waar heb je het in vredesnaam over???quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef Meki het volgende:
maar de titels van ANP is echt niet te vermelden dan krijg ik reacties van
wat een domme titel en ik mag niet zomaar titels gaan na-apen dat weet je toch
jij zegt tegen mij dat ik titels van bron moet overnemen dat mag toch niet copyrightquote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar heb je het in vredesnaam over???
oow ik vermeld de feiten , maar ook op FP maken ze de titel heel anders ze doen het als mijquote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef sp3c het volgende:
die artikelen kopieer je wel (vaak zonder bronvermelding) maar met het copyright van de titels zit je in je maag???
doe nu niet of je achterlijk bent
ik zal erover nadenken over die kratjes dat is al geregeld maar de andere titels zijn goedquote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef sp3c het volgende:
zo zijn er nog wel meer ... hoe dan ook, ik heb je gewaarschuwd
Het leukste van Meki-topics zijn de populistische titels, je ontneemt hem nu zijn creativiteit, en dat is zonde voor ons allemaal.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef sp3c het volgende:
die artikelen kopieer je wel (vaak zonder bronvermelding) maar met het copyright van de titels zit je in je maag???
doe nu niet of je achterlijk bent
Nou nou, hoef je niet gelijk boos te worden, ik ventileer enkel mijn mening.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef sp3c het volgende:
klets niet zo stom
Zolang ik er niemand mee kwets mag ik toch gebruik blijven maken van "onze verworven vrijheden"?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef dVTB het volgende:
Hoe lang mag Bansheeboy nog ongestraft doorgaan met het promoten van zijn 'essay' over homo-isme? Wanneer wordt er op dit forum eindelijk eens iets ondernomen tegen dit staaltje discriminatie en spam-gedrag? Veto Schwarzenegger homohuwelijk
Aha, dus je stelt vast dat het kwetsend is en doet er vervolgens niets aan?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:38 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat je er homo's best wel mee kwetst
maar ach ik vind de reactie's op dat topic wel aardig ... denk niet dat iemand dat hele topic serieus neemt naast 'backstreetboy' zelf![]()
Maak je niet druk man, ok, er staan misschien wat spelfouten van andere users in dat topic, maar mijn schrijfsel is best wel interessant als je het mij vraagt, en vele andere vinden dat ook, anders zou het niet zoveel stof doen opwaaien zoals je zelf nu bewijst.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef dVTB het volgende:
[..]
Conclusie: je mag op NWS tot vervelens toe discussies verzieken door links te plaatsen naar kwetsende teksten. Slechte zaak.
ik denk dat het best kwetsend is, de rest van fok! blijkbaar niet (zelfs jij niet) dus ik zie echt het probleem nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef dVTB het volgende:
Ik zal het niet al te persoonlijk maken, sp3c, en ik zal na dit berichtje ook een punt zetten achter deze discussie, maar je spreekt jezelf nogal erg tegen.
Je stelt over het essay dat het 'best kwetsend' is, maar ziet daarin geen aanleiding om het te verwijderen. Daarna stel je dat het een link 'vol onzin' is, maar daarna is het weer 'on topic'. Onzin posten is dus on-topic in het NWS forum. En erger nog: herhaaldelijk met dezelfde onzin spammen mag zelfs. Erg bevorderlijk voor nieuwsdiscussies op dit forum
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef sp3c het volgende:
klets niet zo stom
als die titels het leukste aan zijn topics zijn kan hij er maar beter over nadenken te stoppen met topics maken .. iig in NWS, zoek het maar in ONZ ofzo
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef sp3c het volgende:
hey ik ben niet degene die beweert dat je titels het leukste onderdeel aan je topics zijn daar moet je bansheeboy voor bedanken
maar ik moetquote:
quote:
oow en vergeet geen Politiekquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Sidekick het volgende:
Meki,
Ga niet weg gekkie,
NWS blijft altijd jouw plekkie,
Meki.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef Sidekick het volgende:
Zolang je maar niet in POL komt vind ik alles best, eigenlijk.
Kijken, kijken, en niet kopen. Wat een toonbeeld van integratie!quote:
Nou niet gelijk overdrijven hčquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
2 topics maken 1 betalen
ik lees mijn titels bijna 5 keerquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou niet gelijk overdrijven hč.
Nou ja... in POL is het niet zo'n probleem natuurlijk... daar is toch maar rustig, maar in NWS mag je je titel wel even twee keer nalezen voor je op invoeren drukt. Is iedereen weer blij..
Wij zijn beiden goede gasten. Toch mis ik Youssef.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kijk dat is het dus... Dat is drie keer te veel.
Goed idee eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef sp3c het volgende:
klets niet zo stom
als die titels het leukste aan zijn topics zijn kan hij er maar beter over nadenken te stoppen met topics maken .. iig in NWS, zoek het maar in ONZ ofzo
Wat heb jij tegen sterk inhoudelijke Marokkanen?quote:
wel op het internetquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef sp3c het volgende:
hetzelfde als ik tegen eenhoorns heb
het lijken me geschikte gasten, maar ik kom ze niet tegen![]()
LOLquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef sp3c het volgende:
hetzelfde als ik tegen eenhoorns heb
het lijken me geschikte gasten, maar ik kom ze niet tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |