misschien hebben ze al een leuke (geheime) opdrachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:35 schreef fantastrick het volgende:
Ach ze krijgen straks weer eens een keer een leuke opdracht...
nopquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:37 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
misschien hebben ze al een leuke (geheime) opdracht![]()
Jij was dat met die goeie bronnen toch? Enig idee hoelaat ze ongeveer die opdracht krijgen? Kan ik daar op mijn werk rekening mee houdenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:35 schreef fantastrick het volgende:
Ach ze krijgen straks weer eens een keer een leuke opdracht...
Mijn ideequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef teamlead het volgende:
Kan ik daar op mijn werk rekening mee houden
Ik hoop 9 uur dus zodra ze wakker worden gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jij was dat met die goeie bronnen toch? Enig idee hoelaat ze ongeveer die opdracht krijgen? Kan ik daar op mijn werk rekening mee houden
Goeiemorgen trouwens
Ze worden ieder geval 09:00 uur wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef teamlead het volgende:
Enig idee hoelaat ze ongeveer die opdracht krijgen?
nog 6 minutenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ze worden ieder geval 09:00 uur wakker gemaakt.
Tanja slaapt toch al bijna nooit dus die kan net zo goed meedoenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:56 schreef D.Rose het volgende:
ik stel voor dat de opdracht is dat ze (wederom zonder Tanja) tot donderdag wakker moeten blijven. Als meer dan de helft wakker blijft is de opdracht geslaagd
Ik vind niet dat we dat moeten stimulerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:57 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Tanja slaapt toch al bijna nooit dus die kan net zo goed meedoen
* alvast geluid wat zachter zet van de streams..quote:
*geluid aanzetquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
* alvast geluid wat zachter zet van de streams..
alsof wij invloed hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we dat moeten stimuleren
69?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:00 schreef D.Rose het volgende:
met welk nummer zullen ze de BB-ers wakker maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |