Heb ik ook telkens jaquote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom crasht elke keer na 10 min. IE of Firefox als ik de streams bekijk via deze site: http://www.gillesdesmit.com/bb/
Idd zo zit het, goed gesproken !quote:Op zondag 4 september 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft een Wiedoetmewat en Houdjesmoel uiterlijk, en ze is eigenlijk heel onzeker en juist zichzelf wegcijferend geweest al die tijd tov mannen.
Ze heeft een grote bek, maar niet in relaties.
Dat heb ik dus ook en eigenlijk maakt hem dat meteen al een stuk minder irritant.quote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef TRiXeS het volgende:
Ik vind wel dat Rob toch wel vaak groot gelijk heeft hoor. Dan mag hij wel de psycholoog uithangen, hij heeft wel gelijk.
Ze heeft wel gelijk. Ik d8 in het begin dat ze dat ook een beetje was, terwijl ik haar nu echt een aardig persoon vindquote:Op zondag 4 september 2005 21:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ingrid heeft bindingsangst... en heeft er problemen mee dat mensen haar als dom wicht inschatten als ze binnenkomt...
Okee, als jij dat zo ziet.... dan heeft ie jou ook bij de poot. (no pun intended)quote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef jalla het volgende:
scanman01 - zondag 4 september 2005 @ 21:47
welnee dat lijkt maar zo
elke keer dat rob het heeft over z,n arm beginnen ze hier weer met
yohoo beenverhaal yohoo
daarom lijkt het maar zo,\maar als je hem met ingrid hoort praten als zij het over iets wil hebben, dan luistert hij echt wel zoals nu vind ik, (maar zat net ff in andere stream weer)
(edit, stram lieske:)
oKay, maar soms is he tmakkelijker lullen tegen een wildvreemde, juist met dit soort zaken.quote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik heb helemaal geen hekel aan Rob hoor, begrijp me niet verkeerd.Ik vind hem beter te pruimen dan de meeste bewoners. En kennelijk heeft hij het wel goed gezien bij Ingrid, dat ze hier behoefte aan had, want er komt wel heel veel uit idd.
Alleen zou ik er niet tegen kunnen, als iemand me net een weekje kent of zo.
Het meeste wat hij doet slaat gewoon nergens op.quote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef TRiXeS het volgende:
Ik vind wel dat Rob toch wel vaak groot gelijk heeft hoor. Dan mag hij wel de psycholoog uithangen, hij heeft wel gelijk.
hear hearquote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef Jane het volgende:
Kom op Ingrid, je bent oké! (beter dan die andere kippen daar iig)
Ben jij die laatste fan die Tanja nog over heeft?quote:Op zondag 4 september 2005 21:54 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hoe kon zij nou weten waar ze echt mee bezig waren? Relax ff ofzo![]()
hoho dat is jouw mening, Scan, geen feit.quote:Op zondag 4 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, als jij dat zo ziet.... dan heeft ie jou ook bij de poot. (no pun intended)
Hij scoort op een wel heel makkelijke manier. Neemt niet weg dat hij soms wel juiste dingen zegt, maar vergeet nooit de reden waarom hij zich zo sociaal opstelt.
Is er verschil tussen de beelden die via Versatel uitgezonden worden en de normale Internetstreams?quote:Op zondag 4 september 2005 21:58 schreef lennardn het volgende:
Toch is Big Brother best leerzaam. Ik heb hier Versatel en die TV staat best vaak op BB de laatste tijd. Kan best boeiend zijn om te zien hoe die mensen met elkaar omgaan en op elkaar reageren.
De streams geven veel meer bloot dan die 29 minuten iedere avond.
Neequote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is er verschil tussen de beelden die via Versatel uitgezonden worden en de normale Internetstreams?
Ze nam het gisteren als een van de weinigen ook op voor Lieske, dus dat pluspunt heeft ze ook al te pakken!quote:Op zondag 4 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid stijgt naar plaats 4in mijn favo lijstje.
Hou nu eenmaal van kwetsbaarheid![]()
Beter dan dat je jezelf de stomste en de slechtste vindt, en denkt dat de groep je niet moet en je niet kan 'levelen'quote:Op zondag 4 september 2005 21:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob noemt zichzelf de leukste en de beste. Hoezo ego en zelfstreling?
quote:Op zondag 4 september 2005 21:58 schreef melonovy het volgende:
Ik vind Rob wel een schatje voor Ingrid, hij doet haar heel goed oppeppen!
Nou, er wordt hier ook wel een beetje overdreven gereageerd op Tanja hoor. Slaat af en toe een beetje door. Dat vind ik, terwijl ik ook geen 'fan' van haar ben.quote:Op zondag 4 september 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben jij die laatste fan die Tanja nog over heeft?
Nee zeker niet, het kijkt alleen wat makkelijker (vind ik).quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is er verschil tussen de beelden die via Versatel uitgezonden worden en de normale Internetstreams?
Dat doet hij om Ingrid weer vrolijk te maken en dan mag hetquote:Op zondag 4 september 2005 22:01 schreef Dynabite het volgende:
Slijmen kan Rob wel.
Als je nou onderaan op "Reageer" klik, dan kan je alle smilies zienquote:Op zondag 4 september 2005 22:02 schreef jalla het volgende:
ff off topic:
waar lan ik de smilie handleiding vinden?
b.v.d.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef TRiXeS het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu als het ware voor Rob dat iedereen hier hem een zeikert vind. Hij is iemand met ontzettend veel levenservaring, dat zie je nu ook bij Ingrid. Hij wist gewoon dat er iets bij haar dwars zat en probeert dat gewoon uit haar te halen. Rob is iemand die van mensen houd en hen ook wil helpen met hun problemen. Dat zag je ook toen hij Liekse voor het eten ff een knuffel gaf, dat doet hij niet voor hem. Maar dat doet hij voor haar, om haar gerust te stellen.
Rob is gewoon een hele toffe man en ik vind dat hij wel wat meer respect hier mag.
Hee jalla, als je boven een bericht op dat icoontje met het rode pijltje klikt kun je iemand quoten. En dan zie je ook de smileys die je kunt gebruiken (en je kunt ze aanklikken).quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef jalla het volgende:
Asskicker14 - zondag 4 september 2005 @ 21:58
rob heeft mensenkennis :evil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |