Een club kan een speler gewoon vasthouden als ze dat willen. Als iemand geld biedt voor een speler, mag je gewoon zeggen dat je niet verkoopt. Zo simpel is het. Met een clausule sla je dit hele onderhandelings-gedeelte overquote:Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan laat de kopende club het transferbedrag gewoon bepalen door een arbitragecommissie, en wordt het een formule van salaris x nog aantal jaren op contract, en kon het wel eens een stuk onvoordeliger uitvallen.
Heeft die idd zelf gezegd, maar wachten tot die eindelijk eens contacten gaat leggen in China, daar zat die toch voordat hij naar PSV kwam?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Ach nog maar 1 of 2 jaar en dan is hij weer weg
Ik heb er anders nog niks van gemerkt.. alleen dat er een website in het chinees is... maar dat is dan ook alles.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heeft die idd zelf gezegd, maar wachten tot die eindelijk eens contacten gaat leggen in China, daar zat die toch voordat hij naar PSV kwam?
Of was het de US?
Mjah, Westerhof heeft zo zijn connecties, dat hij die eens gaat gebruiken...
En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...quote:NEC houdt rekening met vertrek Barreto en Olsson
NEC houdt er sterk rekening mee dat Edgar Barreto de Nijmeegse club al in de winterstop zal gaan verlaten.
De Paraguayaan presteert de afgelopen maanden goed waardoor een vertrek in de aankomende winterstop niet uitgesloten lijkt. Ook Jonas Olsson zal dan mogelijk vertrekken.
In VI liet technisch directeur Leen Looyen weten dat hij rekening houdt met het vertrek van het tweetal. "Edgar Barreto heeft met het Paraguayaanse elftal een hele wedstrijd meegedaan tegen Argentiniė en weer goed gespeeld. Bij ons presteert hij naar behoren, dus je moet er rekening mee houden dat zo´n speler een keer hogerop gaat. Ik begrijp ook dat ze in Zweden over onze jeugdinternational Jonas Olsson heel tevreden zijn, misschien dat hij zelfs meegaat naar het WK."
Dan zou eend helemaal blij zijn!!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...
Toch vind ik het een intelligente man, die goed overkomt. Na een jaar ervaring in de voetballerij heeft hij ook weer een hoop geleerd. Ik zie hem veel liever dan Jaake of van den Herik.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef ASSpirine het volgende:
Tis duidelijk dat Westerhof niet zoveel ervaring heeft in de voetballerij
Want hij zegt wel vaak teveel dingen, waar Hiddink wijselijk zijn mond houd zegt Westerhof het, zal Hiddink hem daar nog op aanspreken?
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan zou eend helemaal blij zijn!!
mwah, Barreto heeft vorig in de VI al gezegd dat hij best naar PSV zou willenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet alleen eend denk ik, maar vast wel meerdere mensenOverigens denk ik dat we nu wel aardig wat goede middenvelders hebben, maar goed iemand van zijn kaliber is natuurlijk nooit overbodige luxe
ik kan me alleen niet voorstellen dat Looyen/Boekhoorn (weet niet precies wie welk aandeel heeft) hem ergens in Nederland laat vertrekken, in het buitenland kunnen ze veel meer krijgen voor hem en daar kan ie waarschijnlijk ook wel heen
Er moet sowieso een goede middenvelder bij volgend jaar, want als ik het goed heb dan loopt het contract van Cocu af.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
je weet niet half hoe erg als dat zou gebeuren
[..]
mwah, Barreto heeft vorig in de VI al gezegd dat hij best naar PSV zou willen
Denny en Edgarquote:Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Er moet sowieso een goede middenvelder bij volgend jaar, want als ik het goed heb dan loopt het contract van Cocu af.
Daarvoor heb je iemand nodig die ervaring heeft, een middenveld op poten kan zetten, bij kan sluiten, assists kan geven en iemand die wat vaker een goaltje meepikt.
Denny Landzaat
hehe, dat kan natuurlijk ookquote:
wat is eigenlijk de bron van dit bericht?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...
Ik heb het gewoon van Fok sport, maar die Olga heeft het weer van Voetbalprimeur.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is eigenlijk de bron van dit bericht?
dank je, k heb er t NEC topic mee opgeleuktquote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon van Fok sport, maar die Olga heeft het weer van Voetbalprimeur.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17844
[quote]quote:8/9/2005 - Hiddink: dit is het advies van de fans
(Gepost door RvN)
Guus Hiddink keerde vandaag terug in Eindhoven na zijn trip naar Australie. Daarbij kon hij direct de nieuwe aanwinsten Ball en Reiziger ontmoeten. In de tijd dat Hiddink weg was, hebben veel fans hun favoriete opstelling aangepast aan de nieuwe situatie. Als we al die opstellingen samenvoegen tot een ideale opstelling van de fans, komt er een advies uit voor Hiddink dat hij zo zou kunnen opvolgen.
Ideale opstelling (berekend uit alle favoriete opstellingen):
Koné (90.9%), Vennegoor of H. (54.0%), Farfan (97.3%)
Cocu (99.1%), Simons (86.3%), Afellay (70.1%)
Ball (80.5%), Alex (99.6%), Ooijer (93.2%) Reiziger (84.4%)
Gomes (99.4%)
De fans zetten dus zowel Ball als Reiziger direct in de basis. Reiziger wordt niet als vervanger van Bouma gezien maar op de backplaats gezet, Ooijer verschuift daardoor naar het centrum om een duo te vormen met Alex.
PSV Netwerk
De nieuwe aanvaller Koné komt op links te staan naast Vennegoor en Farfan. De komst van de Ivoriaan gaat ten koste van Beasley en een behoorlijk deel van de populariteit van Vennegoor of Hesselink.
Ironiequote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toch niet DE Emerson? die ik denk
ja zoiets of hij heeft op een hoop posities net naast de plek gegrepen omdat de ene helft hem op het middenveld zet en de anderen in de verdedigingquote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd dat Lucius er niet bij staat, hij wordt waarschijnlijk weer gezien als ideale twaalfde man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |