abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30226435

Mede mogelijk gemaakt door:

Champions League Passe-Partout Plekken:

Vorig deeltje: Het Officiële PSV- topic # 124: Speel de bal naar ball

De [OP]

pi_30226461
Dit ziet er netjes uit hoor.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30226468
AAArgh een verneukte OP
pi_30226480
-edit-

OP is weer normaal
pi_30226485

Volgende week weer thuis, met een paar nieuwelingen ik ben benieuwd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_30226512
Jammer maar ik was je net even voor....

Het Officiële PSV- topic 125: Met Ball naar de 3de plek
pi_30226536
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

die mag lekker dicht
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:22:21 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30226546
Idd deze blijft mooi open!!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30226549
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef WooZ het volgende:

[..]

die mag lekker dicht
Waarom, hij was gewoon eerder hoor .
-
pi_30226564
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom, hij was gewoon eerder hoor .
In dat topic van dirkie mogen alle joden en 010'ers lekker trollen
pi_30226606
Mijn topic is gewoon realistisch met een realistische doelstelling voor jullie dit seizoen.
pi_30226626
mooie OP
pi_30226643
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

een feyenoorder die een PSV topic opent gaat per definitie al dicht
pi_30226672
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef pascalheister het volgende:

[..]

een feyenoorder die een PSV topic opent gaat per definitie al dicht
Was bij het vorig topic niet te merken
pi_30226750
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Was bij het vorig topic niet te merken
daarom zat die ook zo snel vol
pi_30226771
Deze denk ik ook wel als iedereen zoals nu het geval is niet over Pisvlek praat
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:39:07 #17
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_30226945
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stoere jongen, tyf gewoon op. Het niveau "Pisvlek" ga je maar op andere fora verkondigen.

Met betrekking tot de aankopen ben ik positiever dan de meeste. Reiziger vind ik een zeer goede zet. Ball is afwachten, maar ken hem nog uit mijn CM-periode en toen was het een topper

Dat we het in de CL moeilijk gaan krijgen lijkt me duidelijk. Net als 2 jaar geleden de openingsthuiswedstrijd tegen Monaco de sleutelwedstrijd was (1-2 verlies) zal dat dit jaar Schalke worden. Er MOET gewonnen worden m.i. Met de CL gewoon op X overigens.
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:46:16 #18
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_30227131
quote:
Ga eens neervallen ofzo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_30227188
BB
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:49:53 #20
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30227218
quote:
Ga je nou ook een andere nick nemen als Kuijt in januari naar Tottenham gaat?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30227241
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:49 schreef PirE het volgende:

[..]

Ga je nou ook een andere nick nemen als Kuijt in januari naar Tottenham gaat?
Hopelijk verdwijnt die gewoon van fok
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:56:20 #22
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_30227369
quote:
Feyenoord zou blij zijn met 'n 3e plaats.
quote:
3/9/2005 - 'PSV probeerde Stam te halen'

De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink een poging heeft gedaan om Jaap Stam terug te halen naar Eindhoven. De Italianen zouden echter onder geen enkel beding met PSV willen praten over een transfer, ook niet voor in de komende winterstop. [reageer]
Gr.
pi_30227465
PSV gaat vlammen met Robert in de spits en Farfán en Koné als vleugelspitsen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30227646
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn topic is gewoon realistisch met een realistische doelstelling voor jullie dit seizoen.
pi_30227664
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:00 schreef cultheld het volgende:
Precies veel beter dan K2
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:12:39 #26
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30227734
En nog over Michael Ball.

Wat ik begrepen heb van een aantal Rangers-fans is dat het echt geen slechte voetballer is. Numan was beter (vonden ze), maar aan zijn wedstrijdinstelling en mentaliteit zal het niet liggen. Hij heeft een goede pass in zijn benen en hij gaat er echt altijd voor. De meesten vinden het jammer dat hij weg is bij Rangers en het is echt een goede aankoop, als hij fit blijft.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30227898
Ik sta niet in de OP
PSV wordt trouwens gewoon kampioen, als Ajax al van Feyenoord verliest...
Ik denk dat het weer 'als vanouds' tussen PSV en AZ gaat.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_30227961
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:00 schreef cultheld het volgende:
Dat denk ik ook wel, alleen achterin ziet het er niet zo best uit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30227985
Wie is eigenlijk de laatste coach bij psv die is ontslagen?
-
pi_30228012
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie is eigenlijk de laatste coach bij psv die is ontslagen?
Aad de Mos?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30228046
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Aad de Mos?
Dat dacht ik ook ja. Maar ik twijfelde of hij niet zelf was opgestapt..
Maar goed, de Mos kennende was het idd ontslag .
-
pi_30228073
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:20 schreef ErikT het volgende:
Ik sta niet in de OP
Ik ook niet

Geen plaats meer
C staat er ook niet in
pi_30228081
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Aadje is natuurlijk vertrokken met een flinke afkoopsom. Hij ging daarna bij Werder Bremen aan de slag geloof ik. Ook daar werd hij ontslagen.
pi_30228102
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Aad de Mos is inderdaad ontslagen, maar volgens mij Erik Gerets ook. Maar ik twijfel nu ook of hij zelf is opgestapt of niet
pi_30228110
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Aadje is natuurlijk vertrokken met een flinke afkoopsom. Hij ging daarna bij Werder Bremen aan de slag geloof ik. Ook daar werd hij ontslagen.
Volgens mij kan hij inmiddels rentenieren van al die afkoopsommen.
Ook een manier om je geld te verdienen natuurlijk, .
-
pi_30228135
Nu je het zegt, Gerets is ook ontslagen volgens mij.

Aadje heeft het financieel aardig voor mekaar. Met de arbeid-opbrengst verhouding zit het ook wel snor.
pi_30228522
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel, alleen achterin ziet het er niet zo best uit.
Achterin gaat PSV er juist op vooruit. Geen Boumaatjes meer tijdens belangrijke wedstrijden en een betere linksback (verdedigend). Lee was vooral goed in scharen en voorzetten. Ball is goed in opbouwen, passen en met name verdedigen. Reiziger heeft een hoop ervaring en is nog steeds een goede verdediger. Ooijer is van nationaal topniveau en Alex is van wereldklasse. Theo kan ook prima verdedigen en dan heb je nog Cocu en Simons.
Ik denk dat we eerder teveel goede spelers hebben voor een vaste opstelling.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30228564
Jeetje, vorig jaar was de basis van psv al de achterhoede en nu is het NOG beter?
Klik dan als je durft
pi_30228679
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Achterin gaat PSV er juist op vooruit. Geen Boumaatjes meer tijdens belangrijke wedstrijden en een betere linksback (verdedigend). Lee was vooral goed in scharen en voorzetten. Ball is goed in opbouwen, passen en met name verdedigen. Reiziger heeft een hoop ervaring en is nog steeds een goede verdediger. Ooijer is van nationaal topniveau en Alex is van wereldklasse. Theo kan ook prima verdedigen en dan heb je nog Cocu en Simons.
Ik denk dat we eerder teveel goede spelers hebben voor een vaste opstelling.
Bouma komt Europees tekort inderdaad, voor de Nederlandse competitie is Bouma een prima verdediger. Verder is Lee wel degelijk een prima linksback, die aanvallend ook zijn mannetje staat. Dat is erg belangrijk in de Nederlandse competitie. Een topclub die voortdurend beter is dan de tegenstander moet de tegenstander onder druk zetten, een linksback met aanvallende kwaliteiten past daar prima bij.

Het is nog maar afwachten wat Ball weet te brengen. Bij de Rangers heeft hij toch vooral heel veel op de tribune gezeten, ik moet het nog eens zien. Verder brengt Ooijer Europees gezien erg weinig, op nationaal niveau wel. Een beetje een speler van het kaliber Bouma, alleen zonder al te veel opzichtige foutjes. Voor de rest ben ik het met je eens over Alex, Cocu en Simons. Alleen die laatste twee zullen broodnodig zijn op het middenveld, aangezien Van Bommel, Vogel en Park vertrokken zijn en je er met spelers als Vayrinen echt niet komt in de CL.
pi_30228977
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, vorig jaar was de basis van psv al de achterhoede en nu is het NOG beter?
Met Lee verliest PSV aanvallend natuurlijk een enorm wapen, maar verdedigend was hij alles behalve uitstekend. Hoe vaak werd hij niet voorbij gelopen door een vleugelspits en moesten Bouma/Alex het opknappen. Lee speelde meestal als een soort linkshalf. Ball is verdedigend 10 klasses beter dan Lee. Die jongen zou ook links in het centrum kunnen spelen bijvoorbeeld. Simons is bagger op het middenveld en moet gewoon als centrale verdediger spelen naast Alex, want daar is ie erg goed. Lucius is zowel goed op het middenveld als op de rechtsback positie en Reiziger en Ooijer kunnen zowel centraal achterin als rechtsback spelen. Afellay, Carrizo, Cocu, Väyrynen, Lucius, Ferreyra en De Jong kunnen allemaal op het middenveld uit de voeten. Ferreyra zat gewoon bij de A-selectie van Argentinië voordat hij oliedollars in Rusland ging tanken en kan dus wel degelijk voetballen. Park, Lee en Van Bommel worden nationaal denk ik makkelijk opgevangen door Afellay, Carrizo, Koné, Farfán, Ball en Ferreyra. Internationaal zal het ook nog wel lukken en Bouma en Vogel zijn natuurlijk door meerdere spelers vervangbaar.
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:26:34 #41
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30229322
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef Suijk het volgende:
Ik zeg kom maar op met die beker...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30229800
PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30229853
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik zeg kom maar op met die beker...
Die gatorade beker mag je hebben, nemen wij de schaal wel mee.
Klik dan als je durft
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:47:53 #44
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30229891
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Met Lee verliest PSV aanvallend natuurlijk een enorm wapen, maar verdedigend was hij alles behalve uitstekend. Hoe vaak werd hij niet voorbij gelopen door een vleugelspits en moesten Bouma/Alex het opknappen. Lee speelde meestal als een soort linkshalf. Ball is verdedigend 10 klasses beter dan Lee. Die jongen zou ook links in het centrum kunnen spelen bijvoorbeeld. Simons is bagger op het middenveld en moet gewoon als centrale verdediger spelen naast Alex, want daar is ie erg goed. Lucius is zowel goed op het middenveld als op de rechtsback positie en Reiziger en Ooijer kunnen zowel centraal achterin als rechtsback spelen. Afellay, Carrizo, Cocu, Väyrynen, Lucius, Ferreyra en De Jong kunnen allemaal op het middenveld uit de voeten. Ferreyra zat gewoon bij de A-selectie van Argentinië voordat hij oliedollars in Rusland ging tanken en kan dus wel degelijk voetballen. Park, Lee en Van Bommel worden nationaal denk ik makkelijk opgevangen door Afellay, Carrizo, Koné, Farfán, Ball en Ferreyra. Internationaal zal het ook nog wel lukken en Bouma en Vogel zijn natuurlijk door meerdere spelers vervangbaar.
Sorry Cult, maar het vertrek van Lee is toch echt een aderlating Ik vond hem verdedigend goed en zijn aanvallende inspiraties waren ontzettend belangrijk en dat is in elk team belangrijk, kijk naar Roberto Carlos, Trabelsi, Cafu.....

Voor de rest ben ik het wel met je eens, er zijn veel variaties mogelijk met deze spelers. Alleen in de CL zal het achterin wat krap worden
pi_30230480
Wie is die Gollem in de OP? Links-boven in de "V". En ik mis Cultheld en TLK

Ik vind zeker niet dat we erop zijn vooruitgegaan. Ik denk dat als spelers als Simons, Koné, Vaÿrinnen en Ball zich gunstig ontwikkelen, dat het nog wat kan worden. Maar voorlopig vind ik het team stukken zwakker dan vorig jaar.
pi_30230539
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef JustJunior het volgende:
Wie is die Gollem in de OP? Links-boven in de "V". En ik mis Cultheld en TLK

Ik vind zeker niet dat we erop zijn vooruitgegaan. Ik denk dat als spelers als Simons, Koné, Vaÿrinnen en Ball zich gunstig ontwikkelen, dat het nog wat kan worden. Maar voorlopig vind ik het team stukken zwakker dan vorig jaar.
Dat is Knep

En inderdaad horen Cultheld en TLK ook er bij te staan.
En het team is m.i. ook niet sterker dan vorig jaar, maar ik had ook niet anders verwacht.
pi_30230870
Het team is als collectief m.i. wel degelijk sterker dan vorig jaar. En over een maand of 2, 3 zullen jullie dat allemaal beamen.
pi_30231405
ik ben benieuwd, zie het nog niet helemaal zitten... de goeie passes strooiende van bommel en de meestal wel gevaarlijk opkomende lee die ook niet veel weg gaf achterin..

mja Ball ken ik helemaal niet, en Reiziger als ie speelt is wel betrouwbaar, mja ik laat me verassen, hoop positief zeker met Koné er bij!!

(oja ik wil ook wel een keer in de OP )
pi_30231459
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik ben benieuwd, zie het nog niet helemaal zitten... de goeie passes strooiende van bommel en de meestal wel gevaarlijk opkomende lee die ook niet veel weg gaf achterin..

mja Ball ken ik helemaal niet, en Reiziger als ie speelt is wel betrouwbaar, mja ik laat me verassen, hoop positief zeker met Koné er bij!!

(oja ik wil ook wel een keer in de OP )
Ball was bij Everton altijd een vaste waarde en een prima spelers. De Rangers hebben er best wel wat voor neer moeten tellen om hem naar Schotland te halen, maar daar heeft hij weinig gespeeld. Een wedstrijd of 70 a 75 in 4 seizoenen. Dat is niet erg veel, aangezien de Rangers heel wat wedstrijden spelen per seizoen. Hij kan bij PSV zo maar weer gaan opbloeien. Ball lijkt me een goeie voor PSV, Reiziger juist niet. Oud en versleten.
pi_30231628
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:29 schreef cultheld het volgende:
Het team is als collectief m.i. wel degelijk sterker dan vorig jaar. En over een maand of 2, 3 zullen jullie dat allemaal beamen.
Een collectief krijg je als spelers een tijdje bij elkaar spelen.
Het collectief is juist achteruit gegaan.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')