Kan het niet laten; jij niet om nu nog te kijken of Roel die peuk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:17 schreef jalla het volgende:
damn kan het niet laten
roel in de keuken, denk op zoek naar een peuk
ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan het niet laten; jij niet om nu nog te kijken of Roel die peuk?
Het wordt tijd voor een extra mod hierquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:19 schreef Kolomo het volgende:
Sjit, moet 109 zijn!!!!
Ja man ik zat al heel ergens anders, streams op de achtergrond, wil ik hem net afsluiten, jahoor oranje bajesbadjas alert in de keukenquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:20 schreef Kolomo het volgende:
Delta ik dacht dat jij ook ging slapen
Paar minuten achter, verder live ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef jalla het volgende:
is het echt screensaver?, is toch wel live dit ?
Ja hij peinst ergens over, waar zou hij over peinzen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef MissHobje het volgende:
Roel is cool.. maar zit volgens mij evem flink te denken.. althans.. zo lijkt het wel.
Even interessant als een screensaver,quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef jalla het volgende:
is het echt screensaver?, is toch wel live dit ?
Zit hij hier elke nacht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:24 schreef jalla het volgende:
roel komt elke nacht uit bed en rookt dan sigaret terwijl er van alles door z,n hoofd lijkt te malen
maar wat?
Trusten!quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:24 schreef svann het volgende:
[..]
Even interessant als een screensaver,
Trustenquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
vaak wel even
Ik ga pittenhave fun
Nee joh, overdenkt gewoon gebeurtenissen, uitspraken, momenten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:25 schreef svann het volgende:
Volgens mij zitten ze zich nu allemaal af te vragen wat ze eigenlijk in het huis te zoeken hebben.
Nu pas?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
vaak wel even
Ik ga pittenhave fun
gisteren net zo iig, daarvoor 4 nachten weet ik heb die 4 gemist, begin kan ik me niet goed herinneren, overdrijf beetje misschien..quote:
Lijkt me logiche als je met een linkse anarchistise inslag in een kapitalische amusement programma gaat zitten dat je jezelf niet zo happy voelt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef MissHobje het volgende:
Roel is cool.. maar zit volgens mij evem flink te denken.. althans.. zo lijkt het wel.
Trustenquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:29 schreef Kolomo het volgende:
Ik ga ook slapen.... echt echt echt echt
Best enerverend om full-time te moeten socializen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:26 schreef -Delta- het volgende:
Nee joh, overdenkt gewoon gebeurtenissen, uitspraken, momenten.
Goh, Ingrid heeft zich helemaal om weten te draaien in bed, voeten op haar kussen nu.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:37 schreef svann het volgende:
Volgens mij ook Ingrid.
Die is zeker met een onmogelijke weekopdracht bezig.
Euhm links anarchistische inslag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:43 schreef jalla het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 september 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lijkt me logiche als je met een linkse anarchistise inslag in een kapitalische amusement programma gaat zitten dat je jezelf niet zo happy voelt!
Begrijp dat nog steeds net van Roel,
Kraker vs kapitalische amusement![]()
roel heeft wel vaker dubbele dingen
vind aan de ene kant dat iedereen z,n eigen ding moet doen en anderen niet lastig vallen
maar vind dat als hij en z,n maten keiharde muziek willen draaien op zondag ochtend de buren niet moeten zeiken![]()
Worked for mequote:Op dinsdag 6 september 2005 07:57 schreef whitef0x het volgende:
Morgen iedereen is er al iemand wakker daar de geur van croissantjes zou ze toch moeten triggeren om op te staan....:)
misschien hebben ze al een leuke (geheime) opdrachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:35 schreef fantastrick het volgende:
Ach ze krijgen straks weer eens een keer een leuke opdracht...
nopquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:37 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
misschien hebben ze al een leuke (geheime) opdracht![]()
Jij was dat met die goeie bronnen toch? Enig idee hoelaat ze ongeveer die opdracht krijgen? Kan ik daar op mijn werk rekening mee houdenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:35 schreef fantastrick het volgende:
Ach ze krijgen straks weer eens een keer een leuke opdracht...
Mijn ideequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef teamlead het volgende:
Kan ik daar op mijn werk rekening mee houden
Ik hoop 9 uur dus zodra ze wakker worden gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jij was dat met die goeie bronnen toch? Enig idee hoelaat ze ongeveer die opdracht krijgen? Kan ik daar op mijn werk rekening mee houden
Goeiemorgen trouwens
Ze worden ieder geval 09:00 uur wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef teamlead het volgende:
Enig idee hoelaat ze ongeveer die opdracht krijgen?
nog 6 minutenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ze worden ieder geval 09:00 uur wakker gemaakt.
Tanja slaapt toch al bijna nooit dus die kan net zo goed meedoenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:56 schreef D.Rose het volgende:
ik stel voor dat de opdracht is dat ze (wederom zonder Tanja) tot donderdag wakker moeten blijven. Als meer dan de helft wakker blijft is de opdracht geslaagd
Ik vind niet dat we dat moeten stimulerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:57 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Tanja slaapt toch al bijna nooit dus die kan net zo goed meedoen
* alvast geluid wat zachter zet van de streams..quote:
*geluid aanzetquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
* alvast geluid wat zachter zet van de streams..
alsof wij invloed hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we dat moeten stimuleren
69?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:00 schreef D.Rose het volgende:
met welk nummer zullen ze de BB-ers wakker maken?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef Pinball het volgende:
De streams schijnen een paar minuten achter te lopen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:01 schreef HellFreez het volgende:
streams lopen een minuutje of 2 achter
Zouden de streams achter lopen denk je?quote:
Alleen een been of zat er ook iemand aan vast?quote:
Yep, gisteren gechecked met luchtalarmquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef fantastrick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zouden de streams achter lopen denk je?
Als het een los been was was het die van Robquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen een been of zat er ook iemand aan vast?
dit keer met iemand eraanquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen een been of zat er ook iemand aan vast?
Zouden ze misschien de "jacuzzi" tijd aanhouden?quote:
Hebben de bewoners dat ook gebruikt om het klokje in het bad te ijken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, gisteren gechecked met luchtalarm
Idd, Rob heeft dat gedaan, en daarom weet ie nu ook iedere keer precies hoe laat het isquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hebben de bewoners dat ook gebruikt om het klokje in het bad te ijken?
Klokje kan je niet aanpassen, maar Rob die vergleek de jacuzzi tijd met het maandelijkse alarm en zo kunnen ze de "echte" tijd bepalen tenzij BB de klok weer remote aanpastquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hebben de bewoners dat ook gebruikt om het klokje in het bad te ijken?
K*T, voor niks vroeg opgestaanquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef ChantalC het volgende:
Degene die ze moet wekken heeft zich zeker verslapen?
K heb de oven al aangezet voor warme croissantjes met ham en kaasquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:10 schreef misterDre het volgende:
[..]
Jij ook al.......koffie dan maar
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
K heb de oven al aangezet voor warme croissantjes met ham en kaas
Iemand ook een croissantje![]()
maar ze zijn wel goed uitgeslapen voor de weekopdracht....quote:
Wordt het toch nog gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
K heb de oven al aangezet voor warme croissantjes met ham en kaas
Iemand ook een croissantje![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef Magneet het volgende:
goed plan om zo de bewoners helemaal in de war te brengen over de tijdZal wel ff snel verzonnen zijn gister na wat Rob deed maar het werkt wel.
preciesquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef Magneet het volgende:
goed plan om zo de bewoners helemaal in de war te brengen over de tijdZal wel ff snel verzonnen zijn gister na wat Rob deed maar het werkt wel.
Precies, dadelijk wel ff uitdelen hierquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:16 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
precies
maak ze om 1100 wakker en ze denken dat het 0900 is.![]()
das kut voor die hondquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:22 schreef schatje het volgende:
Ik las net in de streamverslagen dat Tanja haar hond Tiësto heeft genoemd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze dan ook even netjes de klok van de jacuzi even verzetten is de illusie compleetquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:16 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
precies
maak ze om 1100 wakker en ze denken dat het 0900 is.![]()
zouden jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zouden toch om 0900 gewekt worden
ja en? zoals ik net al zei is dit dé manier om hun besef van tijd weer te fucken. Waarschijnlijk worden ze om 11.41 oid wakker gemaakt :'0 lekker van het hele uur af en flink laterquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zouden toch om 0900 gewekt worden
hadden ze nu ook een zonnewijzer? dan is die ook al verdraaid hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef bemeall het volgende:
[..]
Als ze dan ook even netjes de klok van de jacuzi even verzetten is de illusie compleet
naja wakker..quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:30 schreef Kokstra het volgende:
Wel grappig om te zien hoe iedereen wakker wordt
Tanjaquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Van wie is die vieze voet!!??
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:36 schreef Marrije het volgende:
Douchen? Meteen aan de weekopdracht zou ik zo zeggen![]()
hoezo??quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef milagro het volgende:
Wat een lul is die Ralph ook, hè
Zegt-ie gewoon goedemorgen tegen Nathalie
Het gore lef!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef bemeall het volgende:
Oh btw, de croissantjes zijn klaar
Pak maar als je lust
[afbeelding]
Ralph moet gewoon eens ophouden met dat intimideren van Nathaliequote:
Als dat zo doorgaat zal er zeker van hoger hand in worden gegrepen, stel je voor dat ie ook nog 'welterusten' tegen haar gaat zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ralph moet gewoon eens ophouden met dat intimideren van Nathalie![]()
Gisteren vroeg hij zelfs hoe het met haar ging
Inderdaad..daar zal vast meer achter zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef milagro het volgende:
Wat een lul is die Ralph ook, hè
Zegt-ie gewoon goedemorgen tegen Nathalie
Het gore lef!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal dit wel missen na 15 december![]()
Maar als het succesvol is gaat het door tot 30 decemberquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal dit wel missen na 15 december![]()
Ze zijn om 9:30 gewekt door BBquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:51 schreef Darklight het volgende:
Waarom zjn ze nu al wakker? Wat is er aan de hand? Het is nog geen 10uur![]()
![]()
Dat is dan nummer 1 voor vandaag.quote:
er is wel meer jammer aan haar, wat te denken van haar stem.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:46 schreef henk.jansen het volgende:
Linda heeft wel een mooi broekje aan alleen jammer van die verfvlek op haar huid, die ziet er ook niet meer uit als ze 55 jaar is
stel je niet zo aan, zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
Rob is alweer autoritair en irritant tegen Joost, over de oven.
Die man is echt in staat om een gezellige ontspannen sfeer om zeep te helpen
blijkbaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef henk.jansen het volgende:
Ligt Tanja op de bediening te wachten?
Ze kan natuurlijk ook gezellig bij de anderen gaan zittenquote:
'quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook gezellig bij de anderen gaan zitten![]()
Tanja wacht op : Joh, Tanja, kom je er niet bij, wil je niets eten, moet ik wat voor je maken, ben je nog moe, voel je je niet okay, alles goed, gaat-ie, lekker geslapen, valt niet mee, hè, benje wel uitgerust, doe lekker rustig aan vandaag, hè, heeft de kleine veel geschopt vannacht, ben je lang wakker gebleven, hebben we je wakker gehouden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef henk.jansen het volgende:
Ligt Tanja op de bediening te wachten?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja wacht op : Joh, Tanja, kom je er niet bij, wil je niets eten, moet ik wat voor je maken, ben je nog moe, voel je je niet okay, alles goed, gaat-ie, lekker geslapen, valt niet mee, hè, benje wel uitgerust, doe lekker rustig aan vandaag, hè, heeft de kleine veel geschopt vannacht, ben je lang wakker gebleven, hebben we je wakker gehouden.
Maar ja, dat komt niet, bummer![]()
Dan kan je toch wel even je kop om de hoek steken en zeggen dat je het niet trekt en dat je er daarom niet bij komt zitten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:12 schreef fantastrick het volgende:
k denk dat vermoeidheid toeslaat.. de afgelopen dagen heeft ze erg weinig geslapen.. tegen de zin van BB in.... dus denk dat ze nu de klap krijgt..
Het is gewoon een kwestie van aandacht trekken, alleen lukt het niet op deze manier.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:14 schreef k_i_m het volgende:
Dan kan je toch wel even je kop om de hoek steken en zeggen dat je het niet trekt en dat je er daarom niet bij komt zitten?
Tanja wacht tot anderen het gezellig hebben met elkaar want dan zullen daar de streams wel op gericht zijn...zodat zij ongestoord nog een sigaretje kan roken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:05 schreef Kokstra het volgende:
Jezus Tanja, je kunt er ook gewoon voor de gezelligheid bij gaan zitten, dit vind ik asociaal
Zie stream 3, de gezellige ontbijttafel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:14 schreef Darklight het volgende:
Haal die streams eens bijTanja
weg
Hier in Rotterdam schijnt de zon, maar tussen 4 en 5 uur zagen we onweer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:17 schreef bemeall het volgende:
Het lijkt wel of daar stiekem al gewoon de zon begint te schijnen, hier is het nog mistig en zonder zon
hier schijnt de zon en de lucht is blauw (Vlaardingen)quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:17 schreef bemeall het volgende:
Het lijkt wel of daar stiekem al gewoon de zon begint te schijnen, hier is het nog mistig en zonder zon
En terecht, zij is asociaal bezig en Roel doet haar gewoon na.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:23 schreef henk.jansen het volgende:
Roel is binnen geweest en heeft totaal niet naar Tanja omgekeken
Ze moeten voor BB in een goede conditie zijn ivm de weekopdracht die er aan zit te komen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:23 schreef Darklight het volgende:
Waarom zijn ze nu om 9uur gewekt dan? Tanja slaapt alweer, en de rest zal zo ook wel in de tuin verder gaan slapen
Inderdaad maar ik wist even niet welke smiley ik erbij moest zetten..quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:24 schreef Kokstra het volgende:
En terecht, zij is asociaal bezig en Roel doet haar gewoon na.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Rob vindt het een goed idee van Ingrid, dat ze allemaal even hun eigen ontbijtspul afspoelen
opmerkelijk.... nadat joost vanacht al aan gaf te willen rimmen, maar niet bij rikkertquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:26 schreef bemeall het volgende:
Oh, Rikkert komt nu ook uit de kast:
"Oh Joost, ik heb zin in je!"
Nee... maar wel dat iedereen zijn eigen troep in de keuken neergooit en Rob dan alles gaat afwassenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Serieus???
Dat dus 12 bewoners allemaal 1 bord en 1 mes gaan afspoelen![]()
Ik zou het eerder verwachten van Rikkert dan van Joost als ik eerlijk moet zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
opmerkelijk.... nadat joost vanacht al aan gaf te willen rimmen, maar niet bij rikkert
dat deed ze ook, maar ze kwam er later weer uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef kinito_mendez het volgende:
juist omdat ze zwanger is moet ze wat vroeger naar bed gaan
Nee, ik kijk nu met 233 via Garnier (kan ook niet hoger bij mij...)quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef vw_caddy het volgende:
Meer mensen problemen met de garnier-stream? Blijft steeds hangen op 224kb.
Ik haal normaal altijd 448quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu met 233 via Garnier (kan ook niet hoger bij mij...)
Ik draai die streamgate streams van uit de OP en die doen het hier met 448 Kb/sec en dat 4x voor de 4 streamsquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu met 233 via Garnier (kan ook niet hoger bij mij...)
Lucky you. Ik heb maar een verbinding van 512 en omdat ik te ver van de centrale zit wordt dat ongeveer 405. Die stream rondt het dan af naar 233.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:40 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ik draai die streamgate streams van uit de OP en die doen het hier met 448 Kb/sec en dat 4x voor de 4 streams
2mbit verbinding hier, 1km vanaf de centrale en toch buffersquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:43 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Lucky you. Ik heb maar een verbinding van 512 en omdat ik te ver van de centrale zit wordt dat ongeveer 405. Die stream rondt het dan af naar 233.
Stopwatch klaar?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:46 schreef Kokstra het volgende:
Shit, Lieske is al aan het poetsen
Dit gaat een 1/2 uur durenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:46 schreef Kokstra het volgende:
Shit, Lieske is al aan het poetsen
straksquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef lillymoon het volgende:
Wanneer zouden ze nou de nieuwe weekopdracht krijgen?
"Poets op zoveel mogelijk plaatsen in het huis, zo lang mogelijk, je tanden"quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:49 schreef Showtime het volgende:
Dit is niet normaal man, dit moet echt een geheime opdracht zijn die Lieske heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |