Dat weet ikquote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef static het volgende:
Nieuwe Revu: " Antillianen vinden 'gangbangen' heel gewoon!"
Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken, Mutant01.
Knul, ik ben al een stuk of dertig keer gebanned, zo bijzonder is dat niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef i-spy24 het volgende:
Niet voor niets is hij eerder gebanned en we tellen af hoeveel insults hij nog geeft zodat hij weer kan gaan afkoelen voor een wat langere tijd.
Op zich misschien wel. Hier lijkt het me echter grappig bedoeld. Desalnietemin ongepast dus verwijderd.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef Meh7 het volgende:
Aardbeving op planeet Mars <- hij is opzich best racistisch bezig
Die is gemerged met meki's mars topicquote:Op donderdag 22 september 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar is mijn topic over het smelten van de polen en het warmer worden van het klimaat op mars gebleven?
Over welke handenbinders hebben we het hier (naast BSB) precies?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Droogt jullie filantropie ten aanzien van handenbinders als Bansheeboy ooit wel eens op?
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Over welke handenbinders hebben we het hier (naast BSB) precies?
Omdat hij beter op zijn woorden letquote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.
Misschien zou ''men'' inmiddels zo verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan, maar de etter voegt werkelijk niets toe en verstiert alles. Als Darkdancer voor dezelfde geintjes de wacht wordt aangezegd, waarom dit schepsel dan niet?
Beetje raar om Darkdancer erbij te halen, gezien het bij hem om meerdere zaken ging en idd zoals KlowJow al zei, BSB meer op zn woorden let.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.
Misschien zou ''men'' inmiddels zo verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan, maar de etter voegt werkelijk niets toe en verstiert alles. Als Darkdancer voor dezelfde geintjes de wacht wordt aangezegd, waarom dit schepsel dan niet?
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach ja, als iemand watten in zijn oren stopt en maar blijft roepen ''Mohammed B. was zo bedaard tot Submission verscheen'', een keer of tweehonderd, dan valt er ook geen onvertogen woord. Het geeft echter blijk van een minstens even grote minachting voor gespreksgenoten, misschien nog wel groter aangezien het hier echt een kwestie is van berekening. Het gesprek is evengoed verziekt.
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen. Als iemand dan in arren moede gaat zitten schelden omdat Bansheeboy met een ijselijke arrogantie onverstoorbaar zijn lulverhaal blijft doen, dan kan ik dat best begrijpen. (Ik voel een volkomen onterechte vergelijking met Theo van Gogh opkomenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.
Ook feiten kan je anders interpreteren JdW.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen.
Alles goed en wel, maar dat dan toch niet in een topic die slechts in de ogen van een tweetal tekkels in verband staat met Ayaan en Wijlen Theo van G? BSB loopt gewoon te trollen, en effectief ook, want het topic gaat allang niet meer over een 'schandalige' Iraanse propagandafilm.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.
En liegen mag niet volgens de policy?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen.
Dat het deels offtopic is ben ik met je eens, maar sommige mensen trekken nu eenmaal verbanden met andere zaken. Vergelijkingen zijn nu eenmaal toegestaan, of deze kloppen of niet, laat ik in het midden.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef L-Dopa het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar dat dan toch niet in een topic die slechts in de ogen van een tweetal tekkels in verband staat met Ayaan en Wijlen Theo van G? BSB loopt gewoon te trollen, en effectief ook, want het topic gaat allang niet meer over een 'schandalige' Iraanse propagandafilm.
Verder denkt ie maar wat ie denkt overigens
Voor een moderator is het moeilijk te zien of een persoon bewust liegt of dat hij zijn mening echt uitdraagt. Dat begrijp je neem ik aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Liegen=laxatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |