Ik weet het. Ik meen dat ik zelfs die nana-love pagina als eerste op fok gepost heb.quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/22
http://bigbrother.fok.nl/blog/83
![]()
![]()
Rikkert is wel saai, maar ook lief tegen Lieskequote:Op zondag 4 september 2005 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Redelijk mee eens, al is de motivatie soms anders. Zo staat Lieske bij mij ook hoog, maar dat is omdat ze voor 'toestanden' zorgt, niet omdat ik nou zo gecharmeerd van 'r ben.
En Rikkert mag lager. Die is zo saaaaaaaaaaaaaaaaaai.![]()
Degene die hij nu heeft is veeel vetterquote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
qo_ob .. neem deze maar:
[afbeelding]
Smaken verschillenquote:Op zondag 4 september 2005 20:48 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Degene die hij nu heeft is veeel vetter![]()
Voorlopig hou ik deze, maar bij deze gebruik ik dit als tvp voor de door jou genoemdequote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
qo_ob .. neem deze maar:
[afbeelding]
Ik zit echt met smacht te wachten totdat er iemand opstaat die wél het lef heeft. Tot nu toe laten ze het allemaal behoorlijk afweten, alles voor de lieve vrede. Ze weten ook dat Tanja er voor Talpa in moet blijven, dus durven daarom misschien ook niet te veel te zeggen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
1 felle opmerking van 1 iemand in het huis rechtstreeks aan Tanja gericht, en ze verlaat het huis.
maar niemand doet dat, want ze is zwanger en een zwangere vrouw moet je ontzien.
zo makkelijk als ze oordeelt, zo slecht kan ze incasseren, schat ik zo in.
en als je indirect laat merken dat je niet zoveel met haar op hebt, dan pakt ze je.
gewoon dagenlang stil observeren en kijken waar je zwakke plek zit, en zo dat mes in je rug
kortom wil je haar weghebben dan moet je niet met tact en handschoenen aan kritiek leveren, maar meteen voor de strot gaan
Dan heb ik deze ook nog. Betere kwaliteit...quote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik deze, maar bij deze gebruik ik dit als tvp voor de door jou genoemde
Kan je van die vorige foto waarop ik reageerde een mini maken scanman? Is verreweg beter dan dezequote:Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik deze ook nog. Betere kwaliteit...
[afbeelding]
Heb 'm bewaardquote:Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik deze ook nog. Betere kwaliteit...
[afbeelding]
Dat is dezelfde, alleen bij deze zijn stukken eraf gesneden natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan je van die vorige foto waarop ik reageerde een mini maken scanman? Is verreweg beter dan deze![]()
Aiquote:Op zondag 4 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde, alleen bij deze zijn stukken eraf gesneden natuurlijk
Of zoiets:quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan je van die vorige foto waarop ik reageerde een mini maken scanman? Is verreweg beter dan deze![]()
quote:
Ik verwacht voor donderdag een huilbui en een grote ruzie waar buik bij betrokken isquote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
1 felle opmerking van 1 iemand in het huis rechtstreeks aan Tanja gericht, en ze verlaat het huis.
maar niemand doet dat, want ze is zwanger en een zwangere vrouw moet je ontzien.
zo makkelijk als ze oordeelt, zo slecht kan ze incasseren, schat ik zo in.
en als je indirect laat merken dat je niet zoveel met haar op hebt, dan pakt ze je.
gewoon dagenlang stil observeren en kijken waar je zwakke plek zit, en zo dat mes in je rug
kortom wil je haar weghebben dan moet je niet met tact en handschoenen aan kritiek leveren, maar meteen voor de strot gaan
Je hebt daar trouwens hele competities in, WK's enzo. Echt mooi spelletje is het.quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp nu dat Ralph het backgammon talent in het huis is.
Ze krijgt aandacht en derhalve ook bevestiging.quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het sinds 6 uur niet meer gevolgd maar Lieske lijkt het hele voorval al vergeten te zijn.
Ze oogt weer zo blij, wat is er zoal gebeurdt tussen 6 en 9 uur?
Het is gewoon een klein kind met een korte termijn geheugen, maar reken maar dat ze binnen 7 dagen weer gaat janken.quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het sinds 6 uur niet meer gevolgd maar Lieske lijkt het hele voorval al vergeten te zijn.
Ze oogt weer zo blij, wat is er zoal gebeurdt tussen 6 en 9 uur?
Dus Peter blijft hier hangen tot morgenvroegquote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Vanmiddag was het ook saai, en toen stopte ik ff, en na een paar uur bleek dat ik het voorlopig hoogtepunt van de dag had gemist
Mooi.quote:
Snap der geen kont vanquote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt daar trouwens hele competities in, WK's enzo. Echt mooi spelletje is het.
Ik moet straks nog friet halenquote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dus Peter blijft hier hangen tot morgenvroeg![]()
Momentquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooi.
Ik had hem nog iets lichter gemaakt touwens. Zie dezelfde post een stuk omhoog!
Oef, jij hebt een probleem nuquote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Coos het volgende:
Wegens zonneschijn de afgelopen dagen gemist. Is er geen topic waar in het kort alles staat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |