quote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef lambrusco_bianco het volgende:
backgammon -> leuk spel
Dan heb je meer gezien dan ik eigenlijk. Nu wel ja, maar daarvoor niet of nauwelijks volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze krijgt aandacht en derhalve ook bevestiging.
\quote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Coos het volgende:
Wegens zonneschijn de afgelopen dagen gemist. Is er geen topic waar in het kort alles staat??
quote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is gewoon een klein kind met een korte termijn geheugen, maar reken maar dat ze binnen 7 dagen weer gaat janken.
Die avatar van jou is ook geweldig trouwens. Ik kan niet wachten totdat seizoen 5 begint.quote:Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is die fucking herrie op de achtergrond? Joost zeker?
Speelde het vroeger heel vaak op het strand, echt geweldig maar ik verloor er redelijk vaak mee en de verliezer moest een rondje (een kan sangria(?) ) halenquote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef lambrusco_bianco het volgende:
backgammon -> leuk spel
Lieske is bijna vertrokken na een diepe inzinking, maar je moet het echt maar allemaal zelf even gaan teruglezen hoor. Is teveel om na te vertellen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Coos het volgende:
Er is dus nog niet geneukt en ook geen aanlagen tegen het leven?? Behalve dan tegen de foetus van Tanja??
Nee, dat zijn stukjes kaarsquote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
backgammon spelen ze met snoep/drop?? dus ten tijde van het inleveren van de luxe voedingsmiddelen zal er ook geen backgammon gespeeld kunnen worden
Ben ook blij dat ik er op tijd bij was, erg vermakelijkquote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Lieske is bijna vertrokken na een diepe inzinking, maar je moet het echt maar allemaal zelf even gaan teruglezen hoor. Is teveel om na te vertellen.
Ga ik vanavond laat even doen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Lieske is bijna vertrokken na een diepe inzinking, maar je moet het echt maar allemaal zelf even gaan teruglezen hoor. Is teveel om na te vertellen.
Flink doorlezenquote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga ik vanavond laat even doen.
Nog een tip vanaf welke commentaar op de streamverslagen?
De laatste die ik las was 59 of zo.![]()
Vanaf 88 gaat het interessant worden!quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke het was weet ik ff niet maar het begon om 7 of 8 minuten over 4 (16:08)quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank.quote:Op zondag 4 september 2005 21:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Flink doorlezenRond deeltje 87/88.
Vanaf hier ongeveer in het 'commentaren op de streams' Commentaren op de live streams - deel 88 En vele delen daarna.quote:
Gistermiddag ofzo begon Tanja opeens Lieske uit te maken voor Slet en meer van dat soort woorden. Hoe laat dat precies was weet ik ook niet meer. Ze heeft een kwartier over Lieske zitten tieren. Dat ze een sloerie was waar dehele school al overheen is geweest enzo.quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Inderdaad, as if alleen die 2 backgammon-de penissen interessant zijnquote:Op zondag 4 september 2005 21:26 schreef milagro het volgende:
wat een rare regie momenteel
Wie vindt zichzelf op die stream nu zo geweldig? Toch niet Dido weer he?quote:Op zondag 4 september 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 2 wel een interessant gesprek, maar geen beeld ervan ....
daar luister ik ook naarquote:Op zondag 4 september 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 2 wel een interessant gesprek, maar geen beeld ervan ....
Nee, want Tanja zit in de tuin aan tafel.quote:Op zondag 4 september 2005 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Tussen Rob en Tanja???
Klinkt als een gesprek tussen een psycholoog en een cliënt
Ze is op foto's mooier dan op de streams, vind ik.quote:
Héérlijk!!quote:Op zondag 4 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gistermiddag ofzo begon Tanja opeens Lieske uit te maken voor Slet en meer van dat soort woorden. Hoe laat dat precies was weet ik ook niet meer. Ze heeft een kwartier over Lieske zitten tieren. Dat ze een sloerie was waar dehele school al overheen is geweest enzo.
Ik zie op stream 2 alleen Lieske, verder niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |