Het gaat er gewoon om dat als dit het geval is hij zo de deur voor niks uit kan lopen en dit lijkt mij nu niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Joenes het volgende:
[..]
Hij moet er minimaal 5 gespeeld hebben, maar er kan bij ' bijzonder talent' ook een uitzondering gemaakt worden. Nu weet ik niet of Alex daar ondr zou kunnen vallen....
Nou eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat als dit het geval is hij zo de deur voor niks uit kan lopen en dit lijkt mij nu niet de bedoeling.
Nou ik bedoel meer vanuit het standpunt van de supporters, dat hij zo makkelijk weg te halen is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel.
PSV heeft niks voor hem betaald, en zal dus logischerwijs ook niks voor hem ontvangen.
Sad but true.
Ja dat is echt heel erg jammer. Alex is ook iemand met uitstraling die je selectie een gezicht geeft. Zou zeer zonde als hij ineens weggekaapt wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer vanuit het standpunt van de supporters, dat hij zo makkelijk weg te halen is.
Mwa, ik volg PSV niet zo erg maar volgens mij is PSV hier vanaf het begin hier niet helemaal open over geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aan de andere kant was dit van begin af aan duidelijk.
Niet direct maar het was al vrij snel duidelijk geloof ik (iig al halverwege het vorige seizoen).quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, ik volg PSV niet zo erg maar volgens mij is PSV hier vanaf het begin hier niet helemaal open over geweest.
Sneijder is niet zo goed hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Sneijder, Pienaar, Heitinga, Stekelenburg, Maduro. Dat zijn toch de meest talentvolle spelers van Nederland
En nu bril afquote:Op woensdag 7 september 2005 09:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder is niet zo goed hoor.
En Pienaar hangt alleen maar de aap uit.
Heitinga en Maduro moeten zich eerst eens gaan bewijzen geld ook voor Stekelenburg.
Het is alletwee West-tribune en achter of net naast het doel.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:40 schreef Biertjuhhhh het volgende:
kan iemand mij vertellen welk vak bij jullie stadion beter is: vak K of vak JJ?
quote:
Maar dan komt Stam hier zn carriere afsluitenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:27 schreef Neoktheone het volgende:
Iedereen wist dat hij met een constructie gehaald was. Alleen niemand wist hoe die constructie in elkaar zat. De verassing zal daarom niet zo groot zijn, de klap voor de verdediging uiteraard wel...
Sneijder is een begenadigd voetballer maar heeft een groot mentaliteitsprobleem en heeft geen zelfkennis. Pienaar is teveel momentenvoetballer en te blessuregevoelig. Heitinga is te traag voor een centrale verdediger en Maduro wordt een hele, hele grote.quote:
Kunnen ze hem niet aan ons verkopen dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef rubbereend het volgende:
ach Alex gaat gewoon aan het eind van het seizoen. Als Chelsea hem niet zelf kan opstellen zullen ze hem wel verkopen. Dan hebben we voor vrij weinig 2 jaar gebruik kunnen maken van een topverdediger. En dat we nog wat kunnen verdienen heeft er misschien mee te maken omdat we mee delen in de opleidingskosten?
Als Inter tegen die tijd nog steeds interesse heeft, dan kunnen wij dat wel vergetenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet aan ons verkopen dan?
dat zou kunnen, alleen denk kd at wij zn salaris niet helemaal kunnen ophoesten aangezien Chelsea dat nu al voor een groot deel betaald, bovendien is Inter nu al geintresseerd en er zullen alleen maar meer clubs komenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet aan ons verkopen dan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
oke de layout is aangepast
[afbeelding]
geef maar een gil als je erbij wilt
Johannes1986 zat ook in dat vak, meen ikquote:Op zondag 4 september 2005 17:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Woei ben er tegen Schalke iig ook bij, vak S
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef Neoktheone het volgende:
We moeten Messi kopen, die kost door een blunder van Barca nog maar 400000 euro![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |