abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30353383
Ik kom even mn gelijk halen over Alex in een discussie met Cultheld mbt Alex (van een jaar geleden ofzo ), waarin Cultheld beweerde dat Chelsea slechts een optie op Alex had. Gisteren meldde Westerhof in BVD dat Chelsea het economisch eigendom van Alex had, zoals hierboven al te lezen is. Ik had dus gelijk nehnehneh...

Cultheld

En nu ben ik hier weer weg.
pi_30353467
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef MaxPower het volgende:
Ik kom even mn gelijk halen over Alex in een discussie met Cultheld mbt Alex (van een jaar geleden ofzo ), waarin Cultheld beweerde dat Chelsea slechts een optie op Alex had. Gisteren meldde Westerhof in BVD dat Chelsea het economisch eigendom van Alex had, zoals hierboven al te lezen is. Ik had dus gelijk nehnehneh...

Cultheld

Dat je de moeite neemt om dit te posten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30353529
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat je de moeite neemt om dit te posten
Kleine moeite hoor.
pi_30353543
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef MaxPower het volgende:

Cultheld

als iedereen zn gelijk moet komen halen mbt discussies met Cultheld dan zouden we weer 5 topics verder zitten
Brett Holman
pi_30355196

Daar heb je wel een punt inderdaad.

Maar goed, aanstaand weekend dus een debuterende Ball. Hoeveel minuten maakt ie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30355291
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:

Maar goed, aanstaand weekend dus een debuterende Ball. Hoeveel minuten maakt ie?
Mits hij geblesseerd raakt (of een rode kaart), de volle 90 minuten, denk ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_30355313
quote:

70
pi_30355413
quote:

Oh God. methodmich heeft weer wat gevonden om de PSV-ertjes mee te plagen

Ik ben erg benieuwd naar hoe onze Brit het gaat doen. Hoeveel britten hebben er eigenlijk bij PSV gespeeld? Waarschijnlijk op één hand te tellen.
pi_30355461
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar hoe onze Brit het gaat doen. Hoeveel britten hebben er eigenlijk bij PSV gespeeld? Waarschijnlijk op één hand te tellen.
Zo uit het hoofd kom ik tot Trevor Ford (welshman) en Nick Deacy (volgens mij Engelsman, niet zeker).

EDIT: Even gegoogled: Deacy komt ook uit Wales.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bomenverzameling op 07-09-2005 15:39:56 ]
pi_30355585
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sneijder is een begenadigd voetballer maar heeft een groot mentaliteitsprobleem en heeft geen zelfkennis. Pienaar is teveel momentenvoetballer en te blessuregevoelig. Heitinga is te traag voor een centrale verdediger en Maduro wordt een hele, hele grote.

Ik zet nu mijn bril weer op, goed?
Laat maar af, zonder die bril heb je er blijkbaar best kijk op.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30356216
Hebben jullie trouwens onze voorzitter gehoord gister bij Barend en Van Dorp? Hij vertelde vrolijk dat meerdere (vele?) spelers in de selectie een gelimiteerde transfersom in hun contract hebben zitten. Zie ook dit bericht:
quote:
Westerhof: andere PSV spelers wel volwaardige clausules

PSV voorzitter Westerhof was dinsdagavond te gast bij Barend en Van Dorp op de nieuwe zender Talpa. Westerhof liet weten dat alle contracten van de PSV spelers inmiddels opnieuw onder de loep zijn genomen. Volgens de voorzitter heeft de huidige spelersgroep allen wel clausules met een volwaardige afkoopsom. Kritiek bij het vertrek van Lee en Bouma was dat de afkoopsommen in de contracten nog waren gerelateerd aan het niveau van de betreffende spelers destijds en daarom niet meer passend.
Is dit normaal tegenwoordig? Ik vind het echt een enorm domme manier om een contract op te stellen. Zodra een club met geld komt wapperen, is je speler weg. Op deze manier maak je het voor jezelf onmogelijk om met een club te onderhandelen die veel geld heeft. Zonder deze clausule kan je tenminste "nee" zeggen. Zo maak je het wel heel makkelijk om je spelers (op het laatste moment) te laten vertrekken.

Is dit zo gebruikelijk tegenwoordig, of is PSV de enige club die deze clausules veelvuldig gebruikt
pi_30356315
Je leest het stuk niet goed. Met volwaardige clausules wordt bedoeld dat de kopende partij de volle mep moet betalen.
pi_30356394
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zo uit het hoofd kom ik tot Trevor Ford (welshman) en Nick Deacy (volgens mij Engelsman, niet zeker).

EDIT: Even gegoogled: Deacy komt ook uit Wales.
En ik ben Rob MCDonald nog vergeten.

Dus in ieder geval 3 Britten die Ball zijn voorgegaan, kunnen er uiteraard meer zijn.
pi_30356467
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef MaxPower het volgende:
Je leest het stuk niet goed. Met volwaardige clausules wordt bedoeld dat de kopende partij de volle mep moet betalen.
Het gaat me niet om de hoogte van het bedrag. Het gaat om het feit dat er überhaubt contractueel is vastgelegd dat een speler voor een bepaald bedrag wegmag. Op die manier heb je geen onderhandelingen nodig, en kunnen spelers razendsnel worden weggekaapt

Als je níet zo'n clausule hebt, dan zeg je gewoon "nee".
pi_30356615
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de hoogte van het bedrag. Het gaat om het feit dat er überhaubt contractueel is vastgelegd dat een speler voor een bepaald bedrag wegmag. Op die manier heb je geen onderhandelingen nodig, en kunnen spelers razendsnel worden weggekaapt

Als je níet zo'n clausule hebt, dan zeg je gewoon "nee".
Dan laat de kopende club het transferbedrag gewoon bepalen door een arbitragecommissie, en wordt het een formule van salaris x nog aantal jaren op contract, en kon het wel eens een stuk onvoordeliger uitvallen.

Waarom denk je dat Barcelona 150 miljoen in het contract voor Messi en Ronaldinho laat opnemen?
  woensdag 7 september 2005 @ 16:30:13 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_30357137
quote:

Weinig denk ik.

Met het oog op het Champions League duel tegen Schalke volgende week Dinsdag verwacht ik niet dat hij met Kone en Ball zal beginnen tegen Utrecht.

Ik verwacht:

Gomes
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
Lucius-Cocu-Vayrinen
Afellay
Farfan-VoH
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_30357404
Ik hoop dat Koné en Ball wel gewoon spelen. Ik kan niet zo vaak naar een wedsrtijd van PSV en nu ga ik eens een keertje en dan wil ik die nieuwe aanwinsten wel eens zien spelen

Maar de redenatie van Pyth klinkt wel heel erg aannemelijk...
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 17:11:34 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30358546
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Weinig denk ik.

Met het oog op het Champions League duel tegen Schalke volgende week Dinsdag verwacht ik niet dat hij met Kone en Ball zal beginnen tegen Utrecht.

Ik verwacht:

Gomes
Lucius-Cocu-Vayrinen
Afellay
Farfan-VoH
idd bovendien gunt Hiddink nieuwe spelers meestal wat tijd om te wennen en beginnen ze met invalbeurten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 7 september 2005 @ 17:20:11 #199
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30358847
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Weinig denk ik.

Ik verwacht:

Gomes
Lucius-Cocu-Vayrinen
Afellay
Farfan-VoH
De competitie is erg belangrijk dus Hiddink zal denk ik met de sterkste opstelling beginnen. Een goed resultaat geeft ook vertrouwen voor de wedstrijd van dinsdag. Dus ik ga er van uit dat Kone speelt en ik hoop het ook
pi_30359003
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En nu bril af
Nee jij moet hem opzetten
pi_30359302
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dan laat de kopende club het transferbedrag gewoon bepalen door een arbitragecommissie, en wordt het een formule van salaris x nog aantal jaren op contract, en kon het wel eens een stuk onvoordeliger uitvallen.
Een club kan een speler gewoon vasthouden als ze dat willen. Als iemand geld biedt voor een speler, mag je gewoon zeggen dat je niet verkoopt. Zo simpel is het. Met een clausule sla je dit hele onderhandelings-gedeelte over

Een arbitragezaak moet geïnitieerd worden door de speler (zie Kalou), en daar is een speler niet snel toe bereid (zie wederom Kalou). Bovendien moet er bij die arbitragezaak bewezen worden dat er sprake is van significante positieverbetering, en het is maar de vraag of dit makkelijk aan te tonen is.
pi_30361156
Tis duidelijk dat Westerhof niet zoveel ervaring heeft in de voetballerij
Want hij zegt wel vaak teveel dingen, waar Hiddink wijselijk zijn mond houd zegt Westerhof het, zal Hiddink hem daar nog op aanspreken?
  woensdag 7 september 2005 @ 19:31:05 #203
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30362865
Ach nog maar 1 of 2 jaar en dan is hij weer weg
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30363042
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Ach nog maar 1 of 2 jaar en dan is hij weer weg
Heeft die idd zelf gezegd, maar wachten tot die eindelijk eens contacten gaat leggen in China, daar zat die toch voordat hij naar PSV kwam?
Of was het de US?
Mjah, Westerhof heeft zo zijn connecties, dat hij die eens gaat gebruiken...
  woensdag 7 september 2005 @ 20:01:15 #205
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30363963
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Heeft die idd zelf gezegd, maar wachten tot die eindelijk eens contacten gaat leggen in China, daar zat die toch voordat hij naar PSV kwam?
Of was het de US?
Mjah, Westerhof heeft zo zijn connecties, dat hij die eens gaat gebruiken...
Ik heb er anders nog niks van gemerkt.. alleen dat er een website in het chinees is... maar dat is dan ook alles.
pi_30387946
quote:
NEC houdt rekening met vertrek Barreto en Olsson

NEC houdt er sterk rekening mee dat Edgar Barreto de Nijmeegse club al in de winterstop zal gaan verlaten.

De Paraguayaan presteert de afgelopen maanden goed waardoor een vertrek in de aankomende winterstop niet uitgesloten lijkt. Ook Jonas Olsson zal dan mogelijk vertrekken.

In VI liet technisch directeur Leen Looyen weten dat hij rekening houdt met het vertrek van het tweetal. "Edgar Barreto heeft met het Paraguayaanse elftal een hele wedstrijd meegedaan tegen Argentinië en weer goed gespeeld. Bij ons presteert hij naar behoren, dus je moet er rekening mee houden dat zo´n speler een keer hogerop gaat. Ik begrijp ook dat ze in Zweden over onze jeugdinternational Jonas Olsson heel tevreden zijn, misschien dat hij zelfs meegaat naar het WK."
En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...
We sure are cute for two ugly people.
pi_30388163
idd !
  donderdag 8 september 2005 @ 15:49:51 #208
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30389091
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...
Dan zou eend helemaal blij zijn!!
pi_30390599
Niet alleen eend denk ik, maar vast wel meerdere mensen Overigens denk ik dat we nu wel aardig wat goede middenvelders hebben, maar goed iemand van zijn kaliber is natuurlijk nooit overbodige luxe

ik kan me alleen niet voorstellen dat Looyen/Boekhoorn (weet niet precies wie welk aandeel heeft) hem ergens in Nederland laat vertrekken, in het buitenland kunnen ze veel meer krijgen voor hem en daar kan ie waarschijnlijk ook wel heen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 8 september 2005 @ 16:59:24 #210
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30391323
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef ASSpirine het volgende:
Tis duidelijk dat Westerhof niet zoveel ervaring heeft in de voetballerij
Want hij zegt wel vaak teveel dingen, waar Hiddink wijselijk zijn mond houd zegt Westerhof het, zal Hiddink hem daar nog op aanspreken?
Toch vind ik het een intelligente man, die goed overkomt. Na een jaar ervaring in de voetballerij heeft hij ook weer een hoop geleerd. Ik zie hem veel liever dan Jaake of van den Herik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')