Nee, het is Rob en Ingridquote:Op zondag 4 september 2005 21:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, want Tanja zit in de tuin aan tafel.
Ik zweer je, het is wéér Dido!
Oh, oké. Dan kwam ik net op het verkeerde moment binnen in het gesprek, denk ik.quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, het is Rob en Ingrid
En ze vindt zichzeldf helemaal niet geweldig
Ze zegt enkel dat ze beter verdient dan dat ze toeliet
Hij heeft wel gelijk, hoorquote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef Jane het volgende:
Rob profileert zich wel als de amateur psycholoog he? *Ril*
Die slikt alles als zoete koek, echt.quote:Op zondag 4 september 2005 21:35 schreef Falco het volgende:
Rob lult wel erg veel... Ik zou toch een beetje griezelen van hem als ik Ingrid was.
Oh, ik ook hoor. Alleen zou ik er niet zo goed tegen kunnen als iemand zo tegen me zou gaan praten als Rob nu.quote:Op zondag 4 september 2005 21:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hoor
Ik herken er wel veel in trouwens
In Ingrid dan
welkomquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
(heb me speciaal voor dit topic gerigistreerd, volg al 7 dagen, post verder nooit op forums dus pls vergeef mij evt stomiteiten)
rob sucksquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
rob rulez!!
Welkom, en je mag het motiveren hoor (zelf 11 dagen lid)quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
rob rulez!!
(heb me speciaal voor dit topic geregistreerd, volg al 7 dagen, post verder nooit op forums dus pls vergeef mij evt stomiteiten)
ik wel, want als ik er geen zin in heb, dan kap ik dat af, en zo schat ik Ingrid ook wel in.quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Alleen zou ik er niet zo goed tegen kunnen als iemand zo tegen me zou gaan praten als Rob nu.
afgetrokkenquote:Op zondag 4 september 2005 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vertelt nu over de 3 grote liefdes in haar leven. Lieske heeft intussen iemand van de wc afgetrokken... althans dat was ze van plan. Ik zag Tanja fronsen toen ze dat zei
quote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb me ook eindelijk maar eens geregistreerd. kan ik ook eens lekker reageren en AFreageren.. wat een feest!![]()
Ja, da's ook wel weer waar.quote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wel, want als ik er geen zin in heb, dan kap ik dat af, en zo schat ik Ingrid ook wel in.
blijkbaar heeft ze er behoefte aan, want ze komt wel goed los.
Waarom staat er bij mij continu 'gesloten' ?quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
rob rulez!!
(heb me speciaal voor dit topic geregistreerd, volg al 7 dagen, post verder nooit op forums dus pls vergeef mij evt stomiteiten)
Damn, ik moet er soms nog om lachen ook.quote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
hahah wat een waardeloos gesprek tussen Joost en Rikkert
Joost : Plas en poep je tegelijk Rikkert?
Rikkert : Ja
Joost : Lekker is dat he, als dat allebei tegelijk komt
ze stond er wel heel zielig bijquote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
OHOH , alle meiden zitten behalve Lieske.
ze levelt echt niet goed, hè, met de rest
http://www.gillesdesmit.com/bb/ ?quote:Op zondag 4 september 2005 21:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom staat er bij mij continu 'gesloten' ?![]()
Niks doet 't! En de progjes die hier worden uitgedeeld werken bij mij ook niet, dan krijg ik 'n errormelding.. hoe kan ik 't toch zien?
Ja, dat zij wel weg zou lopen als ze er geen zin in zou hebben. Da's waar natuurlijk. Neemt niet weg dat ik geen zin zou hebben in zo'n gesprek met Rob.quote:
Ze heeft sowieso weinig met de meeste meiden. Lieske vindt duidelijk omgang met jongens veel leuker. Dat dat voor Tanja ook betekent dat ze 'dus' die jongens neukt, is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
OHOH , alle meiden zitten behalve Lieske.
ze levelt echt niet goed, hè, met de rest
Laat hem morgen maar bij het riagg beginnen danquote:Op zondag 4 september 2005 21:41 schreef lennardn het volgende:
Hele goeie kerel die Rob !
Ik bedoel maar, wat hij nou zegt:quote:Op zondag 4 september 2005 21:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat zij wel weg zou lopen als ze er geen zin in zou hebben. Da's waar natuurlijk. Neemt niet weg dat ik geen zin zou hebben in zo'n gesprek met Rob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |