die mag lekker dichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer maar ik was je net even voor....
Het Officiële PSV- topic 125: Met Ball naar de 3de plek
In dat topic van dirkie mogen alle joden en 010'ers lekker trollenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom, hij was gewoon eerder hoor.
een feyenoorder die een PSV topic opent gaat per definitie al dichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer maar ik was je net even voor....
Het Officiële PSV- topic 125: Met Ball naar de 3de plek
Was bij het vorig topic niet te merkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een feyenoorder die een PSV topic opent gaat per definitie al dicht
daarom zat die ook zo snel volquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was bij het vorig topic niet te merken![]()
Stoere jongen, tyf gewoon op. Het niveau "Pisvlek" ga je maar op andere fora verkondigen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze denk ik ook wel als iedereen zoals nu het geval is niet over Pisvlek praat
Ga eens neervallen ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga je nou ook een andere nick nemen als Kuijt in januari naar Tottenham gaat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk verdwijnt die gewoon van fokquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ga je nou ook een andere nick nemen als Kuijt in januari naar Tottenham gaat?![]()
Feyenoord zou blij zijn met 'n 3e plaats.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:3/9/2005 - 'PSV probeerde Stam te halen'
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink een poging heeft gedaan om Jaap Stam terug te halen naar Eindhoven. De Italianen zouden echter onder geen enkel beding met PSV willen praten over een transfer, ook niet voor in de komende winterstop. [reageer]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn topic is gewoon realistisch met een realistische doelstelling voor jullie dit seizoen.
Preciesquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:00 schreef cultheld het volgende:
PSV gaat vlammen met Robert in de spits en Farfán en Koné als vleugelspitsen.
Dat denk ik ook wel, alleen achterin ziet het er niet zo best uit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:00 schreef cultheld het volgende:
PSV gaat vlammen met Robert in de spits en Farfán en Koné als vleugelspitsen.
Aad de Mos?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie is eigenlijk de laatste coach bij psv die is ontslagen?
Dat dacht ik ook ja. Maar ik twijfelde of hij niet zelf was opgestapt..quote:
Aadje is natuurlijk vertrokken met een flinke afkoopsom.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Maar ik twijfelde of hij niet zelf was opgestapt..
Maar goed, de Mos kennende was het idd ontslag.
Aad de Mos is inderdaad ontslagen, maar volgens mij Erik Gerets ook. Maar ik twijfel nu ook of hij zelf is opgestapt of nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Maar ik twijfelde of hij niet zelf was opgestapt..
Maar goed, de Mos kennende was het idd ontslag.
Volgens mij kan hij inmiddels rentenieren van al die afkoopsommen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Aadje is natuurlijk vertrokken met een flinke afkoopsom.Hij ging daarna bij Werder Bremen aan de slag geloof ik. Ook daar werd hij ontslagen.
Achterin gaat PSV er juist op vooruit. Geen Boumaatjes meer tijdens belangrijke wedstrijden en een betere linksback (verdedigend). Lee was vooral goed in scharen en voorzetten. Ball is goed in opbouwen, passen en met name verdedigen. Reiziger heeft een hoop ervaring en is nog steeds een goede verdediger. Ooijer is van nationaal topniveau en Alex is van wereldklasse. Theo kan ook prima verdedigen en dan heb je nog Cocu en Simons.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, alleen achterin ziet het er niet zo best uit.
Bouma komt Europees tekort inderdaad, voor de Nederlandse competitie is Bouma een prima verdediger. Verder is Lee wel degelijk een prima linksback, die aanvallend ook zijn mannetje staat. Dat is erg belangrijk in de Nederlandse competitie. Een topclub die voortdurend beter is dan de tegenstander moet de tegenstander onder druk zetten, een linksback met aanvallende kwaliteiten past daar prima bij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Achterin gaat PSV er juist op vooruit. Geen Boumaatjes meer tijdens belangrijke wedstrijden en een betere linksback (verdedigend). Lee was vooral goed in scharen en voorzetten. Ball is goed in opbouwen, passen en met name verdedigen. Reiziger heeft een hoop ervaring en is nog steeds een goede verdediger. Ooijer is van nationaal topniveau en Alex is van wereldklasse. Theo kan ook prima verdedigen en dan heb je nog Cocu en Simons.
Ik denk dat we eerder teveel goede spelers hebben voor een vaste opstelling.
Met Lee verliest PSV aanvallend natuurlijk een enorm wapen, maar verdedigend was hij alles behalve uitstekend. Hoe vaak werd hij niet voorbij gelopen door een vleugelspits en moesten Bouma/Alex het opknappen. Lee speelde meestal als een soort linkshalf. Ball is verdedigend 10 klasses beter dan Lee. Die jongen zou ook links in het centrum kunnen spelen bijvoorbeeld. Simons is bagger op het middenveld en moet gewoon als centrale verdediger spelen naast Alex, want daar is ie erg goed. Lucius is zowel goed op het middenveld als op de rechtsback positie en Reiziger en Ooijer kunnen zowel centraal achterin als rechtsback spelen. Afellay, Carrizo, Cocu, Väyrynen, Lucius, Ferreyra en De Jong kunnen allemaal op het middenveld uit de voeten. Ferreyra zat gewoon bij de A-selectie van Argentinië voordat hij oliedollars in Rusland ging tanken en kan dus wel degelijk voetballen. Park, Lee en Van Bommel worden nationaal denk ik makkelijk opgevangen door Afellay, Carrizo, Koné, Farfán, Ball en Ferreyra. Internationaal zal het ook nog wel lukken en Bouma en Vogel zijn natuurlijk door meerdere spelers vervangbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, vorig jaar was de basis van psv al de achterhoede en nu is het NOG beter?
Ik zeg kom maar op met die beker...quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, vorig jaar was de basis van psv al de achterhoede en nu is het NOG beter?
Die gatorade beker mag je hebben, nemen wij de schaal wel mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zeg kom maar op met die beker...
Sorry Cult, maar het vertrek van Lee is toch echt een aderlatingquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Lee verliest PSV aanvallend natuurlijk een enorm wapen, maar verdedigend was hij alles behalve uitstekend. Hoe vaak werd hij niet voorbij gelopen door een vleugelspits en moesten Bouma/Alex het opknappen. Lee speelde meestal als een soort linkshalf. Ball is verdedigend 10 klasses beter dan Lee. Die jongen zou ook links in het centrum kunnen spelen bijvoorbeeld. Simons is bagger op het middenveld en moet gewoon als centrale verdediger spelen naast Alex, want daar is ie erg goed. Lucius is zowel goed op het middenveld als op de rechtsback positie en Reiziger en Ooijer kunnen zowel centraal achterin als rechtsback spelen. Afellay, Carrizo, Cocu, Väyrynen, Lucius, Ferreyra en De Jong kunnen allemaal op het middenveld uit de voeten. Ferreyra zat gewoon bij de A-selectie van Argentinië voordat hij oliedollars in Rusland ging tanken en kan dus wel degelijk voetballen. Park, Lee en Van Bommel worden nationaal denk ik makkelijk opgevangen door Afellay, Carrizo, Koné, Farfán, Ball en Ferreyra. Internationaal zal het ook nog wel lukken en Bouma en Vogel zijn natuurlijk door meerdere spelers vervangbaar.
Dat is Knepquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef JustJunior het volgende:
Wie is die Gollem in de OP? Links-boven in de "V". En ik mis Cultheld en TLK
Ik vind zeker niet dat we erop zijn vooruitgegaan. Ik denk dat als spelers als Simons, Koné, Vaÿrinnen en Ball zich gunstig ontwikkelen, dat het nog wat kan worden. Maar voorlopig vind ik het team stukken zwakker dan vorig jaar.
Ball was bij Everton altijd een vaste waarde en een prima spelers. De Rangers hebben er best wel wat voor neer moeten tellen om hem naar Schotland te halen, maar daar heeft hij weinig gespeeld. Een wedstrijd of 70 a 75 in 4 seizoenen. Dat is niet erg veel, aangezien de Rangers heel wat wedstrijden spelen per seizoen. Hij kan bij PSV zo maar weer gaan opbloeien. Ball lijkt me een goeie voor PSV, Reiziger juist niet. Oud en versleten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik ben benieuwd, zie het nog niet helemaal zitten... de goeie passes strooiende van bommel en de meestal wel gevaarlijk opkomende lee die ook niet veel weg gaf achterin..
mja Ball ken ik helemaal niet, en Reiziger als ie speelt is wel betrouwbaar, mja ik laat me verassen, hoop positief zeker met Koné er bij!!
(oja ik wil ook wel een keer in de OP)
Een collectief krijg je als spelers een tijdje bij elkaar spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:29 schreef cultheld het volgende:
Het team is als collectief m.i. wel degelijk sterker dan vorig jaar. En over een maand of 2, 3 zullen jullie dat allemaal beamen.
Cultheld heeft een brakke usericon, die niet overeenkomt met het aantal pixelsquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is Knep
En inderdaad horen Cultheld en TLK ook er bij te staan.
En het team is m.i. ook niet sterker dan vorig jaar, maar ik had ook niet anders verwacht.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is Knep
En inderdaad horen Cultheld en TLK ook er bij te staan.
En het team is m.i. ook niet sterker dan vorig jaar, maar ik had ook niet anders verwacht.
iets met PSV erinquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef knep het volgende:
Ik moest eigenlijk maar eens een andere icon regelen.
Wel niet vergeten dan ff je usericon dezelfde bestandsnaam te geven, anders wordt dat PSV verneuktquote:
Kom op man, je kende hem eerst niet eens en nu is al weer 10 klasses beter dan Lee in verdedigend opzicht. Misschien zal PSV juist de aanvallende Lee wel erg gaan missen, want nu is de linkerflank gewoon dood.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
. Lee speelde meestal als een soort linkshalf. Ball is verdedigend 10 klasses beter dan Lee. Die jongen zou ook links in het centrum kunnen spelen bijvoorbeeld.
Ik denk dat PSV de aanvallende impulsen van Lee heel erg gaat missen. Daarnaast is het maar afwachten hoe Ball het gaat doen. Die jongen heeft toch 4 jaar nauwelijks gespeeld bij de Rangers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kom op man, je kende hem eerst niet eens en nu is al weer 10 klasses beter dan Lee in verdedigend opzicht. Misschien zal PSV juist de aanvallende Lee wel erg gaan missen, want nu is de linkerflank gewoon dood.
Dat je CH nog serieus neemtquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kom op man, je kende hem eerst niet eens en nu is al weer 10 klasses beter dan Lee in verdedigend opzicht. Misschien zal PSV juist de aanvallende Lee wel erg gaan missen, want nu is de linkerflank gewoon dood.
Waar zeg ik dat PSV de aanvallende Lee niet gaat missen? Ik zeg alleen dat Ball verdedigend beter is dan Lee, die verdedigend niet beter is dan een Filipovic of De Cler.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vorig jaar weinig maar het jaar ervoor bijna 40 wedstrijden meen ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV de aanvallende impulsen van Lee heel erg gaat missen. Daarnaast is het maar afwachten hoe Ball het gaat doen. Die jongen heeft toch 4 jaar nauwelijks gespeeld bij de Rangers.
vrijwel alles, hij wilde zelfs met hoge koorts nog spelenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vorig jaar weinig maar het jaar ervoor bijna 40 wedstrijden meen ik.
Hij betaalde zelfs een paar duizend pond om mee te mogen doen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel alles, hij wilde zelfs met hoge koorts nog spelen
quote:Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij betaalde zelfs een paar duizend pond om mee te mogen doen.
Mijn plaatsquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef WooZ het volgende:
[..]
Cultheld heeft een brakke usericon, die niet overeenkomt met het aantal pixels
Knep is voor iemand in de plaats gekomen, wie weet ik zelf ook niet, maar de link naar het usericon die er eerst stond doet 't niet meer
Zoiets, het jaar daarvoor echter 0.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vorig jaar weinig maar het jaar ervoor bijna 40 wedstrijden meen ik.
Kijk, dezelfde mentaliteit als Lee heeft. Koste wat kost willen spelen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij betaalde zelfs een paar duizend pond om mee te mogen doen.
Ball heeft de laatste seizoenen weinig gespeeld bij de Rangers omdat ze, indien hij een bepaald aantal wedstrijden speelde, nog eens een flink bedrag op de bankrekening van Everton moesten overmaken, wat ze blijkbaar niet wilden... Dat vind ik dan wel weer een beetje raar want dat weet je van tevoren dat dat moment ervan komt, maar ik ben wel tevreen met Ball, tenminste de verhalen die ik over hem gelezen heb zijn wel positief.quote:Op zondag 4 september 2005 03:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zoiets, het jaar daarvoor echter 0.
Beasley als linksbackquote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef johannes1986 het volgende:
Zou Beasley in de Champions League geen linksback kunnen spelen?Dan hou je Cocu / Lucius / Reiziger gewoon op hun eigen posities.
Beasley is een vlieggewicht, maar dat was Lee ook. Lee is aanvallend sterk, snel en heeft een goeie voorzet, en Beasley ook. Verdedigend was Lee niet vreselijk sterk, zou Beasley dat dan ook niet kunnen? Sowieso hoef je als linksback niet heel veel verdedigende duels uit te vechten, maar Beasley is ondanks zijn fysiek toch vrij sterk in de duels, omdat hij handig is en bijvoorbeeld zijn tackles heel goed timed, bovendien is hij hartstikke snel.
Ik ben benieuwd of Beasley dit zou kunnen, hij is sowieso al een multifunctionele speler![]()
jammer, hopelijk komt ie zn carriere wel bij PSV afsluitenquote:(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink een poging heeft gedaan om Jaap Stam terug te halen naar Eindhoven. De Italianen zouden echter onder geen enkel beding met PSV willen praten over een transfer, ook niet voor in de komende winterstop
Dat is de honderdste keer dat iemand dit bericht post.quote:Op zondag 4 september 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer, hopelijk komt ie zn carriere wel bij PSV afsluiten
mijn excusesquote:Op zondag 4 september 2005 14:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is de honderdste keer dat iemand dit bericht post.
Het gaat ook zo snel met de topics de laatste tijdquote:Op zondag 4 september 2005 14:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is de honderdste keer dat iemand dit bericht post.
Dat weet ik, maar waar het om gaat is dat hij gewoon veel op de tribune heeft gezeten, om wat voor reden dan ook. Dan sta je toch stil in je ontwikkeling.quote:Op zondag 4 september 2005 12:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ball heeft de laatste seizoenen weinig gespeeld bij de Rangers omdat ze, indien hij een bepaald aantal wedstrijden speelde, nog eens een flink bedrag op de bankrekening van Everton moesten overmaken, wat ze blijkbaar niet wilden... Dat vind ik dan wel weer een beetje raar want dat weet je van tevoren dat dat moment ervan komt, maar ik ben wel tevreen met Ball, tenminste de verhalen die ik over hem gelezen heb zijn wel positief.
Verder wordt het CL seizoen dit jaar wel een ramp, nieuwe spelers die niet opgesteld mogen worden, een zware poule, nee dat wordt niets![]()
Bij Team USA speelde hij in dezelfde rol als nu bij PSV. In de MLS weet ik het niet precies, maar ik neem aan dat PSV en Team USA geen verdedigende middenvelder bij de groep halen om hem als een soort buitenspeler mee te laten doen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:37 schreef rubbereend het volgende:
Beasley heeft volgens mij in de VS ook een tijd verdedigende middenvelder gespeeld
Het gaat om het opportunisme. Lee is nog niet weg of Ball is verdedigend al weer een God en 10 keer beter. Wacht nou eens rustig af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat PSV de aanvallende Lee niet gaat missen? Ik zeg alleen dat Ball verdedigend beter is dan Lee, die verdedigend niet beter is dan een Filipovic of De Cler.
idd want Lee was verdedigend gezien ook één van de beste linksbacks in Nederland, misschien zelfs wel de nummer 1quote:Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het gaat om het opportunisme. Lee is nog niet weg of Ball is verdedigend al weer een God en 10 keer beter. Wacht nou eens rustig af.
Dat zegt meer over de verdedigende kwaliteiten van de eredivisie linksbacks dan over die van Lee. Zelfs een Ostlund op links is puur verdedigend beter dan Lee.quote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd want Lee was verdedigend gezien ook één van de beste linksbacks in Nederland, misschien zelfs wel de nummer 1
niet met je eens, maargoedquote:Op zondag 4 september 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de verdedigende kwaliteiten van de eredivisie linksbacks dan over die van Lee. Zelfs een Ostlund op links is puur verdedigend beter dan Lee.
Heee Watte??quote:Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me geen goed plan, Lee is dan wel klein maar fysiek wel even wat sterker. Beasley achterin zetten is vragen om problemen. Hij is multifunctioneel, maar dan alleen in de aanval.
Ik ook niet.quote:
Dat vraag ik me af. Ostlund kan niets anders dan puur de man afstoppen, dat wil niet zeggen dat hij verdedigend beter is dan Lee.quote:Op zondag 4 september 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de verdedigende kwaliteiten van de eredivisie linksbacks dan over die van Lee. Zelfs een Ostlund op links is puur verdedigend beter dan Lee.
Östlund stopte wel Robben af. Dat zie ik Lee niet doen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ostlund kan niets anders dan puur de man afstoppen, dat wil niet zeggen dat hij verdedigend beter is dan Lee.
We zullen het dit seizoen misschien zien in de PL.quote:Op zondag 4 september 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Östlund stopte wel Robben af. Dat zie ik Lee niet doen.
en dat had Lee nauwlijks nodig, hij ving nauwelijks kaartenquote:Op zondag 4 september 2005 17:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
We zullen het dit seizoen misschien zien in de PL.Östlund vind ik een heel beperkte verdediger. Tegen Robben had hij ook van allerlei rare overtredingen nodig.
Maar stopte ook zelden iemand af. Aanvallend was hij een wapen, maar verdedigend vrij beperkt. Meestal stonden Ooijer, Alex en Bouma de spitsen af te stoppen en ging Lee mee naar voren voor assists.quote:Op zondag 4 september 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat had Lee nauwlijks nodig, hij ving nauwelijks kaarten
quote:
Farfan ook voor Peruquote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley gescoord voor de US
weet niet of het al vermeld is
ik heb het zelfs gezien, zat er goed inquote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley gescoord voor de US
weet niet of het al vermeld is
Interessante opstelling, maar zijn Reiziger en Ooijer niet meer types voor rechts achterin?quote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
Lang zitten dubben maar dit moet mijn inziens de opstelling worden in de competitie:
[afbeelding]
Voor de Champions League hoef je dan maar 2 wisselingen door te voeren; Farfan op de plek van Kone en Vayrinen op de plek van de naar voren doorschuivende Farfan
Er staan ook nog eens 6 Nederlanders in de basis en daar kunnen ajax en feyenoord een puntje aan zuigen![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Interessante opstelling, maar zijn Reiziger en Ooijer niet meer types voor rechts achterin?
k vind dat Ooijer in het centrum hoort, hij speelde er tot de kmost van Alex al jaren bovendien is Reiziger niet beter. En als dank voor zn inzet op de back plaats heeft hij het eerste recht op het centrum vind k.quote:Op maandag 5 september 2005 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk niet dat PSV een andere keuze heeft achterin. Reiziger komt waarschijnlijk centraal te staan.
Eensquote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
k vind dat Ooijer in het centrum hoort, hij speelde er tot de kmost van Alex al jaren bovendien is Reiziger niet beter. En als dank voor zn inzet op de back plaats heeft hij het eerste recht op het centrum vind k.
Farfán rechtshalf? Dat is nog nooit geprobeerd volgens mij, en dat lijkt me ook terecht. Farfán kan overal in de voorhoede uit de voeten, maar op het middenveldquote:
Heb idd moeite om VOH en Lucius er buiten te laten.....Misschien Reiziger op links en Lucius op rechts? Voor VOH kan ik moeilijk een plaats vinden in de opstelling voor de competitie....Maar we hebbn gezien dat hij ook een hele goeie super-sub isquote:Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind wel dat Lucius er in de competitie ook in moet staan
Afellay in jong Oranje, Alex zit wel bij de Seleçaoquote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alex en Affelay zijn toch geen internationals.
Dat telt niet..quote:
Was ie geselecteerd in de laatste wedstrijd? Vond het al zo raar dat het geen basisklant is. Tis niet zo dat ze goede verdedigers in overvloed hebben..quote:Alex zit wel bij de Seleçao
want? dat is niet internationaal genoeg?quote:Op maandag 5 september 2005 19:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat telt niet..
Ik denk dat ie er in 2006 al wel bij is.quote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
want? dat is niet internationaal genoeg?
maargoed, die is over een jaar of 3 ook wel bij het 'echte' oranje gok ik
Ik ook niet, hij speelt ten slotte bij PSVquote:Op maandag 5 september 2005 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk het eerlijk gezegt niet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | -----------Koné-------VoH------------ ------------------------------------- ---Beasley------------------Farfan--- ------------Cocu-----Simons---------- ------------------------------------- ----Ball-------------------Reiziger-- ------------Alex----Ooijer----------- ------------------------------------- ----------------Gomes---------------- |
Eens.. dit is de meest logische opstelling voor de competitie..quote:
Voor de Nederlandse competitie is dit misschien wel ok al vind ik dat Lucius wel degelijk in de basiself moet staan dit jaar.quote:
Lucius verdiend het om in de basis te staan, maar om dan een echte linksback als Ball op de bank te laten zitten is natuurlijk flauwekul. Gewoon een beetje switchen tussen Reiziger en Lucius op rechts / Simons en Lucius in het midden en dan kijken hoe het uitpakt en wie er daadwerkelijk een basisplek verdiend.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse competitie is dit misschien wel ok al vind ik dat Lucius wel degelijk in de basiself moet staan dit jaar.
Reiziger op links en Lucius op rechts (of omgekeerd)
En ik vind eigenlijk dat er zo min mogelijk veranderingen moeten zijn tussen de opstelling in de competitie en de Champions League.
Hij was geselecteerd, maar zat wel op de tribune.quote:Op maandag 5 september 2005 19:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was ie geselecteerd in de laatste wedstrijd? Vond het al zo raar dat het geen basisklant is. Tis niet zo dat ze goede verdedigers in overvloed hebben..
Ik zit dan in UU trouwens....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef rubbereend het volgende:
is er al een update van t stadionkaartje voor PSV-Schalke?
Eensquote:
Feyenoord speelde tegen Sparta en Ajax met 6 Nederlanders in de basis hoorquote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
Er staan ook nog eens 6 Nederlanders in de basis en daar kunnen ajax en feyenoord een puntje aan zuigen![]()
En bij Ajax ook minstens 5 Nederlanders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord speelde tegen Sparta en Ajax met 6 Nederlanders in de basis hoor![]()
Mooie spidey.....Misschien is Vayrinnen op de plaats van Farfan ook een optie, Farfan op de plaats van VOH of Beasleyquote:
Mocht iemand dat nog doen, ik zit op LLquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef rubbereend het volgende:
is er al een update van t stadionkaartje voor PSV-Schalke?
Afellay is natuurlijk een product van de jeugdopleiding van PSV en enigzins een Nederlander, maar qua aanvallende kwaliteiten vind ik Beasley eigenlijk beter. Vooral als het gaat om een plek aan de zijkant. Afellay is toch meer een type die als aanvallende centrale middenvelder op z'n plaats is. Goed schot, technisch goed en creatief.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Afellay kan ook nog wel i.p.v Beasley.
Dit seizoen dan, neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Afellay is natuurlijk een product van de jeugdopleiding van PSV en enigzins een Nederlander, maar qua aanvallende kwaliteiten vind ik Beasley eigenlijk beter. Vooral als het gaat om een plek aan de zijkant. Afellay is toch meer een type die als aanvallende centrale middenvelder op z'n plaats is. Goed schot, technisch goed en creatief.
Echter, Beasley heeft meer ervaring en is in mijn ogen effectiever in goals en assists dan Afellay. Ik denk dus dat Beasley een grotere waarde voor PSV kan zijn dan Afellay.
eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Afellay is natuurlijk een product van de jeugdopleiding van PSV en enigzins een Nederlander, maar qua aanvallende kwaliteiten vind ik Beasley eigenlijk beter. Vooral als het gaat om een plek aan de zijkant. Afellay is toch meer een type die als aanvallende centrale middenvelder op z'n plaats is. Goed schot, technisch goed en creatief.
Echter, Beasley heeft meer ervaring en is in mijn ogen effectiever in goals en assists dan Afellay. Ik denk dus dat Beasley een grotere waarde voor PSV kan zijn dan Afellay.
Sorry, maar dat hele "in potentie...." verhaal vind ik onzin. Dat wordt zo vaak gezegd in de Ned. competitie: "ja maar die speler is in potentie veeel beter". Vaak blijken die spelers dan gewoon impotent. Talent heb je of je hebt dat niet. Kijk het is goed als Afellay vaker aan spelen toekomt in kleinere wedstrijden, want hij heeft gewoon talent en hij komt er echt wel. Maar in principe vind ik dat het beste en sterkste elftal moet spelen. Ik zou dan als het moest Beasley boven Afellay verkiezen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit seizoen dan, neem ik aan.
Want Afellay is in potentie echt stukken beter dan Beasley imo.
Ja, Ajax heeft volgens velen in potentie de sterkste selectie bijvoorbeeld. Maar zolang je niet effectief speelt, heb je er geen zak aan. Je moet gewoon de sterkste spelers opstellen, en wanneer het niet belangrijk is spelers als Beerens een kans gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sorry, maar dat hele "in potentie...." verhaal vind ik onzin. Dat wordt zo vaak gezegd in de Ned. competitie: "ja maar die speler is in potentie veeel beter". Vaak blijken die spelers dan gewoon impotent. Talent heb je of je hebt dat niet. Kijk het is goed als Afellay vaker aan spelen toekomt in kleinere wedstrijden, want hij heeft gewoon talent en hij komt er echt wel. Maar in principe vind ik dat het beste en sterkste elftal moet spelen. Ik zou dan als het moest Beasley boven Afellay verkiezen.
Sneijder, Pienaar, Heitinga, Stekelenburg, Maduro. Dat zijn toch de meest talentvolle spelers van Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou potentie sterkste elfal ?
Ze hebben een aanval van niks.
en ze zitten ook nog eens bij het Ned elftal, op één naquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Sneijder, Pienaar, Heitinga, Stekelenburg, Maduro. Dat zijn toch de meest talentvolle spelers van Nederland
Heeft ie daar niet te weinig interlands voor gespeeld ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef knep het volgende:
Zullen ze ook wel doen dan, mits ie goed blijft spelen.
Hij moet er minimaal 5 gespeeld hebben, maar er kan bij ' bijzonder talent' ook een uitzondering gemaakt worden. Nu weet ik niet of Alex daar ondr zou kunnen vallen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heeft ie daar niet te weinig interlands voor gespeeld ?
Bij Chelsea denk ik niet neequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Joenes het volgende:
[..]
Hij moet er minimaal 5 gespeeld hebben, maar er kan bij ' bijzonder talent' ook een uitzondering gemaakt worden. Nu weet ik niet of Alex daar ondr zou kunnen vallen....
Het gaat er gewoon om dat als dit het geval is hij zo de deur voor niks uit kan lopen en dit lijkt mij nu niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Joenes het volgende:
[..]
Hij moet er minimaal 5 gespeeld hebben, maar er kan bij ' bijzonder talent' ook een uitzondering gemaakt worden. Nu weet ik niet of Alex daar ondr zou kunnen vallen....
Nou eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat als dit het geval is hij zo de deur voor niks uit kan lopen en dit lijkt mij nu niet de bedoeling.
Nou ik bedoel meer vanuit het standpunt van de supporters, dat hij zo makkelijk weg te halen is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel.
PSV heeft niks voor hem betaald, en zal dus logischerwijs ook niks voor hem ontvangen.
Sad but true.
Ja dat is echt heel erg jammer. Alex is ook iemand met uitstraling die je selectie een gezicht geeft. Zou zeer zonde als hij ineens weggekaapt wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer vanuit het standpunt van de supporters, dat hij zo makkelijk weg te halen is.
Mwa, ik volg PSV niet zo erg maar volgens mij is PSV hier vanaf het begin hier niet helemaal open over geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aan de andere kant was dit van begin af aan duidelijk.
Niet direct maar het was al vrij snel duidelijk geloof ik (iig al halverwege het vorige seizoen).quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, ik volg PSV niet zo erg maar volgens mij is PSV hier vanaf het begin hier niet helemaal open over geweest.
Sneijder is niet zo goed hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Sneijder, Pienaar, Heitinga, Stekelenburg, Maduro. Dat zijn toch de meest talentvolle spelers van Nederland
En nu bril afquote:Op woensdag 7 september 2005 09:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder is niet zo goed hoor.
En Pienaar hangt alleen maar de aap uit.
Heitinga en Maduro moeten zich eerst eens gaan bewijzen geld ook voor Stekelenburg.
Het is alletwee West-tribune en achter of net naast het doel.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:40 schreef Biertjuhhhh het volgende:
kan iemand mij vertellen welk vak bij jullie stadion beter is: vak K of vak JJ?
quote:
Maar dan komt Stam hier zn carriere afsluitenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:27 schreef Neoktheone het volgende:
Iedereen wist dat hij met een constructie gehaald was. Alleen niemand wist hoe die constructie in elkaar zat. De verassing zal daarom niet zo groot zijn, de klap voor de verdediging uiteraard wel...
Sneijder is een begenadigd voetballer maar heeft een groot mentaliteitsprobleem en heeft geen zelfkennis. Pienaar is teveel momentenvoetballer en te blessuregevoelig. Heitinga is te traag voor een centrale verdediger en Maduro wordt een hele, hele grote.quote:
Kunnen ze hem niet aan ons verkopen dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef rubbereend het volgende:
ach Alex gaat gewoon aan het eind van het seizoen. Als Chelsea hem niet zelf kan opstellen zullen ze hem wel verkopen. Dan hebben we voor vrij weinig 2 jaar gebruik kunnen maken van een topverdediger. En dat we nog wat kunnen verdienen heeft er misschien mee te maken omdat we mee delen in de opleidingskosten?
Als Inter tegen die tijd nog steeds interesse heeft, dan kunnen wij dat wel vergetenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet aan ons verkopen dan?
dat zou kunnen, alleen denk kd at wij zn salaris niet helemaal kunnen ophoesten aangezien Chelsea dat nu al voor een groot deel betaald, bovendien is Inter nu al geintresseerd en er zullen alleen maar meer clubs komenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet aan ons verkopen dan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
oke de layout is aangepast
[afbeelding]
geef maar een gil als je erbij wilt
Johannes1986 zat ook in dat vak, meen ikquote:Op zondag 4 september 2005 17:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Woei ben er tegen Schalke iig ook bij, vak S
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef Neoktheone het volgende:
We moeten Messi kopen, die kost door een blunder van Barca nog maar 400000 euro![]()
![]()
Verwacht ook niet anders. En volgens mij heeft Messi het prima naar z'n zin in Barcelona...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef cultheld het volgende:
De Italianen lopen al warm om Messi weg te kapen, maar dat lukt ze toch niet, want Barca regelt snel een nieuw contract.
Doet ie toch niet. Messi is geen broodvoetballer maar iemand die nog echt geniet van het voetballen. Als Barca een jongen van 17 anderhalf miljoen per jaar betaalt, waarbij hij ook nog kan voetballen in een enorm stadion en in een klimaat kan leven dat voor hem aangenaam is; Wat moet hij dan bij Chelsea voor die 3 miljoen? Alsof je van 1,5 miljoen per jaar niet lekker kunt leven..quote:Op woensdag 7 september 2005 13:34 schreef rubbereend het volgende:
Chelsea hangt nu waarschijnlijk aan de telefoon met de zaakwaarnemer van Messi met een aanbod het salaris van Messi te verdubbelen als ie tekend.
Dat je de moeite neemt om dit te postenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef MaxPower het volgende:
Ik kom even mn gelijk halen over Alex in een discussie met Cultheld mbt Alex (van een jaar geleden ofzo), waarin Cultheld beweerde dat Chelsea slechts een optie op Alex had. Gisteren meldde Westerhof in BVD dat Chelsea het economisch eigendom van Alex had, zoals hierboven al te lezen is. Ik had dus gelijk nehnehneh...
Cultheld![]()
En nu ben ik hier weer weg.
Kleine moeite hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om dit te posten
als iedereen zn gelijk moet komen halen mbt discussies met Cultheld dan zouden we weer 5 topics verder zittenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef MaxPower het volgende:
Ik kom even mn gelijk halen over Alex in een discussie met Cultheld mbt Alex (van een jaar geleden ofzo), waarin Cultheld beweerde dat Chelsea slechts een optie op Alex had. Gisteren meldde Westerhof in BVD dat Chelsea het economisch eigendom van Alex had, zoals hierboven al te lezen is. Ik had dus gelijk nehnehneh...
Cultheld![]()
En nu ben ik hier weer weg.
Mits hij geblesseerd raakt (of een rode kaart), de volle 90 minuten, denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:![]()
Daar heb je wel een punt inderdaad.
Maar goed, aanstaand weekend dus een debuterende Ball. Hoeveel minuten maakt ie?
70quote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:![]()
Maar goed, aanstaand weekend dus een debuterende Ball. Hoeveel minuten maakt ie?
Oh God. methodmich heeft weer wat gevonden om de PSV-ertjes mee te plagenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:![]()
Zo uit het hoofd kom ik tot Trevor Ford (welshman) en Nick Deacy (volgens mij Engelsman, niet zeker).quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hoe onze Brit het gaat doen. Hoeveel britten hebben er eigenlijk bij PSV gespeeld? Waarschijnlijk op één hand te tellen.
Laat maar af, zonder die bril heb je er blijkbaar best kijk op.....quote:Op woensdag 7 september 2005 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sneijder is een begenadigd voetballer maar heeft een groot mentaliteitsprobleem en heeft geen zelfkennis. Pienaar is teveel momentenvoetballer en te blessuregevoelig. Heitinga is te traag voor een centrale verdediger en Maduro wordt een hele, hele grote.
Ik zet nu mijn bril weer op, goed?
Is dit normaal tegenwoordig? Ik vind het echt een enorm domme manier om een contract op te stellen. Zodra een club met geld komt wapperen, is je speler weg. Op deze manier maak je het voor jezelf onmogelijk om met een club te onderhandelen die veel geld heeft. Zonder deze clausule kan je tenminste "nee" zeggen. Zo maak je het wel heel makkelijk om je spelers (op het laatste moment) te laten vertrekken.quote:Westerhof: andere PSV spelers wel volwaardige clausules
PSV voorzitter Westerhof was dinsdagavond te gast bij Barend en Van Dorp op de nieuwe zender Talpa. Westerhof liet weten dat alle contracten van de PSV spelers inmiddels opnieuw onder de loep zijn genomen. Volgens de voorzitter heeft de huidige spelersgroep allen wel clausules met een volwaardige afkoopsom. Kritiek bij het vertrek van Lee en Bouma was dat de afkoopsommen in de contracten nog waren gerelateerd aan het niveau van de betreffende spelers destijds en daarom niet meer passend.
En ik ben Rob MCDonald nog vergeten.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo uit het hoofd kom ik tot Trevor Ford (welshman) en Nick Deacy (volgens mij Engelsman, niet zeker).
EDIT: Even gegoogled: Deacy komt ook uit Wales.
Het gaat me niet om de hoogte van het bedrag. Het gaat om het feit dat er überhaubt contractueel is vastgelegd dat een speler voor een bepaald bedrag wegmag. Op die manier heb je geen onderhandelingen nodig, en kunnen spelers razendsnel worden weggekaaptquote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef MaxPower het volgende:
Je leest het stuk niet goed. Met volwaardige clausules wordt bedoeld dat de kopende partij de volle mep moet betalen.
Dan laat de kopende club het transferbedrag gewoon bepalen door een arbitragecommissie, en wordt het een formule van salaris x nog aantal jaren op contract, en kon het wel eens een stuk onvoordeliger uitvallen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de hoogte van het bedrag. Het gaat om het feit dat er überhaubt contractueel is vastgelegd dat een speler voor een bepaald bedrag wegmag. Op die manier heb je geen onderhandelingen nodig, en kunnen spelers razendsnel worden weggekaapt
Als je níet zo'n clausule hebt, dan zeg je gewoon "nee".
Weinig denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
idd bovendien gunt Hiddink nieuwe spelers meestal wat tijd om te wennen en beginnen ze met invalbeurtenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weinig denk ik.
Met het oog op het Champions League duel tegen Schalke volgende week Dinsdag verwacht ik niet dat hij met Kone en Ball zal beginnen tegen Utrecht.
Ik verwacht:
Gomes
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
Lucius-Cocu-Vayrinen
Afellay
Farfan-VoH
De competitie is erg belangrijk dus Hiddink zal denk ik met de sterkste opstelling beginnen. Een goed resultaat geeft ook vertrouwen voor de wedstrijd van dinsdag. Dus ik ga er van uit dat Kone speelt en ik hoop het ookquote:Op woensdag 7 september 2005 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weinig denk ik.
Met het oog op het Champions League duel tegen Schalke volgende week Dinsdag verwacht ik niet dat hij met Kone en Ball zal beginnen tegen Utrecht.
Ik verwacht:
Gomes
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
Lucius-Cocu-Vayrinen
Afellay
Farfan-VoH
Een club kan een speler gewoon vasthouden als ze dat willen. Als iemand geld biedt voor een speler, mag je gewoon zeggen dat je niet verkoopt. Zo simpel is het. Met een clausule sla je dit hele onderhandelings-gedeelte overquote:Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan laat de kopende club het transferbedrag gewoon bepalen door een arbitragecommissie, en wordt het een formule van salaris x nog aantal jaren op contract, en kon het wel eens een stuk onvoordeliger uitvallen.
Heeft die idd zelf gezegd, maar wachten tot die eindelijk eens contacten gaat leggen in China, daar zat die toch voordat hij naar PSV kwam?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Ach nog maar 1 of 2 jaar en dan is hij weer weg
Ik heb er anders nog niks van gemerkt.. alleen dat er een website in het chinees is... maar dat is dan ook alles.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heeft die idd zelf gezegd, maar wachten tot die eindelijk eens contacten gaat leggen in China, daar zat die toch voordat hij naar PSV kwam?
Of was het de US?
Mjah, Westerhof heeft zo zijn connecties, dat hij die eens gaat gebruiken...
En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...quote:NEC houdt rekening met vertrek Barreto en Olsson
NEC houdt er sterk rekening mee dat Edgar Barreto de Nijmeegse club al in de winterstop zal gaan verlaten.
De Paraguayaan presteert de afgelopen maanden goed waardoor een vertrek in de aankomende winterstop niet uitgesloten lijkt. Ook Jonas Olsson zal dan mogelijk vertrekken.
In VI liet technisch directeur Leen Looyen weten dat hij rekening houdt met het vertrek van het tweetal. "Edgar Barreto heeft met het Paraguayaanse elftal een hele wedstrijd meegedaan tegen Argentinië en weer goed gespeeld. Bij ons presteert hij naar behoren, dus je moet er rekening mee houden dat zo´n speler een keer hogerop gaat. Ik begrijp ook dat ze in Zweden over onze jeugdinternational Jonas Olsson heel tevreden zijn, misschien dat hij zelfs meegaat naar het WK."
Dan zou eend helemaal blij zijn!!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...
Toch vind ik het een intelligente man, die goed overkomt. Na een jaar ervaring in de voetballerij heeft hij ook weer een hoop geleerd. Ik zie hem veel liever dan Jaake of van den Herik.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef ASSpirine het volgende:
Tis duidelijk dat Westerhof niet zoveel ervaring heeft in de voetballerij
Want hij zegt wel vaak teveel dingen, waar Hiddink wijselijk zijn mond houd zegt Westerhof het, zal Hiddink hem daar nog op aanspreken?
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan zou eend helemaal blij zijn!!
mwah, Barreto heeft vorig in de VI al gezegd dat hij best naar PSV zou willenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet alleen eend denk ik, maar vast wel meerdere mensenOverigens denk ik dat we nu wel aardig wat goede middenvelders hebben, maar goed iemand van zijn kaliber is natuurlijk nooit overbodige luxe
ik kan me alleen niet voorstellen dat Looyen/Boekhoorn (weet niet precies wie welk aandeel heeft) hem ergens in Nederland laat vertrekken, in het buitenland kunnen ze veel meer krijgen voor hem en daar kan ie waarschijnlijk ook wel heen
Er moet sowieso een goede middenvelder bij volgend jaar, want als ik het goed heb dan loopt het contract van Cocu af.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
je weet niet half hoe erg als dat zou gebeuren
[..]
mwah, Barreto heeft vorig in de VI al gezegd dat hij best naar PSV zou willen
Denny en Edgarquote:Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Er moet sowieso een goede middenvelder bij volgend jaar, want als ik het goed heb dan loopt het contract van Cocu af.
Daarvoor heb je iemand nodig die ervaring heeft, een middenveld op poten kan zetten, bij kan sluiten, assists kan geven en iemand die wat vaker een goaltje meepikt.
Denny Landzaat
hehe, dat kan natuurlijk ookquote:
wat is eigenlijk de bron van dit bericht?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...
Ik heb het gewoon van Fok sport, maar die Olga heeft het weer van Voetbalprimeur.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is eigenlijk de bron van dit bericht?
dank je, k heb er t NEC topic mee opgeleuktquote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon van Fok sport, maar die Olga heeft het weer van Voetbalprimeur.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17844
[quote]quote:8/9/2005 - Hiddink: dit is het advies van de fans
(Gepost door RvN)
Guus Hiddink keerde vandaag terug in Eindhoven na zijn trip naar Australie. Daarbij kon hij direct de nieuwe aanwinsten Ball en Reiziger ontmoeten. In de tijd dat Hiddink weg was, hebben veel fans hun favoriete opstelling aangepast aan de nieuwe situatie. Als we al die opstellingen samenvoegen tot een ideale opstelling van de fans, komt er een advies uit voor Hiddink dat hij zo zou kunnen opvolgen.
Ideale opstelling (berekend uit alle favoriete opstellingen):
Koné (90.9%), Vennegoor of H. (54.0%), Farfan (97.3%)
Cocu (99.1%), Simons (86.3%), Afellay (70.1%)
Ball (80.5%), Alex (99.6%), Ooijer (93.2%) Reiziger (84.4%)
Gomes (99.4%)
De fans zetten dus zowel Ball als Reiziger direct in de basis. Reiziger wordt niet als vervanger van Bouma gezien maar op de backplaats gezet, Ooijer verschuift daardoor naar het centrum om een duo te vormen met Alex.
PSV Netwerk
De nieuwe aanvaller Koné komt op links te staan naast Vennegoor en Farfan. De komst van de Ivoriaan gaat ten koste van Beasley en een behoorlijk deel van de populariteit van Vennegoor of Hesselink.
Ironiequote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toch niet DE Emerson? die ik denk
ja zoiets of hij heeft op een hoop posities net naast de plek gegrepen omdat de ene helft hem op het middenveld zet en de anderen in de verdedigingquote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd dat Lucius er niet bij staat, hij wordt waarschijnlijk weer gezien als ideale twaalfde man.
Lucius is ook te slecht voor een basisplaats als iedereen fit is...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd dat Lucius er niet bij staat, hij wordt waarschijnlijk weer gezien als ideale twaalfde man.
[..]quote:Op donderdag 8 september 2005 23:41 schreef The_M het volgende:
Van psv.netwerk:
hmm, Vennergoor haalt ook geen hoge percentage...quote:De meerderheid gaat dus idd meteen voor de nieuwelingen. Opvallende namen buiten de basis zijn Lucius, Beasley en Vayrinnen. Ik ben het wel redelijk met deze opstelling eens, alleen zou ik liever 4-4-2 spelen![]()
Lucius is ook echt een moeilijke kwestie. Hij verdient een basisplaats voor zijn inzet en liefde voor de club. Iedereen gunt hem het ook. Maar kwalitatief is hij op de een of andere manier weer net iets minder dan andere gegadigden. Volgens mij blijft hij altijd een twaalfde man...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lucius is ook te slecht voor een basisplaats als iedereen fit is...
Lucius is een ideale speler voor een trainer, hij is immers bijna overal inzetbaar. Tegelijkertijd is dat voor hem niet prettig. Hij krijgt zo nooit de kans zich te specialiseren op 1 positie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lucius is ook echt een moeilijke kwestie. Hij verdient een basisplaats voor zijn inzet en liefde voor de club. Iedereen gunt hem het ook. Maar kwalitatief is hij op de een of andere manier weer net iets minder dan andere gegadigden. Volgens mij blijft hij altijd een twaalfde man...
Reiziger kan ook in het centrum en daar zaten we niet zo breed. End at we beter geld in een linksbenige verdediger hadden kunnen steken....... Reiziger kostte nietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:44 schreef The_M het volgende:
[..]
Lucius is een ideale speler voor een trainer, hij is immers bijna overal inzetbaar. Tegelijkertijd is dat voor hem niet prettig. Hij krijgt zo nooit de kans zich te specialiseren op 1 positie.
Ik snap niet zo goed dat PSV Reiziger heeft gehaald. In Lucius en Ooijer hebben ze 2 goeie rechtsbacks, ze hadden het geld beter kunnen steken in nog een linksbenige verdediger. Maar goed, er zal wel niet zoveel keus geweest zijn.
Nevland zal inderdaad niet meedoenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:58 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het is iig te hopen dat de verdediging snel op elkaar ingespeeld raakt... Daarom hebben we geluk dat de eerstvolgende tegenstanders Utrecht, Groningen en RBC zijn... dat zijn iig niet de meest gevreesde voorhoedes van NL (mits Nevland nog effe geblesseerd is)
Jou avatarquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:58 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het is iig te hopen dat de verdediging snel op elkaar ingespeeld raakt... Daarom hebben we geluk dat de eerstvolgende tegenstanders Utrecht, Groningen en RBC zijn... dat zijn iig niet de meest gevreesde voorhoedes van NL (mits Nevland nog effe geblesseerd is)
dat komt dus helemaal goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt me toch best leuk als die ''niet gevreesde aanval van Utrecht'' het morgen ineens op zijn heupen krijgt en we er vandoor gaan met 3 punten....
Aan de andere kant las ik dat we de afgelopen 35 jaar 18 goals hebben gemaakt in Eindhoven, tegenover 109 van jullie![]()
Eens komt de ommekeer, en aangezien ik morgen weereens ga, moet dat morgen maar zijn.quote:
hoop doet levenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eens komt de ommekeer, en aangezien ik morgen weereens ga, moet dat morgen maar zijn.
Laat die ommekeer maar een weekje op zich wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eens komt de ommekeer, en aangezien ik morgen weereens ga, moet dat morgen maar zijn.
Fysiek is hij inderdaad niet meer wat hij vroeger was. Maar zelfs een Guardiola die op 70% van z'n oude vorm zit, is een aanwinst voor PSV. Ik denk trouwens dat hij CL-voetbal vast een uitdaging zou vinden na zo'n zakkenvul-avontuur in Qatar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat de eisen van Pep te gortig zijn, verder twijfel ik aan z'n fysieke gesteldheid.
Die laatste zin is natuurlijk speculatie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fysiek is hij inderdaad niet meer wat hij vroeger was. Maar zelfs een Guardiola die op 70% van z'n oude vorm zit, is een aanwinst voor PSV. Ik denk trouwens dat hij CL-voetbal vast een uitdaging zou vinden na zo'n zakkenvul-avontuur in Qatar.
Saavedra en Juanfranquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die laatste zin is natuurlijk speculatie.
Zoals het konijn zegt, hij een aardig salaris zal eisen. en ons normaal gesproken koude klimaat is nou ook geen grote trekker.
hoeveel spanjaarden spelen er nou eigenlijk in de HCE?
Juanfran heeft nog niet gespeeldquote:
Nee man, Robert is niet meer dan een stand-in. Jan is goud waard.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
k zou t toch fijn zinden als Robert een keer eens kans krijgt ipv Vennegoor
Roep ik ook al een tijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
k zou t toch fijn zinden als Robert een keer eens kans krijgt ipv Vennegoor
Jan is inderdaad goud waard.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee man, Robert is niet meer dan een stand-in. Jan is goud waard.
Omdat die gast oud en versleten is en mislukt is bij Roma en Brescia.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Waarom heeft PSV Guardiola eigenlijk niet aangetrokken? Transfervrij, een bak aan ervaring en nog steeds beter dan een Timmy Simons.
Viedma Schenkhuizen klinkt erg Spaans.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Fortes Rodriguez en Viedma Schenkhuizen liepen al jaren in de HCE rond.
Maar hij is op zeker geen 100% Spanjaard. Dan kun je Kenneth Perez ook wel noemen als halve Spanjaard en Van der Vaart een jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:
Ja, en Juan Viedma klinkt lekker Nederlands...
Dan vraag ik me toch af hoe hij aan "Schenkhuizen" als achternaam komt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Juan Viedma speelt onder een Spaans paspoort, waarde vriend cultheld. Precies de reden waarom hij ook zo makkelijk voor Compostela kon uitkomen.
Ah ik begrijp het, hij heet gewoon Viedma? Ik dacht dat mm bedoelde dat hij Viedma Schenkhuizen heet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien is een van zijn ouders Nederlands?
Dat zei hij niet hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Spideyman het volgende:
flikker toch op met de steef man.
volgens hem zou kalou toch 100% zeker naar PSV komen?
dan is hij nu dus totaal ongeloofwaardig.
Zal ik 'm dan maar inkoppenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef Garlic_Sauce het volgende:
jongens, jullie doen toch ook wel mee heh, met Fantasy Football spel van Uefa?
zei ik ook alquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat die gast oud en versleten is en mislukt is bij Roma en Brescia.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef cultheld het volgende:
Steef is opgestapt bij Feyenoord. Hij heeft nog wel onthuld dat Feyenoord de grootste fout van de afgelopen 10 jaar heeft gemaakt: Feyenoord kon de beste verdediger van de komende 20 jaar (volgens Steef z'n bevindingen) overnemen in de winterstop, maar verzaakte. Nu gaat hij waarschijnlijk naar een kleine club uit Spanje. Ik weet niet wie het is, maar in de winterstop gaan we er achter komen.Ik vraag me af om welke verdediger het gaat, misschien is 't wat voor PSV. Hebben jullie enig idee om welke Zuid-Amerikaan het kan gaan? Volgens Steef heeft ie nog niet in een eerste elftal gespeeld, maar hij heeft abnormaal veel talent.
He kneusje:quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:06 schreef Jajong het volgende:
Jij neemt hem wel serieus bedoel je?
Dat die man bestaat heb ik nooit betwijfeld hoor, maar jij verzint gewoon dat hij dingen aan jou doorspeelt. Correct me if i'm wrong maar ik heb je nog geen 1 goede voorspelling zien doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
He kneusje:
http://www.ole.clarin.com/jsp/v3/pagina.jsp?pagId=963095
http://pub28.bravenet.com/forum/2386935526/fetch/576477/ (let op dat e-mailadres)
http://www.mundoazulgrana.com.ar/comunidad/perfilver.php?id=4494
http://feyenoord.netwerk.to/forums/print.php?forum=9&topic=2133&naam=Gogo&dtf=1118686709
En nu je bek houden, jij onwetende minstreel.
Ook dat verzin ik niet. Ik heb nooit gezegd dat Steef zei dat Kalou 100% zeker naar PSV zou komen en als ik het al zou hebben gezegd, dan was het een grap. Wat Steef wel zei is dat Zabaleta naar Espanyol of PSV zou gaan (dat werd Espanyol), dat Gago onhaalbaar was voor Feyenoord (maanden geleden al geprobeerd) en dat Robert naar PSV zou komen (dat zei hij al in december).quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat die man bestaat heb ik nooit betwijfeld hoor, maar jij verzint gewoon dat hij dingen aan jou doorspeelt. Correct me if i'm wrong maar ik heb je nog geen 1 goede voorspelling zien doen.
Wat jij wil. Kom maar es met een echte primeur dan vergaar je misschien wat credibilityquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ook dat verzin ik niet. Ik heb nooit gezegd dat Steef zei dat Kalou 100% zeker naar PSV zou komen en als ik het al zou hebben gezegd, dan was het een grap. Wat Steef wel zei is dat Zabaleta naar Espanyol of PSV zou gaan (dat werd Espanyol), dat Gago onhaalbaar was voor Feyenoord (maanden geleden al geprobeerd) en dat Robert naar PSV zou komen (dat zei hij al in december).
Waarschijnlijk komen Tevez en Robinho alsnog naar PSVquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kom maar es met een echte primeur dan vergaar je misschien wat credibility
Robinho was rond met PSVquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen Tevez en Robinho alsnog naar PSV![]()
Geen echte primeur, maar wel van een eigen bron. Huntelaar had eerst geen trek meer in PSV, maar houdt nu "alle opties" open. Hij schijnt nu intensief gevolgd te worden door zowel buitenlandse als Nederlandse clubs.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kom maar es met een echte primeur dan vergaar je misschien wat credibility
Daar zeg je het precies goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien zijn de voorspellingen van Steef en de dingen die Cultheld zelf heeft geroepen die niks met Steef van doen hebben wat door elkaar gehaald.
verwarring kan idd nog al snel optreden. Als iemand er zeker over is moet ie maar terugzoeken en quotenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar zeg je het precies goed.
Door die laatste zin ontkracht je die 100% dus gewoon weer? Waar zijn ze dan precies over rond? En wie verhuurd em dan? Chelsea? Aan Feyenoord??quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen echte primeur, maar wel van een eigen bron. Huntelaar had eerst geen trek meer in PSV, maar houdt nu "alle opties" open. Hij schijnt nu intensief gevolgd te worden door zowel buitenlandse als Nederlandse clubs.
Enigszins offtopic verder, maar een groot talent (tevens ex-klasgenoot) van De Graafschap wordt met meer dan gewone belangstelling gevolgd door Vitesse.
En dan 1 die ik wel van Steef heb en die 100% waar is: Chelsea en Feyenoord hebben allang overeenstemming over Kalou. De vraag is alleen nog of hij nog verhuurd zal worden na dit seizoen, of dat ie bij Feyenoord doorgaat.
Nee, Chelsea en Feyenoord zijn wel rond, maar het ligt er aan of Kalou Nederlander wordt of niet. Als hij voor 2008 Nederlander kan worden, dan gaat hij eerder naar Chelsea. Denk je nou echt dat Kalou al die dingen over PSV riep omdat hij het zo stoer vond dat PSV de halve finale CL heeft bereikt en kampioen is geworden? Chelsea heeft liever dat hij bij PSV tot wasdom komt dan bij Feyenoord. Daarom riep Kalou dat hij zo graag naar PSV zou willen. Dat ging deze zomer dan niet door, maar het kan nog in 2006.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Door die laatste zin ontkracht je die 100% dus gewoon weer? Waar zijn ze dan precies over rond? En wie verhuurd em dan? Chelsea? Aan Feyenoord??
Okay, dacht ik al. Maar ik wil je wel goed begrijpen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, Chelsea en Feyenoord zijn wel rond, maar het ligt er aan of Kalou Nederlander wordt of niet. Als hij voor 2008 Nederlander kan worden, dan gaat hij eerder naar Chelsea. Denk je nou echt dat Kalou al die dingen over PSV riep omdat hij het zo stoer vond dat PSV de halve finale CL heeft bereikt en kampioen is geworden? Chelsea heeft liever dat hij bij PSV tot wasdom komt dan bij Feyenoord. Daarom riep Kalou dat hij zo graag naar PSV zou willen. Dat ging deze zomer dan niet door, maar het kan nog in 2006.
Dat zou zeker gunstig zijn voor ons clubkequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef The_M het volgende:
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
Mocht Australië zich onder leiding van PSV-trainer Guus Hiddink plaatsen voor het WK Voetbal, dan is dat financieel gunstig voor PSV. Vrijdag werd bekend dat Australië in dat geval enkele oefenwedstrijden gaat spelen in het PSV-stadion en een trainingskamp in Eindhoven belegt. De opbrengsten daarvan zijn voor de clubkas van PSV. Dat was de voorwaarde die PSV stelde om akkoord te gaan met Hiddink als bondscoach van Australië. [reageer]
Toch maar hopen dat guus naar het WK gaat?![]()
Het valt nog te bezien of die recettes van de oefenwedstrijden van Australië erg hoog zijn. Wie gaat er bijvoorbeeld 15 euro betalen voor Australië tegen Hongarije?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou zeker gunstig zijn voor ons clubke
Wordt wel een zware opgave, maar niet ondenkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |