quote:Op zondag 11 september 2005 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien zie je het pas in het volgende deel
Oke mazzel Gabryquote:Op zondag 11 september 2005 15:44 schreef Gabry het volgende:
Ik ga weer ff.
Even gel op mijn hoofd gooien zodat ik weer mooi ben![]()
"Je gel zit echt leuk vandaag"![]()
wiesda?quote:Op zondag 11 september 2005 16:11 schreef MaRySe het volgende:
ja die nbq of zo
SCRUBS!!!quote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn toekomst![]()
Norg....quote:Op zondag 11 september 2005 16:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
SCRUBS!!!
* Renesite heeft een vét grote milkshake gedronken in Norg (een toeristisch drents dorpje ofzo) en heeft vliegtuigjes gezien bij Eelde en heeft kei grote huisjes in Haren gezien.
Weer 65 kilometertjes gereden![]()
Ja sorryquote:
Vliegtuigjesquote:Op zondag 11 september 2005 16:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
SCRUBS!!!
* Renesite heeft een vét grote milkshake gedronken in Norg (een toeristisch drents dorpje ofzo) en heeft vliegtuigjes gezien bij Eelde en heeft kei grote huisjes in Haren gezien.
Weer 65 kilometertjes gereden![]()
Was dan een stukje doorgereden naar Veenhuizen of Roden, nikky woont in Roden..quote:Op zondag 11 september 2005 16:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja sorry
* Renesite heeft Fipo in het designforum!!!!
Jajaaaquote:Op zondag 11 september 2005 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was dan een stukje doorgereden naar Veenhuizen of Roden, nikky woont in Roden..
goed forumquote:Op zondag 11 september 2005 16:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja sorry
* Renesite heeft Fipo in het designforum!!!!
Volgende week oost-groningen?quote:Op zondag 11 september 2005 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jajaaa
Hoogkerk->Roden->Norg->Vries->Vliegveld->Haren->Groningen->Thuis
DISIGN SLOWCHATquote:Op zondag 11 september 2005 16:41 schreef Jaguarized het volgende:
een watte?
Geen idee eigk.quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgende week oost-groningen?
ik moet het nog even zienquote:Op zondag 11 september 2005 16:44 schreef taart het volgende:
Ik zou niet echt weten wat ik op zo'n forum zou kunnen doen
Nerdquote:Op zondag 11 september 2005 17:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie wil mij helpen met mijn huiswerk?![]()
kan je in SES doenquote:Op zondag 11 september 2005 17:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
open een -hulp bij huiswerk- topicquote:Op zondag 11 september 2005 17:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
12 (of half 12) tot 5 over 4.quote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
ik maandag
van half 1 tot kwart voor 4 school
Ik "werken binnen wettelijke kader" 3 maal 3 kwatier en 1 kwatier mentorlesquote:Op zondag 11 september 2005 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 (of half 12) tot 5 over 4.
Heb maar 3 lessen, een studieuurtje, en verder 2 keer blokuur waaronder ICT en NL![]()
Dat is echt triestquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef Renesite het volgende:
Maar maar maar, in mijn module boek staat.
"Kennis maken met Het Internet"![]()
![]()
Kamer van Koophandel Gooi en Eemmond, Amersfoort. Thnxquote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waar en wat ?
alvast succes
aha leuk !quote:Op zondag 11 september 2005 18:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kamer van Koophandel Gooi en Eemmond, Amersfoort. Thnx
Ik mag het wel hopen ja.quote:
Verklaar jezelf nader.quote:Op zondag 11 september 2005 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
Doe eens normaal met die kaas !
GEWELDIGE reclame
Bij mij in de stadquote:Op zondag 11 september 2005 18:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gezellig. Ook nog bij je in de buurt?quote:
WTF in Amersfoort helegaar!quote:Op zondag 11 september 2005 18:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wel, ik weet niet precies waar hij over gaat maar ik zal hem vertellenquote:Op zondag 11 september 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
reclame ken ik niet
Ken ik nietquote:Op zondag 11 september 2005 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wel, ik weet niet precies waar hij over gaat maar ik zal hem vertellen
Ze zitten aan tafel en kind 1 pakt één stukje kaas en de vader zegt : doe eens normaal met die kaas
Daarna pakt kind 2 ook één plakje kaas en vader zegt : doe eens rustig met die kaas
Daarna zie je vader voor de tv zitten die hele blok kaas zitten op te vretenleuke reclame
Ok man, echt vet van je.quote:
Bah imberr :/ voor een avater een vinger in je pruim steken ? dat gaat een beetje verquote:
gadver, waar denk jij nou weer aanquote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bah imberr :/ voor een avater een vinger in je pruim steken ? dat gaat een beetje ver![]()
Helemaal niet!! Leugenaar!!quote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bah imberr :/ voor een avater een vinger in je pruim steken ? dat gaat een beetje ver![]()
Nee, linkie?quote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je die van koewam al gezien?
Oeh dan gaan de hormoontjes rollen he?quote:Op zondag 11 september 2005 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Je zei geil :/
GEILLL!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Jawel kom , ff luisterne maar heel ff niet zo langquote:Op zondag 11 september 2005 18:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Helemaal niet!! Leugenaar!!![]()
Luister niet naar Maikuuul!!!![]()
ik zeg altijd geilquote:Op zondag 11 september 2005 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
De hele dag geil zeggen is aanstekelijk hehquote:Op zondag 11 september 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zeg altijd geilik zou zelfs over jou zeggen dat je geil bent
![]()
![]()
YESquote:Op zondag 11 september 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zeg altijd geilik zou zelfs over jou zeggen dat je geil bent
![]()
![]()
jaaquote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
De hele dag geil zeggen is aanstekelijk heh![]()
![]()
mjamquote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YES
En meisje wat wil jij op je frikandel ?
Doe mij maar geil
ik vind t geil heurquote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]![]()
KAMEHAMEHA![]()
Kwam ineens in me op
Ja
ik weet het
Slaaaaat nergens op!!!![]()
ehehehquote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]![]()
KAMEHAMEHA![]()
Kwam ineens in me op
Ja
ik weet het
Slaaaaat nergens op!!!![]()
De beste avatar ooitquote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom alcohol onder de 16 legaliseren?
mensen kijk de avatar van Koewam
ghehehehehehequote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Hehe achja dat zie je zovaak op die pr0n die ik heb, je vind het niet eens meer zo speciaal ;xquote:
Dat is zo oud en gaarquote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Imberr het volgende:
ik ben dikkertje dap aan t downloaden![]()
Waarom download ik dat liedje?![]()
![]()
omdat ik die vroegah veel luisterdequote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Imberr het volgende:
ik ben dikkertje dap aan t downloaden![]()
Waarom download ik dat liedje?![]()
![]()
Ey jouw naam laat me ergens aan herinnerne !quote:Op zondag 11 september 2005 18:59 schreef taart het volgende:
[..]
omdat ik die vroegah veel luisterde
ohwquote:Op zondag 11 september 2005 18:59 schreef taart het volgende:
[..]
omdat ik die vroegah veel luisterde
Ja, er zijn duizende van zulke meisjes in Nederland...quote:Op zondag 11 september 2005 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hehe achja dat zie je zovaak op die pr0n die ik heb, je vind het niet eens meer zo speciaal ;x
quote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
De jeugd van tegenwoordig verbrast die hele nederlandse taal tot aan de grond toe afquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig verbrast die hele nederlandse taal tot aan de grond toe af![]()
Ofwel slapen, of wel bier zuipen... Damn... dat is een moeilijke keuze...quote:Op zondag 11 september 2005 19:25 schreef saaw het volgende:
ik ben brak
ga zo slapen denk ik
of bier drinken
best nog een moeilijke keus
Ik denk dat ze is gaan pittenquote:Op zondag 11 september 2005 19:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Ofwel slapen, of wel bier zuipen... Damn... dat is een moeilijke keuze...
Ga in bed bier drinken
voeg mij maar toe, ik ben te lui om te zoekenquote:Op zondag 11 september 2005 19:32 schreef Gabry het volgende:
Saaw, voeg me toe op msn
Ik verveel me en jij bent amerikaans.. wat boeiend is![]()
jupquote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Saaw ben jij Amerikaans ?
Oke, coolquote:Op zondag 11 september 2005 19:36 schreef saaw het volgende:
[..]
voeg mij maar toe, ik ben te lui om te zoeken
Alleen drinken zuigt ja....quote:Op zondag 11 september 2005 19:37 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
bier in bed is geen optie want in je eentje drinken is niet zo gezellig
ik ga zo denk ik maar gewoon de stad in
maar tis nog vroegdus nog ff jullie pesten voor een uurtje ofzo
luilakkertquote:Op zondag 11 september 2005 19:36 schreef saaw het volgende:
[..]
voeg mij maar toe, ik ben te lui om te zoeken
coolquote:Op zondag 11 september 2005 19:37 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
bier in bed is geen optie want in je eentje drinken is niet zo gezellig
ik ga zo denk ik maar gewoon de stad in
maar tis nog vroegdus nog ff jullie pesten voor een uurtje ofzo
Laat raden !!quote:Op zondag 11 september 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik had gister feesj en kei leuke cadeautjes gehad!
Rofl...quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat raden !!
Een driewieler![]()
Misschien krijg je wel een nieuwequote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef Jaguarized het volgende:
*knip*
Is dit sirieus?quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef Jaguarized het volgende:
Zie onderstaand mijn brandbrief naar Iglo:
Klinkt leukquote:Op zondag 11 september 2005 19:44 schreef saaw het volgende:
driewielers zijn stooeerr!
ik ga trouwens deze week mn fiet sverfen
wit met limegroen en bloemetjes, denk k
Precies ~!quote:Op zondag 11 september 2005 19:44 schreef saaw het volgende:
driewielers zijn stooeerr!
Nee joh. Ik moest toen gewoon naar een cafetaria!quote:
Die driewieler komt ook in de OP !quote:Op zondag 11 september 2005 19:48 schreef Gabry het volgende:
We kunnen volgende week met z'n alle een driewieler wedstrijd houden op CS totdat we aangehouden worden![]()
![]()
[afbeelding]
Nee een devil bag en een salvadanaio pesce palla jackquote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat raden !!
Een driewieler![]()
Had ik toch liever een driewieler gehadquote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee een devil bag en een salvadanaio pesce palla jack
In mijn beste Italiaans is 't spaarpot kogelvis Jackquote:Op zondag 11 september 2005 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ik toch liever een driewieler gehad
En tis alweer afgelopen :/quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Duncan-Death het volgende:
3 optredens binnen 2 dagen en veel bier + weinig slaap.
Lang leve het weekend!
Verveel je je?quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
tudududuududduuuuuuu
Ik dacht even dat mijn telefoon weer ging.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
tudududuududduuuuuuu
Laat maar zien danquote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
In mijn beste Italiaans is 't spaarpot kogelvis JackEn zo ziet 't er ook uit heel kjoet
! En nog meer leuke dingen... * foto maakt*
quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even dat mijn telefoon weer ging.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even dat mijn telefoon weer ging.![]()
Ze had me vannacht ook al gebeld!quote:
*plop*quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
tudududuududduuuuuuu
Dat kan toch niet als ie niet echt overgaat!quote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef saaw het volgende:
[..]neem op dan
@ brainster: ja ik verveel me
ja maar als je nooit opneemt ga ik je natuurlijk ook nietmeer bellenquote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als ie niet echt overgaat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij stond op stil vanmiddag.quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ja maar als je nooit opneemt ga ik je natuurlijk ook nietmeer bellen
Echt iets voor jouquote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
whoeii ! als je er in knijpt in die paarse gaat ie zeggen dat ie cheil is
quote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
whehequote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Leuk hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het was een cadeau!
"I'm a horny little devil"
"I'm feeling horny!"
Moet je proberen in mij te knijpenquote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het was een cadeau!
"I'm a horny little devil"
"I'm feeling horny!"
Niet geteld maar gewoon familie, vrienden van m'n ouders, vrienden van mij.quote:Op zondag 11 september 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk hoor.Hoeveel mensen waren er nou op je partijtje?
Het leeuwtje staat heel klein in een hoekjequote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef Maikuuul het volgende:
Best leuk shirt alleen het lijkt een beetje erg lang
probly.... gooi er is een leuk onderwerp inquote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef Duncan-Death het volgende:
Hebben we het nog steeds over de verjaardag van maryse?
Mooi kleurtje.quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet geteld maar gewoon familie, vrienden van m'n ouders, vrienden van mij.
Had ook nog dit shirtje gehad:
[afbeelding]
Goremetal.quote:Op zondag 11 september 2005 20:13 schreef spenky het volgende:
[..]
probly.... gooi er is een leuk onderwerp in
Wij hebben dezelfde instellingquote:Op zondag 11 september 2005 20:13 schreef Gabry het volgende:
Ik moet nu belangrijk huiswerk maken.. but my hart is saying no..![]()
doe mij maar een chocomel... want alleen bier drinken is niet coolquote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef saaw het volgende:
iemand koffie?
Kommaar...quote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef saaw het volgende:
iemand koffie?
Doebadiebaquote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef saaw het volgende:
iemand koffie?
wat is dat nou eigelijk?quote:Op zondag 11 september 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
Terra Incognita komt er zo weer op! Nog mensen die gaan kijken?
en geen chocomel voor mijquote:Op zondag 11 september 2005 20:22 schreef saaw het volgende:
terra incognita
* saaw schenkt koffie in voor degene die dat wilden, en voor zichzelf uiteraard
Dankje wel meneer Maikel de tweedequote:Op zondag 11 september 2005 20:21 schreef Maikuuul het volgende:
Welkom trug meneer maikel
* brainster dankt saaw voor de koffiequote:Op zondag 11 september 2005 20:22 schreef saaw het volgende:
terra incognita
* saaw schenkt koffie in voor degene die dat wilden, en voor zichzelf uiteraard
Terra Incognita is een nieuw avontuurlijk en mysterieus realityspel dat een stap verder gaat.quote:
neequote:
Isjes eten met dit weer = echt voor noobsquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nee
ik vroeg toch wie er koffie wilden
niet wie er wat anders wilde en dat ik dat dan ook wel ff zou regelen
koffie kun je krijgen, anders moet je zelf wat bedenken
Ik moet ook altijd schijten van chocomel / kom er aan de diaree vanquote:
moet je ook niet een heel pak in 1 teug leegdrinkenquote:Op zondag 11 september 2005 20:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd schijten van chocomel / kom er aan de diaree van
Ja nee, dat doe ik ook niet 1 glas = al genoeg om de hele muur onder te schijtenquote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef spenky het volgende:
[..]
moet je ook niet een heel pak in 1 teug leegdrinken
quote:Op zondag 11 september 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nee
ik vroeg toch wie er koffie wilden
niet wie er wat anders wilde en dat ik dat dan ook wel ff zou regelen
koffie kun je krijgen, anders moet je zelf wat bedenken
Maak er een act van, misschien word je dan wel een BNerquote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja nee, dat doe ik ook niet 1 glas = al genoeg om de hele muur onder te schijten
quote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja nee, dat doe ik ook niet 1 glas = al genoeg om de hele muur onder te schijten
quote:Op zondag 11 september 2005 20:34 schreef saaw het volgende:
ik drink nooit chocomel eigenlijk
alleen met wintersport als het heel koud is, lekker warm met extra slagroom
quote:Op zondag 11 september 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit chocomel.
Dat bier moet toch op he
Ook al wordt die ijskast steeds gevuld
doe je er een beetje koud water bij.. zodattut minder warm isquote:Op zondag 11 september 2005 20:36 schreef brainster het volgende:
Warme chocomel krijg ik om een of andere reden niet door mn keel.
Sittard , Limburgquote:Op zondag 11 september 2005 20:39 schreef B_BOY het volgende:
tlk waar woon je miss hebbe we een keer een concert bij jou in de buurt.
schenk net mn 2e koffie inquote:Op zondag 11 september 2005 20:40 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster geeft saaw een biertje
aha vorig jaar zijn we nog in weert geweest dat ligt daar enigszins in de buurt. maar verder ff denken dit jaar spelen we dan daar nog ergens ik zit ff te denken. in ieder geval in den bosch maarja dat is niet echt dichtbij he voor jou:Pquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef Maikuuul het volgende:
Dusjah dit topic is alweer vol misschien een mooie naam voor het volgende topic : Chocomel pwnt niet hard genoeg !
Oeeh dat klinkt wel sexy
Ik heb hem al klaar staan...en dat pwn komt me ook de neusgaten uit.quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef Maikuuul het volgende:
Dusjah dit topic is alweer vol misschien een mooie naam voor het volgende topic : Chocomel pwnt niet hard genoeg !
Oeeh dat klinkt wel sexy
Ik kan het zelf niet beter zeggenquote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem al klaar staan...en dat pwn komt me ook de neusgaten uit.![]()
quote:
Idd, een betere TT zou zijn:quote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet beter zeggen
Ik voelde me aangesprokenquote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef saaw het volgende:
[..]
ik had het tegen iedereen die zich aangesproken ging voelen dus kennelijk ook tegen jou
En dus heb ik concurrentie.quote:
Jij bent vast het heldere licht thuis!quote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef B_BOY het volgende:
deze is nog niet vol.
Nop dan maar afwachtenquote:Op zondag 11 september 2005 20:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha vorig jaar zijn we nog in weert geweest dat ligt daar enigszins in de buurt. maar verder ff denken dit jaar spelen we dan daar nog ergens ik zit ff te denken. in ieder geval in den bosch maarja dat is niet echt dichtbij he voor jou:P
komt wel , komt welquote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef B_BOY het volgende:
deze is nog niet vol.
Inderdaad. Bier kan altijdquote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef saaw het volgende:
* saaw steekt een sigaretje op en trekt het gekregen biertje open
t mag dan al zondagavond zijn, genieten moet altijd kuennen
Ik doe de volgende.quote:Op zondag 11 september 2005 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
wie maakt de volgende en probeer te kijken als mijn avatar dan goed is
quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij dan, in Wat luister je nu? oude stijl deel 796
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |