ooh Gabry, gij romantische <lief woordje waar k ff niet op komquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik voelde je aanwezigheid.. in mn hart![]()
![]()
ik was andere topics aan t lezenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Je zat gewoon ordinair te lurken hè?
Ontken het maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was andere topics aan t lezen![]()
hint:quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh Gabry, gij romantische <lief woordje waar k ff niet op kom>
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
Peeeeeeeeeeeeterjuhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Petertjuhh het volgende:
Gabryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Een echte romeo pimp gaat naar het meisje toequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
[[url=http://www.kristelverbeke.be/covers/full%20cd/teleromeo1.jpg]afbeelding][/url]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Peeeeeeeeeeeeterjuhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
hint:
<plaatje>
het Nederlandse woord is:das niet romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
het Nederlandse woord is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]![]()
jij ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
brugmug brugmug![]()
sorry evilwasp, moest ff![]()
![]()
Dwergquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
brugmug brugmug![]()
sorry evilwasp, moest ff![]()
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
dudeik zit in de 3e
(en ik moet eig in de 4e zitten
)
Zittenblijverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
dudeik zit in de 3e
(en ik moet eig in de 4e zitten
)
http://www.nata2.info/humor/flash/Weeee.swf ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
*EW is ook zittenblijverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Zittenblijverd
Ik ook hoor, ik hoor in de 6e te zitten
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
MisschienIk heb meer diploma's dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb meer diploma's dan jij
Ik heb humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je laat het toch niet op de grond flikkeren hè, en dan de hond het laten op likkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
ik heb dorstik ben over 10 min. wel terug.. ff naar wat drank zoeken
10 minuten zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
ik heb dorstik ben over 10 min. wel terug.. ff naar wat drank zoeken
Ouiquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
http://www.nata2.info/humor/flash/Weeee.swf ?![]()
kan ook leuke momenten opleverenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Je laat het toch niet op de grond flikkeren hè, en dan de hond het laten op likken
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Gabry het volgende:
[..]Had ik een keus dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wij merken er weinig van![]()
Je moeder had wel humor![]()
Eenschquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Niet zo gemeen doen, Gabry!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Niet zo gemeen doen, Gabry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |