Mwah, goed dat sommige echt frisjes zijn, en sommige met van die soa kutjes echt gadsie bah...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
Niks mis met breezahsletjes.
Zeberdee van de football factory?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Mwah, goed dat sommige echt frisjes zijn, en sommige met van die soa kutjes echt gadsie bah...
No offence hoor tegen de breezer girls van tegenwoordig, beter zulk soort, dan van die manwijfen die mijn pints in de irish pub proberen leeg te drinken.
wigger pspquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:48 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het niet laten![]()
Heeeeerlijk om te zien dat ik toch niets mis wanneer ik geld pomp in domme consolesquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:48 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het niet laten![]()
Ik ken maar weinig mensen die dat soort dingen ook gaaf vindenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:52 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
En ook zonder de casual designer clobber helaas...
Ik wel, maarja, is mij te duur eigenlijk 500 euro voor een Stone Island jas ofzo...:Xquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die dat soort dingen ook gaaf vinden![]()
Hmmm bij ons lopen er altijd wel boys mee. Alleen ik vind het zonde, of ik nou met mijn adidas jas een klap geef of iemand met een Burberry/Stoneisland/aquascutum ofzo, komt even hard aan tog.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die dat soort dingen ook gaaf vinden![]()
De laatste tijd ben ik ook helemaal into engels hooligan spul, gewoon die hele style..
Het zal me worst wezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Hmmm bij ons lopen er altijd wel boys mee. Alleen ik vind het zonde, of ik nou met mijn adidas jas een klap geef of iemand met een Burberry/Stoneisland/aquascutum ofzo, komt even hard aan tog.![]()
![]()
Iemand die ik ken, had zo'n trui aan, werd opgepakt door de ME en tegen een muur gesmeten, gaatje in ze 345 euro trui, hahaha.
Ach, ik vind het dus sneu geld voor zoveel euro dingen te kopen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Aardig gek, dat wel natuurlijk.
Je nieuwe aardsvijand denk ikquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Hmmm bij ons lopen er altijd wel boys mee. Alleen ik vind het zonde, of ik nou met mijn adidas jas een klap geef of iemand met een Burberry/Stoneisland/aquascutum ofzo, komt even hard aan tog.![]()
![]()
Iemand die ik ken, had zo'n trui aan, werd opgepakt door de ME en tegen een muur gesmeten, gaatje in ze 345 euro trui, hahaha.
een trui van 345 euri is not donequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
![]()
hij is wel erg newbie hier he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je nieuwe aardsvijand denk ik![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij is wel erg newbie hier he?![]()
hoezo aartsvijand?![]()
Ik ook niet. Maar vind het wel mooi als zo'n hele groep het zelfde aan heeft enzo..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, ik vind het dus sneu geld voor zoveel euro dingen te kopen..
Neu, en al had ik t, ik kan er ook meer mee dan alleen uitgevenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vind het wel mooi als zo'n hele groep het zelfde aan heeft enzo..
maarja ik ben helaas niet in het bezit van een mooie bankrekening, dus koop die shit ook niet
Nee volgens mij niet.quote:
Wat goed van jouquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neu, en al had ik t, ik kan er ook meer mee dan alleen uitgeven
Ahh...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
denk niet dattie zich gaat voorstellen want hij praat niet graag over zichzelf staat in zun fb![]()
oh en zeberdee: welkom enzo![]()
![]()
Ooh dat is die kerel die ik die link heb gegevenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
denk niet dattie zich gaat voorstellen want hij praat niet graag over zichzelf staat in zun fb![]()
oh en zeberdee: welkom enzo![]()
![]()
Welke link?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh dat is die kerel die ik die link heb gegeven![]()
Van dit topicquote:
quote:
ik ben er nog hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef Chriz2k het volgende:
Inge is overrated.
Ik heb mijn uiterste best gedaan om alle kut opmerkingen binnen te houdenquote:
Vet lief.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb mijn uiterste best gedaan om alle kut opmerkingen binnen te houden![]()
Omdat ik van jullie hou![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb mijn uiterste best gedaan om alle kut opmerkingen binnen te houden![]()
Omdat ik van jullie hou![]()
ooh Gabry, gij romantische <lief woordje waar k ff niet op komquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik voelde je aanwezigheid.. in mn hart![]()
![]()
ik was andere topics aan t lezenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Je zat gewoon ordinair te lurken hè?
Ontken het maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was andere topics aan t lezen![]()
hint:quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh Gabry, gij romantische <lief woordje waar k ff niet op kom>
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
Peeeeeeeeeeeeterjuhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Petertjuhh het volgende:
Gabryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Een echte romeo pimp gaat naar het meisje toequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
[[url=http://www.kristelverbeke.be/covers/full%20cd/teleromeo1.jpg]afbeelding][/url]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Peeeeeeeeeeeeterjuhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
hint:
<plaatje>
het Nederlandse woord is:das niet romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Gabry het volgende:
het Nederlandse woord is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]![]()
jij ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
brugmug brugmug![]()
sorry evilwasp, moest ff![]()
![]()
Dwergquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
brugmug brugmug![]()
sorry evilwasp, moest ff![]()
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
dudeik zit in de 3e
(en ik moet eig in de 4e zitten
)
Zittenblijverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
dudeik zit in de 3e
(en ik moet eig in de 4e zitten
)
http://www.nata2.info/humor/flash/Weeee.swf ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
*EW is ook zittenblijverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Zittenblijverd
Ik ook hoor, ik hoor in de 6e te zitten
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
MisschienIk heb meer diploma's dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb meer diploma's dan jij
Ik heb humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je laat het toch niet op de grond flikkeren hè, en dan de hond het laten op likkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
ik heb dorstik ben over 10 min. wel terug.. ff naar wat drank zoeken
10 minuten zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
ik heb dorstik ben over 10 min. wel terug.. ff naar wat drank zoeken
Ouiquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
http://www.nata2.info/humor/flash/Weeee.swf ?![]()
kan ook leuke momenten opleverenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Je laat het toch niet op de grond flikkeren hè, en dan de hond het laten op likken
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Gabry het volgende:
[..]Had ik een keus dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wij merken er weinig van![]()
Je moeder had wel humor![]()
Eenschquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Niet zo gemeen doen, Gabry!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Niet zo gemeen doen, Gabry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |