Wodgerrrrquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
OP komt er aan.
Quapoquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
Sepo.
zonlooosquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:20 schreef EvilWasp het volgende:
Ik zie mijn avatar niet in de startpost!
FIX UT!![]()
Commanderen is zooo not done.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:20 schreef EvilWasp het volgende:
Ik zie mijn avatar niet in de startpost!
FIX UT!![]()
Plies?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Commanderen is zooo not done.![]()
Pubersquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Commanderen is zooo not done.![]()
En jij hebt nog nooit 1 post gepost zonder het woord BIERquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Doe niet zo stoer, je hebt nog nooit bier gehad.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Doe niet zo stoer, je hebt nog nooit bier gehad.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Doe niet zo stoer, je hebt nog nooit breezer gehad.
Wat is iedereen chagrijnig?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
En jij hebt nog nooit 1 post gepost zonder het woord BIER
Behalve dat ze geen smaak hebben, geen smaak van kleren noch muziek...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
Niks mis met breezahsletjes.
Chrisjequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
Ja ik ben chaggoquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat is iedereen chagrijnig?
Make love not war![]()
Chris wil aandacht, vandaar het stoere gedrag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat is iedereen chagrijnig?
Make love not war![]()
Chris is stoer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Chris wil aandacht, vandaar het stoere gedrag.![]()
Ochja, hou nu je kop maar weer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Chris wil aandacht, vandaar het stoere gedrag.![]()
Een ik mis Martinuhhh! momentquote:
Wil je dr over praten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een ik mis Martinuhhh! moment![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een ik mis Martinuhhh! moment![]()
Jij bent 14, schattigquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Chris 0wnt vast.
Maar aardige Chris 0wnt nog veel harder![]()
Passoa, Coebergh, Dropshot, Feigling, Apfelkorn, Wodka, Bessen, Ammaretto, Grolschquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je dr over praten?
[afbeelding]
Das geen breezerquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef EvilWasp het volgende:
Over br33z4H slutjas gesproken:
Dit wijf heeft bij mij in de klas gezeten![]()
![]()
Je hoort me te troostenquote:
Valt nog mee toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef EvilWasp het volgende:
![]()
Beter dan warm bier ja, das niet te zuipen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
koud bier is oke
kindertelefoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef EvilWasp het volgende:
![]()
ja lauw is net slootwaterquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
koud bier is oke
Jij weet hoe slootwater smaakt ?quote:
T luzac is voor balletjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
koud bier is oke
ja, koud is het best te drinkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij weet hoe slootwater smaakt ?![]()
Gekookte gers!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef C2C het volgende:
[..]
nee was het maar zo
magoed dan is het weer niet te drinken
het is ook noot goed![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, hij kan geen levend iemand aan.
onthoud: koud slootwater is lekker zolang het maar niet warm isquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
ik ben richting bowlingbaan, daar kan je óók bier drinken
Tof ja!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
ik ben richting bowlingbaan, daar kan je óók bier drinken
Gotic forum voor onder de 16quote:Op 30-08-2005 schreef Ruth in het penvriendenboek:
Hi, AleX
wil best jou'n e-mail vrindin zijn ben 13. Hou van griezelen, lezen en broertje-pesten is erg verlijdelijk.
Mijn favo plek is de bieb.
+ruth+
Fatboyquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef saaw het volgende:
ik ga zo ook bieren
maar eerst ff mn fatboy showen
[afbeelding]
hij is dus groen
Geil, even een gothicchick scorenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gotic forum voor onder de 16
http://www.griezel.net/?pid=5004&ID=9653&forum=OFF
![]()
Ze zijn nog al vrij jongquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geil, even een gothicchick scoren.
oh dit lees ik nu pasquote:
Waarom kijk je dan ook Talpaquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:54 schreef Ayaxola het volgende:
Whahaha, heb net de slechste wedstrijd uit mijn leven gezien
Als ze nog bij de NOS waren was het 10-0 gewordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, kut, daar kwam het natuurlijk door
Nee man, 0-10quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als ze nog bij de NOS waren was het 10-0 geworden![]()
Doeiquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
ik ga ook maar eens douchen en weg
dagdagdag
Ja maar ik wil een plaatje posten op de 3de pagina, omdat deze toch al bijna vol zitquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:10 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom, het is SlowChat.
jaquote:
Post em dan gewoon 2xquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een plaatje posten op de 3de pagina, omdat deze toch al bijna vol zit![]()
Neequote:
Dat komt omdat wij eigenlijk allen in de stad horen te zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
De saaiheid die wij nu voelen is ingebeeld![]()
Ja, maar mijn vrienden willen niet.. ik ga nieuwe vrienden zoekenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij eigenlijk allen in de stad horen te zijn
Dan ga je nu naar de stad, daar zijn alle mensen die wel willenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vrienden willen niet.. ik ga nieuwe vrienden zoeken![]()
Ik ga zometeen ook. Komquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vrienden willen niet.. ik ga nieuwe vrienden zoeken![]()
Mwah, goed dat sommige echt frisjes zijn, en sommige met van die soa kutjes echt gadsie bah...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
Zeberdee van de football factory?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Mwah, goed dat sommige echt frisjes zijn, en sommige met van die soa kutjes echt gadsie bah...
No offence hoor tegen de breezer girls van tegenwoordig, beter zulk soort, dan van die manwijfen die mijn pints in de irish pub proberen leeg te drinken.
wigger pspquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:48 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het niet laten![]()
Heeeeerlijk om te zien dat ik toch niets mis wanneer ik geld pomp in domme consolesquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:48 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het niet laten![]()
Ik ken maar weinig mensen die dat soort dingen ook gaaf vindenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:52 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
En ook zonder de casual designer clobber helaas...
Ik wel, maarja, is mij te duur eigenlijk 500 euro voor een Stone Island jas ofzo...:Xquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die dat soort dingen ook gaaf vinden![]()
Hmmm bij ons lopen er altijd wel boys mee. Alleen ik vind het zonde, of ik nou met mijn adidas jas een klap geef of iemand met een Burberry/Stoneisland/aquascutum ofzo, komt even hard aan tog.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die dat soort dingen ook gaaf vinden![]()
De laatste tijd ben ik ook helemaal into engels hooligan spul, gewoon die hele style..
Het zal me worst wezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Hmmm bij ons lopen er altijd wel boys mee. Alleen ik vind het zonde, of ik nou met mijn adidas jas een klap geef of iemand met een Burberry/Stoneisland/aquascutum ofzo, komt even hard aan tog.![]()
![]()
Iemand die ik ken, had zo'n trui aan, werd opgepakt door de ME en tegen een muur gesmeten, gaatje in ze 345 euro trui, hahaha.
Ach, ik vind het dus sneu geld voor zoveel euro dingen te kopen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Aardig gek, dat wel natuurlijk.
Je nieuwe aardsvijand denk ikquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Hmmm bij ons lopen er altijd wel boys mee. Alleen ik vind het zonde, of ik nou met mijn adidas jas een klap geef of iemand met een Burberry/Stoneisland/aquascutum ofzo, komt even hard aan tog.![]()
![]()
Iemand die ik ken, had zo'n trui aan, werd opgepakt door de ME en tegen een muur gesmeten, gaatje in ze 345 euro trui, hahaha.
een trui van 345 euri is not donequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
![]()
hij is wel erg newbie hier he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je nieuwe aardsvijand denk ik![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij is wel erg newbie hier he?![]()
hoezo aartsvijand?![]()
Ik ook niet. Maar vind het wel mooi als zo'n hele groep het zelfde aan heeft enzo..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, ik vind het dus sneu geld voor zoveel euro dingen te kopen..
Neu, en al had ik t, ik kan er ook meer mee dan alleen uitgevenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vind het wel mooi als zo'n hele groep het zelfde aan heeft enzo..
maarja ik ben helaas niet in het bezit van een mooie bankrekening, dus koop die shit ook niet
Nee volgens mij niet.quote:
Wat goed van jouquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neu, en al had ik t, ik kan er ook meer mee dan alleen uitgeven
Ahh...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
denk niet dattie zich gaat voorstellen want hij praat niet graag over zichzelf staat in zun fb![]()
oh en zeberdee: welkom enzo![]()
![]()
Ooh dat is die kerel die ik die link heb gegevenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
denk niet dattie zich gaat voorstellen want hij praat niet graag over zichzelf staat in zun fb![]()
oh en zeberdee: welkom enzo![]()
![]()
Welke link?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh dat is die kerel die ik die link heb gegeven![]()
Van dit topicquote:
quote:
ik ben er nog hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef Chriz2k het volgende:
Inge is overrated.
Ik heb mijn uiterste best gedaan om alle kut opmerkingen binnen te houdenquote:
Vet lief.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb mijn uiterste best gedaan om alle kut opmerkingen binnen te houden![]()
Omdat ik van jullie hou![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb mijn uiterste best gedaan om alle kut opmerkingen binnen te houden![]()
Omdat ik van jullie hou![]()
ooh Gabry, gij romantische <lief woordje waar k ff niet op komquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik voelde je aanwezigheid.. in mn hart![]()
![]()
ik was andere topics aan t lezenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Je zat gewoon ordinair te lurken hè?
Ontken het maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was andere topics aan t lezen![]()
hint:quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh Gabry, gij romantische <lief woordje waar k ff niet op kom>
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
Peeeeeeeeeeeeterjuhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Petertjuhh het volgende:
Gabryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Een echte romeo pimp gaat naar het meisje toequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
[[url=http://www.kristelverbeke.be/covers/full%20cd/teleromeo1.jpg]afbeelding][/url]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Peeeeeeeeeeeeterjuhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
hint:
<plaatje>
het Nederlandse woord is:das niet romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
het Nederlandse woord is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]![]()
jij ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
brugmug brugmug![]()
sorry evilwasp, moest ff![]()
![]()
Dwergquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
brugmug brugmug![]()
sorry evilwasp, moest ff![]()
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
dudeik zit in de 3e
(en ik moet eig in de 4e zitten
)
Zittenblijverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
dudeik zit in de 3e
(en ik moet eig in de 4e zitten
)
http://www.nata2.info/humor/flash/Weeee.swf ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
*EW is ook zittenblijverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Zittenblijverd
Ik ook hoor, ik hoor in de 6e te zitten
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
MisschienIk heb meer diploma's dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb meer diploma's dan jij
Ik heb humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je laat het toch niet op de grond flikkeren hè, en dan de hond het laten op likkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
ik heb dorstik ben over 10 min. wel terug.. ff naar wat drank zoeken
10 minuten zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
ik heb dorstik ben over 10 min. wel terug.. ff naar wat drank zoeken
Ouiquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
http://www.nata2.info/humor/flash/Weeee.swf ?![]()
kan ook leuke momenten opleverenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Je laat het toch niet op de grond flikkeren hè, en dan de hond het laten op likken
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Gabry het volgende:
[..]Had ik een keus dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wij merken er weinig van![]()
Je moeder had wel humor![]()
Eenschquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Niet zo gemeen doen, Gabry!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Niet zo gemeen doen, Gabry!
Maar toen was ik nog geen bouwvakkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:49 schreef brainster het volgende:
[..]
En toennet zei je nog dat je van ons hield!
Slecht smoesjequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar toen was ik nog geen bouwvakker![]()
Dat is jou probleemquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
De hond had m'n goede smoesje opgegeten.
jij bent echt superstoerquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik drink bier.
Niet echt, ik ben niet degene die zeurt om een smoesje..quote:
ik eristoff..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik drink bier.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik drink bier.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het meededelen van dit uiterst fascirende fascinerende feit.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Peter en ik gaan men moeder overhalen om een slang te nemen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben niet degene die zeurt om een smoesje..![]()
![]()
Yes!quote:
Ik heb mijn Smirnoff Ice net opquote:
gewoon doen en er maar aan wennenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Ik heb mijn Smirnoff Ice net op![]()
Maar ik lust helemaal geen bier dus ik ben het mijzelf aan het leren want ik moet het drinken want het is ook vrij goedkoop enzo, maar ik walg er nog steeds vanIemand tips?
![]()
Bier ownt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar ik lust helemaal geen bier dus ik ben het mijzelf aan het leren want ik moet het drinken want het is ook vrij goedkoop enzo, maar ik walg er nog steeds vanIemand tips?
![]()
dan ben jij ook niks gewendquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik word te moe, tot 4 uur wakker blijven was toch niet zo'n goed idee![]()
(4 uur 'snachts dus..)
Wat goed van jequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik word te moe, tot 4 uur wakker blijven was toch niet zo'n goed idee![]()
(4 uur 'snachts dus..)
Ik drink meestal alleen mixjes met malibu, daar ga je lekker van smakenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yes!
[..]
![]()
ik mag wel keertje proeven he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik drink meestal alleen mixjes met malibu, daar ga je lekker van smaken![]()
als je wil kotsen jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:05 schreef C2C het volgende:
anders mix je het bier eerst met appelsap ofzo
ja en?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij helemaal into Mo was enzo.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar daarna wil ik dan een keertje proeven..![]()
das redelijk warmquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef BaggerUser het volgende:
op vakantie hadden ze absinth 85%![]()
Mo is mijn kloonquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij helemaal into Mo was enzo.
Joh, probeer eens Guinness bier, dat is echt lekker.quote:
omdat ik toch bezig wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
das redelijk warm![]()
absinth heeft toch ook nog een of andere andere rare stof erin? waardoor je ging hallicuneren hallucineren ofzo?
Jij hebt ook niks te doen hè?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik toch bezig was![]()
de u en de i moesten andersom![]()
je hebt me gebrokenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
En dit moet in de tegenwoordige tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn heldquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
En dit moet in de tegenwoordige tijd.![]()
Ga anders alle spelfouten en dergelijke van Yosander verbeterenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeer is niks te doen op msn nu
en op fok ook niet echt
![]()
wat een saaie kut avond hequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeer is niks te doen op msn nu
en op fok ook niet echt
![]()
oeh.. leukquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef brainster het volgende:
[..]
Ga anders alle spelfouten en dergelijke van Yosander verbeteren.
jaaquote:
ga anders mij nog wat meer afzeikenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh.. leuk![]()
maar neh, die knul is al genoeg afgezeken vandaag![]()
[..]
jaa![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef C2C het volgende:
mensen laten we is een spelletje verzinnen
hahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh.. leuk![]()
maar neh, die knul is al genoeg afgezeken vandaag![]()
Fran Bauerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Imberr het volgende:
wat ben ik blij dat koptelefoons zijn uitgevonden.. anders zat ik nu naar frans bauer te luisteren ipv leuke muziek![]()
Truth or Dare?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef C2C het volgende:
mensen laten we is een spelletje verzinnen
sErieus heet datquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahahaJa arm kind, al zijn topics(die best sirieus waren) zijn gesloten omdat wij het leuk vinden om dat kind te pesten
straks ga je ook nog bij Brainster ' Fran Bauer' verbeteren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
sErieus heet dat![]()
sorry
![]()
maar het was idd wel lullig voor em ja![]()
hm nee, die vond ik wel geinigquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
straks ga je ook nog bij Brainster ' Fran Bauer' verbeteren.![]()
Wij gaan wel een x ergens heenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
men moeder had er maar 3 gekocht en ik kan de 3e nergens vinden![]()
![]()
oeh jippiequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:28 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wij gaan wel een x ergens heen
Gaan we aan de dubbel fris![]()
en nou swaaie met die handjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh jippie![]()
dit is een reactie op die 2e regel trouwens![]()
Komop, je heb de reclames van dubbelfris gezien.. die liegen er niet omquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh jippie![]()
dit is een reactie op die 2e regel trouwens![]()
t is lekker maar om t nou ergens anders dan in huis te drinken...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
Komop, je heb de reclames van dubbelfris gezien.. die liegen er niet om![]()
Iedereen, dubbelfris..![]()
sakke sakke sakkequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef C2C het volgende:
[..]
en nou swaaie met die handjes
doe het doe het
![]()
![]()
Jij wil zeker alleen maar eristoff.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is lekker maar om t nou ergens anders dan in huis te drinken...![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef C2C het volgende:
[..]
en nou swaaie met die handjes
doe het doe het
![]()
![]()
geen ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef Petertjuhh het volgende:
niemand kent Andy Milonakis?
editen is niet oké ménquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
ofzo
![]()
[..]
geen idee
of zoals de duitsers zeggen: Keine Ahnung![]()
![]()
& bier ofcoursequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij wil zeker alleen maar eristoff.
Oke, dan gaan we dronken worden ipv dubbelfris?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is lekker maar om t nou ergens anders dan in huis te drinken...![]()
wedden dat jij geen pure tequila drinkt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
& bier ofcourseen tequila is ook wel lekker
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we dronken worden ipv dubbelfris?![]()
nee, wel gemengd met ietsquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
wedden dat jij geen pure tequila drinkt?
echt niet mênquote:
men je bent wel een mongool als je dat niet zou durfen drinken ofzo , zo sterk is het niet, hele vakantie niet anders gedronkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
wedden dat jij geen pure tequila drinkt?
met wat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, wel gemengd met iets![]()
[..]
echt niet mên![]()
wellusquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, wel gemengd met iets![]()
[..]
echt niet mên![]()
ja manquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef C2C het volgende:
[..]
men je bent wel een mongool als je dat niet zou durfen drinken ofzo , zo sterk is het niet, hele vakantie niet anders gedronken![]()
Jezelf quoten is só not donequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kom laten we hier discuseren
Wat is er mis met bloot?
Ik mag je moeder nu alquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:39 schreef Imberr het volgende:
gvdhad mijn moeder gezegd dat ze 3 eristoff flesjes had gekocht zegt ze nu dat ze er maar 2 heeft gekocht
![]()
zegt ze ook dat we wel nog breezers hebben
jah lekker menquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
zout op je tong en daarna snel in die citroen bijten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |