quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
De Vuile Crack Hoer Nicotine Slet Door Een Antiliaantje Bezwangerde Trailer Trash Tanja.
Bel of sms!quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
De Vuile Crack Hoer Nicotine Slet Door Een Antiliaantje Bezwangerde Trailer Trash Tanja.
maar niemand heeft daar een relatie met haar. en de gasten hier ook niet.quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
Gewoon Cruijffiaansquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef jalla het volgende:
vooral met joost is rob goed
rob denkt: ik zie iemand die zich gedraagt als een klein kind, dus behandel ik hem als een klein kind
ik houd van dat soort simpelheden
Hm nogmaals het is een respectloze uitspraakquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar niemand heeft daar een relatie met haar. en de gasten hier ook niet.
dan is het toch een heel stuk minder erg?
Hoorde ik dat goed, verdiende ze 3 á 400 euro per nacht?quote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Frapant dat ze haar, Lieske, afkappen als het over het baantje gaat hebben..
Ze wordt door Roel nu ook al Bolle genoemd! Maar dit is ook wel een goeie alleen onhandig om elke keer als je haar wil quoten dat te gebruiken!quote:Op maandag 5 september 2005 18:03 schreef jalla het volgende:
De Vuile Crack Hoer Nicotine Slet Door Een Antiliaantje Bezwangerde Trailer Trash trut
is dit de nieuwe bijnaam van tanja, ipv de buik?
zal hem ff copypasten in m,n favorieten dan :p
We hebben het wel over BB hoor, beetje relativeren, we zitten hier niet op het forum van de libelle.quote:Op maandag 5 september 2005 18:03 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Hm nogmaals het is een respectloze uitspraak
Sorry hoor maar ik kan heel weinig respect opbrengen voor die zwangerequote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
Dat is één van de dingen waar jij moeite mee hebt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ohja als oudere vrouw heb ik moeite met het levellen met jullie...
< thee drinkt
Ja, maar ze was geen hoer en mocht er niet over praten omdat het 'zwarter dan zwart' was.quote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef Symer het volgende:
Hoorde ik dat goed, verdiende ze 3 á 400 euro per nacht?
wat ik thuis en hier zeg verschilt niet...quote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik kan heel weinig respect opbrengen voor die zwangere![]()
Zoals ze met haar zwangerschap omgaat en lekker blijft roken (steeds meer) vind ik met de aanduiding Bolle dat ik nog aardig netjes blijf![]()
Wat ik hier thuis wel en niet tegen mijn vrouw zeg (en of ik daar wel of niet een knal voor mijn kop voor krijg) Heeft niets te maken met het feit dat ik totaal geen respect kan opbrengen voor die bolle![]()
![]()
![]()
callgirl.quote:Op maandag 5 september 2005 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ze was geen hoer en mocht er niet over praten omdat het 'zwarter dan zwart' was.
Je moest er inrollen of er voor gevraagd worden.
Wat zou dat voor baan zijn
ze is de vader van tanja's babyquote:Op maandag 5 september 2005 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ze was geen hoer en mocht er niet over praten omdat het 'zwarter dan zwart' was.
Ik ben blij dat zo'n domme zwangere doos toch nog bij iemand respect kan afdwingenquote:Op maandag 5 september 2005 18:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
wat ik thuis en hier zeg verschilt niet...
verschil van niveau...quote:Op maandag 5 september 2005 18:06 schreef lambrusco_bianco het volgende:
blah blah Verschil van niveau.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
"Ik ging nooit om met jongen zoals jij", zegt Lieske. "Ik ging altijdom met typerende studenten. Jij bent ook 26 dus wel een stuk jonger. Ik denk dat mijn hele vriendengroep zich kapotlacht om onze verhouding."
"Het is een onmogelijke verhouding", grapt Roel. "Zoals als in Grease. "
"Maar we gaan nog wel samen op vakantie hè?", zegt Lieske.
"Ja", zegt roel. "Je moet je minder alles aantrekken!"
"Ik moet uitkijken wat ik allemaal lul", zegt Lieske. "Het ene moment moet ik me niet van mijn leeftijd aantrekken en 26 zijn... en het andere moment moet ik weer een meisje van 19 zijn!"
"Dat is lariekoek", meent Roel. "Wat Tanja tegen je gezegd heeft is helemaal bull shit. Ik vind je een supergrappig typje. Het gaat wel veel over je eigen wereldje, maar het is grappig. Dat had ik nog graag tegen je willen zeggen voordat je ging slapen. Ik denk echt dat zij hun eigen ruiten aan het ingooien waren".
"Dat is lief", zegt Lieske stralend. "Ik heb ook helemaal niet veel sexervaringen"/
"Iedereen weet dat ook. Op tv ook", zegt roel. "Ze weten dat je maar met 4 jongens bent geweest".
"Ze kunnen op tv er wel veel uithalen", zegt Lieske.
"Je moet gewoon lekker jezelf blijven. Het vrolijke springerige ding", zegt roel. "Zoals je was. Dan ben je leuker dan als je je gaat inhouden."
"Er is toch een generatiekloof", zegt Lieske.
"Ik heb het idee dat ik jou ken",zegt Roel. "Sommigen laten zich nergens over uit omdat ze willen winnen. Ze praten niet over religie en dat soort dingen. Jij hebt dat helemaal niet. Jij bent real life! Je moet nu niet krampachtig gaan doen. Straks ga je je veranderen en dan moet je er nog uit. Misschien dat de bewoners je hier op de bank willen hebben, maar dat is jaloezie. Je ziet er steengoed uit".
"Niemand heeft hier te klagen over hun uiterlijk", meent Lieske. "Maar ik heb wel echt boute uitspraken gemaakt waarvan ze kunnen vinden dat het niet zo handig is".
"Dat heb ik ook wel.", zegt Roel. "Maar jij bent in ieder geval niet iemand die krampachtig gaat doen. De anderen letten allemaal op wat ze doen. je moet je hier niet aanpassen."
"Ik denk dat ik door mijn harde uitgesproken mening hier ook ben ingezet", zegt Lieske. "Ook met dat geld. Ik ben daar veel te impulsief voor en denk later pas na."
"Jij bent echt gewoon jezelf", zegt Roel. "En dat vinden de mensen wel leuk. Wat Tanja zei was bullshit".
"Tanja kent dat soort mensen uit groningen en scheert mij nu over één kam", meent Lieske.
"Jullie zijn elkaars tegenpolen", zegt Roel. "Jij bent open, extravert... Zij is heel erg gesloten!"
"Er zijn hier wel veel extraverte personen", zegt Lieske. "Het is soms wel moeilijk om gehoord te worden. De ene persoon geeft je daar beter de ruimte voor dan anderen!"
"De mensen bedoelen hier eigenlijk dat je meer van jezelf moet laten zien denk ik", meent Roel. "Niet alleen dat studentenleventje! Als ik jou was zou ik alles vergeten wat zij allemaal gezegd hebben en onthouden wat ik gezegd heb!"
"Ik heb het gevoel alsof jij hier gewoon doorheen skiet", zegt Lieske.
"Ik heb ook nog geen kritiek te verduren gehad", zegt Roel. "Alleen die grap met Dido. Ik zei 'boeie' over iets wat Dido zei. De volgende dag bleek dat ze daar niet zo blij mee was."
"Jullie hebben hier ook allemaal liefdesverhalen", zegt Lieske. "Ik heb nog nooit echt heel echt iets met iemand gehad waar ik heel gek op was. Daarom lijk ik een flierefluiter, maar dat is echt niet zo!"
"Ook al ga je met meerdere jongens naar bed", zegt Roel. "Is echt geen schande ofzo!"
"Het is wel frustreren dat het voor meisjes weer kut is en voor jongen niet zo'n big deal is", zegt Lieske.
"En dan kunnen we ook nog staande plassen", lacht Roel.
Lieske lacht. "Ik wilde vroeger ook altijd graag een jongetje zijn".
[afbeelding]
Plantjes knippen????quote:Op maandag 5 september 2005 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Wietteler of een andere drugsverstrekkende baan? Ze heeft zelf ook al een aardige dosis gespoten, geslikt en gesnoven getuige haar rotte ingevallen kutkop.quote:Op maandag 5 september 2005 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben ook een vrouw op leeftijd, haha, maar ik vind dat jij ontzettend zit te zeiken. Die mensen gaan dat huis in en vragen er toch om om afgezeken of bejubeld te worden. En dat is juist het leuke hier van het forum om daar lekker aan mee te doen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
wat ik thuis en hier zeg verschilt niet...
Volgens mij had het iets met representatie of vertegenwoordigen te makenquote:
Ik vind dat ook hoorquote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef jalla het volgende:
vind rob af en toe werkelijk briljant in hoe hij dingen zegt, hij heeft echt humor, maar ben een van de weinige hier die dat vind
Het ging over Lieske.quote:Op maandag 5 september 2005 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wietteler of een andere drugsverstrekkende baan? Ze heeft zelf ook al een aardige dosis gespoten, geslikt en gesnoven getuige haar rotte ingevallen kutkop.![]()
voorstander? tegenstander bedoel je toch?quote:Op maandag 5 september 2005 18:13 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Bloodmay: je hebt gelijk maar hey blame me,,, ik ben een voorstander van cynisme/sarcasme en oeverloos gescheld als tiefus hoer, bolle, etc.
Noem me een zeiker, doe je best
BRAVOquote:Op maandag 5 september 2005 18:12 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik vind dat ook hoor![]()
Tevens ben ik het ook eens met degene die iets zei over dat men Tanja als een vrouw met behandelen en niet als een slet of hoe ze ook genoemd wordt. Ik vind dat toch een aantal mensen hier Tanja werkelijk zonder enig respect behandelen. Dat je het niet eens met haar bent over het roken moet je ook zelf weten, maar dan hoeft je haar niet zo te behandelen.
edit: het was lambrusco_bianco die er iets over zei![]()
slimshady,... lol ik ben een VOORSTANDER van sarcastisch taalgebruik... GENIETEN!! Schelden als: tiefus hoer is niet sarcastisch maar gewoon platvloers taalgebruik. probeer mensen eens te raken zonder te schelden.quote:Op maandag 5 september 2005 18:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
voorstander? tegenstander bedoel je toch?
Yep en ik was ook nog met de autoquote:Op maandag 5 september 2005 18:13 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jij woont lekker dicht bij je werk!
Doe dan eens cynisch of sarcastisch?quote:Op maandag 5 september 2005 18:13 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Bloodmay: je hebt gelijk maar hey blame me,,, ik ben een voorstander van cynisme/sarcasme en oeverloos gescheld als tiefus hoer, bolle, etc.
BRAVOquote:Op maandag 5 september 2005 18:16 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
slimshady,... lol ik ben een VOORSTANDER van sarcastisch taalgebruik... GENIETEN!! Schelden als: tiefus hoer is niet sarcastisch maar gewoon platvloers taalgebruik. probeer mensen eens te raken zonder te schelden.
Ik ben altijd blij als ik iemand kan laten lachenquote:Op maandag 5 september 2005 18:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ Marrije dear, hahaha ik ga botox-vrij als 30-plusser door het leven en uiterlijk gezien steek ik erg af bij de gemiddelde saaie mutsen van mijn leeftijd. Leef een nogal ander leven dan hoe de gem. 30plusser. Werk met jongeren en lol daar level ik prima mee.
LOL marrije mag ik hier blijven? hahahah
Tanja wordt met respect behandeld zodra zij dat ook doet met de mensen in het huis (lees: Lieske). Wat ze geflikt heeft was beneden alle peil en de consequentie daarvan lees je nu op fok!quote:Op maandag 5 september 2005 18:15 schreef lambrusco_bianco het volgende:
BRAVO
quote:Op maandag 5 september 2005 18:18 schreef Inca het volgende:
wie zit der met der ongestelde prut in de jacuzzi?
En een mythe!quote:Op maandag 5 september 2005 18:18 schreef bloodymary het volgende:
En ik heet geen Bloodymay maar Bloody Mary............. ook een drankje!
Toch niet die vieze zwangere kutjunk hè?quote:Op maandag 5 september 2005 18:18 schreef Inca het volgende:
wie zit der met der ongestelde prut in de jacuzzi?
Daar ben ik het ook mee eens. Grappige, ironische, of soms sarcastische opmerkingen zijn één ding, maar een constant herhalende scheldpartij maakt het wat mij betreft minder leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 18:12 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik vind dat ook hoor![]()
Tevens ben ik het ook eens met degene die iets zei over dat men Tanja als een vrouw met behandelen en niet als een slet of hoe ze ook genoemd wordt. Ik vind dat toch een aantal mensen hier Tanja werkelijk zonder enig respect behandelen. Dat je het niet eens met haar bent over het roken moet je ook zelf weten, maar dan hoeft je haar niet zo te behandelen.
Gert lees gewoon eens vaker tussen de regels door... is er een gelegenheid waarbij het uit het toetsenbord rolt dan is het zo. Zulke uitspraken bedenk je niet ter plekke... het komt zoals het komt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe dan eens cynisch of sarcastisch?
Nu zeur je alleen maar.
Tanja afkraken met maar één echte lelijke opmerking.quote:Op maandag 5 september 2005 18:20 schreef bloodymary het volgende:
Ik gun Tanja al het geluk van de wereld, maar als jij zwanger wordt van een Antilliaan die je anderhalve maand eerder in de coffeeshop hebt leren kennen en je ziet er zelf uit alsof je elke dag aan de crack zit en je moeder heeft je opgegeven voor BB omdat dat beter voor haar leek en je dan beter verzorgd wordt, dan heb ik toch niet echt veel vertrouwen in je toekomst en dat van je kind..
quote:Op maandag 5 september 2005 18:20 schreef bloodymary het volgende:
Ik gun Tanja al het geluk van de wereld, maar als jij zwanger wordt van een Antilliaan die je anderhalve maand eerder in de coffeeshop hebt leren kennen en je ziet er zelf uit alsof je elke dag aan de crack zit en je moeder heeft je opgegeven voor BB omdat dat beter voor haar leek en je dan beter verzorgd wordt, dan heb ik toch niet echt veel vertrouwen in je toekomst en dat van je kind..
O je was al bézig!quote:Op maandag 5 september 2005 18:20 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Gert lees gewoon eens vaker tussen de regels door...
Deze terminologie wordt meestal gebezigd door Zeer Gefrustreerde En Meerdere Malen Afgewezen Mannetjes Die Niks Anders Meer Kunnen Als Naar De Hoeren Gaanquote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
lol alsof het in e.o.a. script moet staan voordat dat gebeurt........quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kon ik nog net opvangen van het gesprek tussen Menno en Ingrid.
Menno: Ik denk dat het gaat gebeuren
Ingrid: Denk jij wat we seks gaan hebben vanavond?
I'll be back,... effe thee zetten, zo werkenquote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O je was al bézig!![]()
Briljant! Niemand had het in de gaten!![]()
amenquote:Op maandag 5 september 2005 18:20 schreef bloodymary het volgende:
ja en 1 van die 3 is ongesteldquote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef jalla het volgende:
linda nattelie en lieske gezellig in de jacuzie
quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O je was al bézig!![]()
Briljant! Niemand had het in de gaten!![]()
Het is 'meer dan'.quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef Heleeeeen het volgende:
Die Niks Anders Meer Kunnen Als Naar De Hoeren Gaan
Ah, hier zit temperamentquote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ henk: hahaha lambrusco drinken is niet de reden van mijn nickname... maar gewoon het feit dat ik italiaans ben
sja vergeten jullie de streams niet te volgen
Check.quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef AnTjUh het volgende:
je zou t niet zeggen maar menno ligt onder ingrid
[afbeelding]
per maand?quote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef jalla het volgende:
nattelie woont in een koophuis en is samen met haar vriend 1200euri kwijt aan wonen eten elektra hypotheek enz
lijkt me niet duur
26 en 25, valt dus qua leeftijd nog mee.quote:Op maandag 5 september 2005 18:29 schreef washandje het volgende:
Is Ingrid niet wat oud voor Menno?
Als je mij wilt beledigen, doe het dan goed.quote:
Wat een slap gezeik.... stop er een softcup in en je hebt nergens last van. Zelfs sex is mogelijk.quote:
Mijn punt was wel duidelijk denk ik, het was niet als een belediging bedoeld, ik vind het erg zielig voor je.quote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je mij wilt beledigen, doe het dan goed.![]()
Vrouwen, ze kunnen het ook nooit goed doen.
![]()
Het ziet er lekker uit.quote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
edit: heb de foto's in de streamverslagen geplaatst
Ik had tijdens die uitzending ook een beetje het idee dat 'vriendlief' er zelf ook zo over dacht!quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze het belachelijk vindt dat die vriend van Tanja er wel opeens was in de studio. Ze vraagt zich af waar hij dan de afgelopen maanden was.
Lieske is begonnen met haar missiequote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze het belachelijk vindt dat die vriend van Tanja er wel opeens was in de studio. Ze vraagt zich af waar hij dan de afgelopen maanden was.
Dude...quote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je mij wilt beledigen, doe het dan goed.![]()
Vrouwen, ze kunnen het ook nooit goed doen.
![]()
die zal wel wat pegels hebben gekregen voor zijn optreden.quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had tijdens die uitzending ook een beetje het idee dat 'vriendlief' er zelf ook zo over dacht!
ha ha je moest eens wetenquote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Wat een slap gezeik.... stop er een softcup in en je hebt nergens last van. Zelfs sex is mogelijk.
Een echt vent.... enfin de rest kennen jullie
quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ziet er lekker uit.
Zo'n vrouw die zich helemaal over je heen vouwt.
Die geur!!!![]()
En dan daarna lekkere lome sex.![]()
![]()
Doé dat toch gewoon, Ingrid en Menno!!![]()
Niks van ons aantrekken.![]()
Weet Lies nou allemaal wel wat er precies is gezegd door Tanja?quote:Op maandag 5 september 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
Lieske, waarom wil je nog een kans van Tanja
Boeiuh wat dat mens van jou vindt!!!!!!!
scanman ->> lieske heeft tussendoor opgemerkt dat ze sex heeft gehad tegen de deur van de kerk terwijl er een dienst bezig was...quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze boute uitspraken over de kerk heeft gedaan en dat ze daarom misschien niet zo goed ligt bij een bepaalde groep
Welke uitspraken waren dat???
eerlijk gezegd heb ik het idee dat zijn afwezigheid wel meeviel.quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 18:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
scanman ->> lieske heeft tussendoor opgemerkt dat ze sex heeft gehad tegen de deur van de kerk terwijl er een dienst bezig was...
ook al?quote:Op maandag 5 september 2005 18:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
scanman ->> lieske heeft tussendoor opgemerkt dat ze sex heeft gehad tegen de deur van de kerk terwijl er een dienst bezig was...
Tanja heeft zelf in het huis verteld dat hij erg weinig van zich heeft laten horen de laatste maanden.quote:Op maandag 5 september 2005 18:41 schreef milagro het volgende:
[..]
eerlijk gezegd heb ik het idee dat zijn afwezigheid wel meeviel.
Das toevallig, vanmiddag had ze het met Roel over religie, en dat Roel vond dat sommige mensen zich daarover op de vlakte hielden...quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze boute uitspraken over de kerk heeft gedaan en dat ze daarom misschien niet zo goed ligt bij een bepaalde groep
Welke uitspraken waren dat???
Het was een school inderdaad, geen kerkquote:Op maandag 5 september 2005 18:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ook al?
ze vertelde ook over sex tegen de deur van een school, overdag.
Ja, Tanja zegt, ja.quote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja heeft zelf in het huis verteld dat hij erg weinig van zich heeft laten horen de laatste maanden.
Misschien voelen de bubbels prettig aan ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef lennardn het volgende:
Kan Natte allie in godsnaam niet stilzitten in bad...ze beweegt altijd zo is mij opgevallen.
Of er komen scheldwoorden uit.quote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef Sealord het volgende:
Die Tanja doet echt helemaal niks de hele dag he? Ze beweegt amper, ze praat niet en doet alleen d'r mond open als d'r een sigaret in gaat![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 18:49 schreef milagro het volgende:
Menno tegen Ingrid : Onze kinderen worden nooit gepest, onze kinderen pesten.![]()
"oh ja, kirkir daarom ben ik ook zo lekkerrr slank, hihihi kirkir, bewegen kweenie vinkgewoonfijn weetje, toch, niet dan, ja, vind ik ook hihi kirkir"quote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef lennardn het volgende:
Kan Natte allie in godsnaam niet stilzitten in bad...ze beweegt altijd zo is mij opgevallen.
Menno is ook niet verliefd hij is gewoon geilquote:Op maandag 5 september 2005 18:51 schreef jalla het volgende:
ingrid is langzaam verliefd aan het worden op menno
lijkt me ergens toch sterk dat menno dat ook voor ingrid zou voelen
Vrouwen slikken alles als zoete koek zul je bedoelen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
gert, mannen slikken alles voor zoete koek
Dat zeggen ze allemaal. Maar wanneer het erop aankomt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ass ik slik niets
Die verdiende ik.quote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ass: hier pak aan die snowball
hey guys houden jullie even braaf alles bij, moet vanavond werken.
bye
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
ik vind ze wel lachen samen, die twee
ik hou er wel van, dat konstante "vechten"
Wanneer Lieske in een put zit, is het altijd Rikkert die haar komt troosten en niet Roel. Wat een achterbaks wijf is Lieske, toch kiezen voor Roel.quote:
Ik dacht vanmorgen, maak Falco blij met wat Linda foto's, is ie nog bezigquote:Op maandag 5 september 2005 19:00 schreef Falco het volgende:
Lieske loopt weer te zeuren.
Ingrid heeft Menno in haar zak.quote:Op maandag 5 september 2005 19:02 schreef jalla het volgende:
lieske heeft er 2 in haar zak, roel en rikkert
geen van de andere vrouwen heeft een van de mannen in haar zak, behalve dido misschien, maar dan meer algemeen, vind toch wel knap van lieske!!!!
Hihi, ik ben anders nog steeds wel blij hoorquote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen, maak Falco blij met wat Linda foto's, is ie nog bezig![]()
nee denk dat dat eerder andersom is, menno heeft ingrid in zijn zakquote:Op maandag 5 september 2005 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ingrid heeft Menno in haar zak.![]()
Je kunt quoten!quote:Op maandag 5 september 2005 19:05 schreef jalla het volgende:
[..]
nee denk dat dat eerder andersom is, menno heeft ingrid in zijn zak![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 19:04 schreef Gia het volgende:
Linda vraagt of Lieske wel gaat zoenen als ze verliefd op Roel zou worden.
Lieske zegt dat ze zeker niet gaat zoenen en al helemaal geen sexuele handelingen gaat verrichten.
Rikkert is dan ook een kneus.quote:
Gewéldige logicaquote:Op maandag 5 september 2005 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wanneer Lieske in een put zit, is het altijd Rikkert die haar komt troosten en niet Roel. Wat een achterbaks wijf is Lieske, toch kiezen voor Roel.![]()
Hij zou wel een betere vriend voor Lieske zijn dan Roel. Het is dat zij dat zelf niet doorheeft.quote:
Hoe kun jij dat zo zeker weten dan?quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij zou wel een betere vriend voor Lieske zijn dan Roel. Het is dat zij dat zelf niet doorheeft.![]()
De strekking is dan ook, wie zou jij als vrouw kiezen, iemand die je komt troosten wanneer het niet goed gaat, of iemand die het totaal niet boeit en niet eens de moeite neemt om langs te gaan?quote:
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Geen weekopdracht zo te zien op dit moment, waarschijnlijk komt ie morgen pas ofzo
Roel liet (naar mijn mening) Lieske in de steek bij dat incident met Chantal zaterdagnacht, en die huilbui zondagmiddag.quote:
Ze zit er echt als een junk aan te zuigen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:09 schreef Sealord het volgende:
En dat is nummertje 6 voor Tanja
ja, je valt natuurlijk altijd voor degene die op jou valt en het voor je opneemt. dat hoort zo, dus als je het niet doet, moet je het gewoon forcerenquote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij zou wel een betere vriend voor Lieske zijn dan Roel. Het is dat zij dat zelf niet doorheeft.![]()
OMG, zit jij in het leger ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef jalla het volgende:
wordt er niet meer gezamelijk gegeten of zo?? vanochtend ontbijt ook al niet
tip voor regie, laat ze iig gezamelijk eten, heb je soort van vast punt\vind beetje rommelig deze dag
Iemand waar ik zelf het meest gek op was.quote:Op maandag 5 september 2005 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De strekking is dan ook, wie zou jij als vrouw kiezen, iemand die je komt troosten wanneer het niet goed gaat, of iemand die het totaal niet boeit en niet eens de moeite neemt om langs te gaan?
Het moet juist allemaal wel kwaat kunnenquote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef jalla het volgende:
[..]
nee gelukkig niet,
maar beetje vastigheid op zo,n dag kan geen kwaad denk ik
Nadeel van zo`n gezamenlijke avondmaaltijd is, dat je het als kijker niet meer kan volgen, omdat er 13 mensen door elkaar heenpratenquote:Op maandag 5 september 2005 19:17 schreef jalla het volgende:
2 of iig 1 keer per dag met de groep samen eten lijkt me vrij normaal, ook voor programma en de kijkers
Stream 4 is gewoon doodquote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is er op stream 4 wat ik schijnbaar niet mag zien?
jaaaaaaaaaaaaa jaa , het is heel normaalquote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
als ik met groep in een huis woonde, lijkt een keer per dag samen eten me heel normaal, maar is misschien tik uit studentenleven watbik heb overgehouden
maar toch, als je samen woont met groep, is toch normaal dat je 1 keer per dag samen eet of ben ik nu echt uit de tijd?
Heb jij gestudeerdquote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
als ik met groep in een huis woonde, lijkt een keer per dag samen eten me heel normaal, maar is misschien tik uit studentenleven watbik heb overgehouden
[offtopic] een gemiddelde van 343 posts per dag, vind ik best wel een prestatiequote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
maar toch, als je samen woont met groep, is toch normaal dat je 1 keer per dag samen eet of ben ik nu echt uit de tijd/ouderwets?
als jij kookt, schuif ik wel aan hoorquote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
maar toch, als je samen woont met groep, is toch normaal dat je 1 keer per dag samen eet of ben ik nu echt uit de tijd/ouderwets?
Ow God je hebt je geregistreerd om hier te komen trollen , gaat heen mensquote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef jalla het volgende:
een gezamelijke maaltijd zou goed zijn voor de groepsdynamiek ii blijf erbij
Maak je niet zo druk, straks blijf je er in.quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef jalla het volgende:
een gezamelijke maaltijd zou goed zijn voor de groepsdynamiek ii blijf erbij
wtf hoezo trollenquote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef Bep het volgende:
[..]
Ow God je hebt je geregistreerd om hier te komen trollen , gaat heen mens
Mocht jij de afstudeer-scriptie mondeling doenquote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef jalla het volgende:
ja, en geen rechten of zoiets. maar laat maar, is off topic
Lindaquote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Van wie is die reet waar een tatoe boven staat ?
Niet dat we wetenquote:Op maandag 5 september 2005 19:29 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er ook weer.. gelukkig weinig om bij te lezen
heb ik het goed begrepen dat er nog steeds geen opdracht is?
Hoezo niet? Dat quoten had-ie toch na een post of 43 al wel door.quote:
moet ik hier echt op ingaan nu?quote:Op maandag 5 september 2005 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat quoten had-ie toch na een post of 43 al wel door.![]()
Helaas gaat de functie van de spatiebalk en de shift-toets nog even boven zijn pet.quote:Op maandag 5 september 2005 19:31 schreef Gert het volgende:
Hoezo niet? Dat quoten had-ie toch na een post of 43 al wel door.![]()
arg, als je doorgaat ga ik er zo echt off topic op inquote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas gaat de functie van de spatiebalk en de shift-toets nog even boven zijn pet.
quote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef BBscanner het volgende:
Ah mooi op tv laten ze Tanja zien die Lieske onderhanden neemt!
quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef jalla het volgende:
wat een geneuzel. ik zeg dat ik gestudeerd heb, en een echtte studie, niet rechten of geschiedenis of dat soort crap, maar ik snap niet in een keer hoe ik hier moet posten, omdat het me weinig intreseert en ik in het begin veel te blij ben dat ik uberhaupt kan posten en ik krijg me toch een hoop onzin over me heen, ha ha
ohw, ik dacht eigenlijk net van het begint eindelijk een beetje te lopenquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat erg om te zien dat ze Lieske helemaal de grond in trappen.
Daar wordt Lies een grote meid vanquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat erg om te zien dat ze Lieske helemaal de grond in trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |