abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30359302
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:11 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dan laat de kopende club het transferbedrag gewoon bepalen door een arbitragecommissie, en wordt het een formule van salaris x nog aantal jaren op contract, en kon het wel eens een stuk onvoordeliger uitvallen.
Een club kan een speler gewoon vasthouden als ze dat willen. Als iemand geld biedt voor een speler, mag je gewoon zeggen dat je niet verkoopt. Zo simpel is het. Met een clausule sla je dit hele onderhandelings-gedeelte over

Een arbitragezaak moet geļnitieerd worden door de speler (zie Kalou), en daar is een speler niet snel toe bereid (zie wederom Kalou). Bovendien moet er bij die arbitragezaak bewezen worden dat er sprake is van significante positieverbetering, en het is maar de vraag of dit makkelijk aan te tonen is.
pi_30361156
Tis duidelijk dat Westerhof niet zoveel ervaring heeft in de voetballerij
Want hij zegt wel vaak teveel dingen, waar Hiddink wijselijk zijn mond houd zegt Westerhof het, zal Hiddink hem daar nog op aanspreken?
  woensdag 7 september 2005 @ 19:31:05 #203
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30362865
Ach nog maar 1 of 2 jaar en dan is hij weer weg
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30363042
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Ach nog maar 1 of 2 jaar en dan is hij weer weg
Heeft die idd zelf gezegd, maar wachten tot die eindelijk eens contacten gaat leggen in China, daar zat die toch voordat hij naar PSV kwam?
Of was het de US?
Mjah, Westerhof heeft zo zijn connecties, dat hij die eens gaat gebruiken...
  woensdag 7 september 2005 @ 20:01:15 #205
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30363963
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Heeft die idd zelf gezegd, maar wachten tot die eindelijk eens contacten gaat leggen in China, daar zat die toch voordat hij naar PSV kwam?
Of was het de US?
Mjah, Westerhof heeft zo zijn connecties, dat hij die eens gaat gebruiken...
Ik heb er anders nog niks van gemerkt.. alleen dat er een website in het chinees is... maar dat is dan ook alles.
pi_30387946
quote:
NEC houdt rekening met vertrek Barreto en Olsson

NEC houdt er sterk rekening mee dat Edgar Barreto de Nijmeegse club al in de winterstop zal gaan verlaten.

De Paraguayaan presteert de afgelopen maanden goed waardoor een vertrek in de aankomende winterstop niet uitgesloten lijkt. Ook Jonas Olsson zal dan mogelijk vertrekken.

In VI liet technisch directeur Leen Looyen weten dat hij rekening houdt met het vertrek van het tweetal. "Edgar Barreto heeft met het Paraguayaanse elftal een hele wedstrijd meegedaan tegen Argentiniė en weer goed gespeeld. Bij ons presteert hij naar behoren, dus je moet er rekening mee houden dat zo´n speler een keer hogerop gaat. Ik begrijp ook dat ze in Zweden over onze jeugdinternational Jonas Olsson heel tevreden zijn, misschien dat hij zelfs meegaat naar het WK."
En nu maar hopen dat PSV hem binnen haalt...
We sure are cute for two ugly people.
pi_30388163
idd !
  donderdag 8 september 2005 @ 15:49:51 #208
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30389091
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dan zou eend helemaal blij zijn!!
pi_30390599
Niet alleen eend denk ik, maar vast wel meerdere mensen Overigens denk ik dat we nu wel aardig wat goede middenvelders hebben, maar goed iemand van zijn kaliber is natuurlijk nooit overbodige luxe

ik kan me alleen niet voorstellen dat Looyen/Boekhoorn (weet niet precies wie welk aandeel heeft) hem ergens in Nederland laat vertrekken, in het buitenland kunnen ze veel meer krijgen voor hem en daar kan ie waarschijnlijk ook wel heen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 8 september 2005 @ 16:59:24 #210
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30391323
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef ASSpirine het volgende:
Tis duidelijk dat Westerhof niet zoveel ervaring heeft in de voetballerij
Want hij zegt wel vaak teveel dingen, waar Hiddink wijselijk zijn mond houd zegt Westerhof het, zal Hiddink hem daar nog op aanspreken?
Toch vind ik het een intelligente man, die goed overkomt. Na een jaar ervaring in de voetballerij heeft hij ook weer een hoop geleerd. Ik zie hem veel liever dan Jaake of van den Herik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 18:15:42 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30393696
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dan zou eend helemaal blij zijn!!
je weet niet half hoe erg als dat zou gebeuren
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet alleen eend denk ik, maar vast wel meerdere mensen Overigens denk ik dat we nu wel aardig wat goede middenvelders hebben, maar goed iemand van zijn kaliber is natuurlijk nooit overbodige luxe

ik kan me alleen niet voorstellen dat Looyen/Boekhoorn (weet niet precies wie welk aandeel heeft) hem ergens in Nederland laat vertrekken, in het buitenland kunnen ze veel meer krijgen voor hem en daar kan ie waarschijnlijk ook wel heen
mwah, Barreto heeft vorig in de VI al gezegd dat hij best naar PSV zou willen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 8 september 2005 @ 18:25:51 #212
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30393921
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je weet niet half hoe erg als dat zou gebeuren
[..]

mwah, Barreto heeft vorig in de VI al gezegd dat hij best naar PSV zou willen
Er moet sowieso een goede middenvelder bij volgend jaar, want als ik het goed heb dan loopt het contract van Cocu af.

Daarvoor heb je iemand nodig die ervaring heeft, een middenveld op poten kan zetten, bij kan sluiten, assists kan geven en iemand die wat vaker een goaltje meepikt.

Denny Landzaat
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 18:29:30 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30393999
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Er moet sowieso een goede middenvelder bij volgend jaar, want als ik het goed heb dan loopt het contract van Cocu af.

Daarvoor heb je iemand nodig die ervaring heeft, een middenveld op poten kan zetten, bij kan sluiten, assists kan geven en iemand die wat vaker een goaltje meepikt.

Denny Landzaat
Denny en Edgar
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30394034
Ik weet ook nog iemand.

Emerson

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:33:06 #215
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30394095
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Denny en Edgar
hehe, dat kan natuurlijk ook

Denny en Edgar
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 18:38:33 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30394260
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

wat is eigenlijk de bron van dit bericht?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30396227
Eerst maar zien wat Väyrynen kan. Faalt die, lijkt me Barreto ook geen optie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30396612
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat is eigenlijk de bron van dit bericht?
Ik heb het gewoon van Fok sport, maar die Olga heeft het weer van Voetbalprimeur.

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17844
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 20:30:20 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30397852
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon van Fok sport, maar die Olga heeft het weer van Voetbalprimeur.

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17844
dank je, k heb er t NEC topic mee opgeleukt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30400534
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef cultheld het volgende:
Ik weet ook nog iemand.

Emerson

Toch niet DE Emerson ? die ik denk
  donderdag 8 september 2005 @ 23:41:49 #221
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30405293
Van psv.netwerk:

[/quote]
quote:
8/9/2005 - Hiddink: dit is het advies van de fans
(Gepost door RvN)

Guus Hiddink keerde vandaag terug in Eindhoven na zijn trip naar Australie. Daarbij kon hij direct de nieuwe aanwinsten Ball en Reiziger ontmoeten. In de tijd dat Hiddink weg was, hebben veel fans hun favoriete opstelling aangepast aan de nieuwe situatie. Als we al die opstellingen samenvoegen tot een ideale opstelling van de fans, komt er een advies uit voor Hiddink dat hij zo zou kunnen opvolgen.

Ideale opstelling (berekend uit alle favoriete opstellingen):

Koné (90.9%), Vennegoor of H. (54.0%), Farfan (97.3%)

Cocu (99.1%), Simons (86.3%), Afellay (70.1%)

Ball (80.5%), Alex (99.6%), Ooijer (93.2%) Reiziger (84.4%)

Gomes (99.4%)

De fans zetten dus zowel Ball als Reiziger direct in de basis. Reiziger wordt niet als vervanger van Bouma gezien maar op de backplaats gezet, Ooijer verschuift daardoor naar het centrum om een duo te vormen met Alex.
PSV Netwerk
De nieuwe aanvaller Koné komt op links te staan naast Vennegoor en Farfan. De komst van de Ivoriaan gaat ten koste van Beasley en een behoorlijk deel van de populariteit van Vennegoor of Hesselink.
[quote]

De meerderheid gaat dus idd meteen voor de nieuwelingen. Opvallende namen buiten de basis zijn Lucius, Beasley en Vayrinnen. Ik ben het wel redelijk met deze opstelling eens, alleen zou ik liever 4-4-2 spelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 23:45:29 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30405431
da's nie zo verrassend dat Ball meteen een basisplaats krijgt bij de fans...... we hebben iet zo heel veel opties op linksachter
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30405506
Vreemd dat Lucius er niet bij staat, hij wordt waarschijnlijk weer gezien als ideale twaalfde man.
That's all folks!
pi_30406240
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Toch niet DE Emerson ? die ik denk
Ironie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 september 2005 @ 00:09:24 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30406342
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd dat Lucius er niet bij staat, hij wordt waarschijnlijk weer gezien als ideale twaalfde man.
ja zoiets of hij heeft op een hoop posities net naast de plek gegrepen omdat de ene helft hem op het middenveld zet en de anderen in de verdediging
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')