abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30438524
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Spideyman het volgende:
flikker toch op met de steef man.

volgens hem zou kalou toch 100% zeker naar PSV komen?

dan is hij nu dus totaal ongeloofwaardig.
Dat zei hij niet hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:19:25 #277
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_30439404
jongens, jullie doen toch ook wel mee heh, met Fantasy Football spel van Uefa?
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:49:46 #278
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30442006
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef Garlic_Sauce het volgende:
jongens, jullie doen toch ook wel mee heh, met Fantasy Football spel van Uefa?
Zal ik 'm dan maar inkoppen ?
2000 light years from home
pi_30442078
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Omdat die gast oud en versleten is en mislukt is bij Roma en Brescia.
zei ik ook al
pi_30442158
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef cultheld het volgende:
Steef is opgestapt bij Feyenoord. Hij heeft nog wel onthuld dat Feyenoord de grootste fout van de afgelopen 10 jaar heeft gemaakt: Feyenoord kon de beste verdediger van de komende 20 jaar (volgens Steef z'n bevindingen) overnemen in de winterstop, maar verzaakte. Nu gaat hij waarschijnlijk naar een kleine club uit Spanje. Ik weet niet wie het is, maar in de winterstop gaan we er achter komen. Ik vraag me af om welke verdediger het gaat, misschien is 't wat voor PSV. Hebben jullie enig idee om welke Zuid-Amerikaan het kan gaan? Volgens Steef heeft ie nog niet in een eerste elftal gespeeld, maar hij heeft abnormaal veel talent.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30442218
Ga ergens anders spelen wil je.
pi_30442304
Jij neemt hem wel serieus bedoel je?
pi_30442363
niet altijd ,maar het is fijn als de mensen hier ook serieus meepraten inplaats van wat smiley's posten.
pi_30442434
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30442486
quote:
Dat die man bestaat heb ik nooit betwijfeld hoor, maar jij verzint gewoon dat hij dingen aan jou doorspeelt. Correct me if i'm wrong maar ik heb je nog geen 1 goede voorspelling zien doen.
pi_30442533
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat die man bestaat heb ik nooit betwijfeld hoor, maar jij verzint gewoon dat hij dingen aan jou doorspeelt. Correct me if i'm wrong maar ik heb je nog geen 1 goede voorspelling zien doen.
Ook dat verzin ik niet. Ik heb nooit gezegd dat Steef zei dat Kalou 100% zeker naar PSV zou komen en als ik het al zou hebben gezegd, dan was het een grap. Wat Steef wel zei is dat Zabaleta naar Espanyol of PSV zou gaan (dat werd Espanyol), dat Gago onhaalbaar was voor Feyenoord (maanden geleden al geprobeerd) en dat Robert naar PSV zou komen (dat zei hij al in december).
pi_30442665
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ook dat verzin ik niet. Ik heb nooit gezegd dat Steef zei dat Kalou 100% zeker naar PSV zou komen en als ik het al zou hebben gezegd, dan was het een grap. Wat Steef wel zei is dat Zabaleta naar Espanyol of PSV zou gaan (dat werd Espanyol), dat Gago onhaalbaar was voor Feyenoord (maanden geleden al geprobeerd) en dat Robert naar PSV zou komen (dat zei hij al in december).
Wat jij wil. Kom maar es met een echte primeur dan vergaar je misschien wat credibility
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:26:40 #288
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30442742
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat jij wil. Kom maar es met een echte primeur dan vergaar je misschien wat credibility
Waarschijnlijk komen Tevez en Robinho alsnog naar PSV
Ik ben inmiddels overleden
pi_30442773
Misschien zijn de voorspellingen van Steef en de dingen die Cultheld zelf heeft geroepen die niks met Steef van doen hebben wat door elkaar gehaald.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 september 2005 @ 01:29:18 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30442806
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komen Tevez en Robinho alsnog naar PSV
Robinho was rond met PSV als we ooit ergens spijt van moeten hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30442842
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef Jajong het volgende:

[..]

Geen echte primeur, maar wel van een eigen bron. Huntelaar had eerst geen trek meer in PSV, maar houdt nu "alle opties" open. Hij schijnt nu intensief gevolgd te worden door zowel buitenlandse als Nederlandse clubs.
Enigszins offtopic verder, maar een groot talent (tevens ex-klasgenoot) van De Graafschap wordt met meer dan gewone belangstelling gevolgd door Vitesse.
En dan 1 die ik wel van Steef heb en die 100% waar is: Chelsea en Feyenoord hebben allang overeenstemming over Kalou. De vraag is alleen nog of hij nog verhuurd zal worden na dit seizoen, of dat ie bij Feyenoord doorgaat.
pi_30442858
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien zijn de voorspellingen van Steef en de dingen die Cultheld zelf heeft geroepen die niks met Steef van doen hebben wat door elkaar gehaald.
Daar zeg je het precies goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 september 2005 @ 01:37:29 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30442973
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar zeg je het precies goed.
verwarring kan idd nog al snel optreden. Als iemand er zeker over is moet ie maar terugzoeken en quoten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30443195
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geen echte primeur, maar wel van een eigen bron. Huntelaar had eerst geen trek meer in PSV, maar houdt nu "alle opties" open. Hij schijnt nu intensief gevolgd te worden door zowel buitenlandse als Nederlandse clubs.
Enigszins offtopic verder, maar een groot talent (tevens ex-klasgenoot) van De Graafschap wordt met meer dan gewone belangstelling gevolgd door Vitesse.
En dan 1 die ik wel van Steef heb en die 100% waar is: Chelsea en Feyenoord hebben allang overeenstemming over Kalou. De vraag is alleen nog of hij nog verhuurd zal worden na dit seizoen, of dat ie bij Feyenoord doorgaat.
Door die laatste zin ontkracht je die 100% dus gewoon weer? Waar zijn ze dan precies over rond? En wie verhuurd em dan? Chelsea? Aan Feyenoord??
pi_30443549
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

Door die laatste zin ontkracht je die 100% dus gewoon weer? Waar zijn ze dan precies over rond? En wie verhuurd em dan? Chelsea? Aan Feyenoord??
Nee, Chelsea en Feyenoord zijn wel rond, maar het ligt er aan of Kalou Nederlander wordt of niet. Als hij voor 2008 Nederlander kan worden, dan gaat hij eerder naar Chelsea. Denk je nou echt dat Kalou al die dingen over PSV riep omdat hij het zo stoer vond dat PSV de halve finale CL heeft bereikt en kampioen is geworden? Chelsea heeft liever dat hij bij PSV tot wasdom komt dan bij Feyenoord. Daarom riep Kalou dat hij zo graag naar PSV zou willen. Dat ging deze zomer dan niet door, maar het kan nog in 2006.
pi_30443609
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, Chelsea en Feyenoord zijn wel rond, maar het ligt er aan of Kalou Nederlander wordt of niet. Als hij voor 2008 Nederlander kan worden, dan gaat hij eerder naar Chelsea. Denk je nou echt dat Kalou al die dingen over PSV riep omdat hij het zo stoer vond dat PSV de halve finale CL heeft bereikt en kampioen is geworden? Chelsea heeft liever dat hij bij PSV tot wasdom komt dan bij Feyenoord. Daarom riep Kalou dat hij zo graag naar PSV zou willen. Dat ging deze zomer dan niet door, maar het kan nog in 2006.
Okay, dacht ik al. Maar ik wil je wel goed begrijpen natuurlijk Zodat ik je niet verkeerd met je neus op de feiten druk later
  zaterdag 10 september 2005 @ 02:24:47 #297
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30443841
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

Mocht Australië zich onder leiding van PSV-trainer Guus Hiddink plaatsen voor het WK Voetbal, dan is dat financieel gunstig voor PSV. Vrijdag werd bekend dat Australië in dat geval enkele oefenwedstrijden gaat spelen in het PSV-stadion en een trainingskamp in Eindhoven belegt. De opbrengsten daarvan zijn voor de clubkas van PSV. Dat was de voorwaarde die PSV stelde om akkoord te gaan met Hiddink als bondscoach van Australië. [reageer]

Toch maar hopen dat guus naar het WK gaat?
pi_30443887
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef The_M het volgende:
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

Mocht Australië zich onder leiding van PSV-trainer Guus Hiddink plaatsen voor het WK Voetbal, dan is dat financieel gunstig voor PSV. Vrijdag werd bekend dat Australië in dat geval enkele oefenwedstrijden gaat spelen in het PSV-stadion en een trainingskamp in Eindhoven belegt. De opbrengsten daarvan zijn voor de clubkas van PSV. Dat was de voorwaarde die PSV stelde om akkoord te gaan met Hiddink als bondscoach van Australië. [reageer]

Toch maar hopen dat guus naar het WK gaat?
Dat zou zeker gunstig zijn voor ons clubke

Wordt wel een zware opgave, maar niet ondenkbaar
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_30447110
Hij moet toch over twee wedstrijden winnen van de nummer vijf van Zuid-Amerika?
pi_30447236
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat zou zeker gunstig zijn voor ons clubke

Wordt wel een zware opgave, maar niet ondenkbaar
Het valt nog te bezien of die recettes van de oefenwedstrijden van Australië erg hoog zijn. Wie gaat er bijvoorbeeld 15 euro betalen voor Australië tegen Hongarije?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')