quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden vaak via de gemeenschap geregeld als het niet betaald kan worden. Het enige dure van een islamitische begrafenis is een eventuele reis richting Marokko van het lijk![]()
Het begraven gebeurd hooguit in een doek gewikkeld in een graf met de breedte van een hand (of iets meer). Daar zullen de kosten dus ook niet zitten.
Maar er zijn hier in Nederland nu ook al islamitische begraafplaatsen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaah wil ik ook samen met Raus lepeltje lepeltje begraven worden in een warm land
![]()
BWWWOOOAAAAAPPPP BBBOOOOPOPPPPPPPP BBBWWWWWWWAAAAAPPPPPPquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef RB het volgende:
@ Pep
Vertaling was verder wel duidelijk genoeg![]()
Nu meteenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaah wil ik ook samen met Raus lepeltje lepeltje begraven worden in een warm land
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik kwam nog een kneedown foto van mij tegen trouwens![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch wel dat de CR geen Bop Bop Bop maar deng deng deng doet hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
BWWWOOOAAAAAPPPP BBBOOOOPOPPPPPPPP BBBWWWWWWWAAAAAPPPPPP [afbeelding]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij moet je de motor het werk laten doen in dit soort bochten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Op de laatste foto .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Alleen geen pic of figuur waar de krukas zit waar de ringsleutel op moet ivm het verdraaien voor het openen / dicht doen van de kleppen.![]()
Normaal blader je dan ook even naar een overzichtje natuurlijk.![]()
En er mist een uitleg van het figuurtje D, maar dat spreek voor zich denk ik.
Hij is mooier dan ik dacht, met al die foto'shad alleen maar wat vage tekst verwacht.
![]()
Ik weet precies wat je bedoelt Pepijn maar ik laat je liever nog even in de waanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij moet je de motor het werk laten doen in dit soort bochten.![]()
Jij duikt letterlijk mee, waar je hem juist een beetje alla Doohan stijl van je af moet duwen.
Nu leg je hem letterlijk wat makkelijk plat zonder gevoel wanneer precies.![]()
Toch even gezamelijk die racing school volgen, dan weten we het zeker.![]()
Ow, fuck, is dat fig D op de 1 na laatste foto.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef RB het volgende:
[..]
Op de laatste foto .
Linker kant van het blok zitten twee dopjes middelste is van de krukas![]()
Yeps, doe doet REEENNNGNGNG DENNNGN DE DEEENNNGNGNG YEEENNGGGG DEEENNNGGNG snaak bedoelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Je weet toch wel dat de CR geen Bop Bop Bop maar deng deng deng doet he![]()
En daar kom je nu pas meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow, fuck, is dat fig D op de 1 na laatste foto.![]()
![]()
Edit: wat ik vergeet te melden en wel wilde posten is dat Mark en ik natuurlijk een kickstarter hebben, en die krukas niet echt nodig hebben om de zuiger te verplaatsen.
Afhalen, en waarvoor dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef RB het volgende:
En daar kom je nu pas mee![]()
Deksel aan die kant kun je er wel afhalen![]()
Wat staat er boven 'Dop 32 ??' ?quote:
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Afhalen, en waarvoor dan.![]()
De kickstarter kan je echt met kleine trapjes bedienen.![]()
quote:Later.![]()
![]()
Hals und bein bruchquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat staat er boven 'Dop 32 ??' ?
Damnit, moet nog inpakken, ga ik wel morgenochtend doen
Route richting Germanië is al genoteerd en route richting OPM ga ik wel uit m'n hoofd rijden![]()
Kom er net pas achter dat het meer dan een uur rijden is naar OPM, moet ik nog vroeger opstaanik dus pitten
![]()
Toch nog even opgestart voor iets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef RB het volgende:
Wat jij wiltmet een compressieslag heb je gauw kans dat je over het bdp bent
in de tweede versnelling en motor vooruit drukken met kleine stukjes totdat T op de goeie plek staat. motor vooruit is krukas in tegengestelde richtingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch nog even opgestart voor iets.![]()
Hij klikt als het ware in op het BDP, en verder kan je echt kleine klikjes maken met die kicker.
Maar misschien is het inderdaad allemaal te onnauwkeurig op het moment dat het kijkglaasje open is met die T.![]()
aanhaalmomentenzijn bekentquote:Lijkt me allemaal wel simpel te doen verder, alleen nokkenas en de spanner is nog even onbekend.
Maar dat kan ook al nooit veel wezen.Wel momentsleutel gedoe denk ik.
![]()
Ben benieuwd wat de slijtagestatus is van al die onderdelen.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef MewBie het volgende:
Ben je net terug uit Zweden waar je helemaal doodgegooid wordt met Husqvarna spullen...
Komt het je zelfs hier achtervolgen
Hey, ze leeft nogquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat het wel een beetje weer ?
Dat was mijn voorspelling niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, ze leeft nog
klopt je voorspelling toch niet
Opgericht in 1907 als ik het goed heb, maar de motoren komen al heeel veel jaren uit Italie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef MewBie het volgende:
Ben je net terug uit Zweden waar je helemaal doodgegooid wordt met Husqvarna spullen...
Komt het je zelfs hier achtervolgen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Hicham en Jesse veel plezier de komende dagen !
Goede reis![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja hele goede reis morgen. Doe voorzichtig aan daar in Duitsland, maar geniet er wel 100% van.![]()
![]()
Have fun!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Hicham en Jesse veel plezier de komende dagen !
Goede reis![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja hele goede reis morgen. Doe voorzichtig aan daar in Duitsland, maar geniet er wel 100% van.![]()
![]()
Have fun!![]()
quote:
zo goed alsquote:Wel weel beter?
Als jullie donderdag gaan dan ws niet, weet nog niet zeker of ik me voetsteun vandaag binnen krijg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie je donderdag of vrijdag toch
Ach, de ring is ook zo klein he ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:21 schreef bwt het volgende:
jep, have fun dudes
denk er aan - de eerste ronde niet te hard - daarna gassen
Ik neem aan dat hij nu die mooie bagagetassen aan het vullen is? Ik ben benieuwd wat zijn bevindingen daar straks van zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, de ring is ook zo klein he ...
Maar Hicham is volgens mij nog bezig beneden in te pakken. Ze doen het rustig aan denk ik, want er is geen planLekker makkelijk zo
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx all
hiesj is hier om ca 1030 uur, dan kunnen we meteen vertrekken
of missch een boeingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:30 schreef worldpimber het volgende:
Als jullie donderdag gaan dan ws niet, weet nog niet zeker of ik me voetsteun vandaag binnen krijg.
Als jullie vrijdag gaan dan denk ikMaar misschien raakt TPG me pakje kwijt
SMS/tamtam/ bel/mail sowieso maar gewoon wanneer jullie naar de ring gaan.
Ben jij wel verzekerd![]()
tank+rugtasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Hoe neem jij eigenlijk je bagage mee OPM?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nu die mooie bagagetassen aan het vullen is? Ik ben benieuwd wat zijn bevindingen daar straks van zijn.
Lijkt me lekker scheuren als een pakezeltjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik zie nu al de foto's voor me van Hicham die met zadeltassen op de Ring aan het rondscheuren is
![]()
Hicham is nu net vertrokken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nu die mooie bagagetassen aan het vullen is? Ik ben benieuwd wat zijn bevindingen daar straks van zijn.
Edit: aardige on-line shop.quote:kijk even op www.itronic.nl/kuipdelen
hier staan grote fotos van de wielen het voorwiel heeft namelijk veel schade en het achterwiel een kleine deuk het achterwiel is een 18 inch wiel en het voorwiel volgens mij 17 inch doe me een bod wat je er voor over hebt als je er wat mee kan
bvd
groeten willy
kan jij mooi in je eigen tempo de vaat gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hicham is nu net vertrokken. [afbeelding]
*leegte* [afbeelding]Alleen zo een rol achterop trouwens, en een tanktas
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook nog een aardige add on.![]()
[afbeelding]
Zo'n kaart op je tank moet je toch steeds vouwen he, zo kan de ander af en toe even checken of er goed gereden wordt.Of een leuke duo meenemen dus, niet al te blond.
Handige sitequote:Vannacht op 3 verschillende wielen geboden, ik hoop op 270 mm remschijven in het voorwiel, dan past zelfs de adapter gelijk.![]()
De KR1S wielen gaan het niet worden. (wel gelijk een handige link voor mensen die kuipdelen zoeken)
150 euro voor 2 remschijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
Er zit nog een gratis voorvork bij ook.
[afbeelding]
150 euro voor 1 wiel met schade.
Ik denk dat ik nu gewoon me beker afspoel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan jij mooi in je eigen tempo de vaat gaan doen![]()
![]()
Oh en goed op de auto's om je heen letten, er zullen er waarschijnlijk wel wat tussen zitten die heel snel dichtbij komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:21 schreef bwt het volgende:
jep, have fun dudes
denk er aan - de eerste ronde niet te hard - daarna gassen
En grasmaaier, ovens, koelkasten, diepvrieskasten, droogkasten, etc etc etcquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:15 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Update Huskywegens de belabberde kwaliteit van de Italianen heeft Husqvarna in 2004 een belang van rond de 50% teruggekocht in de motorfabriek om haar merknaam te verstevigen.
Maar ik denk dat er meer winst zit in de Zweedse naaimachines dus.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:01 schreef MewBie het volgende:
En grasmaaiers, ovens, koelkasten, diepvrieskasten, droogkasten, etc etc etc
http://www.husqvarna.se/
rugtas weegt niksquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:41 schreef worldpimber het volgende:Je had mijn zadeltassen wel mogen lenen. Rugtas sucks
was een van de MegaMeeters die via nijmegen reden froggy en green hornet - alle 2 een zelfde modelquote:
ik las op de site van Roukama dat als er ergens onbeschadigde kuipdelen werden aangeboden dat die 9 van de 10x van gestolen motoren af komenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj kan elk moment komen, ik ga vast klaarmaken etc.
tot zaterdag
Inderdaad, maar of het ook een tweeling isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef bwt het volgende:
[..]
was een van de MegaMeeters die via nijmegen reden froggy en green hornet - alle 2 een zelfde model
Sjah, er crashen er ook genoeg en dan gaat ook niet alles direct aan gort. Dus het lijkt me 50-50quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik las op de site van Roukama dat als er ergens onbeschadigde kuipdelen werden aangeboden dat die 9 van de 10x van gestolen motoren af komen![]()
ik denk zelf dat dat misschien iets te ver is gezochtmaar er is wel een groot tekort aan goede kuipdelen
![]()
Tot zaterdagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj kan elk moment komen, ik ga vast klaarmaken etc.
tot zaterdag
lijk wel een verliefd stelletjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:33 schreef worldpimber het volgende:
Inderdaad, maar of het ook een tweeling is![]()
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3462176Stelletje gekkûh
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Als we het toch over een KD moeten hebben....
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/105896/1
Het is idd wel erg rustig........quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:44 schreef bwt het volgende:
lijtk wel of er echt nix meer te beleven is hier.
bijna 1 uur geen post geweest
Ervaringsdeskundige die ik en ik.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:53 schreef ik en ik het volgende:
ik ben van een sm overgestapt naar een ss,
de sm, wat een fun gewoon teveel fun je kunt niet normaal doen op zo'n ding.
ss, ook veel fun (wel wat minder dan de sm) maar is wel makkelijker om normaal mee te doen zo'n 4 cilinder.
thuisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef bwt het volgende:
Zo, en nu naar huis
Deze week heb ik echter niet al te veel tijd om veel bij te lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:17 schreef worldpimber het volgende:
Pfff, hele dag keihard gewerkt, wil ik mezelf trakteren op een lekker avondje FokMC bijlezen ...Normaal is Hicham degene die werkloos thuis zit te posten
![]()
En binnenkort heeft ie stage en is ie net als jullie de hele dag aan het F5'en in dit topic en zo min mogelijk werk doen voor de baasEens kijken of ik straks nog de fut heb een lekker toertje te doen
Maar nu eerst ff MF-en
Wanneer is de grote dag?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Deze week heb ik echter niet al te veel tijd om veel bij te lezen.
Cursus om Windows 2003 server certifikaat te halen.......
Welke wat? wie? waar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:41 schreef bwt het volgende:
welke???
of zit je naar me msn naam te kijken?
quote:
de eerstequote:
aha, het heeft iets met hartelijk geteliviseerd te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:59 schreef bwt het volgende:
andere grote dag is morgen
kijk maar bij mercy op zijn msn naar de namen >>>>>>>>>>>>>>......
Hmmm, hoe kom je daaaaar dan weer bij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
aha, het heeft iets met hartelijk geteliviseerd te maken.![]()
Ja, ik heb nagedacht. Denk dat vrijdag het beste uitkomt, de vrijdag avond that isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
Avondben ook net weer een kwartiertje thuis.
Lekker dagje vandaag, jammer dat'ie om is. Nu weer 2 dagen voordat het weekend is.![]()
Makster, nog nagedacht over het ophalen?![]()
Worldpimber, nog een SMS report van de auslanders?![]()
![]()
![]()
15 september moet ik ook naar Ijmuiden, lekker stukje varen op de Clipper (die master 5 master van Sail, ding is van Randstad en moet grote klanten lekker zuipen en varenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef hollander172 het volgende:
Vandaag ook weer even gereden, ben nog vlak langs de lims gekomen.
Een hondenvriendin van mijn vriendin hield een BBQ ergens in de rimboe bij IJmuiden.
Best grappig al die bedrijvigheid in de verte en toch godverlaten alleen zitten.
Volgens mij durft ze niet te postenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
En where the hell is Ondeugendze post zelfs niet eens meer in'r onzin topicje.
![]()
![]()
![]()
Sodemieter even op wil je? A4 uitrijden, ring A10 Zaanstad op en dan de afslag IJmuiden.quote:
Nee heh valt best meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sodemieter even op wil je? A4 uitrijden, ring A10 Zaanstad op en dan de afslag IJmuiden.Dat is toch niet ver?
What's the fucking problem?quote:
The problem is dat ik daar dan om 9 uur moet zijn en ga jij maar is vanaf dordt naar ijmuiden in de spits, thats the fucking problem sirquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
What's the fucking problem?
Oh die crosser natuurlijk.Tsja eigen keus enzo.
![]()
Pfffffff....tsssssssss natuurlijk wel !quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pfffffff....tsssssssss natuurlijk wel !![]()
Ik was de hele dag zwemmen tot in de avond, daarna wat eten gemaakt en als een blok in slaap gevallen op de bank. Nu net weer een uurtje wakker en even tv gekeken en nu maar eens douchen
Zie je wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
Oops, dach ff dat Ijmuiden bij Den Helder lag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit valt inderdaad reuze mee![]()
![]()
kloptquote:Op donderdag 1 september 2005 08:02 schreef worldpimber het volgende:Feli trouwens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(volgens mij is dat je leeftijd in pompoms)
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zie je wel.Valt best mee zeikerd.
Gefeliciteerdquote:
Dat ik die taart smiley niet kon vinden ok... maar het is jouw handelsmerkquote:
Dadt sijn 78 pombomsquote:Op donderdag 1 september 2005 08:02 schreef worldpimber het volgende:Feli trouwens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(volgens mij is dat je leeftijd in pompoms)
volgens mij staat ie in Hicham's Photobucketquote:Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat ik die taart smiley niet kon vinden ok... maar het is jouw handelsmerk
Ik hoop op Raus![]()
![]()
Oh ja, vanavond gaan die 2 naar Se RingOpen van 17 tot 19 uur
Als ik nou dat klote voetsteuntje had kon ik er nu heen ghummen
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey [afbeelding]
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
De vorige keer kreeg ik boze gezichten van Hicham, want ik had die taart smiley van jullie groothoofdje gejat.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik hoop op Raus![]()
![]()
![]()
vandaar dat ik maar weer eens iets anders wildequote:Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De vorige keer kreeg ik boze gezichten van Hicham, want ik had die taart smiley van jullie groothoofdje gejat.![]()
![]()
ok op veler verzoekquote:Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik hoop op Raus![]()
![]()
![]()
Goed hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Daarom de vrijdag avond, wordt toch lekker weer. Ben ik er rond een uur of half 7 ofzoen dan ff uitleggen en om 8 naar huis als het nog licht is
Afslag Amsterdam Slotermeer, en dan nog 5 kilometer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
Oops, dach ff dat Ijmuiden bij Den Helder lag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit valt inderdaad reuze mee![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ok op veler verzoek
[afbeelding]
Ik had een paar dames uitgenodigt, want ik wist gisteren al dat je jarig was.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef bwt het volgende:
thanks yall
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef superlangzaam het volgende:
Hoi mensen, laat ik nou ook een motor hebben en ook nog weleens op Fok zitten te kijken... lijkt me leuk om een keer een toertje te maken (met een beetje tempo, dit in tegenstelling tot de zzrclub)
Ja die ja... berucht of beroemd?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Martijn, die van de spamfilters?
![]()
Ik denk dat we redelijk sportief rijden, alleen niet achterlijk hard.![]()
In 2004 mochten we 12 toerritten scoren, dit jaar gaan we daar wel overheen.![]()
Euh, bij mij bekend per heden.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef superlangzaam het volgende:
Ja die ja... berucht of beroemd?
Klinkt prima voor morgenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
[..]
Afslag Amsterdam Slotermeer, en dan nog 5 kilometer.![]()
Die Beemergast werkt bij de kranen.![]()
Hij kocht in april de R1100S over, dus in die regio kan je mijn oude motor zien tuffen.![]()
Is trouwens een hele nieuwe haven daar, en ze wachten met 100 man al 1.5 jaar op het eerste schip.![]()
Edit: Amsterdam in de spits bereiken kan een probleem zijn.
Ik deed er ooit 6 uur over.
Beterquote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Net een mailtje over 16' GPZ600 wielen, 270 mm is de maat van de remschijf (ivm de adapter) en goede banden.
![]()
De kosten zijn 60 euroen compleet op te halen met remklauw en nog wat klein spul.
![]()
Dat zal een stukkie beter staan dan het 21' voorwielen 18' achterwiel op de crosser.
Alleen het pasmaken kan nog wat problemen geven, maar velen gingen mij voor met GSX-F en GS wielen.
Dus met Kawa wielen zit ik mogelijk nog dichter bij de bron.![]()
Maar er is ook nog iemand die Marvic wielen gaat aanbieden.![]()
Reken wel ff 5 keer de prijs, geen banden en remschijven.![]()
Maar ze zijn wel 3 keer zo licht ofzo.. dus sturen uber.
Hoi mensen, laat ik nou ook een motor hebben en ook nog weleens op Fok zitten te kijken... lijkt me leuk om een keer een toertje te maken (met een beetje tempo, dit in tegenstelling tot de zzrclub)
[afbeelding]
Ik deed het vroeger dagelijks, daar wordt je op een gegeven moment erg aggresief van 1.5 jaar lang met de (lease)auto, 4-5 uur file per dag.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Makster het volgende:
Klinkt prima voor morgenlaat nog wel ff definiteif het plan horen
6 uur naar Amsterdam, ik ded er gisteren heen bijna 2 uur over en terug 3 uur
Ach, op een gegeven moment kan je een project ineens zat worden heH.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
En die wielen van Kees kan je op je buik schrijven, niet te betalen manWel jammer dat hij neit doorzet met zijn project
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger dagelijks, daar wordt je op een gegeven moment erg aggresief van 1.5 jaar lang met de (lease)auto, 4-5 uur file per dag.![]()
[..]
Ach, op een gegeven moment kan je een project ineens zat worden heH.![]()
![]()
En zo lang is hij overigens nog niet eens bezig, topic begint in mei ofzo.![]()
![]()
Hij heeft toch genoeg gereden tussendoor om van de bike te genieten.![]()
(SM meeting was hij er, Streetfightermeeting)
Jammer dat ik zo opruimerig ben met de mail, anders had ik de aankoopprijs nog gehad, hij mailde toen eens op het moment dat hij ze zelf gekocht had, ik herinner mij vaag iets van 240 euro.
![]()
Voordat mijn motor jouw CR bij Aad was geweest was de plaat overigens ook nog 100% recht.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Makster het volgende:
Dat is ook weer zo
Ik heb die kentekenplaat opgehaaldMooi ding, zo zonder vouwen en een mooi tweetje erop
Maar 240 voor die wielenZe zijn toch van Carbon ?
Aadquote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voordat mijn motor jouw CR bij Aad was geweest was de plaat overigens ook nog 100% recht.![]()
Die wielen zijn slechts lichtgewicht magnesium.![]()
![]()
Ik ging er in eerste instantie ook vanuit dat het carbon was, maar zag toen via de website dat die lui in hun produkten helemaal geen carbon gebruiken /what so ever.
Kees heb mail.![]()
Lekker simpel zeggen al die 2 takt gasten idd op M-F.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef Makster het volgende:
Regel het wel lekker zelf, hoe moeilijk kan een zuiger vervangen nou zijnAls zelfs Eppo´s van een jaar of 16 het met de scootah kunnen kan ik het ook
met een fotocamera en internet bij de hand is toch alles zelf te doen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker simpel zeggen al die 2 takt gasten idd op M-F.
Ik wilde het professioneel laten doen.![]()
En de zuigerwand is geslepen, maar die kan je ook los aanleveren bij een bedrijf.![]()
Je kan ook lastig bij de cylinder zo, maar jij hebt ook al even een blok eruit gejast bij je KLX.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
met een fotocamera en internet bij de hand is toch alles zelf te doen ?![]()
Speelgoedkwaliteit.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja Update![]()
een of andere chinees op mijn werk gaat voor mij Braking schijven proberen mee te nemen vanuit china voor kostprijs![]()
ik hoop dat het hem lukt![]()
Blok is idd ook best kut om eruit te krijgen maar het is prima te doen, het kan ook maar op een manierquote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker simpel zeggen al die 2 takt gasten idd op M-F.
Ik wilde het professioneel laten doen.![]()
En de zuigerwand is geslepen, maar die kan je ook los aanleveren bij een bedrijf.![]()
Je kan ook lastig bij de cylinder zo, maar jij hebt ook al even een blok eruit gejast bij je KLX.![]()
Ik zou verhuizen naar China en ze dan op marktplaats zettenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou tegen die Chinees zeggen dat Raus ook een Blade gaat kopen, en je nog een reservesetje wilt voor ieder. En daarna lekker verkopen voor 200 euro op Marktplaats.
Per stuk.![]()
Je bent in de war met Thailand, landhuisjes voor 50.000 euro v.z.v. zwembad en 5-6 personeel voor bewaking en persoonlijke verzorging.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef Makster het volgende:
Ik zou verhuizen naar China en ze dan op marktplaats zetten![]()
ik heb hem verteld dat ik niets anders wil hebben dan Brakingquote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou tegen die Chinees zeggen dat Raus ook een Blade gaat kopen, en je nog een reservesetje wilt voor ieder. En daarna lekker verkopen voor 200 euro op Marktplaats.
Per stuk.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet nog het aantal doorgeven aan hem dus als ze echt maar 20 euro kosten dan bestel ik er gelijk 100![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bent in de war met Thailand, landhuisjes voor 50.000 euro v.z.v. zwembad en 5-6 personeel voor bewaking en persoonlijke verzorging.![]()
Ik ken iemand die daar permanent een huis heeft, heb er wel eens een foto van gezien.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga verhuizen
![]()
daar mag je niet met Duo passagier rijden en er schijnen ook PK restricties te gelden daar![]()
[afbeelding]
En je dacht toch zeker niet dat je als vrouw daar vrij mag rondrijden?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Is het warm in China![]()
Ik geloof niet dat het leuk rijden is in China. Die wegen zijn zo overbezet dat je niet harder dan 20 km/u kunt rijden. China valt af dus.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
Filmpje op voor de meesten bekende locatie.![]()
3 keer raden.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die middelste tekst van Mark.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die boef had hem al overgeschreven ook hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef worldpimber het volgende:Dus nu ben je hem financieel echt kwijt
![]()
Hij was voordien al blut geloof ik.quote:Misschien kan Makster er na de KLX nog wat leuks mee doen?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]Daar was ik dan even een tijdje mee bezig voor ik die gedownload had, krijg je 5 seconden beeld
Locatie is bekend
Oh ennuuhh![]()
Ligt er trouwens een slot om in de schuur?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dat is iets waar ik ook best wel bang voor ben dat ze een of beide motoren stelen
![]()
ze staan weliswaar erg onhandig voor dieven in de schuur maar de schade die ze meestal aanrichtendoodmaken moet je ze
![]()
quote:We zijn vandaag op de ring geweest, kickeH!Morgen weer waarschijnlijk (17.00) nadat we naar kart zijjn geweest. Je kan ook komen naar de Ring?
![]()
De motor wegtillen/duwen methode werd niet gedekt in mijn verhaalquote:Op donderdag 1 september 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
Contactslot maakt niet uit.
![]()
Motor gaat gewoon in de wagen, of het stuur nou iets scheef staat of niet.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die middelste tekst van Mark.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Pfff, is die flapdrol dus weer lekker bezig geweest. Een beetje 'bijzaken' bewerken zodat we er verder niet bij nadenkenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geef mij zo een bank die zomaar ff 1000 euro meer overmaaktIk denk HEH, ik kijk, hmmm toch het juiste bedrag, ik niet snap, ik inloggen op postbank, denken, kijken, ik snap het nog niet. Ik denk photoshop, ik denk, damn tijd voor bed
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, is die flapdrol dus weer lekker bezig geweest. Een beetje 'bijzaken' bewerken zodat we er verder niet bij nadenken![]()
![]()
Verdikkie, naar beneden gegaan om brievenbus te checken, maar geen briefje van TGP gevonden met "jij niet thuis, komme pakje ophale op postkantoor snel, is op hoek"![]()
Zal toch niet een van me buren zijn die nu wacht mij toevallig tegen te komen want ik wil hem morgen
Ben je weer fanatiek aan het soepen geweest?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Nee, niet zo fanatiek, want je kunt het best goed zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ben je weer fanatiek aan het soepen geweest?![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:40 schreef greedkillingz het volgende:
Ik krijg net een mailtje van een kennis![]()
Hier word ik dus echt niet blij van![]()
Het verhaal;
zenne een geknipt verhaalke.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Geef mij zo een bank die zomaar ff 1000 euro meer overmaaktIk denk HEH, ik kijk, hmmm toch het juiste bedrag, ik niet snap, ik inloggen op postbank, denken, kijken, ik snap het nog niet. Ik denk photoshop, ik denk, damn tijd voor bed
![]()
Tja, kwam ook net thuis hehquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ligt er trouwens een slot om in de schuur?![]()
Anders zou je wel zeggen dat het beswt makkelijk kan zijn.Ik heb overigens zo een langwerpig hangslotje (van Abus dus kwaliteit
) gekocht zodat de hoes er voortaan gewoon ook altijd overheen gaat met slotje erin
alleen even snel zijn wanneer hoes in de fik gestoken wordt
![]()
Dat moet ook wel een beperking zin voor diefjeswant voor ze bij het contactslot kunnen komen dan...
Gelukkig staat er ook 2 grote flats voor, dus dan kunnen ze niet zo makkelijk zien of iemand mee kijkt. Alhoewel er hier flink wat vandalisme en criminialiteit voorkomt.
Onze autorammen twee keer ingeslagen voor een invalidekaart
, auto van de buren 2 keer gesloopt, hichams brommer bijna meegejat, fietstaxi het water in, moeders fiets gejat en vast nog wat dingen
Ach, de motoren staan ook onder een grote lamp.Net een SMS-je binnen trouwens
:
[..]![]()
En toen kreeg je een lichte hartaanval.quote:
Eet je een kopje soep mee dan?quote:Mijn plan is nog steeds om rond een uur of half 7 bij jou te zijn vanavond
Soepquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En toen kreeg je een lichte hartaanval.![]()
[..]
Eet je een kopje soep mee dan?![]()
![]()
Ik hoop dat ik dan op de fiets terug ben met de kleine, die moet ik daar om 17:30 ophalen.
Drie kwartier moet lukken.![]()
Je moet voor het donker thuis zijn, want de verlichting is in de hoogste van illegaliteit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:37 schreef Makster het volgende:
Soep![]()
Half zeven is de planning maar weet nu al dat het meer rond een uur of 7 gaat zijnWil eigenlijk voor het donker wel thuis zijn met de CR maar hee als het donker is zien ze me tenminste niet hoe ik de CR om een boom vouw
![]()
Zie je, hoe laat is het donker, een uur of half 9 ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet voor het donker thuis zijn, want de verlichting is in de hoogste van illegaliteit.![]()
Soep is een geintje, maar kan geregeld worden.![]()
Dat las ik ja, dat is altijd wel leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 07:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, niet zo fanatiek, want je kunt het best goed zienMaar volgens mij trapten er 2 in
Heb jij die foto's van dat huis nog bij de hand?quote:
Vanaf wanneer?quote:
Die witte heb ik niet meer, is al verkocht.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/747101/9/25#30195109]vrijdag 2 september 2005 10:44Heb jij die foto's van dat huis nog bij de hand?
Even mijn chef lekker maken zodat die misschien naar Belgie verhuist.![]()
![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef Makster het volgende:
Soep hoef ik ook niet joh, ze hebben niet voor niks Liga´s uitgevonden![]()
Verkocht of niet, ook geen pic meer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:52 schreef hollander172 het volgende:
Die witte heb ik niet meer, is al verkocht.
De andere:
[afbeelding]
Nope, had doorgelinkt naar de belgische funda.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
Verkocht of niet, ook geen pic meer?
Zal deze zo even aan hem doormailen zodra het lunchpauze is.![]()
ben je weggeweest dan ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat las ik ja, dat is altijd wel leuk![]()
Hebben jullie me nog gemist?![]()
er werd tenminste geen Topic volgespamt met nutteloze postsquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof we hem bij ieder rondje rond de kerk moeten missen.![]()
Lijkt mij ook, niet eens een upside down vork of een stuurdemper op dat ding.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan heb je toch een serieus probleem lijkt me
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
er werd tenminste geen Topic volgespamt met nutteloze posts![]()
![]()
Probleemquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan heb je toch een seriues probleem lijkt me
[afbeelding]
Blericumquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is er de komende tijd eens tussen dit gat en Rotterdam.![]()
![]()
[afbeelding]
Neem mijn GPZ600R wielen even mee dan.![]()
Ik las het ook eerst met BL.quote:
Alleen nog even zeker weten dat ze schadevrij zijn, dan neem ik ze zo ongezien over.quote:
ik wil de wielen wel voor je ophalen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is er de komende tijd eens tussen dit gat en Rotterdam.![]()
![]()
[afbeelding]
Neem mijn GPZ600R wielen even mee dan.![]()
Zou heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil de wielen wel voor je ophalen hoor![]()
Berlicum is voor mij maar 10 minuten rijdenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn.![]()
Even mailtje terug afwachten, en dan laat ik het je weten.![]()
Dat zijn nog eens leuke ontwikkelingen onder werktijd.![]()
Ik hang daar te vaak rond de laatste tijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Berlicum is voor mij maar 10 minuten rijdenalleen nog bedenken hoe ze in Hoogvliet komen
![]()
Ik vrees dat ik dan op de koffie moet komen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Berlicum is voor mij maar 10 minuten rijdenalleen nog bedenken hoe ze in Hoogvliet komen
![]()
Plan even een bezoekje dan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:22 schreef Makster het volgende:
Ik hang daar te vaak rond de laatste tijdAlleen hoe komen ze hier is de vraag
![]()
Zat ik ook aan te denken, maar toch even irl ophalen of de man@location leek mij een beter idee ivm mogelijke gebreken.quote:En anders zeg ik DHL, daar kan de Fiero qua benzine niet tegen op![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alsof het niet al een verkapte vraag aan Martie was![]()
Spuit elfquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef worldpimber het volgende:
Alsof het niet al een verkapte vraag aan Martie was![]()
quote:
Whoahahaha HAHAquote:
Gratizz?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef worldpimber het volgende:
Heb een pakketje voor me deur gevondenStepje is wel vies, ga hem ook niet schoonmaken want ik wil eindelijk weer eens rijdeenennnnnn
Dus
[afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:09 schreef worldpimber het volgende:
Is Martie nog op zoek naar een brik
Beetje comfort, snelle levering heeft ook wat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef worldpimber het volgende:30 euro + verzendkosten
Via e-bay vast goedkoper, maar dit was het makkelijkst voor mij
Altijd zin, tnxquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
zondag staat er een ritje gepland intresse om ook gezellig mee te rijden ?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
(KLX nu 14 x 45, was 14X52!, CR is helemaal lang, 15 X38)
Ding draait nu al snel overtoeren, laat staan als ik van 21 wielen naar 16 over ga.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:Je moet juist groter gaan Pepijn
![]()
De volgende set doe ik gewoon lekker een gigantisch achtertandwiel en een klein voortandwiel, maar me ketting is veel te slijtvast dus voorlopig zit ik nog met dit setje.
Kicken.quote:
Ja, ze benne groot dit jaarquote:En ik heb een dikke spin gevangen.
![]()
Aangezien ik doodsbenauwd ben voor die beesten.... ja het zit tussen mijn oren..... vind ik dat ik hartstikke stoer ben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ze benne groot dit jaarvan de week dacht ik dat de schoonmaakster een hartaanval kreeg.
Ging letterlijk door merg en been dat gillen.![]()
Het Fok! MC stelletje post niet meer heH.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Posten gaat wel langzaam hier de laatste tijd he
De schoonmaakster gilde ook net zo lang totdat de spin dood was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Aangezien ik doodsbenauwd ben voor die beesten.... ja het zit tussen mijn oren..... vind ik dat ik hartstikke stoer ben.
Elk nadeel hebt zijn voordeel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind het wel lekker rustig zo, lekker de hele dag nuttig doen en 's avonds ff niets bij te hoeven lezen
Hoogvliet de gekstequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:03 schreef Patrick281 het volgende:Fietsen, kleine ophalen en dan nog 40 minuten ofzo naar Hoogvliet trappen.
![]()
Ook ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
De schoonmaakster gilde ook net zo lang totdat de spin dood was.![]()
Dat heb je met een buell altijd al...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan heb je toch een seriues probleem lijkt me
[afbeelding]
Ik vond het wat van een SM weg hebben. Flikkeren ook de onderdelen vanafquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat heb je met een buell altijd al...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat heb je met een buell altijd al...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:18 schreef worldpimber het volgende:
Had ik al gezegd dat me oom een MotoGuzzi heeft gekocht ofzo?
Straks is het greedkillingz hierzo
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is jouw oom ook een uitsmijter dan ? [afbeelding]
Oja ring...quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:23 schreef bwt het volgende:
die zijn met vakantie aan de Ring - sjeezen
ps. zie ik het goed dat je nu zowel links als rechts KD't?
Niet zeuren maar scheuren!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:49 schreef bwt het volgende:
Ah, je gaat dus nieuwe stukken er op zetten en het KD'en voorlopig achterwege laten en echt rijden dus.![]()
![]()
![]()
![]()
toevallig zijn er vandaag ons nog een stel voorgegaan...niet de eerste trouwensquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:14 schreef worldpimber het volgende:
Zijn jij en BE nou het Fok!paar of zijn anderen jullie nog voorgegaan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
toevallig zijn er vandaag ons nog een stel voorgegaan...niet de eerste trouwens
Ja, daarom vroeg ik het ook. Maar daarin lulde yvonne wat over dat SCH niet weet waar ie over praat. Vandaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
toevallig zijn er vandaag ons nog een stel voorgegaan...niet de eerste trouwens
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat die hele kliek regelmatig met elkaar neukt.
Yvonne voorop.......![]()
Gelukkig geen vis te bekennen op die lijstquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17
Martie niet alleen hoor, martie niet alleenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mark zit op dit moment koffie te drinken bij de ANWB in Rhoon totdat een vriend hem ophaalt.![]()
De CR kreeg een warmloper, al na 3 kilometer op de snelweg vanaf hier.![]()
Toen hij belde ben ik gelijk in de auto gesprongen, maar kon ook niets meer doen.
Ineens heeft de motor compleet geen compressie meer, waar hij bij het ophalen nog keihard was en Mark hem niet gestart kreeg.
Waarschijnlijk zit er gewoon een gat in de zuiger ofzo.![]()
We hebben bijna een uur op de ANWB gewacht.![]()
Nick ligt net op bed, 2 uur te laat.
Maar damn dit gedoe.
Mark zei op de vluchstrook nog dat het allemaal bij het karakter hoordeen zodra we dit posten hij Martie al zag lachen.
![]()
![]()
Ach ja, je bent een liefhebber of je bent het niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Martie niet alleen hoor, martie niet alleen
Zo, dat waren me weer 3 mooie kilometersquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mark zit op dit moment koffie te drinken bij de ANWB in Rhoon totdat een vriend hem ophaalt.![]()
Toen hij belde ben ik gelijk in de auto gesprongen, maar kon ook niets meer doen.
Ineens heeft de motor compleet geen compressie meer, waar hij bij het ophalen nog keihard was en Mark hem niet gestart kreeg. Waarschijnlijk zit er gewoon een gat in de zuiger ofzo.![]()
Maar damn dit gedoe.
Mark zei op de vluchtstrook nog dat het allemaal bij het karakter hoordeen zodra we dit posten hij Martie al zag lachen.
![]()
![]()
Ik moest maar even rapporteren zei hij.![]()
quote:
JA ging lekker op een gegeven moment, was binnen 10 minuten in Rhoon, bakkie koffie erbij. Beetje met die monteurs lullen. Kappen er weerop geschroefd, bakkie op gedronken. Motor weg gezet. toen kwam die maat van mij aanrijden en dan bin ik binnen 15 minuten thuisquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Jij ben trouwens ook snel, ik kon natuurlijk niet afslag Hoogvliet pakkenen moest nog een stukje omrijden.
Daarna hier de boel op bed leggen, die wilde ook niet gelijk ondanks dat het al half elf was.![]()
En nu nog een half uur verplicht wakker blijven om hem straks nog even te laten plassen.![]()
Wanneer ga je de CR halen?
Zodra je hem openmaakt wil ik er bij zijn.![]()
Sterf sletquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
I wanna make love with youuuu
All night! All night long [afbeelding]
Weer een ervaring erbij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
JA ging lekker op een gegeven moment, was binnen 10 minuten in Rhoon, bakkie koffie erbij. Beetje met die monteurs lullen. Kappen er weerop geschroefd, bakkie op gedronken. Motor weg gezet. toen kwam die maat van mij aanrijden en dan bin ik binnen 15 minuten thuis
Een keertje s'avonds van de week dus.quote:Morgen wil ik hem ophalen, wanneer ik em open trek is ff de vraag
Broek uit !quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
I wanna make love with youuuu
All night! All night long [afbeelding]
Owwww wat een heerlijke memorabele post is dit !quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Ineens heeft de motor compleet geen compressie meer, waar hij bij het ophalen nog keihard was en Mark hem niet gestart kreeg. Waarschijnlijk zit er gewoon een gat in de zuiger ofzo.![]()
Maar damn dit gedoe.
Mark zei op de vluchtstrook nog dat het allemaal bij het karakter hoordeen zodra we dit posten hij Martie al zag lachen.
![]()
![]()
Ik moest maar even rapporteren zei hij.![]()
terras zijn schuld... het moest verboden worden lekkere rosé te verkopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ohja nu komt alles ineens weer tot leven?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 02 september 2005 23:26 schreef Makster het volgende:
Tja, was wel apart vanavond. Kreeg zo ie zo die CR niet aan getrapt, alle jezus wat een klus zeg hee. Maar oefening baart kunst zeggen ze.
Vervolgens ff getank en op weg naar huis vanuit Hoogvliet, na een paar keer vol het gas erop ging het al aardig lekker. Wat een ervaring zo een cr
Alleen was het van korte duur, op een gegeven moment haal ik een vrachtauto in, geef een dot gas, hij valt stil, er gebeurde niks meer. Ik denk slim, ik laat de koppeling op komen en toen blokkeerde de boel, best kut op de A15 middelste baan met een blokkerend achterwiel naar de vluchtstrook slippen.
Daar geconcludeerd dat ik een vast loper had, best snel na je eerste 10 2 takt minuten
Afijn wordlbeater gebeld die kwam er al snel aan en die concludeerde wel het zelfde, anwb gebelt en die hebben me met een autotakelwagen naar het Depot in rhoon gebracht. HGEEEEL relaxed geregeld allemaal, daar ff koffie gezopen en gelachen en naar huis gebracht door een maat van me.
Conclusie van vandaag: Best kut allemaal
2 toffe motoren in bezit en niks rijdtBen nog steeds verliefd op die CR, dit is gewoon karakter
Need some spanking?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
terras zijn schuld... het moest verboden worden lekkere rosé te verkopen.
Mijn buitenlandsche logees liggen alweer te pitten en ik zit hier in mijn eentje ontzettend geil te zijn.
Hahahaaaaa Ik hou van je !quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo, dat waren me weer 3 mooie kilometers![]()
Tering jantje zeg, erge is dat ik voro de gein al vertelde aan die maat van mij dat hij me 's avonds ff op moest halen en ja hoor daar sta je dan![]()
Hulde aan de ANWB trouwens, geen lid en kosteloos naar het depot gesjeffed op de lepels van een bergingstruck, ideaal zo een SM, nergens van dat gare kuipwerk wat in de weg zit, het was erop rijden vast zetten en GAAAAAAAN. Lekker koffie gedronken in Rhoon met mijn nieuwe maten en ff gelachen om een BMW die verrot was![]()
Tja was me weer een dagje
En de CR![]()
En gewoon doorgaan met grappen op de vluchtstrook, met in ons gezicht de fel schijnende lampen van het loeihard langsrijdend verkeer, hopende dat ieder voertuig eindelijk ANWB is die er meer dan 40 minuten over deed.quote:
Wish i was there !!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan met grappen op de vluchtstrook, met in ons gezicht de fel schijnende lampen van het loeihard langsrijdend verkeer, hopende dat ieder voertuig eindelijk ANWB is die er meer dan 40 minuten over deed.![]()
We hadden zeker foto's willen maken voor hier.![]()
quote:
OEH....quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij begon ook te strippen, had zijn strakke leren maar veel te warme Kawasjaak overall aan.
En terwijl zijn jas uitging, en hij aan zijn broek begon zei hij nog dat voorbijrijders misschien wel denken dat we een stelletje bermtoeristen zijn.![]()
Nou ja, als je toch moet wachten.![]()
Ervaring zekerquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weer een ervaring erbij.![]()
Beter had je er een tijdje mee gereden zoals ik deed.![]()
![]()
[..]
Een keertje s'avonds van de week dus.![]()
![]()
Even de kop van de cylinder eraf, moet in principe zo gebeurd zijn.
Maar morgen heeft hij vast weer de volle compressie.![]()
![]()
![]()
Altijd blijven lachen was het advies van opaquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww wat een heerlijke memorabele post is dit !
Makster... gaat het een beetje ?![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan met grappen op de vluchtstrook, met in ons gezicht de fel schijnende lampen van het loeihard langsrijdend verkeer, hopende dat ieder voertuig eindelijk ANWB is die er meer dan 40 minuten over deed.![]()
We hadden zeker foto's willen maken voor hier.![]()
Ophalen, kentekenplaat monteren, oeverloos proberen te starten, tanken met scootâhboys die alles beter wisten hoe met de CR om te gaan, pech langs de drukke A-15.
Yokohama bandentestje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef Makster het volgende:
Altijd blijven lachen was het advies van opaMet mij alles goed, behglave dat ik met blokkerend en siippend achterwiel over de a15 vloog
Vond het zo ie zo vreemd aanvoelen maar had ff geen tijd om het goed te laten door dringen, best druk die A15quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Yokohama bandentestje.![]()
Wel raar dat blokkeren en slippen, dan zou je op dat moment nog compressie gehad moeten hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef Makster het volgende:
Thanks trouwens dat je nog langs kwam![]()
Alles behalve onze ondeugd.quote:
Wat weet jij daar nou van !quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alles behalve onze ondeugd.
Niks, je klaagde er zelf over.quote:
Hoe dan ook... ik los het wel op.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks, je klaagde er zelf over.
Al dan niet bewust.![]()
Ik ben nog wakker enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe dan ook... ik los het wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |