Die laatste zin is natuurlijk speculatie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fysiek is hij inderdaad niet meer wat hij vroeger was. Maar zelfs een Guardiola die op 70% van z'n oude vorm zit, is een aanwinst voor PSV. Ik denk trouwens dat hij CL-voetbal vast een uitdaging zou vinden na zo'n zakkenvul-avontuur in Qatar.
Saavedra en Juanfranquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die laatste zin is natuurlijk speculatie.
Zoals het konijn zegt, hij een aardig salaris zal eisen. en ons normaal gesproken koude klimaat is nou ook geen grote trekker.
hoeveel spanjaarden spelen er nou eigenlijk in de HCE?
Juanfran heeft nog niet gespeeldquote:
Nee man, Robert is niet meer dan een stand-in. Jan is goud waard.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
k zou t toch fijn zinden als Robert een keer eens kans krijgt ipv Vennegoor
Roep ik ook al een tijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
k zou t toch fijn zinden als Robert een keer eens kans krijgt ipv Vennegoor
Jan is inderdaad goud waard.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee man, Robert is niet meer dan een stand-in. Jan is goud waard.
Omdat die gast oud en versleten is en mislukt is bij Roma en Brescia.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Waarom heeft PSV Guardiola eigenlijk niet aangetrokken? Transfervrij, een bak aan ervaring en nog steeds beter dan een Timmy Simons.
Viedma Schenkhuizen klinkt erg Spaans.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Fortes Rodriguez en Viedma Schenkhuizen liepen al jaren in de HCE rond.
Maar hij is op zeker geen 100% Spanjaard. Dan kun je Kenneth Perez ook wel noemen als halve Spanjaard en Van der Vaart een jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:
Ja, en Juan Viedma klinkt lekker Nederlands...
Dan vraag ik me toch af hoe hij aan "Schenkhuizen" als achternaam komt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Juan Viedma speelt onder een Spaans paspoort, waarde vriend cultheld. Precies de reden waarom hij ook zo makkelijk voor Compostela kon uitkomen.
Ah ik begrijp het, hij heet gewoon Viedma? Ik dacht dat mm bedoelde dat hij Viedma Schenkhuizen heet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien is een van zijn ouders Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |