quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal dit wel missen na 15 december![]()
Maar als het succesvol is gaat het door tot 30 decemberquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal dit wel missen na 15 december![]()
Ze zijn om 9:30 gewekt door BBquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:51 schreef Darklight het volgende:
Waarom zjn ze nu al wakker? Wat is er aan de hand? Het is nog geen 10uur![]()
![]()
Dat is dan nummer 1 voor vandaag.quote:
er is wel meer jammer aan haar, wat te denken van haar stem.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:46 schreef henk.jansen het volgende:
Linda heeft wel een mooi broekje aan alleen jammer van die verfvlek op haar huid, die ziet er ook niet meer uit als ze 55 jaar is
stel je niet zo aan, zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
Rob is alweer autoritair en irritant tegen Joost, over de oven.
Die man is echt in staat om een gezellige ontspannen sfeer om zeep te helpen
blijkbaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef henk.jansen het volgende:
Ligt Tanja op de bediening te wachten?
Ze kan natuurlijk ook gezellig bij de anderen gaan zittenquote:
'quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook gezellig bij de anderen gaan zitten![]()
Tanja wacht op : Joh, Tanja, kom je er niet bij, wil je niets eten, moet ik wat voor je maken, ben je nog moe, voel je je niet okay, alles goed, gaat-ie, lekker geslapen, valt niet mee, hè, benje wel uitgerust, doe lekker rustig aan vandaag, hè, heeft de kleine veel geschopt vannacht, ben je lang wakker gebleven, hebben we je wakker gehouden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef henk.jansen het volgende:
Ligt Tanja op de bediening te wachten?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja wacht op : Joh, Tanja, kom je er niet bij, wil je niets eten, moet ik wat voor je maken, ben je nog moe, voel je je niet okay, alles goed, gaat-ie, lekker geslapen, valt niet mee, hè, benje wel uitgerust, doe lekker rustig aan vandaag, hè, heeft de kleine veel geschopt vannacht, ben je lang wakker gebleven, hebben we je wakker gehouden.
Maar ja, dat komt niet, bummer![]()
Dan kan je toch wel even je kop om de hoek steken en zeggen dat je het niet trekt en dat je er daarom niet bij komt zitten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:12 schreef fantastrick het volgende:
k denk dat vermoeidheid toeslaat.. de afgelopen dagen heeft ze erg weinig geslapen.. tegen de zin van BB in.... dus denk dat ze nu de klap krijgt..
Het is gewoon een kwestie van aandacht trekken, alleen lukt het niet op deze manier.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:14 schreef k_i_m het volgende:
Dan kan je toch wel even je kop om de hoek steken en zeggen dat je het niet trekt en dat je er daarom niet bij komt zitten?
Tanja wacht tot anderen het gezellig hebben met elkaar want dan zullen daar de streams wel op gericht zijn...zodat zij ongestoord nog een sigaretje kan roken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:05 schreef Kokstra het volgende:
Jezus Tanja, je kunt er ook gewoon voor de gezelligheid bij gaan zitten, dit vind ik asociaal
Zie stream 3, de gezellige ontbijttafel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:14 schreef Darklight het volgende:
Haal die streams eens bijTanja
weg
Hier in Rotterdam schijnt de zon, maar tussen 4 en 5 uur zagen we onweer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:17 schreef bemeall het volgende:
Het lijkt wel of daar stiekem al gewoon de zon begint te schijnen, hier is het nog mistig en zonder zon
hier schijnt de zon en de lucht is blauw (Vlaardingen)quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:17 schreef bemeall het volgende:
Het lijkt wel of daar stiekem al gewoon de zon begint te schijnen, hier is het nog mistig en zonder zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |