die mag lekker dichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer maar ik was je net even voor....
Het Officiële PSV- topic 125: Met Ball naar de 3de plek
In dat topic van dirkie mogen alle joden en 010'ers lekker trollenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom, hij was gewoon eerder hoor.
een feyenoorder die een PSV topic opent gaat per definitie al dichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer maar ik was je net even voor....
Het Officiële PSV- topic 125: Met Ball naar de 3de plek
Was bij het vorig topic niet te merkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een feyenoorder die een PSV topic opent gaat per definitie al dicht
daarom zat die ook zo snel volquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was bij het vorig topic niet te merken![]()
Stoere jongen, tyf gewoon op. Het niveau "Pisvlek" ga je maar op andere fora verkondigen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze denk ik ook wel als iedereen zoals nu het geval is niet over Pisvlek praat
Ga eens neervallen ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga je nou ook een andere nick nemen als Kuijt in januari naar Tottenham gaat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk verdwijnt die gewoon van fokquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ga je nou ook een andere nick nemen als Kuijt in januari naar Tottenham gaat?![]()
Feyenoord zou blij zijn met 'n 3e plaats.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:3/9/2005 - 'PSV probeerde Stam te halen'
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink een poging heeft gedaan om Jaap Stam terug te halen naar Eindhoven. De Italianen zouden echter onder geen enkel beding met PSV willen praten over een transfer, ook niet voor in de komende winterstop. [reageer]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn topic is gewoon realistisch met een realistische doelstelling voor jullie dit seizoen.
Preciesquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:00 schreef cultheld het volgende:
PSV gaat vlammen met Robert in de spits en Farfán en Koné als vleugelspitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |