Zou als ik Lieske was meteen de kop van die romp trekken. Zou Tanja echt nooit vergeven van wat ze heeft gezegd gisteravond en de avond daarvoor.quote:Op zondag 4 september 2005 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja.
en ze loopt echt zo te kijken van waarop zou ik je nu weer afzeiken.
HALLO! Dat is een geintjequote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
Christus, die Rob is echt een lul zeg, doet echt of hij de vader is van het span, dat Joost nog naar hem luistert, had ik niet gedaan hoor.
Ze ziet vast de make-up en denkt "Wat een sloerie!"quote:Op zondag 4 september 2005 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja.
en ze loopt echt zo te kijken van waarop zou ik je nu weer afzeiken.
Ik heb laatst deel 17 en deel 32 weer doorgelezen. Lachen man.quote:Op zondag 4 september 2005 20:22 schreef TRiXeS het volgende:
[afbeelding]
De vorige delen
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 32, 42, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93.
Zet Dido bij Rob en je hebt een leuk koppel wat dat betreft. Zal nog lastig wordenquote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef lennardn het volgende:
Dido lult zoveel en graag over haar zelf, dat wordt wel heeeel erg iri.
Doet er niet toe, Rob is tóch een LUL.quote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
HALLO! Dat is een geintje
Zeiden ze toch net? Ze doen alsof.
Je vertelt het alsof het gisteren was.quote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef Bep het volgende:
@scanman, Ze was een beetje ordi , heb haar een paar jaar gelee nog gezien en ze is nu een klein dikkertje
Maar het komt niet echt grappig overquote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
HALLO! Dat is een geintje
Zeiden ze toch net? Ze doen alsof.
ja, maar wel even opletuh en sere neus van egnie onderscheiduhquote:Op zondag 4 september 2005 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doet er niet toe, Rob is tóch een LUL.![]()
oh, ik vind van welquote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar het komt niet echt grappig over![]()
Hahaha, lekker wijf ben je ook hequote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar wel even opletuh en sere neus van egnie onderscheiduh
Ik was zwaar verliefd op haar vroeger. Dat ordi zal wat mij betreft wel meevallen denk ik. Ik mag vrouwen/meisjes wel die daar geen moeite mee hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef Bep het volgende:
@scanman, Ze was een beetje ordi , heb haar een paar jaar gelee nog gezien en ze is nu een klein dikkertje
De echte scheldwoorden heeft Lieske nooit te horen gekregen. Die gebruikte ze alleen als Lieske erniet bij was.quote:Op zondag 4 september 2005 20:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zou als ik Lieske was meteen de kop van die romp trekken. Zou Tanja echt nooit vergeven van wat ze heeft gezegd gisteravond en de avond daarvoor.
En niet zo'n kleintje ookquote:Op zondag 4 september 2005 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doet er niet toe, Rob is tóch een LUL.![]()
Veelste hoog man!quote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn voorkeurenlijstje op zondag 04 september
10 TANJA
haar aanwezigheid stoort mij niet, maar een zwangere vrouw, met een instabiele thuissituatie hoort niet in het BBhuis, en volgens mij is ze er ook niet gelukkig. Graag snel 5000 euro exitpremie geven, voor goede psychische hulp voor haarzelf, en begeleiding bij het opvoeden van haar kind
Dat geeft verder niets hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:28 schreef lennardn het volgende:
Vind rob als persoon nog de meest stabiele en interessante. Overdrijft af en toe een beetje, maar heeft toch mijn grootste sympathie.
Schuif Dido van 1 naar 7 ofzo ... en ik ben het wel met je eens!quote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Nana?quote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef melonovy het volgende:
Nana en Dido hebben een tietencheck in de keuken, Rob kijkt even toe en loopt dan weer door...
je moet je icoon veranderen, want ik val telkens van mijn stoel van het lachenquote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef qo_ob het volgende:
'Na het douchen voel ik me wel ietsjes beterder' aldus Buik
quote:Op zondag 4 september 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Laten we met z'n allen duimen dat de baby niet op de moeder lijkt
[afbeelding]
http://bigbrother.fok.nl/blog/22quote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoofdrolspeelster van "Deep inside Nana" ?
Redelijk mee eens, al is de motivatie soms anders. Zo staat Lieske bij mij ook hoog, maar dat is omdat ze voor 'toestanden' zorgt, niet omdat ik nou zo gecharmeerd van 'r ben.quote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet het. Ik meen dat ik zelfs die nana-love pagina als eerste op fok gepost heb.quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/22
http://bigbrother.fok.nl/blog/83
![]()
![]()
Rikkert is wel saai, maar ook lief tegen Lieskequote:Op zondag 4 september 2005 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Redelijk mee eens, al is de motivatie soms anders. Zo staat Lieske bij mij ook hoog, maar dat is omdat ze voor 'toestanden' zorgt, niet omdat ik nou zo gecharmeerd van 'r ben.
En Rikkert mag lager. Die is zo saaaaaaaaaaaaaaaaaai.![]()
Degene die hij nu heeft is veeel vetterquote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
qo_ob .. neem deze maar:
[afbeelding]
Smaken verschillenquote:Op zondag 4 september 2005 20:48 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Degene die hij nu heeft is veeel vetter![]()
Voorlopig hou ik deze, maar bij deze gebruik ik dit als tvp voor de door jou genoemdequote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
qo_ob .. neem deze maar:
[afbeelding]
Ik zit echt met smacht te wachten totdat er iemand opstaat die wél het lef heeft. Tot nu toe laten ze het allemaal behoorlijk afweten, alles voor de lieve vrede. Ze weten ook dat Tanja er voor Talpa in moet blijven, dus durven daarom misschien ook niet te veel te zeggen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
1 felle opmerking van 1 iemand in het huis rechtstreeks aan Tanja gericht, en ze verlaat het huis.
maar niemand doet dat, want ze is zwanger en een zwangere vrouw moet je ontzien.
zo makkelijk als ze oordeelt, zo slecht kan ze incasseren, schat ik zo in.
en als je indirect laat merken dat je niet zoveel met haar op hebt, dan pakt ze je.
gewoon dagenlang stil observeren en kijken waar je zwakke plek zit, en zo dat mes in je rug
kortom wil je haar weghebben dan moet je niet met tact en handschoenen aan kritiek leveren, maar meteen voor de strot gaan
Dan heb ik deze ook nog. Betere kwaliteit...quote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik deze, maar bij deze gebruik ik dit als tvp voor de door jou genoemde
Kan je van die vorige foto waarop ik reageerde een mini maken scanman? Is verreweg beter dan dezequote:Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik deze ook nog. Betere kwaliteit...
[afbeelding]
Heb 'm bewaardquote:Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik deze ook nog. Betere kwaliteit...
[afbeelding]
Dat is dezelfde, alleen bij deze zijn stukken eraf gesneden natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan je van die vorige foto waarop ik reageerde een mini maken scanman? Is verreweg beter dan deze![]()
Aiquote:Op zondag 4 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde, alleen bij deze zijn stukken eraf gesneden natuurlijk
Of zoiets:quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan je van die vorige foto waarop ik reageerde een mini maken scanman? Is verreweg beter dan deze![]()
quote:
Ik verwacht voor donderdag een huilbui en een grote ruzie waar buik bij betrokken isquote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
1 felle opmerking van 1 iemand in het huis rechtstreeks aan Tanja gericht, en ze verlaat het huis.
maar niemand doet dat, want ze is zwanger en een zwangere vrouw moet je ontzien.
zo makkelijk als ze oordeelt, zo slecht kan ze incasseren, schat ik zo in.
en als je indirect laat merken dat je niet zoveel met haar op hebt, dan pakt ze je.
gewoon dagenlang stil observeren en kijken waar je zwakke plek zit, en zo dat mes in je rug
kortom wil je haar weghebben dan moet je niet met tact en handschoenen aan kritiek leveren, maar meteen voor de strot gaan
Je hebt daar trouwens hele competities in, WK's enzo. Echt mooi spelletje is het.quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp nu dat Ralph het backgammon talent in het huis is.
Ze krijgt aandacht en derhalve ook bevestiging.quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het sinds 6 uur niet meer gevolgd maar Lieske lijkt het hele voorval al vergeten te zijn.
Ze oogt weer zo blij, wat is er zoal gebeurdt tussen 6 en 9 uur?
Het is gewoon een klein kind met een korte termijn geheugen, maar reken maar dat ze binnen 7 dagen weer gaat janken.quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het sinds 6 uur niet meer gevolgd maar Lieske lijkt het hele voorval al vergeten te zijn.
Ze oogt weer zo blij, wat is er zoal gebeurdt tussen 6 en 9 uur?
Dus Peter blijft hier hangen tot morgenvroegquote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Vanmiddag was het ook saai, en toen stopte ik ff, en na een paar uur bleek dat ik het voorlopig hoogtepunt van de dag had gemist
Mooi.quote:
Snap der geen kont vanquote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt daar trouwens hele competities in, WK's enzo. Echt mooi spelletje is het.
Ik moet straks nog friet halenquote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dus Peter blijft hier hangen tot morgenvroeg![]()
Momentquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooi.
Ik had hem nog iets lichter gemaakt touwens. Zie dezelfde post een stuk omhoog!
Oef, jij hebt een probleem nuquote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Coos het volgende:
Wegens zonneschijn de afgelopen dagen gemist. Is er geen topic waar in het kort alles staat??
quote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef lambrusco_bianco het volgende:
backgammon -> leuk spel
Dan heb je meer gezien dan ik eigenlijk. Nu wel ja, maar daarvoor niet of nauwelijks volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze krijgt aandacht en derhalve ook bevestiging.
\quote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Coos het volgende:
Wegens zonneschijn de afgelopen dagen gemist. Is er geen topic waar in het kort alles staat??
quote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is gewoon een klein kind met een korte termijn geheugen, maar reken maar dat ze binnen 7 dagen weer gaat janken.
Die avatar van jou is ook geweldig trouwens. Ik kan niet wachten totdat seizoen 5 begint.quote:Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is die fucking herrie op de achtergrond? Joost zeker?
Speelde het vroeger heel vaak op het strand, echt geweldig maar ik verloor er redelijk vaak mee en de verliezer moest een rondje (een kan sangria(?) ) halenquote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef lambrusco_bianco het volgende:
backgammon -> leuk spel
Lieske is bijna vertrokken na een diepe inzinking, maar je moet het echt maar allemaal zelf even gaan teruglezen hoor. Is teveel om na te vertellen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Coos het volgende:
Er is dus nog niet geneukt en ook geen aanlagen tegen het leven?? Behalve dan tegen de foetus van Tanja??
Nee, dat zijn stukjes kaarsquote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
backgammon spelen ze met snoep/drop?? dus ten tijde van het inleveren van de luxe voedingsmiddelen zal er ook geen backgammon gespeeld kunnen worden
Ben ook blij dat ik er op tijd bij was, erg vermakelijkquote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Lieske is bijna vertrokken na een diepe inzinking, maar je moet het echt maar allemaal zelf even gaan teruglezen hoor. Is teveel om na te vertellen.
Ga ik vanavond laat even doen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Lieske is bijna vertrokken na een diepe inzinking, maar je moet het echt maar allemaal zelf even gaan teruglezen hoor. Is teveel om na te vertellen.
Flink doorlezenquote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga ik vanavond laat even doen.
Nog een tip vanaf welke commentaar op de streamverslagen?
De laatste die ik las was 59 of zo.![]()
Vanaf 88 gaat het interessant worden!quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke het was weet ik ff niet maar het begon om 7 of 8 minuten over 4 (16:08)quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank.quote:Op zondag 4 september 2005 21:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Flink doorlezenRond deeltje 87/88.
Vanaf hier ongeveer in het 'commentaren op de streams' Commentaren op de live streams - deel 88 En vele delen daarna.quote:
Gistermiddag ofzo begon Tanja opeens Lieske uit te maken voor Slet en meer van dat soort woorden. Hoe laat dat precies was weet ik ook niet meer. Ze heeft een kwartier over Lieske zitten tieren. Dat ze een sloerie was waar dehele school al overheen is geweest enzo.quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Inderdaad, as if alleen die 2 backgammon-de penissen interessant zijnquote:Op zondag 4 september 2005 21:26 schreef milagro het volgende:
wat een rare regie momenteel
Wie vindt zichzelf op die stream nu zo geweldig? Toch niet Dido weer he?quote:Op zondag 4 september 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 2 wel een interessant gesprek, maar geen beeld ervan ....
daar luister ik ook naarquote:Op zondag 4 september 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 2 wel een interessant gesprek, maar geen beeld ervan ....
Nee, want Tanja zit in de tuin aan tafel.quote:Op zondag 4 september 2005 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Tussen Rob en Tanja???
Klinkt als een gesprek tussen een psycholoog en een cliënt
Ze is op foto's mooier dan op de streams, vind ik.quote:
Héérlijk!!quote:Op zondag 4 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gistermiddag ofzo begon Tanja opeens Lieske uit te maken voor Slet en meer van dat soort woorden. Hoe laat dat precies was weet ik ook niet meer. Ze heeft een kwartier over Lieske zitten tieren. Dat ze een sloerie was waar dehele school al overheen is geweest enzo.
Ik zie op stream 2 alleen Lieske, verder niksquote:
Nee, het is Rob en Ingridquote:Op zondag 4 september 2005 21:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, want Tanja zit in de tuin aan tafel.
Ik zweer je, het is wéér Dido!
Oh, oké. Dan kwam ik net op het verkeerde moment binnen in het gesprek, denk ik.quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, het is Rob en Ingrid
En ze vindt zichzeldf helemaal niet geweldig
Ze zegt enkel dat ze beter verdient dan dat ze toeliet
Hij heeft wel gelijk, hoorquote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef Jane het volgende:
Rob profileert zich wel als de amateur psycholoog he? *Ril*
Die slikt alles als zoete koek, echt.quote:Op zondag 4 september 2005 21:35 schreef Falco het volgende:
Rob lult wel erg veel... Ik zou toch een beetje griezelen van hem als ik Ingrid was.
Oh, ik ook hoor. Alleen zou ik er niet zo goed tegen kunnen als iemand zo tegen me zou gaan praten als Rob nu.quote:Op zondag 4 september 2005 21:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hoor
Ik herken er wel veel in trouwens
In Ingrid dan
welkomquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
(heb me speciaal voor dit topic gerigistreerd, volg al 7 dagen, post verder nooit op forums dus pls vergeef mij evt stomiteiten)
rob sucksquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
rob rulez!!
Welkom, en je mag het motiveren hoor (zelf 11 dagen lid)quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
rob rulez!!
(heb me speciaal voor dit topic geregistreerd, volg al 7 dagen, post verder nooit op forums dus pls vergeef mij evt stomiteiten)
ik wel, want als ik er geen zin in heb, dan kap ik dat af, en zo schat ik Ingrid ook wel in.quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Alleen zou ik er niet zo goed tegen kunnen als iemand zo tegen me zou gaan praten als Rob nu.
afgetrokkenquote:Op zondag 4 september 2005 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vertelt nu over de 3 grote liefdes in haar leven. Lieske heeft intussen iemand van de wc afgetrokken... althans dat was ze van plan. Ik zag Tanja fronsen toen ze dat zei
quote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb me ook eindelijk maar eens geregistreerd. kan ik ook eens lekker reageren en AFreageren.. wat een feest!![]()
Ja, da's ook wel weer waar.quote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wel, want als ik er geen zin in heb, dan kap ik dat af, en zo schat ik Ingrid ook wel in.
blijkbaar heeft ze er behoefte aan, want ze komt wel goed los.
Waarom staat er bij mij continu 'gesloten' ?quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
rob rulez!!
(heb me speciaal voor dit topic geregistreerd, volg al 7 dagen, post verder nooit op forums dus pls vergeef mij evt stomiteiten)
Damn, ik moet er soms nog om lachen ook.quote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
hahah wat een waardeloos gesprek tussen Joost en Rikkert
Joost : Plas en poep je tegelijk Rikkert?
Rikkert : Ja
Joost : Lekker is dat he, als dat allebei tegelijk komt
ze stond er wel heel zielig bijquote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
OHOH , alle meiden zitten behalve Lieske.
ze levelt echt niet goed, hè, met de rest
http://www.gillesdesmit.com/bb/ ?quote:Op zondag 4 september 2005 21:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom staat er bij mij continu 'gesloten' ?![]()
Niks doet 't! En de progjes die hier worden uitgedeeld werken bij mij ook niet, dan krijg ik 'n errormelding.. hoe kan ik 't toch zien?
Ja, dat zij wel weg zou lopen als ze er geen zin in zou hebben. Da's waar natuurlijk. Neemt niet weg dat ik geen zin zou hebben in zo'n gesprek met Rob.quote:
Ze heeft sowieso weinig met de meeste meiden. Lieske vindt duidelijk omgang met jongens veel leuker. Dat dat voor Tanja ook betekent dat ze 'dus' die jongens neukt, is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
OHOH , alle meiden zitten behalve Lieske.
ze levelt echt niet goed, hè, met de rest
Laat hem morgen maar bij het riagg beginnen danquote:Op zondag 4 september 2005 21:41 schreef lennardn het volgende:
Hele goeie kerel die Rob !
Ik bedoel maar, wat hij nou zegt:quote:Op zondag 4 september 2005 21:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat zij wel weg zou lopen als ze er geen zin in zou hebben. Da's waar natuurlijk. Neemt niet weg dat ik geen zin zou hebben in zo'n gesprek met Rob.
quote:Op zondag 4 september 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, ik moet er soms nog om lachen ook.
Die jongen is wel psychisch niet helemaal okee trouwens.... en meestal is hij heel flauw en irritant, maar soms is het wel leuk
Ik ook niet. Het zouheel gevaarlijk zijn als ik net gegeten had.quote:Op zondag 4 september 2005 21:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat zij wel weg zou lopen als ze er geen zin in zou hebben. Da's waar natuurlijk. Neemt niet weg dat ik geen zin zou hebben in zo'n gesprek met Rob.
Bijjna zoiets als een klisma zeg maarquote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef milagro het volgende:
[..]
het is ook zo herkenbaar, want plassen en poepen tegelijk is ook fijn![]()
een hele aparte sensatie, compleet leeg dus eigenlijk erg Zen .... ooooohm![]()
ja sorryquote:Op zondag 4 september 2005 21:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, wat hij nou zegt:
"Ik voel dat je aan het sparen bent hier... aan het sparen..."
WTF???
Voor Rob blijft maar één persoon echt belangrijk.... en dat is Rob zelf. Ik heb zelden iemand zoveel en zo lovend over zichzelf horen lullen!quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef jalla het volgende:
Dynabite - zondag 4 september 2005 @ 21:37
ha ha, zit al 7 dagen mee te lezen tot diep in de nacht zonder te kunnen posten (tot vandaag dan:)
en jullie ergenis over rob heeft me wel verbaast. het is een kerel met doorzettingsvermogen en karakter. dat heeft hij wel bewezen in zijn leven. hij heeft echt wel het recht iets van andermans gedrag te zeggen . (bv joost met het eten, iedereen hier ergert zich aan joost,s marine gedrag, rob zegt er als enige wat van: eerst eten knul dan lullen :lol, en nog is het niet goed, jullie zijn inconsequent). vind hem hier zwaar onderschat, misschien is het iets met een generatiekloof
Ik ook op dit momentquote:
Ik wou er net wat van zeggenquote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske : "Je kan niet praten wat recht is krom" ..
Juist...
Cruijffiaanse uitspraken zijn dat
er moest toch effe wat uit, dus blijkbaar.quote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef Jane het volgende:
Rob voelt zich echt 'de man met een missie' in dat huis.
Begint Ingrid nou te janken???
Ben ik ook wel benieuwd naar. Aangezien ik dat gesprek niet volgquote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef HellFreez het volgende:
Wat is nou ingrid's probleem?
een innerlijk conflict: ze viindt dat haar innerlijk niet bij haar uiterlijk pastquote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef HellFreez het volgende:
Wat is nou ingrid's probleem?
Oh, ik heb helemaal geen hekel aan Rob hoor, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zondag 4 september 2005 21:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ja sorryik zie niet wat daar erg aan is.
ook daar heeft hij een punt, hoor eens wat er allemaal uitkomt nu
Dit soort gesprekken brengt hem op zeker in de eindstrijd...... en Rob wéét dat!quote:Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef lennardn het volgende:
En hoppa ! Weer 2 minuten zendtijd voor Rob omdat Ingrid huilt !
Dat bedoel ik nou met hem.
ze heeft een Wiedoetmewat en Houdjesmoel uiterlijk, en ze is eigenlijk heel onzeker en juist zichzelf wegcijferend geweest al die tijd tov mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef cuall het volgende:
[..]
een innerlijk conflict: ze viindt dat haar innerlijk niet bij haar uiterlijk past![]()
Ze heeft ook net zo'n goede reden hèquote:Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef Falco het volgende:
Haar huilen is sowieso wel meer terecht dan het krijsen van Lieske. Zoveel is zeker.
Ze zit ermee dat mensen er pas na een tijdje achter komen dat ze een groot hart heeft en toch wel aardig is (ofzo iets)quote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef cuall het volgende:
[..]
een innerlijk conflict: ze viindt dat haar innerlijk niet bij haar uiterlijk past![]()
Wat is het probleem dan? "Iedereen ziet en behandelt me als een dom blondje, terwijl ik niet van Lotje getikt ben?"quote:Op zondag 4 september 2005 21:52 schreef lennardn het volgende:
Zo''n type ex als ingrid heb ik ook gehad. Zowel innerlijk als uiterlijk.
Ik herken wel wat ze verteld...
Van een aantal zijn toch wel emailadressen bekend, op de avond dat een deelnemer eruit gaat ff een mailtje sturen met linkjesquote:Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef bLoNdYmYl het volgende:
by the way, eigenlijk is het wel jammer dat onze alom geliefde bewoners deze forum hoogst waarschijnlijk niet eens zullen lezen. en dat terwijl er zulke lovende dingen over ze staan!![]()
![]()
Logisch dat ze huiltquote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is ze altijd alquote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is die Lieske nu echt botergeil, tenminste als ik die kop van haar zie.
Hoe kon zij nou weten waar ze echt mee bezig waren? Relax ff ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef lennardn het volgende:
Gvd ! Die bezwangerde blijft die kamer inkomen...lekker veel tact dat mens.
Heb ik ook telkens jaquote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom crasht elke keer na 10 min. IE of Firefox als ik de streams bekijk via deze site: http://www.gillesdesmit.com/bb/
Idd zo zit het, goed gesproken !quote:Op zondag 4 september 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft een Wiedoetmewat en Houdjesmoel uiterlijk, en ze is eigenlijk heel onzeker en juist zichzelf wegcijferend geweest al die tijd tov mannen.
Ze heeft een grote bek, maar niet in relaties.
Dat heb ik dus ook en eigenlijk maakt hem dat meteen al een stuk minder irritant.quote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef TRiXeS het volgende:
Ik vind wel dat Rob toch wel vaak groot gelijk heeft hoor. Dan mag hij wel de psycholoog uithangen, hij heeft wel gelijk.
Ze heeft wel gelijk. Ik d8 in het begin dat ze dat ook een beetje was, terwijl ik haar nu echt een aardig persoon vindquote:Op zondag 4 september 2005 21:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ingrid heeft bindingsangst... en heeft er problemen mee dat mensen haar als dom wicht inschatten als ze binnenkomt...
Okee, als jij dat zo ziet.... dan heeft ie jou ook bij de poot. (no pun intended)quote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef jalla het volgende:
scanman01 - zondag 4 september 2005 @ 21:47
welnee dat lijkt maar zo
elke keer dat rob het heeft over z,n arm beginnen ze hier weer met
yohoo beenverhaal yohoo
daarom lijkt het maar zo,\maar als je hem met ingrid hoort praten als zij het over iets wil hebben, dan luistert hij echt wel zoals nu vind ik, (maar zat net ff in andere stream weer)
(edit, stram lieske:)
oKay, maar soms is he tmakkelijker lullen tegen een wildvreemde, juist met dit soort zaken.quote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik heb helemaal geen hekel aan Rob hoor, begrijp me niet verkeerd.Ik vind hem beter te pruimen dan de meeste bewoners. En kennelijk heeft hij het wel goed gezien bij Ingrid, dat ze hier behoefte aan had, want er komt wel heel veel uit idd.
Alleen zou ik er niet tegen kunnen, als iemand me net een weekje kent of zo.
Het meeste wat hij doet slaat gewoon nergens op.quote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef TRiXeS het volgende:
Ik vind wel dat Rob toch wel vaak groot gelijk heeft hoor. Dan mag hij wel de psycholoog uithangen, hij heeft wel gelijk.
hear hearquote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef Jane het volgende:
Kom op Ingrid, je bent oké! (beter dan die andere kippen daar iig)
Ben jij die laatste fan die Tanja nog over heeft?quote:Op zondag 4 september 2005 21:54 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hoe kon zij nou weten waar ze echt mee bezig waren? Relax ff ofzo![]()
hoho dat is jouw mening, Scan, geen feit.quote:Op zondag 4 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, als jij dat zo ziet.... dan heeft ie jou ook bij de poot. (no pun intended)
Hij scoort op een wel heel makkelijke manier. Neemt niet weg dat hij soms wel juiste dingen zegt, maar vergeet nooit de reden waarom hij zich zo sociaal opstelt.
Is er verschil tussen de beelden die via Versatel uitgezonden worden en de normale Internetstreams?quote:Op zondag 4 september 2005 21:58 schreef lennardn het volgende:
Toch is Big Brother best leerzaam. Ik heb hier Versatel en die TV staat best vaak op BB de laatste tijd. Kan best boeiend zijn om te zien hoe die mensen met elkaar omgaan en op elkaar reageren.
De streams geven veel meer bloot dan die 29 minuten iedere avond.
Neequote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is er verschil tussen de beelden die via Versatel uitgezonden worden en de normale Internetstreams?
Ze nam het gisteren als een van de weinigen ook op voor Lieske, dus dat pluspunt heeft ze ook al te pakken!quote:Op zondag 4 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid stijgt naar plaats 4in mijn favo lijstje.
Hou nu eenmaal van kwetsbaarheid![]()
Beter dan dat je jezelf de stomste en de slechtste vindt, en denkt dat de groep je niet moet en je niet kan 'levelen'quote:Op zondag 4 september 2005 21:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob noemt zichzelf de leukste en de beste. Hoezo ego en zelfstreling?
quote:Op zondag 4 september 2005 21:58 schreef melonovy het volgende:
Ik vind Rob wel een schatje voor Ingrid, hij doet haar heel goed oppeppen!
Nou, er wordt hier ook wel een beetje overdreven gereageerd op Tanja hoor. Slaat af en toe een beetje door. Dat vind ik, terwijl ik ook geen 'fan' van haar ben.quote:Op zondag 4 september 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben jij die laatste fan die Tanja nog over heeft?
Nee zeker niet, het kijkt alleen wat makkelijker (vind ik).quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is er verschil tussen de beelden die via Versatel uitgezonden worden en de normale Internetstreams?
Dat doet hij om Ingrid weer vrolijk te maken en dan mag hetquote:Op zondag 4 september 2005 22:01 schreef Dynabite het volgende:
Slijmen kan Rob wel.
Als je nou onderaan op "Reageer" klik, dan kan je alle smilies zienquote:Op zondag 4 september 2005 22:02 schreef jalla het volgende:
ff off topic:
waar lan ik de smilie handleiding vinden?
b.v.d.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef TRiXeS het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu als het ware voor Rob dat iedereen hier hem een zeikert vind. Hij is iemand met ontzettend veel levenservaring, dat zie je nu ook bij Ingrid. Hij wist gewoon dat er iets bij haar dwars zat en probeert dat gewoon uit haar te halen. Rob is iemand die van mensen houd en hen ook wil helpen met hun problemen. Dat zag je ook toen hij Liekse voor het eten ff een knuffel gaf, dat doet hij niet voor hem. Maar dat doet hij voor haar, om haar gerust te stellen.
Rob is gewoon een hele toffe man en ik vind dat hij wel wat meer respect hier mag.
Hee jalla, als je boven een bericht op dat icoontje met het rode pijltje klikt kun je iemand quoten. En dan zie je ook de smileys die je kunt gebruiken (en je kunt ze aanklikken).quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef jalla het volgende:
Asskicker14 - zondag 4 september 2005 @ 21:58
rob heeft mensenkennis :evil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |