Leuke week!
Egmond Binnen | 12-01-2006 | By: Jim Bakkum
Hey allemaal! Ik kon deze week met een glimlach beginnen...
Dansshow Alphen a/d Rijn
Zaterdag avond begon leuk, want om 22.30 hadden Julie en ik een dansshow in Alphen a/d Rijn! Voor dat wij de tweede dans, de Freestyle, wilden gaan doen bedacht ik me dat ik mijn kniebeschermers was vergeten om te doen voor de slide in het nummer. Professioneel als ik ben (haha) liet ik natuurlijk niks merken! Tijdens het nummer dacht ik dat ik best eens wat kon improviseren, daarom deed ik in plaats van een slide een ratslag! Julie wist hier natuurlijk niks van en lag, tijdens de dans, helemaal in een deuk! Na het optreden pakte ze de microfoon om een applaus te vragen voor mijn "improvisatie"! Ik heb er van genoten, van het hele optreden trouwens! Het publiek was heel leuk en we werden goed verzorgd!
Optreden The Blue Lagoon in Zwijndrecht
Na deze dansshow hadden we even een probleem met de auto...nou ja even...Bij het uitparkeren zijn we tegen een boom gereden, waarna het hele raam uiteen spatte! Met open raam zijn we drie kwartier naar Zwijndrecht gereden, heel lekker dus (NOT!)! Eenmaal aangekomen, werd ik naar mijn kleedkamer geleid in discotheek The Blue Lagoon! Dit was mijn allereerste nacht-optreden, dus het was best een beetje spannend! Eenmaal op het podium was het echt een groot feest! Wat een sfeer en wat een volume kunnen mensen maken! Ik zong de lekkerste nummers van mijn drie albums en iedereen zong mee en ik heb echt een te gekke nacht gehad! Overigens...dit optreden duurde 5 minuten korter dan normaal, want ik was gevraagd om daarna nog even naar het cafe ernaast te lopen, om daar voor een tweeling Happy Birthday te zingen! Het was een man en een vrouw en de man vroeg vervolgens zijn vriendin ten huwelijk, maar dat wilde ie alleen als ik op zijn feest kwam en in het bijzijn was! Aahhh...!! Het was een top nacht!
4e Jim Fan Event ; The Winter Edition
Zondag was het dan weer zover...Het 4e Jim Fan Event! Het was een dag vol wit, bowlingballen, een quiz, foto's en cadeautjes! We hebben gezellig met elkaar gebowld en we hebben met alle leden een groepsfoto gemaakt! Aan het einde van de dag heb ik een lekker extra lang optreden gegeven voor mijn fans, met een playlist gemaakt door de fanclub. Zo zong ik nummers die ik al heel lang niet meer heb gezongen, dat was echt te gek! Wat helemaal leuk was, was dat ik voor het eerst in mijn carriere een duet met een fan deed, namelijk Kimberly! Haar had ik uitgekozen om met mij We've got tonight te zingen, want EliZe kon helaas niet komen. Kimberly, iedereen vond je helemaal te gek! Voor iedereen die weer van de partij was: bedankt voor weer een onvergetelijke dag en op naar de volgende! ( The 70's??) Check de foto's!
Maandag had ik een interview gehad met Rodi Media voor "Alkmaar op zondag" over mijn bestaan. De rest van deze week heb ik eigenlijk allemaal dingen gedaan waar binnenkort meer over bekend word en waar ik dus ook nog niks over mag zeggen! Ik zeg maar 1 ding: Hopelessly devoted to youuu! Hou de tv in de gaten! Tot snel!! Gr. Jim
Sowieso schrijf je zo.