Ik heb het idee dat het er allemaal wat minder gecentraliseerd is, en je dus niet vaak naar de andere kant van het land hoeft te rijden.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik weet hoe het er in Noorwegen aan toe gaat.Maar ik bedoelde dat ze in die index waar Noorwegen op nummer een staat er niet gekeken wordt naar de gigantische afstanden die je overal voor moet afleggen.
De Bekende Noren of de Bekende Nederlanders? Beetje wazige zin...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:09 schreef Pool het volgende:
Misschien is Noorwegen wel zo fijn om te wonen, omdat je er niet zoveel BN'ers hebt. Die vergallen het voor mij hier aardig.![]()
Dat houdt de Noren niet tegen om regelmatig eens flink door te drinken!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef Ulx het volgende:
Had Noorwegen niet een enorme accijns op alcohol?
Precies, wat een prachtland en prachtmensen!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:32 schreef Klonk het volgende:
als ze me vandaag zouden melden dat ik noorwegen kon wonen, ben ik voor 12 uur vanmiddag het land uit
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Tirion het volgende:
[..]
De Bekende Noren of de Bekende Nederlanders? Beetje wazige zin...![]()
Er zijn ook best veel bekende Noren hoor. Zoals Viggo Mortensen. Enne... Hoe heet die ene uit Lord of the RIngs ook al weer, die Aragorn speelt? Die dus ook. oh, en Viggo Mortensen natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Pool het volgende:
[..]
"Goh, toevallig dat je het allebei kunt afkorten tot BN'ers."
Trouwens, bekende Noren zat: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Norwegiansquote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Pool het volgende:
"Goh, toevallig dat je het allebei kunt afkorten tot BN'ers."
Klopt, Bergen bijvoorbeeld is wereldwijd de stad met de meeste regendagen per jaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef teknomist het volgende:
Klimatologisch lijkt het me toch geen fijn land om te wonen...
Heeft mogelijk te maken met de poolwinter en poolzomer.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef ButcherBird het volgende:
Ze hebben ook een hoger zelfmoordcijfer dan NL. Mij niet gezien.
Viggo Mortensen is een Deen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn ook best veel bekende Noren hoor. Zoals Viggo Mortensen. Enne... Hoe heet die ene uit Lord of the RIngs ook al weer, die Aragorn speelt? Die dus ook. oh, en Viggo Mortensen natuurlijk
Dat is gelijk het eerste dat ze hier in moeten gaan voeren.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef Ulx het volgende:
Had Noorwegen niet een enorme accijns op alcohol?
Noorwegen doet wel mee aan de EER, de Europese Economische Ruimte. Daarvoor moest het land alle EU-wetgeving over de interne markt(en dat is het overgrote deel van alles wat uit Brussel komt), overigens m.u.v. landbouw en visserij, opnemen in de eigen wetgeving. Ook de Brusselse regels over de eisen die aan goederen worden gesteld op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu zijn geldig. Dit geldt ook voor het gebied mededinging en concurrentie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef concac het volgende:
Noorwegen is zo verstandig om niet mee te doen aan het bureaucratische EU onzin in Brussel.
dat scheelt hun een hele hoop contributie geld.
http://hdr.undp.org/quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef McCarthy het volgende:
heeft iemand het COMPLETE rapport (in pdf formaat)?
Dat zijn geen bekende Noren, dat zijn gewoon álle Noren.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef Tirion het volgende:
[..]
Trouwens, bekende Noren zat: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Norwegians![]()
Dus, sinds ik naar Noorwegen geemigreerd ben in 2000 is Noorwegen steevast het beste land om in te wonen. Conclusie: ik heb goede invloed op het landquote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Hallulama het volgende:
Voor de vijfde keer op rij is Noorwegen door de VN benoemd tot het beste land om in te wonen... <knip>
quote:Op zondag 11 september 2005 14:16 schreef Fogel het volgende:
Dus, sinds ik naar Noorwegen geemigreerd ben in 2000 is Noorwegen steevast het beste land om in te wonen. Conclusie: ik heb goede invloed op het land
Oslo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |