Mijn punt was wel duidelijk denk ik, het was niet als een belediging bedoeld, ik vind het erg zielig voor je.quote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je mij wilt beledigen, doe het dan goed.![]()
Vrouwen, ze kunnen het ook nooit goed doen.
![]()
Het ziet er lekker uit.quote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
edit: heb de foto's in de streamverslagen geplaatst
Ik had tijdens die uitzending ook een beetje het idee dat 'vriendlief' er zelf ook zo over dacht!quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze het belachelijk vindt dat die vriend van Tanja er wel opeens was in de studio. Ze vraagt zich af waar hij dan de afgelopen maanden was.
Lieske is begonnen met haar missiequote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze het belachelijk vindt dat die vriend van Tanja er wel opeens was in de studio. Ze vraagt zich af waar hij dan de afgelopen maanden was.
Dude...quote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je mij wilt beledigen, doe het dan goed.![]()
Vrouwen, ze kunnen het ook nooit goed doen.
![]()
die zal wel wat pegels hebben gekregen voor zijn optreden.quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had tijdens die uitzending ook een beetje het idee dat 'vriendlief' er zelf ook zo over dacht!
ha ha je moest eens wetenquote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Wat een slap gezeik.... stop er een softcup in en je hebt nergens last van. Zelfs sex is mogelijk.
Een echt vent.... enfin de rest kennen jullie
quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ziet er lekker uit.
Zo'n vrouw die zich helemaal over je heen vouwt.
Die geur!!!![]()
En dan daarna lekkere lome sex.![]()
![]()
Doé dat toch gewoon, Ingrid en Menno!!![]()
Niks van ons aantrekken.![]()
Weet Lies nou allemaal wel wat er precies is gezegd door Tanja?quote:Op maandag 5 september 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
Lieske, waarom wil je nog een kans van Tanja
Boeiuh wat dat mens van jou vindt!!!!!!!
scanman ->> lieske heeft tussendoor opgemerkt dat ze sex heeft gehad tegen de deur van de kerk terwijl er een dienst bezig was...quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze boute uitspraken over de kerk heeft gedaan en dat ze daarom misschien niet zo goed ligt bij een bepaalde groep
Welke uitspraken waren dat???
eerlijk gezegd heb ik het idee dat zijn afwezigheid wel meeviel.quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |