abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30800161
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef static het volgende:
Nieuwe Revu: " Antillianen vinden 'gangbangen' heel gewoon!"

Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken, Mutant01.
Dat weet ik Maar de thread zou sowieso gesloten worden vanwege de OP.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30800328
Onzin en schijterij. Je mag niet zomaar artikelen rechtstreeks overnemen!
Niks vreemds aan, gewoon de wet en zelfs een forum van FOK veranderd daar niks aan.

Daarbij had het je gesierd als de de off-topic reacties van die 2 'grootbek 'helden' op FOK, had verwijderd.
Schijnbaar denkt vooral die ene nog steeds dat hij part of the FOK team is en dus alles kan maken.
Hij is nu gewoon bezoeker zoveel,niks meer en niks minder, en had dus die topic gewoon open
kunnen blijven als je "the guts" had gehad.
Niet voor niets is hij eerder gebanned en we tellen af hoeveel insults hij nog geeft zodat hij weer kan gaan afkoelen voor een wat langere tijd.

[ Bericht 6% gewijzigd door i-spy24 op 21-09-2005 19:52:02 ]
pi_30800472
Goed, adem in, adem uit. Neem niet alles zo persoonlijk op joh, gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent. Dat geldt overigens voor iedereen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 21 september 2005 @ 20:09:42 #129
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_30801269
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef i-spy24 het volgende:
Niet voor niets is hij eerder gebanned en we tellen af hoeveel insults hij nog geeft zodat hij weer kan gaan afkoelen voor een wat langere tijd.
Knul, ik ben al een stuk of dertig keer gebanned, zo bijzonder is dat niet.
En laat dat maar gewoon aan de FA's over..

Wat is nou in godsnaam de discussie-waarde van een cover?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mutant01 op 21-09-2005 20:11:28 (Dat doen we dus niet in FB.) ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_30805198
Aardbeving op planeet Mars <- hij is opzich best racistisch bezig
pi_30806385
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef Meh7 het volgende:
Aardbeving op planeet Mars <- hij is opzich best racistisch bezig
Op zich misschien wel. Hier lijkt het me echter grappig bedoeld. Desalnietemin ongepast dus verwijderd.
  donderdag 22 september 2005 @ 10:02:11 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30816334
Waar is mijn topic over het smelten van de polen en het warmer worden van het klimaat op mars gebleven?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_30816381
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar is mijn topic over het smelten van de polen en het warmer worden van het klimaat op mars gebleven?
Die is gemerged met meki's mars topic
Allah Al Watan Al Malik
pi_30816389
-spuit 11
pi_30822177
Droogt jullie filantropie ten aanzien van handenbinders als Bansheeboy ooit wel eens op?
pi_30823356
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Droogt jullie filantropie ten aanzien van handenbinders als Bansheeboy ooit wel eens op?
Over welke handenbinders hebben we het hier (naast BSB) precies?
pi_30823515
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Over welke handenbinders hebben we het hier (naast BSB) precies?
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.

Misschien zou ''men'' inmiddels zo verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan, maar de etter voegt werkelijk niets toe en verstiert alles. Als Darkdancer voor dezelfde geintjes de wacht wordt aangezegd, waarom dit schepsel dan niet?
pi_30823663
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Misschien zou ''men'' inmiddels zo verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan, maar de etter voegt werkelijk niets toe en verstiert alles. Als Darkdancer voor dezelfde geintjes de wacht wordt aangezegd, waarom dit schepsel dan niet?
Omdat hij beter op zijn woorden let .
Al is BSB natuurlijk behoorlijk wat vaker 'de wacht aangezegd' dan DD. Het wordt echter wel weer eens tijd voor BSB er even tussenuit te gaan, zo lijkt het.
pi_30823716
Niet zo zeer op basis van die topic overigens. 'Men' wil nu eenmaal regelmatig dezelfde discussie voeren, en laat zich (zo lijkt het) graag door BSB overhalen hierbinnen een bepaalde richting op te gaan. Ik twijfel dan ook aan de invloed die BSB hier op heeft.
pi_30824092
Hij let inderdaad erg goed op zijn woorden. Vandaar dat je met een telkenmale herhaald, soms net iets gevarieerd woord als ''medeplichtig'' en dergelijke beschuldigingen een hele discussie lam kunt leggen. Daarbij zijn er ook heus nieuwe leden hier, of anderen die nog steeds denken dat het allemaal oprecht is. Het ligt dan ook echt aan zijn invloed dat discussies zo'n vervelende wending krijgen.
pi_30824165
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Beetje raar om Darkdancer erbij te halen, gezien het bij hem om meerdere zaken ging en idd zoals KlowJow al zei, BSB meer op zn woorden let.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30824428
Ach ja, als iemand watten in zijn oren stopt en maar blijft roepen ''Mohammed B. was zo bedaard tot Submission verscheen'', een keer of tweehonderd, dan valt er ook geen onvertogen woord. Het geeft echter blijk van een minstens even grote minachting voor gespreksgenoten, misschien nog wel groter aangezien het hier echt een kwestie is van berekening. Het gesprek is evengoed verziekt.
pi_30824596
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach ja, als iemand watten in zijn oren stopt en maar blijft roepen ''Mohammed B. was zo bedaard tot Submission verscheen'', een keer of tweehonderd, dan valt er ook geen onvertogen woord. Het geeft echter blijk van een minstens even grote minachting voor gespreksgenoten, misschien nog wel groter aangezien het hier echt een kwestie is van berekening. Het gesprek is evengoed verziekt.
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30824717
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen. Als iemand dan in arren moede gaat zitten schelden omdat Bansheeboy met een ijselijke arrogantie onverstoorbaar zijn lulverhaal blijft doen, dan kan ik dat best begrijpen. (Ik voel een volkomen onterechte vergelijking met Theo van Gogh opkomen .) Aan beiden zou de toegang ontzegd moeten worden.
pi_30824784
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen.
Ook feiten kan je anders interpreteren JdW.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30824846
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alles goed en wel, maar dat dan toch niet in een topic die slechts in de ogen van een tweetal tekkels in verband staat met Ayaan en Wijlen Theo van G? BSB loopt gewoon te trollen, en effectief ook, want het topic gaat allang niet meer over een 'schandalige' Iraanse propagandafilm.
Verder denkt ie maar wat ie denkt overigens
.....Don't fix me, allright!
  donderdag 22 september 2005 @ 14:51:55 #147
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30824894
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen.
En liegen mag niet volgens de policy?

Maar ff zonder dollen. Een mening moet kunnen op Fok!, en zeker als de mening genunuanceerd wordt gebracht zonder anderen te beledigen. Ik vind wederzijds respect van enorm belang. Bekende kwaliteitsusers als X-Ray en Dora trapten telkenmale in dezelfde val waardoor hun geloofwaardigheid niet meer gegarandeerd kon worden, omdat ze allemaal dezelfde denkfout maakten: meningen brengen op een beledigende manier. Daar houd ik mijzelf dus verre van.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30824917
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef L-Dopa het volgende:

[..]

Alles goed en wel, maar dat dan toch niet in een topic die slechts in de ogen van een tweetal tekkels in verband staat met Ayaan en Wijlen Theo van G? BSB loopt gewoon te trollen, en effectief ook, want het topic gaat allang niet meer over een 'schandalige' Iraanse propagandafilm.
Verder denkt ie maar wat ie denkt overigens
Dat het deels offtopic is ben ik met je eens, maar sommige mensen trekken nu eenmaal verbanden met andere zaken. Vergelijkingen zijn nu eenmaal toegestaan, of deze kloppen of niet, laat ik in het midden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30824931
Liegen=laxatie.
pi_30824972
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Liegen=laxatie.
Voor een moderator is het moeilijk te zien of een persoon bewust liegt of dat hij zijn mening echt uitdraagt. Dat begrijp je neem ik aan?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')