abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30232070
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is Knep

En inderdaad horen Cultheld en TLK ook er bij te staan.
En het team is m.i. ook niet sterker dan vorig jaar, maar ik had ook niet anders verwacht.
Cultheld heeft een brakke usericon, die niet overeenkomt met het aantal pixels

Knep is voor iemand in de plaats gekomen, wie weet ik zelf ook niet, maar de link naar het usericon die er eerst stond doet 't niet meer
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:31:02 #52
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30232407
En ik sta er ook nog altijd niet in Als het goed is dan moet kunnen qua pixelwaarde, want Yeahinho heeft hem toen aangepast

Ik ben benieuwd welke PSV-ers speeltijd krijgen vanavond Ik hoop dat Vennegoor invalt en er 1 inramt...dat gun ik hem echt!
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:42:38 #53
11102 knep
Mountainfreak
pi_30232709
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is Knep

En inderdaad horen Cultheld en TLK ook er bij te staan.
En het team is m.i. ook niet sterker dan vorig jaar, maar ik had ook niet anders verwacht.

/on topic: PSV
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:44:00 #54
11102 knep
Mountainfreak
pi_30232740
Ik moest eigenlijk maar eens een andere icon regelen .
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:46:52 #55
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30232832
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef knep het volgende:
Ik moest eigenlijk maar eens een andere icon regelen .
iets met PSV erin
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:04:48 #56
11102 knep
Mountainfreak
pi_30233335
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:46 schreef appelsientje het volgende:

[..]

iets met PSV erin
pi_30233470
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef knep het volgende:

[..]

Wel niet vergeten dan ff je usericon dezelfde bestandsnaam te geven, anders wordt dat PSV verneukt
pi_30234566
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

. Lee speelde meestal als een soort linkshalf. Ball is verdedigend 10 klasses beter dan Lee. Die jongen zou ook links in het centrum kunnen spelen bijvoorbeeld.
Kom op man, je kende hem eerst niet eens en nu is al weer 10 klasses beter dan Lee in verdedigend opzicht. Misschien zal PSV juist de aanvallende Lee wel erg gaan missen, want nu is de linkerflank gewoon dood.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30236293
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kom op man, je kende hem eerst niet eens en nu is al weer 10 klasses beter dan Lee in verdedigend opzicht. Misschien zal PSV juist de aanvallende Lee wel erg gaan missen, want nu is de linkerflank gewoon dood.
Ik denk dat PSV de aanvallende impulsen van Lee heel erg gaat missen. Daarnaast is het maar afwachten hoe Ball het gaat doen. Die jongen heeft toch 4 jaar nauwelijks gespeeld bij de Rangers.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:24:47 #60
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30237277
quote:

[..]

Dat je CH nog serieus neemt
Ik ben inmiddels overleden
pi_30238506
quote:

[..]

Waar zeg ik dat PSV de aanvallende Lee niet gaat missen? Ik zeg alleen dat Ball verdedigend beter is dan Lee, die verdedigend niet beter is dan een Filipovic of De Cler.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30243596
Tja PSV heeft een hoop belangrijke spelers verloren toch de tol die je betaald als je succes hebt als relatief kleine europese club. Maar ik houd vertrouwen.

PSV .

Jantje ook weer goed bezig .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30243619
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV de aanvallende impulsen van Lee heel erg gaat missen. Daarnaast is het maar afwachten hoe Ball het gaat doen. Die jongen heeft toch 4 jaar nauwelijks gespeeld bij de Rangers.
Vorig jaar weinig maar het jaar ervoor bijna 40 wedstrijden meen ik.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 02:38:04 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30249465
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

vrijwel alles, hij wilde zelfs met hoge koorts nog spelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30249518
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vrijwel alles, hij wilde zelfs met hoge koorts nog spelen
Hij betaalde zelfs een paar duizend pond om mee te mogen doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 03:34:19 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30250209
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

niet goed gelezen, dacht dat t over Lee ging....

maargoed dat Ball betaalde voor zn eigen wedstrijden is alleen maar te waarderen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30250235
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef WooZ het volgende:

[..]

Cultheld heeft een brakke usericon, die niet overeenkomt met het aantal pixels

Knep is voor iemand in de plaats gekomen, wie weet ik zelf ook niet, maar de link naar het usericon die er eerst stond doet 't niet meer
Mijn plaats heb nu een andere avater drom deed hij het niet meer
pi_30250256
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zoiets, het jaar daarvoor echter 0.
pi_30252900
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kijk, dezelfde mentaliteit als Lee heeft. Koste wat kost willen spelen.
We sure are cute for two ugly people.
  zondag 4 september 2005 @ 11:42:30 #70
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30253549
Zou Beasley in de Champions League geen linksback kunnen spelen? Dan hou je Cocu / Lucius / Reiziger gewoon op hun eigen posities.

Beasley is een vlieggewicht, maar dat was Lee ook. Lee is aanvallend sterk, snel en heeft een goeie voorzet, en Beasley ook. Verdedigend was Lee niet vreselijk sterk, zou Beasley dat dan ook niet kunnen? Sowieso hoef je als linksback niet heel veel verdedigende duels uit te vechten, maar Beasley is ondanks zijn fysiek toch vrij sterk in de duels, omdat hij handig is en bijvoorbeeld zijn tackles heel goed timed, bovendien is hij hartstikke snel.

Ik ben benieuwd of Beasley dit zou kunnen, hij is sowieso al een multifunctionele speler
pi_30254178
Lijkt me geen goed plan, Lee is dan wel klein maar fysiek wel even wat sterker. Beasley achterin zetten is vragen om problemen. Hij is multifunctioneel, maar dan alleen in de aanval.
That's all folks!
  zondag 4 september 2005 @ 12:23:55 #72
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_30254505
quote:
Op zondag 4 september 2005 03:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zoiets, het jaar daarvoor echter 0.
Ball heeft de laatste seizoenen weinig gespeeld bij de Rangers omdat ze, indien hij een bepaald aantal wedstrijden speelde, nog eens een flink bedrag op de bankrekening van Everton moesten overmaken, wat ze blijkbaar niet wilden... Dat vind ik dan wel weer een beetje raar want dat weet je van tevoren dat dat moment ervan komt, maar ik ben wel tevreen met Ball, tenminste de verhalen die ik over hem gelezen heb zijn wel positief.

Verder wordt het CL seizoen dit jaar wel een ramp, nieuwe spelers die niet opgesteld mogen worden, een zware poule, nee dat wordt niets
pi_30255964
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef johannes1986 het volgende:
Zou Beasley in de Champions League geen linksback kunnen spelen? Dan hou je Cocu / Lucius / Reiziger gewoon op hun eigen posities.

Beasley is een vlieggewicht, maar dat was Lee ook. Lee is aanvallend sterk, snel en heeft een goeie voorzet, en Beasley ook. Verdedigend was Lee niet vreselijk sterk, zou Beasley dat dan ook niet kunnen? Sowieso hoef je als linksback niet heel veel verdedigende duels uit te vechten, maar Beasley is ondanks zijn fysiek toch vrij sterk in de duels, omdat hij handig is en bijvoorbeeld zijn tackles heel goed timed, bovendien is hij hartstikke snel.

Ik ben benieuwd of Beasley dit zou kunnen, hij is sowieso al een multifunctionele speler
Beasley als linksback Nee, dan lijkt Ferreyra mij een betere optie.
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 14:13:07 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30257488
quote:
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink een poging heeft gedaan om Jaap Stam terug te halen naar Eindhoven. De Italianen zouden echter onder geen enkel beding met PSV willen praten over een transfer, ook niet voor in de komende winterstop
jammer, hopelijk komt ie zn carriere wel bij PSV afsluiten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30258200
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jammer, hopelijk komt ie zn carriere wel bij PSV afsluiten
Dat is de honderdste keer dat iemand dit bericht post.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 14:45:03 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30258278
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

mijn excuses
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 4 september 2005 @ 14:49:10 #77
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_30258396
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het gaat ook zo snel met de topics de laatste tijd

Beasley als linksback vind ik trouwens niet echt een goed idee In Amerika heeft ie wel eens als linkshalf gespeeld volgens mij, maar linksback is niet echt voor hem weggelegd.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_30259716
Beasley linksback
pi_30261070
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:23 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ball heeft de laatste seizoenen weinig gespeeld bij de Rangers omdat ze, indien hij een bepaald aantal wedstrijden speelde, nog eens een flink bedrag op de bankrekening van Everton moesten overmaken, wat ze blijkbaar niet wilden... Dat vind ik dan wel weer een beetje raar want dat weet je van tevoren dat dat moment ervan komt, maar ik ben wel tevreen met Ball, tenminste de verhalen die ik over hem gelezen heb zijn wel positief.

Verder wordt het CL seizoen dit jaar wel een ramp, nieuwe spelers die niet opgesteld mogen worden, een zware poule, nee dat wordt niets
Dat weet ik, maar waar het om gaat is dat hij gewoon veel op de tribune heeft gezeten, om wat voor reden dan ook. Dan sta je toch stil in je ontwikkeling.

Beasley als linksback. Dan kun je daar net zo goed Zoetebier neerzetten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 16:37:43 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30261111
Beasley heeft volgens mij in de VS ook een tijd verdedigende middenvelder gespeeld
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30261203
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:37 schreef rubbereend het volgende:
Beasley heeft volgens mij in de VS ook een tijd verdedigende middenvelder gespeeld
Bij Team USA speelde hij in dezelfde rol als nu bij PSV. In de MLS weet ik het niet precies, maar ik neem aan dat PSV en Team USA geen verdedigende middenvelder bij de groep halen om hem als een soort buitenspeler mee te laten doen.

Beasley als linksback lijkt me geen goed plan, zal Hiddink ook niet doen. Ferreyra kan wel prima linksback.
pi_30262041
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat PSV de aanvallende Lee niet gaat missen? Ik zeg alleen dat Ball verdedigend beter is dan Lee, die verdedigend niet beter is dan een Filipovic of De Cler.
Het gaat om het opportunisme. Lee is nog niet weg of Ball is verdedigend al weer een God en 10 keer beter. Wacht nou eens rustig af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 17:05:51 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30262254
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het gaat om het opportunisme. Lee is nog niet weg of Ball is verdedigend al weer een God en 10 keer beter. Wacht nou eens rustig af.
idd want Lee was verdedigend gezien ook één van de beste linksbacks in Nederland, misschien zelfs wel de nummer 1
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30262315
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd want Lee was verdedigend gezien ook één van de beste linksbacks in Nederland, misschien zelfs wel de nummer 1
Dat zegt meer over de verdedigende kwaliteiten van de eredivisie linksbacks dan over die van Lee. Zelfs een Ostlund op links is puur verdedigend beter dan Lee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 17:09:54 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30262403
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zegt meer over de verdedigende kwaliteiten van de eredivisie linksbacks dan over die van Lee. Zelfs een Ostlund op links is puur verdedigend beter dan Lee.
niet met je eens, maargoed
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 4 september 2005 @ 17:29:33 #86
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30263108
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me geen goed plan, Lee is dan wel klein maar fysiek wel even wat sterker. Beasley achterin zetten is vragen om problemen. Hij is multifunctioneel, maar dan alleen in de aanval.
Heee Watte??

Vaduz is een Modje???

Ben ik even twee weken weg, zijn Bouma en Lee verkocht Kunnen jullie dan helemaal niks zelf?? En in plaats daarvan Vaduz aangetrokken?? Wat gebeurt hier allemaal zeg
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_30263217
Woei ben er tegen Schalke iig ook bij, vak S

de rest van de CL wedstrijden is nog even afwachten, maar dit is mooi meegenomen. Ben blij dat Jantje gister van dienst kon zijn, in een erg slaapverwekkende partij

Eerst zaterdag maar proberen Utrecht te verslaan (ben ik ook bij, jeuj ), en dan aan de bak in de CL.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_30263265
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

niet met je eens, maargoed
Ik ook niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30263853
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af. Ostlund kan niets anders dan puur de man afstoppen, dat wil niet zeggen dat hij verdedigend beter is dan Lee.
pi_30263897
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af. Ostlund kan niets anders dan puur de man afstoppen, dat wil niet zeggen dat hij verdedigend beter is dan Lee.
Östlund stopte wel Robben af. Dat zie ik Lee niet doen.
pi_30263944
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Östlund stopte wel Robben af. Dat zie ik Lee niet doen.
We zullen het dit seizoen misschien zien in de PL. Östlund vind ik een heel beperkte verdediger. Tegen Robben had hij ook van allerlei rare overtredingen nodig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 19:44:02 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30267073
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

We zullen het dit seizoen misschien zien in de PL. Östlund vind ik een heel beperkte verdediger. Tegen Robben had hij ook van allerlei rare overtredingen nodig.
en dat had Lee nauwlijks nodig, hij ving nauwelijks kaarten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30267232
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en dat had Lee nauwlijks nodig, hij ving nauwelijks kaarten
Maar stopte ook zelden iemand af. Aanvallend was hij een wapen, maar verdedigend vrij beperkt. Meestal stonden Ooijer, Alex en Bouma de spitsen af te stoppen en ging Lee mee naar voren voor assists.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 19:54:46 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30267414
de passepartous is trouwens binnen Oost onder, vak V
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 4 september 2005 @ 21:22:50 #95
11102 knep
Mountainfreak
pi_30270226
Vak V .
pi_30270658
Vennegoor bewijst toch maar weer een nuttige spits te zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2005 @ 21:47:29 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30270923
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:22 schreef knep het volgende:
Vak V .
idd druk daar, maar staan meestal uiteindelijk net naast V in W
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30271610
Beasley gescoord voor de US
weet niet of het al vermeld is
pi_30271739
Pas 300x
  zondag 4 september 2005 @ 22:13:31 #100
11102 knep
Mountainfreak
pi_30271825
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley gescoord voor de US
weet niet of het al vermeld is
Farfan ook voor Peru
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: