ook niet alle vrouwen, hoorquote:Op maandag 5 september 2005 17:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik trok de conclusie dat Tanja dan zou gaan heksen over Lieske. En ik heb niet het idee dat jongens uit de nest komen om andere jongens af te zeiken.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ook niet alle vrouwen, hoor
alleen zij met weinig sex appeal
zelf die heeft het gehad met haarquote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef surferr het volgende:
Tanja lijkt op een reactie te wachten van haar kind maar lijkt die niet te krijgen..
quote:Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef jalla het volgende:
dat kind komt ter wereld als de eerste bb baby
die gaat straks in reclames vette cheques innen voor mammie haar crack pijpje
quote:Op maandag 5 september 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
[..]
zelf die heeft het gehad met haar![]()
"jeetje, mam, ik vind je even zo niet tof, nu, ik kom er niet uit voor mijn 4e, dus gebruik die tijd "![]()
Meer dan Tanja!quote:Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef lambrusco_bianco het volgende:
wat nou luie instelling van tanja???!!! kijk eens naar de rest.. wat doen zij dan?
ik denk het laatste.quote:Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef phileine het volgende:
zijn Roel en Lieske nou een setje? Of was dit gewoon een fijne hart onder de riem van Roel voor Lieske?
Ze is zwanger , niet terminaalquote:Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
tanja mag best lui zijn, ze is hoogzwanger
dat verwijt ik haar dan ook niet
kom op, geen enkele hoogzwangere vrouw is druk in het huishouden of anderzins bezig (en zo wel dan zou daar weer kritiek op zijn)quote:
Juist, net als dat ze op het laatst nog is op die fiets ging en zei: "óh, dit had ik best gekunt!"quote:
dikke ton slet??quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef nodisch18 het volgende:
Weer een nieuwe peuk voor die dikke-ton-slet...
Jaaa,,, máár, bij haar is het wel héél erg, dat bedoeld hij!quote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
praat in godsnaam is normaal over een vrouw!
vind dit echt niet kunnen
wil je later kinderen als je groot bent? grow up.... een vrouw zet uit als ze zwanger is.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef nodisch18 het volgende:
Weer een nieuwe peuk voor die dikke-ton-slet...
Bolle mag toch wel?? Zo noemen ze haar in het huis ookquote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
wil je later kinderen als je groot bent? grow up.... een vrouw zet uit als ze zwanger is.
Zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef b0ng het volgende:
dat is haar 4de peuk vandaag ofniet?
Dat is toch ook zo??quote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef jalla het volgende:
joost en dido besrpeken de mannelijkheid van rob, alsof het 2 vrouwen zijn die over een man praten
Ben jij de zus?quote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bolle mag toch wel?? Zo noemen ze haar in het huis ook![]()
Rob is de broer van Johan Cruijffquote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef jalla het volgende:
rob : dido zit nog steeds op het niveau van uuh dido![]()
Ben je zelf een "grote" vrouw?quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
Gelukkig welquote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef jalla het volgende:
vind rob af en toe werkelijk briljant in hoe hij dingen zegt, hij heeft echt humor, maar ben een van de weinige hier die dat vind
Nee ik ben geen zus van tanja... ben een iets oudere vrouwe en kijk een tikkeltje anders tegen zulke zaken aan dan de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ben jij de zus?
BTW het ging meer over het roken dan over haar dikke ton...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |