Maar toen was ik nog geen bouwvakkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:49 schreef brainster het volgende:
[..]
En toennet zei je nog dat je van ons hield!
Slecht smoesjequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar toen was ik nog geen bouwvakker![]()
Dat is jou probleemquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
De hond had m'n goede smoesje opgegeten.
jij bent echt superstoerquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik drink bier.
Niet echt, ik ben niet degene die zeurt om een smoesje..quote:
ik eristoff..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik drink bier.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik drink bier.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het meededelen van dit uiterst fascirende fascinerende feit.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Peter en ik gaan men moeder overhalen om een slang te nemen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben niet degene die zeurt om een smoesje..![]()
![]()
Yes!quote:
Ik heb mijn Smirnoff Ice net opquote:
gewoon doen en er maar aan wennenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Ik heb mijn Smirnoff Ice net op![]()
Maar ik lust helemaal geen bier dus ik ben het mijzelf aan het leren want ik moet het drinken want het is ook vrij goedkoop enzo, maar ik walg er nog steeds vanIemand tips?
![]()
Bier ownt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar ik lust helemaal geen bier dus ik ben het mijzelf aan het leren want ik moet het drinken want het is ook vrij goedkoop enzo, maar ik walg er nog steeds vanIemand tips?
![]()
dan ben jij ook niks gewendquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik word te moe, tot 4 uur wakker blijven was toch niet zo'n goed idee![]()
(4 uur 'snachts dus..)
Wat goed van jequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik word te moe, tot 4 uur wakker blijven was toch niet zo'n goed idee![]()
(4 uur 'snachts dus..)
Ik drink meestal alleen mixjes met malibu, daar ga je lekker van smakenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yes!
[..]
![]()
ik mag wel keertje proeven he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik drink meestal alleen mixjes met malibu, daar ga je lekker van smaken![]()
als je wil kotsen jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:05 schreef C2C het volgende:
anders mix je het bier eerst met appelsap ofzo
ja en?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij helemaal into Mo was enzo.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar daarna wil ik dan een keertje proeven..![]()
das redelijk warmquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef BaggerUser het volgende:
op vakantie hadden ze absinth 85%![]()
Mo is mijn kloonquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij helemaal into Mo was enzo.
Joh, probeer eens Guinness bier, dat is echt lekker.quote:
omdat ik toch bezig wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
das redelijk warm![]()
absinth heeft toch ook nog een of andere andere rare stof erin? waardoor je ging hallicuneren hallucineren ofzo?
Jij hebt ook niks te doen hè?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik toch bezig was![]()
de u en de i moesten andersom![]()
je hebt me gebrokenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
En dit moet in de tegenwoordige tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn heldquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
En dit moet in de tegenwoordige tijd.![]()
Ga anders alle spelfouten en dergelijke van Yosander verbeterenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeer is niks te doen op msn nu
en op fok ook niet echt
![]()
wat een saaie kut avond hequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeer is niks te doen op msn nu
en op fok ook niet echt
![]()
oeh.. leukquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef brainster het volgende:
[..]
Ga anders alle spelfouten en dergelijke van Yosander verbeteren.
jaaquote:
ga anders mij nog wat meer afzeikenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh.. leuk![]()
maar neh, die knul is al genoeg afgezeken vandaag![]()
[..]
jaa![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef C2C het volgende:
mensen laten we is een spelletje verzinnen
hahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh.. leuk![]()
maar neh, die knul is al genoeg afgezeken vandaag![]()
Fran Bauerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Imberr het volgende:
wat ben ik blij dat koptelefoons zijn uitgevonden.. anders zat ik nu naar frans bauer te luisteren ipv leuke muziek![]()
Truth or Dare?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef C2C het volgende:
mensen laten we is een spelletje verzinnen
sErieus heet datquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahahaJa arm kind, al zijn topics(die best sirieus waren) zijn gesloten omdat wij het leuk vinden om dat kind te pesten
straks ga je ook nog bij Brainster ' Fran Bauer' verbeteren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
sErieus heet dat![]()
sorry
![]()
maar het was idd wel lullig voor em ja![]()
hm nee, die vond ik wel geinigquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
straks ga je ook nog bij Brainster ' Fran Bauer' verbeteren.![]()
Wij gaan wel een x ergens heenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
men moeder had er maar 3 gekocht en ik kan de 3e nergens vinden![]()
![]()
oeh jippiequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:28 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wij gaan wel een x ergens heen
Gaan we aan de dubbel fris![]()
en nou swaaie met die handjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh jippie![]()
dit is een reactie op die 2e regel trouwens![]()
Komop, je heb de reclames van dubbelfris gezien.. die liegen er niet omquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh jippie![]()
dit is een reactie op die 2e regel trouwens![]()
t is lekker maar om t nou ergens anders dan in huis te drinken...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
Komop, je heb de reclames van dubbelfris gezien.. die liegen er niet om![]()
Iedereen, dubbelfris..![]()
sakke sakke sakkequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef C2C het volgende:
[..]
en nou swaaie met die handjes
doe het doe het
![]()
![]()
Jij wil zeker alleen maar eristoff.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is lekker maar om t nou ergens anders dan in huis te drinken...![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef C2C het volgende:
[..]
en nou swaaie met die handjes
doe het doe het
![]()
![]()
geen ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef Petertjuhh het volgende:
niemand kent Andy Milonakis?
editen is niet oké ménquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
ofzo
![]()
[..]
geen idee
of zoals de duitsers zeggen: Keine Ahnung![]()
![]()
& bier ofcoursequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij wil zeker alleen maar eristoff.
Oke, dan gaan we dronken worden ipv dubbelfris?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is lekker maar om t nou ergens anders dan in huis te drinken...![]()
wedden dat jij geen pure tequila drinkt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
& bier ofcourseen tequila is ook wel lekker
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we dronken worden ipv dubbelfris?![]()
nee, wel gemengd met ietsquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
wedden dat jij geen pure tequila drinkt?
echt niet mênquote:
men je bent wel een mongool als je dat niet zou durfen drinken ofzo , zo sterk is het niet, hele vakantie niet anders gedronkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
wedden dat jij geen pure tequila drinkt?
met wat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, wel gemengd met iets![]()
[..]
echt niet mên![]()
wellusquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, wel gemengd met iets![]()
[..]
echt niet mên![]()
ja manquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef C2C het volgende:
[..]
men je bent wel een mongool als je dat niet zou durfen drinken ofzo , zo sterk is het niet, hele vakantie niet anders gedronken![]()
Jezelf quoten is só not donequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kom laten we hier discuseren
Wat is er mis met bloot?
Ik mag je moeder nu alquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:39 schreef Imberr het volgende:
gvdhad mijn moeder gezegd dat ze 3 eristoff flesjes had gekocht zegt ze nu dat ze er maar 2 heeft gekocht
![]()
zegt ze ook dat we wel nog breezers hebben
jah lekker menquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
zout op je tong en daarna snel in die citroen bijten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |