Quoi?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:31 schreef McCarthy het volgende:
KJ, neem een andere avatar, dit kan echt niet.
Danku, schroom niet om generaliserende reacties te verwijderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef kLowJow het volgende:
Je topic zal later eventueel opgeschoond een nieuwe kans krijgen.
Kan het weer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef kLowJow het volgende:
Je topic zal later eventueel opgeschoond een nieuwe kans krijgen.
Nee. De enige mogelijkheid om in een topic over dat onderwerp enige (normale) discussie mogelijk te maken, lijkt me door het toe te spitsen op de 'kruistochten'. Is dit nog wel relevant, waarom wel/niet... Die kant op zeg maar. Actuele discussies over veranderingen door of voor moslims hebben we al genoeg wat dus alleen een herhaling van zetten en crossposten als gevolg zal hebben, en ook zo'n discussie zie ik hier eigenlijk niet ontstaan.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef McCarthy het volgende:
overheid koopt koffiezet-automaten ¤45.000 per stuk
is er nog plaats voor een euro tekentje en een punt tussen de 5 en de 0.
please!!!
lees de faq, ik heb hem er nota bene gequote in dat topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef Meki het volgende:
waarom dicht
als jij anders dan mij denkt dan hoef je hem toch niet dicht te maken
het was een goed topic geen enkel user vond hem kut
alleen jij maar dat vind jij van mijn alle topics
Yildiz is de lul (deel 3)quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef NewOrder het volgende:
Yildiz is de lul (deel 2)
Overbodige reactie van 2609.
er waren goede reacties gekomen jij was de eerste met kutOPquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
lees de faq, ik heb hem er nota bene gequote in dat topic![]()
je moet een zinnige discussie starten, dat doe je met een zinnige openingspost ... dat is dus niet 'whahahah00t die bush is die oliegod zijn vriend met zijn 0.0 iq op zijn hoofd teeeheeeheee' dat je een eigen mening hebt vind ik best, die mag je best posten maar houdt het wel enigszins normaal want dit was gewoon lame.
en dit is niet de eerste keer dat ik dit zeg, je gaat gewoon vrolijk verder en dan sluit ik hem ook en kom je weer in de feedback jammeren.
lees je topics voortaan eerst is na voordat je hem post en denk bij jezelf 'wat voor reactie's ga ik hier op krijgen?' of iets dergelijks
Zeg, wat is dat voor gelul?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:51 schreef Dagonet het volgende:
Nou, vooruit dan.
Waarbij je alleen maar reacties zal krijgen als 'oh, die, ik dacht één van die bekende'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef static het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor gelul?
Ik heb express dat topic zo geopend, blijf er gewoon vanaf.
Bull, hij is een Moszkowicz, dat jij nou meteen aan paps of de andere zoon denkt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef freako het volgende:
Advocaat R. Moszkowicz geschorst.
Kan er een R voor Moszkowicz gezet worden? Zo is het licht misleidend.
Jouw topic, jouw titel, jouw beslissing.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:07 schreef Drugshond het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/764331 moet zijn vogelgriep![]()
Laat maar , vogelpest is ook een juiste benaming.. Hoewel de term vogelgriep ook algemeen geaccepteerd is, ik laat de keuze aan de modjes over.
Niet iedereen heeft mijn verfijnde smaak.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef Burner2000 het volgende:
Nederlander in Singapore opgepakt.
De een zuigt aan een tiet de ander op z'n duim.
Nu citeert ie zelfs een site die niet eens bestaat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:45 schreef zakjapannertje het volgende:
MainMan is eigenlijk niet zo origineel, wederom een ongeloofwaardig bericht over kartelvorming
Nieuw supermarktoffensief.
Zelfs als het een (leuke) hoax betreft, is het wel terug te vinden in de media. Deze laat ik dus nog open.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef freako het volgende:
Nog een grappenmaker. Deze hoax is wel een stuk leuker geschreven dan de hoaxes van MainMan..
Fatwa: Voetbal is voor ongelovigen
OK. I stand corrected.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelfs als het een (leuke) hoax betreft, is het wel terug te vinden in de media. Deze laat ik dus nog open..
Zonder bronvermelding inderdaad. Als je de linkjes van DrW volgt kom je het bericht tegen. De bron van de fatwa is kennelijk een internet forum. Zeer waarschijnlijk dat het hier om een hoax/grapjes gaat, maar wel erg grappig dat het bijvoorbeeld door planet overgenomen wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:32 schreef freako het volgende:
[..]
OK. I stand corrected..
Wel een tegenvaller dat de topicstarter waarschijnlijk de tekst gewoon gecopy/paste heeft.
hoiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef kLowJow het volgende:
Dat kunnen pientere moderators lekker niet.
Ik zal wel even kijken of er een pientere FA wakker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |