abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2005 @ 21:18:36 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30615169
quote:
Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Dr. Phil deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".

"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. "Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen.'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.

Natalee Holloway wordt al ruim drie maanden vermist nadat ze op Aruba spoorloos verdween. In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met F16's, gehouden en werden drie verdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, aangehouden. Deze kwamen twee weken terug echter alledrie vrij. Sindsdien lijkt het onderzoek weinig vooruitgang meer te boeken.
Wat een mongool. En die moeder al helemaal We moeten de vs maar een boycotten.
  donderdag 15 september 2005 @ 21:20:29 #2
104022 JasperE
daar is de kont
pi_30615220
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Wat een mongool. En die moeder al helemaal We moeten de vs maar een boycotten.
Heb je geen economie gehad op de middelbareschool?
gezellig!
  donderdag 15 september 2005 @ 21:21:36 #3
45511 TimmyAsd
pi_30615256
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:20 schreef JasperE het volgende:

[..]

UIteindelijk gaat het helemaal goedkomen
  Eindredactie Games donderdag 15 september 2005 @ 21:22:29 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_30615279
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:20 schreef JasperE het volgende:

[..]

en welke producten nemen wij ook alweer af en kunne niet vervangen worden door aziatische producten ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_30615287
Wat een onzinnige reactie van een stomme talkshowhost zeg. Jeeetje.
  FOK!fossiel donderdag 15 september 2005 @ 21:23:01 #6
8443 cptmarco
it's captain...
  donderdag 15 september 2005 @ 21:23:09 #7
104022 JasperE
daar is de kont
pi_30615302
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:22 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en welke producten nemen wij ook alweer af en kunne niet vervangen worden door aziatische producten ?
Doe niet zo dom
gezellig!
pi_30615323
HIj heeft toch gelijk, en we zijn er toch trots op? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30615370
waarom gaat ie niet lekker bush boycotten, die heeft tenslotte bin laden ook nog niet te pakken.
verder weer typisch dat amerika zich drukker maakt als er een jong blond meisje is verdwenen, dan wanneer in eigen land wekelijks honderden mensen verdwijnen.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  donderdag 15 september 2005 @ 21:25:43 #10
45511 TimmyAsd
pi_30615398
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef JasperE het volgende:

[..]

Doe niet zo dom
Loop eens een rondje door je huis, en kijk of je echt afhankelijk bent van de vs.
pi_30615470
waarom noem je het eigenlijk een rel? er was toch helemaal geen rel bij dr phil
You ask me the time
And I would like to give
  donderdag 15 september 2005 @ 21:28:34 #12
45511 TimmyAsd
pi_30615484
quote:
In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met F16's, gehouden
Mevrouw vind dit niet genoeg trouwens?
pi_30615598
Wat een trut die moeder! Nederland is ok wat drugsbeleid betreft. Is het niet zo dat Amerika veel meer drugsverslaafden heeft?
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 21:32:57 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30615656
die f16's vond ik zelf wat overdreven persoonlijk

maar gelukkig hebben ze er ook nuttige dingen gedaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 15 september 2005 @ 21:34:27 #15
125878 Gabry
Lento Violento
pi_30615690
Echt trieste figuren..
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 15 september 2005 @ 21:34:29 #16
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_30615693
http://www.natalee-holloway.com/guestbook/

Moet je eens in het gastboek van mevrouw holloway kijken De reacties daar zijn soms net zo houtsnijdend als die van Dr. (ik ben gepromoveerd en heb nu overal een waardevolle mening over) Phil.
Oh
pi_30615787
aruba lijkt me ook wat klein voor 270 miljoen amerikanen...
You ask me the time
And I would like to give
pi_30615828
en de amerikanen maar afvragen waarom iedereen een hekel aan ze heeft
You ask me the time
And I would like to give
pi_30616044
Alsof dat hele Amerika al niet zo ongeveer boycot
De kans dat ik ooit vrijwillig voet op Amerikaanse bodem zet, is al jaren zeer klein, en 't wordt alleen maar kleiner.
(En ja, voor de gevatte users onder ons, hier heb ik idd redenen voor, en nee, die ga ik niet hier tentoonspreiden)
(Un)masking for the greater good.
pi_30616073
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef menesis het volgende:
Wat een trut die moeder! Nederland is ok wat drugsbeleid betreft. Is het niet zo dat Amerika veel meer drugsverslaafden heeft?
Klopt helemaal. Daarom heb ik ook zo'n schijt schurft hekel aan die zogenaamde "true patriots" met een iets té Christelijke inslag. In Amerika heb je in vergelijking met Nederland veel meer ontspoorde lui en verslaafden.
De moeder moet eens een keer flink in de kont ge****t worden door 2 Arubanen.
pi_30616111
fuck dr phil, vond hem in het begin wel oke zo af en toe maar dat betweterige toontje begint steeds meer te irriteren.

En die moeder van miss H. die moet helemaal dr graftakkebek houden, volgens mij is er alles aan gedaan om dr dozendochter terug te vinden en is zij een mediageile slet. Sjiez. En over nederland moet ze helemaal dr bek houden want ik heb zo het idee dat ze hier nog nooit is geweest.

Tuurlijk is het klote voor haar wat er is gebeurd met haar dochter (vermist en spoorloos) maar als je een willekeurig bericht in de Amerikaanse media zag toenertijd over van der sloot en die 2 hindustani broers, die werden al als schuldigen neergezet, die door stom handelen van Arubaanse justitie de dans dreigden te ontspringen "terwijl het toch echt zo overduidelijk was dat ze schuldig waren..." zeg maar. Blegh!

ONSCHULDIG TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS!! is volgens mij nog steeds waar we vanuit gaan hier in de westerse wereld.

En Aruba en zijn bevolking heb ik dan wel niks mee maar dat hele circus rond de vermissing van een willekeurig meisje, TEEERING!!!
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_30616137
quote:
"Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen.'
Volgens mij moeder moet je respect verdienen, en niet eisen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30616309
Site van Dr.Phil: Dr.Phil
Tijd om die ff te bestoken met boze emails wat denkt die vent wel niet
Dit is echt de omgekeerde wereld, zo'n klein land de vernieling in helpen
kunnen ze wel? Klote amerikanen wat een scheitvolk is het toch
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30616332
quote:
Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".
Je zou ze eens in de veluwe moeten droppen, dan kan je lachen
  donderdag 15 september 2005 @ 21:49:33 #25
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_30616341
http://www.drphil.com/messageboard/topic/473

En de discussie op de site van Dr. Phil.

Erg tendentieus en ongenuanceerd als je het mij vraagt. Een paar leuke quotes om de toon even weer te geven:
quote:
The Dutch/ Arubian justice system permits cases to be heard behind closed doors, providing free reign by the public prosecutor to withhold and/or tamper with information. The Dutch legal system allows judges and prosecutors to function without checks and balances
quote:
"We must remember that the Netherlands, 'The Dutch,' for personal reasons held onto their slave trade 15 years after it had been abolished by using this same Dutch legal system," concludes Dr. Arianna Mathew. "Based on the legal system's past patterns and history - can we trust this system now?"
Moet ik nu kwaad worden of lachen
Oh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')