abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30425682
Mwha hij faalde al bij Brescia en Roma..
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:28:59 #252
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30425857
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Fysiek is hij inderdaad niet meer wat hij vroeger was. Maar zelfs een Guardiola die op 70% van z'n oude vorm zit, is een aanwinst voor PSV. Ik denk trouwens dat hij CL-voetbal vast een uitdaging zou vinden na zo'n zakkenvul-avontuur in Qatar.
Die laatste zin is natuurlijk speculatie.

Zoals het konijn zegt, hij een aardig salaris zal eisen. en ons normaal gesproken koude klimaat is nou ook geen grote trekker.

hoeveel spanjaarden spelen er nou eigenlijk in de HCE?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:34:59 #253
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30426076
als iedereen fit zou ik toch echt 4-4-2 gaan spelen.

beasley en farfan aan de flanken en jantje en kone in het midden.

cocu en simons als controlerende middenvelder...

knallen maar!
pi_30426112
wat spidey zegt
pi_30426182
Ik ben ook voor 4-4-2, zoals Spidey het zegt
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 september 2005 @ 16:39:57 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30426213
k zou t toch fijn zinden als Robert een keer eens kans krijgt ipv Vennegoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30426252
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Die laatste zin is natuurlijk speculatie.

Zoals het konijn zegt, hij een aardig salaris zal eisen. en ons normaal gesproken koude klimaat is nou ook geen grote trekker.

hoeveel spanjaarden spelen er nou eigenlijk in de HCE?
Saavedra en Juanfran
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 september 2005 @ 16:48:50 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30426465
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Saavedra en Juanfran
Juanfran heeft nog niet gespeeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30427887
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Nee man, Robert is niet meer dan een stand-in. Jan is goud waard.
That's all folks!
pi_30428022
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Roep ik ook al een tijd
pi_30429071
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nee man, Robert is niet meer dan een stand-in. Jan is goud waard.
Jan is inderdaad goud waard.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30430624
Fortes Rodriguez en Viedma Schenkhuizen liepen al jaren in de HCE rond.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30431989
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Waarom heeft PSV Guardiola eigenlijk niet aangetrokken? Transfervrij, een bak aan ervaring en nog steeds beter dan een Timmy Simons.
Omdat die gast oud en versleten is en mislukt is bij Roma en Brescia.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30432033
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Fortes Rodriguez en Viedma Schenkhuizen liepen al jaren in de HCE rond.
Viedma Schenkhuizen klinkt erg Spaans.
pi_30432095
Ja, en Juan Viedma klinkt lekker Nederlands...
pi_30432144
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:
Ja, en Juan Viedma klinkt lekker Nederlands...
Maar hij is op zeker geen 100% Spanjaard. Dan kun je Kenneth Perez ook wel noemen als halve Spanjaard en Van der Vaart een jaar geleden.
pi_30432358
Juan Viedma speelt onder een Spaans paspoort, waarde vriend cultheld. Precies de reden waarom hij ook zo makkelijk voor Compostela kon uitkomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30432741
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Juan Viedma speelt onder een Spaans paspoort, waarde vriend cultheld. Precies de reden waarom hij ook zo makkelijk voor Compostela kon uitkomen.
Dan vraag ik me toch af hoe hij aan "Schenkhuizen" als achternaam komt.
pi_30432812
Misschien is een van zijn ouders Nederlands?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30432878
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien is een van zijn ouders Nederlands?
Ah ik begrijp het, hij heet gewoon Viedma? Ik dacht dat mm bedoelde dat hij Viedma Schenkhuizen heet.
pi_30432913
Dubbele achternaam. Viedma is Spaans, Schenkhuizen klinkt aardig Nederlands.
pi_30433071
Steef is opgestapt bij Feyenoord. Hij heeft nog wel onthuld dat Feyenoord de grootste fout van de afgelopen 10 jaar heeft gemaakt: Feyenoord kon de beste verdediger van de komende 20 jaar (volgens Steef z'n bevindingen) overnemen in de winterstop, maar verzaakte. Nu gaat hij waarschijnlijk naar een kleine club uit Spanje. Ik weet niet wie het is, maar in de winterstop gaan we er achter komen. Ik vraag me af om welke verdediger het gaat, misschien is 't wat voor PSV. Hebben jullie enig idee om welke Zuid-Amerikaan het kan gaan? Volgens Steef heeft ie nog niet in een eerste elftal gespeeld, maar hij heeft abnormaal veel talent.
pi_30433112
Er gaan natuurlijk wel meer verdedigers naar kleine clubs in Spanje.
pi_30433244
ff een rectificatie. Hij zal niet in de winterstop, maar in de zomer komen. Feyenoord had hem in de winterstop aan kunnen trekken, maar heeft daarin verzaakt .

En voordat iemand weer komt met "Steef zit in je hoofd" of iets dergelijks: Het gaat om Steven Aptroot.
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:53:30 #275
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30438361
flikker toch op met de steef man.

volgens hem zou kalou toch 100% zeker naar PSV komen?

dan is hij nu dus totaal ongeloofwaardig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')