waar heb je het in vredesnaam over???quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef Meki het volgende:
maar de titels van ANP is echt niet te vermelden dan krijg ik reacties van
wat een domme titel en ik mag niet zomaar titels gaan na-apen dat weet je toch
jij zegt tegen mij dat ik titels van bron moet overnemen dat mag toch niet copyrightquote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar heb je het in vredesnaam over???
oow ik vermeld de feiten , maar ook op FP maken ze de titel heel anders ze doen het als mijquote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef sp3c het volgende:
die artikelen kopieer je wel (vaak zonder bronvermelding) maar met het copyright van de titels zit je in je maag???
doe nu niet of je achterlijk bent
ik zal erover nadenken over die kratjes dat is al geregeld maar de andere titels zijn goedquote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef sp3c het volgende:
zo zijn er nog wel meer ... hoe dan ook, ik heb je gewaarschuwd
Het leukste van Meki-topics zijn de populistische titels, je ontneemt hem nu zijn creativiteit, en dat is zonde voor ons allemaal.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef sp3c het volgende:
die artikelen kopieer je wel (vaak zonder bronvermelding) maar met het copyright van de titels zit je in je maag???
doe nu niet of je achterlijk bent
Nou nou, hoef je niet gelijk boos te worden, ik ventileer enkel mijn mening.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef sp3c het volgende:
klets niet zo stom
Zolang ik er niemand mee kwets mag ik toch gebruik blijven maken van "onze verworven vrijheden"?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef dVTB het volgende:
Hoe lang mag Bansheeboy nog ongestraft doorgaan met het promoten van zijn 'essay' over homo-isme? Wanneer wordt er op dit forum eindelijk eens iets ondernomen tegen dit staaltje discriminatie en spam-gedrag? Veto Schwarzenegger homohuwelijk
Aha, dus je stelt vast dat het kwetsend is en doet er vervolgens niets aan?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:38 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat je er homo's best wel mee kwetst
maar ach ik vind de reactie's op dat topic wel aardig ... denk niet dat iemand dat hele topic serieus neemt naast 'backstreetboy' zelf![]()
Maak je niet druk man, ok, er staan misschien wat spelfouten van andere users in dat topic, maar mijn schrijfsel is best wel interessant als je het mij vraagt, en vele andere vinden dat ook, anders zou het niet zoveel stof doen opwaaien zoals je zelf nu bewijst.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef dVTB het volgende:
[..]
Conclusie: je mag op NWS tot vervelens toe discussies verzieken door links te plaatsen naar kwetsende teksten. Slechte zaak.
ik denk dat het best kwetsend is, de rest van fok! blijkbaar niet (zelfs jij niet) dus ik zie echt het probleem nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef dVTB het volgende:
Ik zal het niet al te persoonlijk maken, sp3c, en ik zal na dit berichtje ook een punt zetten achter deze discussie, maar je spreekt jezelf nogal erg tegen.
Je stelt over het essay dat het 'best kwetsend' is, maar ziet daarin geen aanleiding om het te verwijderen. Daarna stel je dat het een link 'vol onzin' is, maar daarna is het weer 'on topic'. Onzin posten is dus on-topic in het NWS forum. En erger nog: herhaaldelijk met dezelfde onzin spammen mag zelfs. Erg bevorderlijk voor nieuwsdiscussies op dit forum
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef sp3c het volgende:
klets niet zo stom
als die titels het leukste aan zijn topics zijn kan hij er maar beter over nadenken te stoppen met topics maken .. iig in NWS, zoek het maar in ONZ ofzo
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef sp3c het volgende:
hey ik ben niet degene die beweert dat je titels het leukste onderdeel aan je topics zijn daar moet je bansheeboy voor bedanken
maar ik moetquote:
quote:
oow en vergeet geen Politiekquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Sidekick het volgende:
Meki,
Ga niet weg gekkie,
NWS blijft altijd jouw plekkie,
Meki.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef Sidekick het volgende:
Zolang je maar niet in POL komt vind ik alles best, eigenlijk.
Kijken, kijken, en niet kopen. Wat een toonbeeld van integratie!quote:
Nou niet gelijk overdrijven hèquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
2 topics maken 1 betalen
ik lees mijn titels bijna 5 keerquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou niet gelijk overdrijven hè.
Nou ja... in POL is het niet zo'n probleem natuurlijk... daar is toch maar rustig, maar in NWS mag je je titel wel even twee keer nalezen voor je op invoeren drukt. Is iedereen weer blij..
Wij zijn beiden goede gasten. Toch mis ik Youssef.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kijk dat is het dus... Dat is drie keer te veel.
Goed idee eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef sp3c het volgende:
klets niet zo stom
als die titels het leukste aan zijn topics zijn kan hij er maar beter over nadenken te stoppen met topics maken .. iig in NWS, zoek het maar in ONZ ofzo
Wat heb jij tegen sterk inhoudelijke Marokkanen?quote:
wel op het internetquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef sp3c het volgende:
hetzelfde als ik tegen eenhoorns heb
het lijken me geschikte gasten, maar ik kom ze niet tegen![]()
LOLquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef sp3c het volgende:
hetzelfde als ik tegen eenhoorns heb
het lijken me geschikte gasten, maar ik kom ze niet tegen![]()
ik moet beleefd zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef sp3c het volgende:
ga dr nu niet altijd op in
zeg gewoon 'haha, fuck is op met je flauwe grappen sp3c' dan snap ik het
Zo'n OP moet gewoon kunnen. Wel wat opgeschoond trouwens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:49 schreef SCH het volgende:
Islamitische school net een normale school
Heeft het wel zin om dit topic open te laten? Misschien kan er een nieuw topic met een serieuze openingspost worden geopend. Met het sarcasme van de OP is het niet zo gek dat het topic niet van de grond komt, c.q. ontspoort.
Hey McCarthy, ik kan niet zomaar op jouw verzoek iemands OP gaan wijzigen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef McCarthy het volgende:
Noorwegen als Waarachtige Grootmacht
hey klowjow, stop deze 3 linkjes effe in de OP, wel zo duidelijk. mijn 2 posts mag je wissen
OP's in NWS die louter uit satire en ONZ bestaan mogen dus. Goed om te weten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo'n OP moet gewoon kunnen. Wel wat opgeschoond trouwens.
Tsk tsk... je zou toch moeten weten dat dit soort opmerkingen geen indruk op me maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Of durf je niet tegen die engerd op te treden?![]()
Ik kan geen andere reden verzinnen. Bij vrijwel iedere andere user zou je het topic gesloten hebben, daar ben ik zeker van.quote:Op zondag 11 september 2005 00:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tsk tsk... je zou toch moeten weten dat dit soort opmerkingen geen indruk op me maken..
Hier ben ik niet gevoelig voor.quote:Op zondag 11 september 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan geen andere reden verzinnen. Bij vrijwel iedere andere user zou je het topic gesloten hebben, daar ben ik zeker van.
Ik vind die opmerking over gevoeligheid nogal storend, je geeft er eigenlijk mee aan dat ik wel een punt heb.quote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hier ben ik niet gevoelig voor..
Maar ik wil het best met je over die OP hebben hoor. Wat vind je er precies zo storend aan?
Helaas, ik moet je alweer teleurstellen. Het enige dat ik ermee aangeef is dat ik je poging mij te bewegen op te treden waar ik dat niet nodig acht, door te suggereren dat ik bang zou zijn voor R@b (hoe kinderachtig denk je dat ik benquote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die opmerking over gevoeligheid nogal storend, je geeft er eigenlijk mee aan dat ik wel een punt heb.
Wat is er niet serieus aan de OP? Het is toch overduidelijk sarcasme? Zijn standpunt is toch volkomen duidelijk? Daar gaat het toch juist om bij het geven van je mening over een onderwerp... dat deze duidelijk overkomt?quote:De titel is alleen al onzinnig en de hele OP borduurt daar op voort op een akelig cynische toon.
Waarom niet gewoon een serieuze OP waarin de TS uiteenzet wat hem zo stoort aan die scholen?
ik vind het al met al een slechte OP. Geen directe link naar het rapport, De totale ranking staat er niet eens, magere uitleg over wat het nu precies is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hey McCarthy, ik kan niet zomaar op jouw verzoek iemands OP gaan wijzigen..
Als Hallulama dat graag wil kan ik het wel doen, maar zo staan ze toch ook goed? Als iemand voldoende geïnteresseerd is komt die persoon vanzelf wel bij jouw post terecht.
Je doet nou net of er geen achter de schermen bestaat en of er geen andere belangen meespelen. Ik speel niet op je gevoel hoor - ik heb wellicht wat langer ervaring op Fok! met dit soort dingen. Is niet lullig bedoeld maar het is nou eenmaal een feit dat de crew elkaar vaak dekt.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je alweer teleurstellen. Het enige dat ik ermee aangeef is dat ik je poging mij te bewegen op te treden waar ik dat niet nodig acht, door te suggereren dat ik bang zou zijn voor R@b (hoe kinderachtig denk je dat ik ben) weinig verheffend vind.
Ik geloof ook niet dat je werkelijk denkt dat dat een mogelijke reden zou zijn, en vermoed dan ook dat je op deze manier op mijn gevoel probeert te spelen, in een trieste poging tot manipulatie. Mocht het nog niet duidelijk zijn, dit kan ik niet echt waarderen. Je kunt ook gewoon aangeven wat je vervelend vindt aan de post, en mij ervan proberen te overtuigen dat deze aangepast zou moeten worden, zonder al dat zinloze gelul eromheen.
Dat is nou precies het probleemquote:Wat is er niet serieus aan de OP? Het is toch overduidelijk sarcasme?
Ik vind het niet duidelijk - het is louter sarcasme en verder niks, niks geen mening of opzet tot iets anders.quote:Zijn standpunt is toch volkomen duidelijk? Daar gaat het toch juist om bij het geven van je mening over een onderwerp... dat deze duidelijk overkomt?
Of dit nu het geval is of niet, het feit dat jij automatisch die conclusie lijkt te trekken in dit geval vind ik best irritant.quote:Op zondag 11 september 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet nou net of er geen achter de schermen bestaat en of er geen andere belangen meespelen. Ik speel niet op je gevoel hoor - ik heb wellicht wat langer ervaring op Fok! met dit soort dingen. Is niet lullig bedoeld maar het is nou eenmaal een feit dat de crew elkaar vaak dekt.
Je merkt zelf op dat de OP duidelijk sarcastisch is, dit maakt toch gelijk duidelijk wat zijn mening is over hetgeen hij met zoveel sarcasme vermeldt? Voor mij is het in ieder geval erg duidelijk.quote:Dat is nou precies het probleem
[..]
Ik vind het niet duidelijk - het is louter sarcasme en verder niks, niks geen mening of opzet tot iets anders.
Dat spijt me.quote:Op zondag 11 september 2005 20:53 schreef kLowJow het volgende:
Of dit nu het geval is of niet, het feit dat jij automatisch die conclusie lijkt te trekken in dit geval vind ik best irritant..
Het enige dat het duidelijk maakt is dat hij TEGEN is. Hij vindt het allemaal maar stom. Ik vind dat niet zo heel veel duidelijkheid bieden en zou liever zien dat hij een discussie aanzwengelt. Met een topictitel die mij duidelijk maakt welke kant het uit gaat.quote:Je merkt zelf op dat de OP duidelijk sarcastisch is, dit maakt toch gelijk duidelijk wat zijn mening is over hetgeen hij met zoveel sarcasme vermeldt? Voor mij is het in ieder geval erg duidelijk.
Zelf heb ik eerder een voorkeur voor een neutrale topictitel. Ik zie simpelweg een topic waarin de TS op sarcastische wijze zijn mening geeft over het nieuwsbericht. Ik zou inderdaad ook graag zien dat men in OP's wat meer moeite zou nemen de discussie vorm te geven en af te kaderen. Dit is echter geen vereiste, en ik vind deze OP niet slechter dan de gemiddelde OP in NWS.quote:Op zondag 11 september 2005 22:01 schreef SCH het volgende:
Het enige dat het duidelijk maakt is dat hij TEGEN is. Hij vindt het allemaal maar stom. Ik vind dat niet zo heel veel duidelijkheid bieden en zou liever zien dat hij een discussie aanzwengelt. Met een topictitel die mij duidelijk maakt welke kant het uit gaat.
dan zal ik nu maar hier gaan zeiken, omdat je kennelijk nier bereid bent om de rest van het topic naar behoren op te schonen. vind jij het normaal om topics te vervuilen door 1000x een nutteloos woord te spellen? ik vind dergelijk gedrag nogal storend, en maak dat kenbaar door een sinische opmerking te plaatsen. hierop was ook alweer gereageerd, waarop ik opnieuw de discussie uitlokte. in plaats van dan maar die posts te laten staan haal je alles weg, waardoor de discussie wordt doodgeslagen. sluit dat topic dan ook meteen maar. het ging verder toch meer nergens over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef kLowJow het volgende:
Beetje opgeschoond.
-erwin-, kap eens met dat getrol, hier en in andere topics.
nee dat is het ook niet. maar zorg er dan wel voor dat je het correct doet ipv halfslachtig of selectief. maar dat heb je inmiddels in 1 van de 2 genoemde gevallen gedaan. en ik kan me nog wel meer voorvallen herinneren, maar dat is verder niet relevant.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef kLowJow het volgende:
Je draaft door. Wat jij omschrijft als cynisch of saracastisch is in feite gewoon schelden. Dat dit wordt verwijderd zou niet zo verrassend moeten zijn.
daar ben ik niet van op de hoogte.quote:Waarom ik je nog even bij naam noemde was omdat ik gisteren ook al zo'n misplaatste opmerking verwijderde, en ik er zeker van wilde zijn dat je hiervan op de hoogte was.
het ging in dit geval niet om het schelden zelf, maar om de sinische werking die daar van uit ging. het is uiteraard niet mijn taak om dergelijke misstanden te corrigeren, maar het is wel behoorlijk frustrerend een discussie proberen te voeren met lieden die dermate mate tekort schieten in hun capaciteiten dat dergelijk gedrag tot uiting komt.quote:Ik kan zelf niet bannen, heb geen ban voor je aangevraagd, en ben dit ook nog niet van plan. Waar het om gaat is dat jij je (wat meer) inhoudt, of je nu zelf van mening bent dat een ander hier (voldoende) aanleiding toe geeft of niet, (op andere users) schelden is simpelweg onacceptabel.
Ik verwijder alles waarvan ik vind dat het verwijderd dient te worden. Wanneer je iets tegenkomt waarvan je vindt dat het verwijderd dient te worden kun je het hier melden of een topicreport plaatsen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef -erwin- het volgende:
[..]
nee dat is het ook niet. maar zorg er dan wel voor dat je het correct doet ipv halfslachtig of selectief. maar dat heb je inmiddels in 1 van de 2 genoemde gevallen gedaan. en ik kan me nog wel meer voorvallen herinneren, maar dat is verder niet relevant.
Dat komt wellicht omdat het niet gisteren was maar vanmiddag.quote:daar ben ik niet van op de hoogte.
Irrelevant. Het is kinderachtig en wordt verwijderd. Daarbij is het onmogelijk zaken die normaliter verwijderd zouden worden, te laten staan wanneer iemand aangeeft dat het om "de sinische werking" gaat. Het is overigens cynisch(e).quote:het ging in dit geval niet om het schelden zelf, maar om de sinische werking die daar van uit ging.
Daar ga je dus vooral de fout in, en dat vind ik het meest storend. Mensen die een andere mening zijn toegedaan dan jij schilder je af als dom. Dit is uiteraard niet bevorderlijk voor een discussie. Zonder mensen die ergens anders over denken dan jij is er geen discussie.quote:het is uiteraard niet mijn taak om dergelijke misstanden te corrigeren, maar het is wel behoorlijk frustrerend een discussie proberen te voeren met lieden die dermate mate tekort schieten in hun capaciteiten dat dergelijk gedrag tot uiting komt.
Ja. Je kan niet verwijderen en posten tegelijk. Zie laatste post.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef sp3c het volgende:
meer mods actief momenteel of zit ik weer te prutsen?
er verdwijnen berichten voor mijn ogen!
een enkele keer neem ik daar wel de moeite voor, maar meestal levert dat toch niets op, of pas veel te laat vanwege slapende mods (niet per se in NWS)quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:12 schreef kLowJow het volgende:
Ik verwijder alles waarvan ik vind dat het verwijderd dient te worden. Wanneer je iets tegenkomt waarvan je vindt dat het verwijderd dient te worden kun je het hier melden of een topicreport plaatsen.
dan begrijpen we elkaar.quote:Dat komt wellicht omdat het niet gisteren was maar vanmiddag.
quote:Het is overigens cynisch(e).
ik zie daar geen kwaad in. waar het hier om gaat is dat ik een moslim- (bansheeboy) of christen- (lionsguy18) fundamentalist of iemand die werkelijk geen enkele redelijke vorm van argumentatie voert als dom afschilder. ik vind dat, gezien de argumenten die ik hier doorgaans voor geef, hoewel misschien niet altijd in NWS, en soms pas achteraf, niet onredelijk. discussieren gebeurt bij voorkeur op een gelijkwaardig niveau, en ik begeef mij normaal gesproken niet in vmbo kringen.quote:Daar ga je dus vooral de fout in, en dat vind ik het meest storend. Mensen die een andere mening zijn toegedaan dan jij schilder je af als dom. Dit is uiteraard niet bevorderlijk voor een discussie. Zonder mensen die ergens anders over denken dan jij is er geen discussie.
Voorbarige conclusie. Ik sta volkomen neutraal tegenover jou, zoals ik dit tegenover de meesten op het forum sta. Ik ken je niet en je bent me verder nauwelijks (positief of negatief) opgevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:26 schreef -erwin- het volgende:
ik heb ook geen zin om hier verder nog woorden aan vuil te maken. jij mag mij niet, ik mag jou niet, of om het iets tactvoller te verwoorden. wij hebben verschillende standpunten.
goed laat ik het dan nog iets nuanceren, zodat ik niet overkom als de botte lul hier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Voorbarige conclusie. Ik sta volkomen neutraal tegenover jou, zoals ik dit tegenover de meesten op het forum sta. Ik ken je niet en je bent me verder nauwelijks (positief of negatief) opgevallen.
KlowJow (nee, ik scheld je niet uit, dat is je nickquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
BSB, het is zo wel weer even genoeg met trollen. Ik heb je de laatste tijd geen normale reactie meer zien posten. Nu ophouden. Post en reacties hierop verwijderd.
Dat is echt mijn mening, ik zie dit niet als troll. Ik ben de beroerdste niet om toe te geven dat ik de laatste tijd niet veel tijd besteed aan mijn posts en vaak one-liners plaats, i.v.m. tijdgebrek, maar van trollen is geen sprake, hooguit een niemendalletje of een gezapig binnenpretje.quote:Ik neem het ze absoluut niet kwalijk, het legt ze bepaald geen windeieren deze aan te moedigen tactiek, zie bv. de recente gebeurtenissen in de Gazastrook.
dit is een aanmoediging van terrorisme. dergelijke zaken horen naar mijn idee niet thuis op dit forum.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is echt mijn mening, ik zie dit niet als troll.
Zoals ik al zei, nauwelijks. Niet voldoende om een mening over jou of je postgedrag in het algemeen te hebben. Mijn moderatiegedrag kun je hier in FB te allen tijde ter discussie stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef -erwin- het volgende:
dat ik jou niet positief danwel negatief opgevallen ben lijkt me sterk, aangezien dit niet het eerste voorval was waarbij je mij, reflecterend op het verleden, terecht wees naar aanleiding van het abusievelijke karakter van mijn posts.
Dat kan best jouw mening zijn. Het lijkt er echter op dat je ervoor kiest jouw mening zo te verwoorden dat dit de meeste weerstand oproept bij mensen die een andere mening zijn toegedaan. Zo zeer dat het uiten van jouw mening als basis voor jouw standpunten in een willekeurige discussie, ondergeschikt wordt gemaakt aan het oproepen van deze weerstand. Trollen dus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is echt mijn mening, ik zie dit niet als troll. Ik ben de beroerdste niet om toe te geven dat ik de laatste tijd niet veel tijd besteed aan mijn posts en vaak one-liners plaats, i.v.m. tijdgebrek, maar van trollen is geen sprake, hooguit een niemendalletje of een gezapig binnenpretje.²
Dit heb je echt heel mooi verwoord, maar ik doe niets anders dan wat wijlen Pim F. deed, en die werd er om geroemd: zeggen wat ik denk. En trollen, waarom zou ik me daar schuldig aan maken?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan best jouw mening zijn. Het lijkt er echter op dat je ervoor kiest jouw mening zo te verwoorden dat dit de meeste weerstand oproept bij mensen die een andere mening zijn toegedaan. Zo zeer dat het uiten van jouw mening als basis voor jouw standpunten in een willekeurige discussie, ondergeschikt wordt gemaakt aan het oproepen van deze weerstand. Trollen dus.
Valt wel mee, Mutant01, KlowJow en ik hebben veel respect voor elkaar, af en toe een discussie kan geen kwaad, en moet zeker kunnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
Komop jongens, het is hier geen oorlogsveld.
Als Pim Fortuyn hier op eenzelfde manier gepost zou hebben, had ik hem hetzelfde verwijt gemaakt. Wat ik hierboven beschreef is zo'n beetje de definitie van trollen. Probeer met jouw mening bij te dragen aan de discussie, in plaats van (slechts) anderen te provoceren en hiermee de discussie te doen stagneren. Ik ben er van overtuigd dat je zelf het verschil wel ziet.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit heb je echt heel mooi verwoord, maar ik doe niets anders dan wat wijlen Pim F. deed, en die werd er om geroemd: zeggen wat ik denk. En trollen, waarom zou ik me daar schuldig aan maken?²
Dat geloof ik best waarde KlowJOw, alleen kunnen we niet ontkennen dat wijlen Pim F. veel punten heeft gescoord bij het gepeupel met bijna dezelfde tactiek als die ik hier hanteer, alleen is mijn methode meer verfijnd. Maar in principe is het reilen en zeilen van wijlen Pim F. en zijn constante bende irrelevant, belangrijker vind ik het dat ik mijn posts goed voorzie van de juiste beargumentatie.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als Pim Fortuyn hier op eenzelfde manier gepost zou hebben, had ik hem hetzelfde verwijt gemaakt. Wat ik hierboven beschreef is zo'n beetje de definitie van trollen. Probeer met jouw mening bij te dragen aan de discussie, in plaats van (slechts) anderen te provoceren en hiermee de discussie te doen stagneren. Ik ben er van overtuigd dat je zelf het verschil wel ziet.
Dank je wel voor het compliment, maar ik probeer enkel aan te tonen dat mensen toch vaak meten met 2 maten. Pimmetje was tof omdat hij zei wat hij dacht, en ik ben een trollerende speksnijder omdat ik zeg wat ik denk, een beetje krom. Maar laten we het niet opblazen, het gaat allemaal best goed de laatste tijd, en ik moet zeggen dat de mods het goed doen in NWS, dat mag ook weleens gezegd worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
BSB, overstijg het niveau van wijlen Pim F en je zal veel meer respect verdienen op het forum. Dat meen ik serieus, je bent echt geen dom mannetje hoor.
aanvallenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
Komop jongens, het is hier geen oorlogsveld.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:04 schreef popolon het volgende:
Dr Phil: 'Boycot Aruba' + kritiek op Nederland
Kan wel dicht lijkt me, gaat nergens meer over.
Voordat een aantal idioten nog meer schade aanrichten. Wat een niveau
Is goed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:35 schreef flugeltje het volgende:
kLowJow, zou je het Dr Phil topic (na opschoning) weer willen openen? Op het bashen van de diverse chats en het gastenboek van Natalee na is het wel een topic waar ik belang aan hecht. Er zijn door fokkers ook een aantal goede reacties geplaatst, het was niet alleen maar schaamteloos.
Gezien het feit dat ook op de FP nog steeds reacties geplaatst worden lijkt het mij dat er nog wel behoefte is aan 'aftermath' over deze kwestie.
Het kost alleen nogal wat tijd om alles door te nemen, en op te schonen. Op dit moment heb ik daar geen tijd voor. Als je graag snel weer verder wil raad ik je aan een nieuw topic te openen. Dan zet ik daar wel de mededeling in dat discussie over (posts op) andere fora, op die fora zelf mag plaatsvinden.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het kost alleen nogal wat tijd om alles door te nemen, en op te schonen. Op dit moment heb ik daar geen tijd voor. Als je graag snel weer verder wil raad ik je aan een nieuw topic te openen. Dan zet ik daar wel de mededeling in dat discussie over (posts op) andere fora, op die fora zelf mag plaatsvinden.
Done.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef freako het volgende:
Nep-relschoppers schoppen oefening in de war
Wil de mod van dienst even de topictitel aanpassen? Het topic heeft niets met woordenboeken van doen.
Zou je hier niet liever met wat kunstenaars over babbelen... Bijvoorbeeld in TTK.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:46 schreef McCarthy het volgende:
Andere verdeling cultuursubsidies
kickje POL aub
Mergeverzoek gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 13:32 schreef freako het volgende:
Rutte: zware sanctie op overschrijven scriptie.
Plagiëren? Dan niet afstuderen!
Zelfde onderwerp, de bovenste is de oudste.
Gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meisje vermist op Aruba #7 - Stilte voor de storm?
Kan een mod hier #7 van maken in plaats van #&.
Alvast bedankt voor de moeite.
Laat maar luie hondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:[Centraal Hurricane Katrina] Problemen in New Orleans deel 7 (laatste postings) en Nieuwe orkaan belemmert terugkeer. samenvoegen tot een centraal [Rita] orkaan topic. Die begint nu goed te lopen. Eerste evacuatie maatregelingen zijn al van kracht.
Maakt denk ik weinig uit waar deze staat. Even lachen en afzakken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:31 schreef McCarthy het volgende:
Paris Hilton vulgair en lelijk
is dit wel nieuws?
niet meer iets voor lifestyle?
Tja.. dat is ook een optiequote:Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ow, had hem net geslotenMoet wat vaker refreshen denk ik.
Dat weet ikquote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef static het volgende:
Nieuwe Revu: " Antillianen vinden 'gangbangen' heel gewoon!"
Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken, Mutant01.
Knul, ik ben al een stuk of dertig keer gebanned, zo bijzonder is dat niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef i-spy24 het volgende:
Niet voor niets is hij eerder gebanned en we tellen af hoeveel insults hij nog geeft zodat hij weer kan gaan afkoelen voor een wat langere tijd.
Op zich misschien wel. Hier lijkt het me echter grappig bedoeld. Desalnietemin ongepast dus verwijderd.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef Meh7 het volgende:
Aardbeving op planeet Mars <- hij is opzich best racistisch bezig
Die is gemerged met meki's mars topicquote:Op donderdag 22 september 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar is mijn topic over het smelten van de polen en het warmer worden van het klimaat op mars gebleven?
Over welke handenbinders hebben we het hier (naast BSB) precies?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Droogt jullie filantropie ten aanzien van handenbinders als Bansheeboy ooit wel eens op?
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Over welke handenbinders hebben we het hier (naast BSB) precies?
Omdat hij beter op zijn woorden letquote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.
Misschien zou ''men'' inmiddels zo verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan, maar de etter voegt werkelijk niets toe en verstiert alles. Als Darkdancer voor dezelfde geintjes de wacht wordt aangezegd, waarom dit schepsel dan niet?
Beetje raar om Darkdancer erbij te halen, gezien het bij hem om meerdere zaken ging en idd zoals KlowJow al zei, BSB meer op zn woorden let.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.
Misschien zou ''men'' inmiddels zo verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan, maar de etter voegt werkelijk niets toe en verstiert alles. Als Darkdancer voor dezelfde geintjes de wacht wordt aangezegd, waarom dit schepsel dan niet?
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach ja, als iemand watten in zijn oren stopt en maar blijft roepen ''Mohammed B. was zo bedaard tot Submission verscheen'', een keer of tweehonderd, dan valt er ook geen onvertogen woord. Het geeft echter blijk van een minstens even grote minachting voor gespreksgenoten, misschien nog wel groter aangezien het hier echt een kwestie is van berekening. Het gesprek is evengoed verziekt.
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen. Als iemand dan in arren moede gaat zitten schelden omdat Bansheeboy met een ijselijke arrogantie onverstoorbaar zijn lulverhaal blijft doen, dan kan ik dat best begrijpen. (Ik voel een volkomen onterechte vergelijking met Theo van Gogh opkomenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.
Ook feiten kan je anders interpreteren JdW.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen.
Alles goed en wel, maar dat dan toch niet in een topic die slechts in de ogen van een tweetal tekkels in verband staat met Ayaan en Wijlen Theo van G? BSB loopt gewoon te trollen, en effectief ook, want het topic gaat allang niet meer over een 'schandalige' Iraanse propagandafilm.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.
En liegen mag niet volgens de policy?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen.
Dat het deels offtopic is ben ik met je eens, maar sommige mensen trekken nu eenmaal verbanden met andere zaken. Vergelijkingen zijn nu eenmaal toegestaan, of deze kloppen of niet, laat ik in het midden.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef L-Dopa het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar dat dan toch niet in een topic die slechts in de ogen van een tweetal tekkels in verband staat met Ayaan en Wijlen Theo van G? BSB loopt gewoon te trollen, en effectief ook, want het topic gaat allang niet meer over een 'schandalige' Iraanse propagandafilm.
Verder denkt ie maar wat ie denkt overigens
Voor een moderator is het moeilijk te zien of een persoon bewust liegt of dat hij zijn mening echt uitdraagt. Dat begrijp je neem ik aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Liegen=laxatie.
Ja, dat begrijp ik. Maar naar mijn mening is het onmogelijk om je een beetje in de zaak te verdiepen(het negatief advies dat de politie gaf betreffende een baan van B. als bewaker, http://www.nu.nl/news.jsp?n=570134&c=13 en andere incidenten http://www.geocities.com/(...)ijkstra27012005.html ) en dan nog vol te houden dat hij pas naar aanleiding van ''Submission'' of zelfs de dood van zijn moeder radicaliseerde.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor een moderator is het moeilijk te zien of een persoon bewust liegt of dat hij zijn mening echt uitdraagt. Dat begrijp je neem ik aan?
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En liegen mag niet volgens de policy?
Maar ff zonder dollen. Een mening moet kunnen op Fok!, en zeker als de mening genunuanceerd wordt gebracht zonder anderen te beledigen. Ik vind wederzijds respect van enorm belang. Bekende kwaliteitsusers als X-Ray en Dora trapten telkenmale in dezelfde val waardoor hun geloofwaardigheid niet meer gegarandeerd kon worden, omdat ze allemaal dezelfde denkfout maakten: meningen brengen op een beledigende manier. Daar houd ik mijzelf dus verre van.²
waar geloof ik in ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.
nu weet ik dat je gaat zeggen 'mijn reacties zijn altijd serieus en waardevol en ik ben supercool en soms om de sfeer luchtig te houden zit er soms een kleine knipoog tussen maar verder ben ik de beste user hier op fok! en zeker op NWS itt tot jan en alleman die alleen maar uit is om moslims te etteren' of iets in die trent maar daar gelooft inmiddels ook niemand meer in ... behalve Meki
misschien tijd om een pas op de plaats te maken oid
Ik weet dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.
je vergeet meh7quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu weet ik dat je gaat zeggen 'mijn reacties zijn altijd serieus en waardevol en ik ben supercool en soms om de sfeer luchtig te houden zit er soms een kleine knipoog tussen maar verder ben ik de beste user hier op fok! en zeker op NWS itt tot jan en alleman die alleen maar uit is om moslims te etteren' of iets in die trent maar daar gelooft inmiddels ook niemand meer in ... behalve Meki
misschien tijd om een pas op de plaats te maken oid
En het leuke is toch dat ik het goed met Sp3c kan vinden. Zo nu en dan een meningsverschil moet kunnnen, en zeker op een forum.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je vergeet meh7![]()
100% eens mooie post![]()
Als het als drammen overkomt bied ik oprecht mijn excuses aan, het is absoluut niet mijn intentie. Je kunt van mij niet zeggen dat ik niet inhoudelijk discusseer, daar waar anderen op de man spelen en beledigingen hanteren als ware het broodjes kaas blijf ik altijd correct, althans dat vind ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:27 schreef sp3c het volgende:
ik beweer ook nix anders, maar de laatste tijd zit je te drammen ... het doet me denken aan je 'been there done that' fase
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef sp3c het volgende:
soms vraag ik me af hoe dat er op je werk aan toe gaat
baas: het is niet goed, doe het nog een keer
bsb: het is wel goed, ik doe het altijd goed ... anderen doen het niet goed
baas: nee het was echt niet goed hoor doe het nog is
bsb: het was geweldig, het doet me denken aan een van mijn essays
baas: koffie ...
bsb: mijn koffie is geweldig goed, wil je die niet proberen? het is vrome moslim koffie
baas: nee ik wil hollandse koffie, sterk, zwart en zonder suiker of melk
bsb: hier heb je mijn koffie
baas: ... zucht
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef sp3c het volgende:
soms vraag ik me af hoe dat er op je werk aan toe gaat
baas: het is niet goed, doe het nog een keer
bsb: het is wel goed, ik doe het altijd goed ... anderen doen het niet goed
baas: nee het was echt niet goed hoor doe het nog is
bsb: het was geweldig, het doet me denken aan een van mijn essays
baas: koffie ...
bsb: mijn koffie is geweldig goed, wil je die niet proberen? het is vrome moslim koffie
baas: nee ik wil hollandse koffie, sterk, zwart en zonder suiker of melk
bsb: hier heb je mijn koffie
baas: ... zucht
De insteek van de topic is onzinnig. De wereldbank heeft niets te zeggen over de inrichting van onze arbeidsmarkt en ons immigratiebeleid en kan dus nooit verantwoordelijk zijn voor wat TS suggereert. Verder is het een opiniestuk dat eerder betrekking heeft op de staatsinrichting en politieke en economische ontwikkelingen in Nederland en de wereld zoals TS ze ziet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey apen, waarom is het volgende topic dicht:
Wereldbank wakkert burgeroorlog aan........ ?
Ik denk dat het een machtig intressante discussie had kunnen worden.
Wel fijn dat je respect hebt voor de restquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey apen
Concurreren met wedezijds respect is okay.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Drugshond het volgende:
Yo BSB,
We waren eerst collega's, maar als het meezit zijn we over 2 weken zijn we concurrenten van elkaar. (Ongeveer) dezelfde job, different company. Laat wel weten als het zover is.
dat maakt me toch wel nieuwsgierig ... wat voor figuur is die BSB nu in het echte leven?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Drugshond het volgende:
Yo BSB,
We waren eerst collega's, maar als het meezit zijn we over 2 weken zijn we concurrenten van elkaar. (Ongeveer) dezelfde job, different company. Laat wel weten als het zover is.
Een voorbeeldig model Nederlandse burger, met religieuze waanideeen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef sp3c het volgende:
dat maakt me toch wel nieuwsgierig ... wat voor figuur is die BSB nu in het echte leven?
Eigenlijk zou iedereen een voorbeeld moeten aannemen van BSB.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef sp3c het volgende:
whehehe ... zelfde als hier dus eigenlijk
draagt hij ook wel is jurken?
Ik zal het even regelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef freako het volgende:
Over die uitlokking mbt drugshandel
Er staat in POL een iets ouder topic over hetzelfde onderwerp:
"Zwarte Cobra" moet terug naar Nederland
Het geheel is volgens mij echter meer iets voor NWS
Dank je wel ex-collega, ik heb je ook hoog zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen een voorbeeld moeten aannemen van BSB.De wil om iets op te bouwen. De wil om te werken. Netjes gekleed rondlopen. En perfect Nederlands sprekend. En zijn mening is ongezouten (op dit forum, en daaraan maak ik me ook schuldig).
uit jouw mond (nou ja toetsenbord eigenlijk) is dat een compliment naar mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Meh7 het volgende:
Ik vind BSB juist een kwaliteitsuser hier op Fok!, hij is een van de weinigen die zaken objectief durft te bekijken. Het is elke keer weer een opluchting om iets normaals te kunnen lezen tussen al dat getroll (GewoneMan, finder_elf_counterstrike, etc). Waar kan ik op hem stemmen als er weer een mod gekozen wordt?
Is de gewoonte om larie uit te kramen van de ''benoemingen'' overgeslagen tot het overleghoekje?quote:Op maandag 26 september 2005 01:22 schreef Dagonet het volgende:
Die titel helpt niet echt he, van de FAQ. Sorry klowjow, niemand is geïnteresseerd in een nakende jij.
Ik ga wel even op het weblog kijken en in de FAQ her en der wat plaatjes van leuke vrouwen al dan niet in staat van ontkleding er tussen frotten.
Als het werkt voor kwakkelende tv-zenders moet het hier ook lukken.
Oh, en had ik al gezegd dat de NWS mods een briljante FAQ hebben opgesteld?
Jij zou er goed aan doen die anti-islamitische websites (for dummies) naast je neer te leggen en de Koran eens te gaan lezen. Niet dat je dan een positief beeld krijgt van de hele poppenkast, maar je zult zien dat je inzicht stukken beter wordt.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 18:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jij zou er goed aan doen die anti-islamitische websites (for dummies) naast je neer te leggen en de Koran eens te gaan lezen. Niet dat je dan een positief beeld krijgt van de hele poppenkast, maar je zult zien dat je inzicht stukken beter wordt.
Done.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef McCarthy het volgende:
franse commandos pakken stakend en krakend tuig hard aan
moet zijn "franse commandos pakken stakend en krakend tuig hard aan"
Een mening moet kunnen, en hoewel ik mezelf daar nooit mee bezig moet af en trollen ook kunnen, maar wat jij hier post is gewoon een pure belediging voor de 1,5 miljoen bonafide Moslims die gestaag groeien in getalen in dit land, dit is dus weinig respectvol, edoch heb ik je nog steeds hoog zitten en verdien je mijn respect, puur op basis van je mens zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zo'n groep hebben we hier ook in nederlands, moslims genaamd. ben blij dat je eindelijk inziet hoe je dat schorrie-morrie moet aanpakken!
Oh ok, dan hoeven we onderstaande post van je niet serieus te nemen neem ik aan?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef DarkDancer het volgende:
sorry ben beetje opgefokt, heb al minstens 8 bakken koffie gehad sinds vanochtend
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zo'n groep hebben we hier ook in nederlands, moslims genaamd. ben blij dat je eindelijk inziet hoe je dat schorrie-morrie moet aanpakken!
euh, waarom moeten ze wel afrikanen aanpakken in marokko en hier niet de criminele terroristische moslims?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Meki het volgende:
Maar de Afrikanen moeten ze keihard aanpakkenterug naar Ghana want ze zwerven daar rond en zorgen voor grote criminaliteit in Marokko
![]()
Omdat ze hier niet illegaal zijn en daar wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:13 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
euh, waarom moeten ze wel afrikanen aanpakken in marokko en hier niet de criminele terroristische moslims?
fijne redenatie. hieruit kan dus geconcludeerd worden dat terrorisme en criminaliteit wel getolereerd moet worden als ze een verblijfsvergunning hebben!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ze hier niet illegaal zijn en daar wel.Overigens heb ik meki nooit horen zeggen dat ze de criminele terroristische moslims hier niet aan moeten pakken.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef DarkDancer het volgende:
sorry maar dat is gewoon achterlijk.
meki opent steeds topics waarin hij nederlanders belachelijk maakt en ons uitmaakt voor racisten en bevooroordeeld.
opent hij een post waarin afrikanen marokko "invallen" is hij opeens tegen keihard optreden. moet hij wel met gelijke maten meten he!
(@ sp3c--->anders loop je met je luie donder ff naar de supermarkt!)
sorry ben beetje opgefokt, heb al minstens 8 bakken koffie gehad sinds vanochtend
oow echt waarquote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef sp3c het volgende:
hey dit is feedback (en slowchat) ga lekker op msn elkaarzitten jennen!
hoessein@hotmail.comquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
oow echt waar
maar hij heeft geen msn![]()
0wnee????quote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
oow echt waar
maar hij heeft geen msn![]()
Als er nog één keer zo'n beledigende en diskwalificerend reactie op Meki komt ben ik bang dat ik een mailtje stuur naar prominenten, want dit is gewoon je reinste discriminatie, zomaar over de Lidl en de Aldi beginnen in een topic over het schenden van mensenrechten, waar Nederland uiteraard heel goed in is, helaas.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn bij meki met moeite, maar je hebt wel gelijk
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als er nog één keer zo'n beledigende en diskwalificerend reactie op Meki komt ben ik bang dat ik een mailtje stuur naar prominenten, want dit is gewoon je reinste discriminatie, zomaar over de Lidl en de Aldi beginnen in een topic over het schenden van mensenrechten, waar Nederland uiteraard heel goed in is, helaas.²
Dit postte ik net, ik vind dat Meki niet serieus genomen wordt en bij voorbaat al wordt uigeschakeld voor het debat. Ik herken dit probleem niet omdat dit voor mij niet op gaat gelukkig, maar ik kan begrijpen dat Meki dit niet leuk vindt, en het laatste wat we willen is dat Meki onverhoopt stopt met Fok!ken, dus gaarne iets scherper omgaan met "lollige" respectloze posts t.o.v. de kleurrijke Meki, ok, hij maakt weleens eens spelfout, maar dit is geen geldige reden om hem te diskwalificeren.²
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
of juist in je zakken steken en niet betalen, vakkenvullers smerig aankijken (of als het een bekende is je aanslag nog ff bespreken), de kassiere aanranden en later op de dag verkrachten.
moslims![]()
Darkdancer loopt overal te trollen, zijn mening kan echt niet vind ik.quote:
basseer me op de werkelijkheid en daarnaast was het ook een beetje cynisch.quote:
moslims zijn het criminele intolerante element in de samenleving. DAT is het probleem!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Darkdancer loopt overal te trollen, zijn mening kan echt niet vind ik.at heeft die gast tegen Moslims?
²
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef DarkDancer het volgende:
ik snap de reacties van mutant en meki wel.
ik zou ook mijn positie die ik later betrek veilig willen stellen en ook nog ff wat doen voor mijn familie:+
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:26 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
Abu graib schijnt ook een mooie plek te zijn voor moslims..
Wat is er mis met Darkdancer? In elk topic lopt hij Moslims zwart te maken op een niet al te aimabele manier.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef DarkDancer het volgende:
zeer strak plan, alleen jammer dat de criminele elementen die zich moslims noemen niet uitgezet kunnen worden maar rita is net gangs dus dat komt misschien ook nog
![]()
![]()
RITA GO
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is echt wat ik bedoel !quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:02 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
verkapt: "het waren toch maar kut-joden" post.
Vanzelfsprekend ben ik het met BansheeBoy eens. Deze poedel maakt het veel te bont, en zou dus nodig eens geschoren moeten worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is echt wat ik bedoel !![]()
![]()
Maar je maakt het echt veels te bont als je het mij vraagt.²
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
basseer me op de werkelijkheid en daarnaast was het ook een beetje cynisch.
was je opa trouwens NSB-er in de oorlog?
In M.'s geval is dat goed mogelijk. Zelfwalging is de sleutel tot het Nationaal-Socialisme.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
(+5 standaard achterlijke Wolf-reactie)quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
In M.'s geval is dat goed mogelijk. Zelfwalging is de sleutel tot het Nationaal-Socialisme.
Hoezo? De WA (de knokploeg van de NSB) zag zichzelf ook als bespot en bespuugt. Van socialsme naar nationaal-socialisme is voor jou een kleine stap, aangezien zoals de WA vandaag bestond deze ook pro-islamitische en felle anti-amerikaanse / anti-"zionistische" retoriek zou uitslaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
(+5 standaard achterlijke Wolf-reactie)
Kst... terug naar de POL-SC met jou.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hoezo? De WA (de knokploeg van de NSB) zag zichzelf ook als bespot en bespuugt. Van socialsme naar nationaal-socialisme is voor jou een kleine stap, aangezien zoals de WA vandaag bestond deze ook pro-islamitische en felle anti-amerikaanse / anti-"zionistische" retoriek zou uitslaan.
dat hij bij voorbaat gediskwalificeerd wordt ligt niet zozeer aan de spelfouten maar aan de posts zelf ... het slaat over het algemeen gewoon nergens opquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als er nog één keer zo'n beledigende en diskwalificerend reactie op Meki komt ben ik bang dat ik een mailtje stuur naar prominenten, want dit is gewoon je reinste discriminatie, zomaar over de Lidl en de Aldi beginnen in een topic over het schenden van mensenrechten, waar Nederland uiteraard heel goed in is, helaas.²
Dit postte ik net, ik vind dat Meki niet serieus genomen wordt en bij voorbaat al wordt uigeschakeld voor het debat. Ik herken dit probleem niet omdat dit voor mij niet op gaat gelukkig, maar ik kan begrijpen dat Meki dit niet leuk vindt, en het laatste wat we willen is dat Meki onverhoopt stopt met Fok!ken, dus gaarne iets scherper omgaan met "lollige" respectloze posts t.o.v. de kleurrijke Meki, ok, hij maakt weleens eens spelfout, maar dit is geen geldige reden om hem te diskwalificeren.²
Waar? in Afghanistan? of in Irak mischien?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is dit voor topic??????
Fok en werving voor jihad ?
Ik was in die tijd op vakantie.....
Hiz is o.k.quote:Hiz, dit neem ik je echt kwalijk.
In Marokko. Ik moest mijn vrouw ophalen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:52 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Waar? in Afghanistan? of in Irak mischien?
[..]
Och, dat vind ik niet zo erg, ik vind het alleen erg dat mijn naam in één zin wordt genoemd met de AIVD, alsof ik een gevaarlijke terrorist ben in de trant van George Bush of Mohammed B.quote:Het zou onderhand wel duidelijk moeten zijn dat we in het Westen niet van hypocriete huilies houden, dat is mischien normaal in het M.O., je ziet niet anders, maar hier wordt je dan inderaad al snel niet meer serieus genomen.
Nee mijn posts is door mijn buurman uitgeroepen tot beste post van heel fokquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hij bij voorbaat gediskwalificeerd wordt ligt niet zozeer aan de spelfouten maar aan de posts zelf ... het slaat over het algemeen gewoon nergens op
neem nu die openingspost in dat amnesty topic, Amnesty heeft het over een crimineel die op Aruba niet helemaal geweldig behandeld wordt en meneer begint over Amerika en democratie te jammeren
Deze posts is iig door mij tot de grappigste van heel de fok! uitgeroepenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee mijn posts is door mijn buurman uitgeroepen tot beste post van heel fok
ik ben daar erg blij mij het slaat altijd ergens op
ik ben bang dat jij jaloers op mij bent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deze posts is iig door mij tot de grappigste van heel de fok! uitgeroepen
Even terzijde, wat me altijd opvalt is dat diegenen die zich het meest beklagen over racisme, en zelf de grootste voorstanders zijn van de mulitkul samenleving zelf altijd een vrouw, of man, hebben uit hun eigen clubje, of het nu Cohen is, Elatik of Bouyeri, het is altijd raak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Marokko. Ik moest mijn vrouw ophalen.
Heb eigenlijk nooit zo begrepen waarom Bush zo impopulair is bij moslims, terwijl zijn opvattingen zo uit de Taliban-almanak lijken te komen. Ik heb wel eens een lijstje gezien van Republiekeins conservatieve opvattingen naast die van Islamitisch conservatieve opvattingen:quote:Och, dat vind ik niet zo erg, ik vind het alleen erg dat mijn naam in één zin wordt genoemd met de AIVD, alsof ik een gevaarlijke terrorist ben in de trant van George Bush of Mohammed B.²
Dat ligt eigenlijk geheel aan de nieuwsposters, maar jouw topic is wel te oud eigenlijk vrees ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef McCarthy het volgende:
mods, wanneer wordt op de frontpage een nieuws submit wel geplaatst en wanneer niet.
Zou dit het halen (in een ander jasje):
Wereldbank: Afrika #1 ondernemertje pesten
onder het mom vrij recent moet het toch kunnen ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat ligt eigenlijk geheel aan de nieuwsposters, maar jouw topic is wel te oud eigenlijk vrees ik
Ik zie het al... dat is eerder een opiniestuk. Dat zal inderdaad niet door de FP overgenomen worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:57 schreef McCarthy het volgende:
[..]
onder het mom vrij recent moet het toch kunnen ?
Het is immers belangrijk dat we weten waarom afrika arm is.
mijn OP of dat raport ????quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie het al... dat is eerder een opiniestuk.
en als ik het wat nuanceer?quote:
Dan wordt het jouw genuanceerde meningquote:
Ja, dat is nieuws. Het is alleen alweer even geleden, en niet al het nieuws komt op de FP terecht. Je kunt het uiteraard altijd proberen. Ik heb niets te zeggen over de FP.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:13 schreef McCarthy het volgende:
ik ga het toch bij NWS proberen.
zie niet in waarom. Het is toch nws dat een onafhankelijk instelling als de wereldbank zo;n raport publiceert
quote:Hoi crew, ik heb hier een NWS submit voor jullie.
De Wereldbank heeft vrije recent haar jaarlijkse rapport uitgebracht waarin het ondernemersklimaat in de wereld wordt gemeten.
Het onderzoek kijkt onder andere naar naar het juridisch systeem dat eigendomsrechten en contracten waarborgt, handelsbarieres, opstartkosten, hoe liberaal de arbeidsmarkt is & de hoogte van belastingen.
Zo heb je in Syrie een startkapitaal van zo'n 60.000 euro nodig, kan de belasting in Senegal oplopen tot 160% van de winst & ben je in Mozambique 153 dagen kwijt met het registreren van een bedrijf. In Australia duurt het 2 dagen.
De wetserse wereld doet het goed en bezet de bovenste regionen van de ranking. Nederland staat 24. Afrika bungelt onderaan.
quote:Frankrijk belast vliegreis voor Afrika
(Reuters, AP)
PARIJS, 30 AUG. De Franse regering wil volgend jaar een belasting invoeren op vliegtickets. De opbrengst zal worden gebruikt voor extra hulp aan Afrika. De Franse president Jacques Chirac zei dat gisteren in Parijs tegen Franse ambassadeurs.
Chirac kondigde aan dat Frankrijk samen met andere landen zal pleiten voor een internationale belasting op vliegtickets. Dat gebeurt op de VN-top over armoedebestrijding midden volgende maand. Hij zei dat zijn plan door Duitsland, Spanje, Algerije, Brazilië en Chili wordt gesteund.
Frankrijk wil niet wachten tot andere landen het initiatief overnemen en zal laten zien dat de opzet werkbaar is, zei de Franse president. De regering is bezig met de voorbereidingen voor de noodzakelijke wetgeving. De belasting moet nog wel door het parlement worden goedgekeurd. De partij van Chirac heeft daarin een flinke meerderheid.
De Franse president heeft het plan al in januari gelanceerd. Hij becijferde destijds dat een belasting van 5 euro voor elke ticket economy class en van 20 euro voor elk ticket business class jaarlijks 10 miljard euro zou kunnen opleveren aan extra ontwikkelingsgeld. De G8, de groep van rijkste industrielanden plus Rusland, reageerde in juli welwillend op het initiatief, al zeiden de Verenigde Staten meteen dat zij niet zouden meedoen. VN-secretaris-generaal Kofi Annan betuigde vorige maand in de Financial Times zijn steun voor het plan. Sommige landen zoals België willen de belasting verplicht stellen. Andere landen zoals Ierland en Cypres vinden dat reizigers zelf moeten kunnen uitmaken of ze de opslag betalen.
De Franse minister voor Financiën Thierry Breton noemt de ,,solidariteitsbelasting'' ,,een van de meest belovende instrumenten om de halvering van de armoede in de wereld te financieren''. Hij zei dat vliegtickets waren gekozen omdat vliegtuigpassagiers ,,doorgaans niet de armste burgers zijn'' en omdat luchtvaartmaatschappijen weinig belasting betalen.
De International Air Transport Association (IATA) verzet zich fel tegen het plan. De organisatie waarschuwt dat het internationale toerisme zwaar onder de belasting zal lijden en dat ook ontwikkelingslanden daarvan het slachtoffer zullen zijn.
Quoi?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:31 schreef McCarthy het volgende:
KJ, neem een andere avatar, dit kan echt niet.
Danku, schroom niet om generaliserende reacties te verwijderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef kLowJow het volgende:
Je topic zal later eventueel opgeschoond een nieuwe kans krijgen.
Kan het weer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef kLowJow het volgende:
Je topic zal later eventueel opgeschoond een nieuwe kans krijgen.
Nee. De enige mogelijkheid om in een topic over dat onderwerp enige (normale) discussie mogelijk te maken, lijkt me door het toe te spitsen op de 'kruistochten'. Is dit nog wel relevant, waarom wel/niet... Die kant op zeg maar. Actuele discussies over veranderingen door of voor moslims hebben we al genoeg wat dus alleen een herhaling van zetten en crossposten als gevolg zal hebben, en ook zo'n discussie zie ik hier eigenlijk niet ontstaan.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef McCarthy het volgende:
overheid koopt koffiezet-automaten ¤45.000 per stuk
is er nog plaats voor een euro tekentje en een punt tussen de 5 en de 0.
please!!!
lees de faq, ik heb hem er nota bene gequote in dat topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef Meki het volgende:
waarom dicht
als jij anders dan mij denkt dan hoef je hem toch niet dicht te maken
het was een goed topic geen enkel user vond hem kut
alleen jij maar dat vind jij van mijn alle topics
Yildiz is de lul (deel 3)quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef NewOrder het volgende:
Yildiz is de lul (deel 2)
Overbodige reactie van 2609.
er waren goede reacties gekomen jij was de eerste met kutOPquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
lees de faq, ik heb hem er nota bene gequote in dat topic![]()
je moet een zinnige discussie starten, dat doe je met een zinnige openingspost ... dat is dus niet 'whahahah00t die bush is die oliegod zijn vriend met zijn 0.0 iq op zijn hoofd teeeheeeheee' dat je een eigen mening hebt vind ik best, die mag je best posten maar houdt het wel enigszins normaal want dit was gewoon lame.
en dit is niet de eerste keer dat ik dit zeg, je gaat gewoon vrolijk verder en dan sluit ik hem ook en kom je weer in de feedback jammeren.
lees je topics voortaan eerst is na voordat je hem post en denk bij jezelf 'wat voor reactie's ga ik hier op krijgen?' of iets dergelijks
Zeg, wat is dat voor gelul?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:51 schreef Dagonet het volgende:
Nou, vooruit dan.
Waarbij je alleen maar reacties zal krijgen als 'oh, die, ik dacht één van die bekende'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef static het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor gelul?
Ik heb express dat topic zo geopend, blijf er gewoon vanaf.
Bull, hij is een Moszkowicz, dat jij nou meteen aan paps of de andere zoon denkt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef freako het volgende:
Advocaat R. Moszkowicz geschorst.
Kan er een R voor Moszkowicz gezet worden? Zo is het licht misleidend.
Jouw topic, jouw titel, jouw beslissing.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:07 schreef Drugshond het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/764331 moet zijn vogelgriep![]()
Laat maar , vogelpest is ook een juiste benaming.. Hoewel de term vogelgriep ook algemeen geaccepteerd is, ik laat de keuze aan de modjes over.
Niet iedereen heeft mijn verfijnde smaak.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef Burner2000 het volgende:
Nederlander in Singapore opgepakt.
De een zuigt aan een tiet de ander op z'n duim.
Nu citeert ie zelfs een site die niet eens bestaat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:45 schreef zakjapannertje het volgende:
MainMan is eigenlijk niet zo origineel, wederom een ongeloofwaardig bericht over kartelvorming
Nieuw supermarktoffensief.
Zelfs als het een (leuke) hoax betreft, is het wel terug te vinden in de media. Deze laat ik dus nog open.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef freako het volgende:
Nog een grappenmaker. Deze hoax is wel een stuk leuker geschreven dan de hoaxes van MainMan..
Fatwa: Voetbal is voor ongelovigen
OK. I stand corrected.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelfs als het een (leuke) hoax betreft, is het wel terug te vinden in de media. Deze laat ik dus nog open..
Zonder bronvermelding inderdaad. Als je de linkjes van DrW volgt kom je het bericht tegen. De bron van de fatwa is kennelijk een internet forum. Zeer waarschijnlijk dat het hier om een hoax/grapjes gaat, maar wel erg grappig dat het bijvoorbeeld door planet overgenomen wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:32 schreef freako het volgende:
[..]
OK. I stand corrected..
Wel een tegenvaller dat de topicstarter waarschijnlijk de tekst gewoon gecopy/paste heeft.
hoiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef kLowJow het volgende:
Dat kunnen pientere moderators lekker niet.
Ik zal wel even kijken of er een pientere FA wakker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |