Nee, het is Rob en Ingridquote:Op zondag 4 september 2005 21:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, want Tanja zit in de tuin aan tafel.
Ik zweer je, het is wéér Dido!
Oh, oké. Dan kwam ik net op het verkeerde moment binnen in het gesprek, denk ik.quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, het is Rob en Ingrid
En ze vindt zichzeldf helemaal niet geweldig
Ze zegt enkel dat ze beter verdient dan dat ze toeliet
Hij heeft wel gelijk, hoorquote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef Jane het volgende:
Rob profileert zich wel als de amateur psycholoog he? *Ril*
Die slikt alles als zoete koek, echt.quote:Op zondag 4 september 2005 21:35 schreef Falco het volgende:
Rob lult wel erg veel... Ik zou toch een beetje griezelen van hem als ik Ingrid was.
Oh, ik ook hoor. Alleen zou ik er niet zo goed tegen kunnen als iemand zo tegen me zou gaan praten als Rob nu.quote:Op zondag 4 september 2005 21:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hoor
Ik herken er wel veel in trouwens
In Ingrid dan
welkomquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
(heb me speciaal voor dit topic gerigistreerd, volg al 7 dagen, post verder nooit op forums dus pls vergeef mij evt stomiteiten)
rob sucksquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
rob rulez!!
Welkom, en je mag het motiveren hoor (zelf 11 dagen lid)quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
rob rulez!!
(heb me speciaal voor dit topic geregistreerd, volg al 7 dagen, post verder nooit op forums dus pls vergeef mij evt stomiteiten)
ik wel, want als ik er geen zin in heb, dan kap ik dat af, en zo schat ik Ingrid ook wel in.quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Alleen zou ik er niet zo goed tegen kunnen als iemand zo tegen me zou gaan praten als Rob nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |