quote:Op maandag 5 september 2005 18:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
scanman ->> lieske heeft tussendoor opgemerkt dat ze sex heeft gehad tegen de deur van de kerk terwijl er een dienst bezig was...
ook al?quote:Op maandag 5 september 2005 18:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
scanman ->> lieske heeft tussendoor opgemerkt dat ze sex heeft gehad tegen de deur van de kerk terwijl er een dienst bezig was...
Tanja heeft zelf in het huis verteld dat hij erg weinig van zich heeft laten horen de laatste maanden.quote:Op maandag 5 september 2005 18:41 schreef milagro het volgende:
[..]
eerlijk gezegd heb ik het idee dat zijn afwezigheid wel meeviel.
Das toevallig, vanmiddag had ze het met Roel over religie, en dat Roel vond dat sommige mensen zich daarover op de vlakte hielden...quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze boute uitspraken over de kerk heeft gedaan en dat ze daarom misschien niet zo goed ligt bij een bepaalde groep
Welke uitspraken waren dat???
Het was een school inderdaad, geen kerkquote:Op maandag 5 september 2005 18:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ook al?
ze vertelde ook over sex tegen de deur van een school, overdag.
Ja, Tanja zegt, ja.quote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja heeft zelf in het huis verteld dat hij erg weinig van zich heeft laten horen de laatste maanden.
Misschien voelen de bubbels prettig aan ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef lennardn het volgende:
Kan Natte allie in godsnaam niet stilzitten in bad...ze beweegt altijd zo is mij opgevallen.
Of er komen scheldwoorden uit.quote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef Sealord het volgende:
Die Tanja doet echt helemaal niks de hele dag he? Ze beweegt amper, ze praat niet en doet alleen d'r mond open als d'r een sigaret in gaat![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 18:49 schreef milagro het volgende:
Menno tegen Ingrid : Onze kinderen worden nooit gepest, onze kinderen pesten.![]()
"oh ja, kirkir daarom ben ik ook zo lekkerrr slank, hihihi kirkir, bewegen kweenie vinkgewoonfijn weetje, toch, niet dan, ja, vind ik ook hihi kirkir"quote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef lennardn het volgende:
Kan Natte allie in godsnaam niet stilzitten in bad...ze beweegt altijd zo is mij opgevallen.
Menno is ook niet verliefd hij is gewoon geilquote:Op maandag 5 september 2005 18:51 schreef jalla het volgende:
ingrid is langzaam verliefd aan het worden op menno
lijkt me ergens toch sterk dat menno dat ook voor ingrid zou voelen
Vrouwen slikken alles als zoete koek zul je bedoelen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
gert, mannen slikken alles voor zoete koek
Dat zeggen ze allemaal. Maar wanneer het erop aankomt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ass ik slik niets
Die verdiende ik.quote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ass: hier pak aan die snowball
hey guys houden jullie even braaf alles bij, moet vanavond werken.
bye
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
ik vind ze wel lachen samen, die twee
ik hou er wel van, dat konstante "vechten"
Wanneer Lieske in een put zit, is het altijd Rikkert die haar komt troosten en niet Roel. Wat een achterbaks wijf is Lieske, toch kiezen voor Roel.quote:
Ik dacht vanmorgen, maak Falco blij met wat Linda foto's, is ie nog bezigquote:Op maandag 5 september 2005 19:00 schreef Falco het volgende:
Lieske loopt weer te zeuren.
Ingrid heeft Menno in haar zak.quote:Op maandag 5 september 2005 19:02 schreef jalla het volgende:
lieske heeft er 2 in haar zak, roel en rikkert
geen van de andere vrouwen heeft een van de mannen in haar zak, behalve dido misschien, maar dan meer algemeen, vind toch wel knap van lieske!!!!
Hihi, ik ben anders nog steeds wel blij hoorquote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen, maak Falco blij met wat Linda foto's, is ie nog bezig![]()
nee denk dat dat eerder andersom is, menno heeft ingrid in zijn zakquote:Op maandag 5 september 2005 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ingrid heeft Menno in haar zak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |