Helaas moesten Inge Ipenburg en haar partner Koen Brouwers de show verlaten. Dat was echt heel jammer, want je krijg ondertussen echt een band met elkaar! Maar ja, that's all in the game.....
Ik heb nog een aantal leuke foto's (zoals beloofd) op de site gezet van backstage afgelopen zaterdag...
Dansshow Emmen
Afgelopen zondag hadden Julie en ik onze allereerste dansdemonstratie samen en wel in Emmen! Het was een hele leuke, maar toch ook wel een beetje vreemde gewaarwording dat ik opeens moet dansen voor publiek, iets wat ik nog NOOIT heb gedaan! Maar op een of andere manier met Julie, durf ik alles! We hebben twee dansen gedaan, een vragenronde en een meet&greet waarbij de mensen die er waren de kans kregen om van ons een handtekening en een foto te krijgen! A.s. zondag hebben we er twee op een dag, dat is toch te gek hahaha? Ook van deze show staan een paar foto's op de site...
Unicef cd
Gisteren heb ik een liedje ingezongen, voor een jaarlijks terugkomend project van Unicef, genaamd Prins op 't witte paard. Dit liedje komt op een cd, waar onder andere ook Chantal Janzen, Andre van Duin en mijn grote nieuwe vriend Joris Lutz op mee zingen. Dit album word op 10 Oktober a.s. uitgereikt en gepresenteerd en ik heb gehoord dat Prinses Maxima deze cd gaat uitreiken...(hoop het)
TMF en Spectalicious
Gisteren heb ik ook voor TMF een paar quote'jes opgenomen voor een special over 10 jaar TMF, dus die zien jullie binnenkort wel verschijnen op TMF.
Ook ben ik gisteren bij een show geweest van de nieuwe soul/funk/groove band "Spectalicious". Mijn oud-collega uit de Wonderlijke Efteling show is daar de zangeres van en ik kan jullie vertellen, het was in een woord: GEWELDIG! Ik heb in tijden niet meer zon goeie live band gehoord, want de band bestaat uit 3 strijkers, 2 toetsen, een gitarist, een drummer en twee backing vocals! Ik heb gelijk daarna de cd gekocht, zouden jullie ook moeten doen, want het is zeker de moeite waard. Ga voor meer info naar
www.spectalicious.com Zo, dit was het wel weer even voor deze week, het is gelukkig niet zo'n lang verhaal, dat valt wel mee (haha)! Deze week wordt natuurlijk weer heel veel dansen en een leuk weetje is dat ik, Julie, Inge en Remco a.s. vrijdag avond bij Pulse in het programma te gast zijn! Kijken dus! Tot snel, Gr. Jim