Mocht jij de afstudeer-scriptie mondeling doenquote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef jalla het volgende:
ja, en geen rechten of zoiets. maar laat maar, is off topic
Lindaquote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Van wie is die reet waar een tatoe boven staat ?
Niet dat we wetenquote:Op maandag 5 september 2005 19:29 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er ook weer.. gelukkig weinig om bij te lezen
heb ik het goed begrepen dat er nog steeds geen opdracht is?
Hoezo niet? Dat quoten had-ie toch na een post of 43 al wel door.quote:
moet ik hier echt op ingaan nu?quote:Op maandag 5 september 2005 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat quoten had-ie toch na een post of 43 al wel door.![]()
Helaas gaat de functie van de spatiebalk en de shift-toets nog even boven zijn pet.quote:Op maandag 5 september 2005 19:31 schreef Gert het volgende:
Hoezo niet? Dat quoten had-ie toch na een post of 43 al wel door.![]()
arg, als je doorgaat ga ik er zo echt off topic op inquote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas gaat de functie van de spatiebalk en de shift-toets nog even boven zijn pet.
quote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef BBscanner het volgende:
Ah mooi op tv laten ze Tanja zien die Lieske onderhanden neemt!
quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef jalla het volgende:
wat een geneuzel. ik zeg dat ik gestudeerd heb, en een echtte studie, niet rechten of geschiedenis of dat soort crap, maar ik snap niet in een keer hoe ik hier moet posten, omdat het me weinig intreseert en ik in het begin veel te blij ben dat ik uberhaupt kan posten en ik krijg me toch een hoop onzin over me heen, ha ha
ohw, ik dacht eigenlijk net van het begint eindelijk een beetje te lopenquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat erg om te zien dat ze Lieske helemaal de grond in trappen.
Daar wordt Lies een grote meid vanquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat erg om te zien dat ze Lieske helemaal de grond in trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |