Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn moeder!
Spannend man.quote:
Huhquote:
Die is ook niet lang bij show nieuws geweestquote:
Maar als jij Eix ben en die persoon die boven mij poste ook.quote:
Ik wil ook iemand anders zijn. IJsmeis ofzo.quote:
Oeh wie nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand anders zijn. IJsmeis ofzo.![]()
1) Hij was nog niet vol.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah op die fietsAnder was bijna vol: vandaar
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef Jett het volgende:
net een stel kleine kinders.
jij vind het niet leuk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef Jett het volgende:
net een stel kleine kinders.
OMG NEE HAAL HET WEGquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
jij vind het niet leuk?
Goed dat ik weet
Nee slaat nergens opquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef The_Terminator het volgende:
Ik doe niet mee aan die ongein![]()
Jij hebt altijd toch al je eigen avatarquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Jett het volgende:
[..]
OMG NEE HAAL HET WEG
EEN LELIJKERT MET MIJN AVATER
WAT DOE JE!
Dat mag toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Jett het volgende:
[..]
OMG NEE HAAL HET WEG
EEN LELIJKERT MET MIJN AVATER
WAT DOE JE!
lelijkerts zijn goedkoop ja. JIJ DUSquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij hebt altijd toch al je eigen avatar![]()
oke die was goedkoop
Prachtig ditquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef Jett het volgende:
[..]
lelijkerts zijn goedkoop ja. JIJ DUS
mijn ava is te fuckin goed voor jou
Mnee, geen zin in. Gedoe. Ik denk dat ik me te pletter schrik en denk "Dat heb ik nooit gepost?!"quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ruik ik daar jaloezie?Jij verandert m anders zelf ook niet
Je mag mij wel zijn voor een avondquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnee, geen zin in. Gedoe. Ik denk dat ik me te pletter schrik en denk "Dat heb ik nooit gepost?!"Dat had ik dus met -Mo- en mijn ondertitel: "Hè? Wat doet mijn ondertitel daar nou?"
Je loopt anders wel achter jijquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind dit echt geweldig
oow waar achterquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom je daar nu pas achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |