Hij was geselecteerd, maar zat wel op de tribune.quote:Op maandag 5 september 2005 19:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was ie geselecteerd in de laatste wedstrijd? Vond het al zo raar dat het geen basisklant is. Tis niet zo dat ze goede verdedigers in overvloed hebben..
Ik zit dan in UU trouwens....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef rubbereend het volgende:
is er al een update van t stadionkaartje voor PSV-Schalke?
Eensquote:
Feyenoord speelde tegen Sparta en Ajax met 6 Nederlanders in de basis hoorquote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
Er staan ook nog eens 6 Nederlanders in de basis en daar kunnen ajax en feyenoord een puntje aan zuigen![]()
En bij Ajax ook minstens 5 Nederlanders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord speelde tegen Sparta en Ajax met 6 Nederlanders in de basis hoor![]()
Mooie spidey.....Misschien is Vayrinnen op de plaats van Farfan ook een optie, Farfan op de plaats van VOH of Beasleyquote:
Mocht iemand dat nog doen, ik zit op LLquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef rubbereend het volgende:
is er al een update van t stadionkaartje voor PSV-Schalke?
Afellay is natuurlijk een product van de jeugdopleiding van PSV en enigzins een Nederlander, maar qua aanvallende kwaliteiten vind ik Beasley eigenlijk beter. Vooral als het gaat om een plek aan de zijkant. Afellay is toch meer een type die als aanvallende centrale middenvelder op z'n plaats is. Goed schot, technisch goed en creatief.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Afellay kan ook nog wel i.p.v Beasley.
Dit seizoen dan, neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Afellay is natuurlijk een product van de jeugdopleiding van PSV en enigzins een Nederlander, maar qua aanvallende kwaliteiten vind ik Beasley eigenlijk beter. Vooral als het gaat om een plek aan de zijkant. Afellay is toch meer een type die als aanvallende centrale middenvelder op z'n plaats is. Goed schot, technisch goed en creatief.
Echter, Beasley heeft meer ervaring en is in mijn ogen effectiever in goals en assists dan Afellay. Ik denk dus dat Beasley een grotere waarde voor PSV kan zijn dan Afellay.
eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Afellay is natuurlijk een product van de jeugdopleiding van PSV en enigzins een Nederlander, maar qua aanvallende kwaliteiten vind ik Beasley eigenlijk beter. Vooral als het gaat om een plek aan de zijkant. Afellay is toch meer een type die als aanvallende centrale middenvelder op z'n plaats is. Goed schot, technisch goed en creatief.
Echter, Beasley heeft meer ervaring en is in mijn ogen effectiever in goals en assists dan Afellay. Ik denk dus dat Beasley een grotere waarde voor PSV kan zijn dan Afellay.
Sorry, maar dat hele "in potentie...." verhaal vind ik onzin. Dat wordt zo vaak gezegd in de Ned. competitie: "ja maar die speler is in potentie veeel beter". Vaak blijken die spelers dan gewoon impotent. Talent heb je of je hebt dat niet. Kijk het is goed als Afellay vaker aan spelen toekomt in kleinere wedstrijden, want hij heeft gewoon talent en hij komt er echt wel. Maar in principe vind ik dat het beste en sterkste elftal moet spelen. Ik zou dan als het moest Beasley boven Afellay verkiezen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit seizoen dan, neem ik aan.
Want Afellay is in potentie echt stukken beter dan Beasley imo.
Ja, Ajax heeft volgens velen in potentie de sterkste selectie bijvoorbeeld. Maar zolang je niet effectief speelt, heb je er geen zak aan. Je moet gewoon de sterkste spelers opstellen, en wanneer het niet belangrijk is spelers als Beerens een kans gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sorry, maar dat hele "in potentie...." verhaal vind ik onzin. Dat wordt zo vaak gezegd in de Ned. competitie: "ja maar die speler is in potentie veeel beter". Vaak blijken die spelers dan gewoon impotent. Talent heb je of je hebt dat niet. Kijk het is goed als Afellay vaker aan spelen toekomt in kleinere wedstrijden, want hij heeft gewoon talent en hij komt er echt wel. Maar in principe vind ik dat het beste en sterkste elftal moet spelen. Ik zou dan als het moest Beasley boven Afellay verkiezen.
Sneijder, Pienaar, Heitinga, Stekelenburg, Maduro. Dat zijn toch de meest talentvolle spelers van Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou potentie sterkste elfal ?
Ze hebben een aanval van niks.
en ze zitten ook nog eens bij het Ned elftal, op één naquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Sneijder, Pienaar, Heitinga, Stekelenburg, Maduro. Dat zijn toch de meest talentvolle spelers van Nederland
Heeft ie daar niet te weinig interlands voor gespeeld ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef knep het volgende:
Zullen ze ook wel doen dan, mits ie goed blijft spelen.
Hij moet er minimaal 5 gespeeld hebben, maar er kan bij ' bijzonder talent' ook een uitzondering gemaakt worden. Nu weet ik niet of Alex daar ondr zou kunnen vallen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heeft ie daar niet te weinig interlands voor gespeeld ?
Bij Chelsea denk ik niet neequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Joenes het volgende:
[..]
Hij moet er minimaal 5 gespeeld hebben, maar er kan bij ' bijzonder talent' ook een uitzondering gemaakt worden. Nu weet ik niet of Alex daar ondr zou kunnen vallen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |